quote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef Bastoenie het volgende:
Geboortedatum: 03-12-1983
Opleiding: VWO
Als dit ook klopt mag jij je bij de 30+ers scharenEn die breezers batsen ze ook nog is! Dus hups op naar de 30!
Ik zeg dan altijd tegen mijn homies, 'Tik 'm aan!!'quote:
In de kroeg.quote:
Ah. Juist, ja.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef Kadoc het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/B/box
Je weet toch?
je klaagt omdat er mensen in de kroeg komen die meer sjans hebben dan jou, zelfs al zijn ze kalend en hebben een bierbuikquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef titaan het volgende:
Die "the box" doen etc. het met de vuist tegen elkaar aan "slaan" voor de onwetenden
Like wtf? Tuurlijk, als je 30 bent ben je in de ogen van de jeugd al kansloos omdat ze meestal met een halfkalend hoofd in de bar/kroeg met hun basisschoolmatties een biertje aan het nuttigen zijn, maar dan ook nog eens op het geestelijke niveau komen van de hedendaagse breezer is jammerlijk.
Tuurlijk, je bent zo oud als je je voelt, maar dit soort handelingen vind ik bedroevend. Ze hebben hun uiterlijk niet mee, met een forse bierbuik, te strakke gstar shirtjes, te foute dansmoves en hun al eerder genoemde half kalende voorhoofd voldoen ze niet aan de hoge breezah specificaties. Echter, als ze een normale bar/kroeg opzoeken en daar fijn hun alcoholische dranken gaan nuttigen was er niets aan de hand geweest. Helaas zijn ze uit hun natuurlijke habitat gekomen en proberen ze zonder begeleiding het breezer circuit te infiltreren..
Eenmaal in de club/disco staan ze verschrikt om zich heen te kijken, het grote scala aan bondkraagjes, gstartreutjes jewaits en sieraden doet hun cholesterol hart schrikken. Qua outfit zijn ze dus kansloos, en proberen misschien daarom met hun gedrag iets respect terug te winnen. De moves zijn oldskool, maar niet succesvol. Opzich niet eens zo heel triest, maar als ze dan kreten uitslaan als "aaight bitsj" en "de box" doen, jammerlijk. Heb vrede met je leeftijd, and behave ffs!
Klacht: zie hierboven
spelfouten voorbehouden
Gepost met een kloon omdat die al te lang op non actief stond
kun je nagaan , hij baalt nu al...quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Spacehamster het volgende:
Wat zal de TS balen als die zelf 30+ is.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je klaagt omdat er mensen in de kroeg komen die meer sjans hebben dan jou, zelfs al zijn ze kalend en hebben een bierbuik![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef SevenWonders het volgende:
Ach, als ze aan mij vragen hoe het is om 30+ te zijn, zeg ik altijd: Het zelfde als 18 of 21 alleen heb ik wel geld !
Alsof alle dertigplussers er zo uit zien.quote:hebben hun uiterlijk niet mee, met een forse bierbuik, te strakke gstar shirtjes
Het blijft me verbazen dat de jeugd denkt dat het leven bij 30 ophoudt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef J.A.N.A. het volgende:
He luister eens stelletje kleuters, gaan jullie dan braaf thuis op de bank zitten als je 30+ bent, nee toch[...]
Had ie ook zoeen g-star of een Armani truitje aan?quote:Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
Meestal hebben die 30'ers wel de vetste stylz, zoals bij Bozzini zoeen gast dikke stylz gek, boh.
En hij had zoeen gemilimeterde haar
En clubs zijn voor voetballersquote:Op zondag 15 april 2007 14:38 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad. Kroegen zijn er voor het bier zuupen.
Als jij 30 ben wil je ook het liefst jonge wijffies, ouwe!quote:Op zondag 15 april 2007 14:01 schreef Thrilled het volgende:
ik ken een gozer die is 30, en die ziet er goed uit en gaat er inderdaad met chickies vandoor van mijn leeftijd (19) .. kzag hem gister nog in de stad... 40+ ers zijn ergermijn vader wil nog wel eens gaan stappen
hij wordt 50 volgend jaar...
Tellen is ook moeilijk he? 1983 is in 2007: 24quote:Op zondag 15 april 2007 13:41 schreef Bastoenie het volgende:
Geboortedatum: 03-12-1983
Opleiding: VWO
Als dit ook klopt mag jij je bij de 30+ers scharenEn die breezers batsen ze ook nog is! Dus hups op naar de 30!
Gelukkig ben je nooit te oud om eenquote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef Qunak het volgende:
Boehoe. Nog drie jaar en ik mag niet meer naar een club
.
Mits neucksexquote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
Ik wil raketijsjes!
Verders zijn breezersletten in de club oké.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nooit te oud om een
[afbeelding]
perenijsje te eten
Dude.. wtf? Neequote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef steeg het volgende:
wat is er mis met elkaar een kus geven op de wang? Ik zie de forumreacties al maar ik wed als tien trendsetters het doen zie ik het over een jaar 90% van die 30+ers ook doen.
Babyboxquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker, spiekerboks, korte boks, trainingsboks![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef TeenWolf het volgende:
je klaagt omdat er mensen in de kroeg komen die meer sjans hebben dan jou, zelfs al zijn ze kalend en hebben een bierbuik![]()
hoerquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Iedereen die ouder is dan ik is kut.
boksenquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker, spiekerboks, korte boks, trainingsboks![]()
Ben jij niet nog een beetje veel te jong om zulke woorden te mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Iedereen die ouder is dan ik is kut.
tik m aanquote:Op zondag 15 april 2007 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd tegen mijn homies, 'Tik 'm aan!!'
Is veul cooler dan boksen.![]()
We hebben een heuse ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 17 april 2007 02:30 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] denk dat de TS zelf maar wat verzint m.b.t bierbuiken e.d. en teveel engelse soaps kijkt. Tegenwoordig is bijna elke 30 plusser gezond en kwabberbuik vrij en seker niet kalend. Maar ik denk eerder dat de TS jaloers is dat die 30 plussers sjans hebben bij die jonge chickies en moeiteloos alles kunnen bestellen wat ze willen terwijl hij daar staat te stoeien met zijn ¤ 25,- aan muntgeld, bijbehorende puberpuisten en afgezaagde one-liners en geen enkele jonge chick hem een blik waardig gunt. [afbeelding]
Ligt eraan naar watvoor feesten je gaat, waar ik heen ga maakt het me niet zo veel uit, zie regelmatig mensen van 40 of daarboven, vind het zelfs wel leuk dat dat soort mensen er ook zijn (al is het natuurlijk minder leuk als je zelf als enige bent op een feest van 40+ers).quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Man, als je 26 bent, en je gaat naar de club, ben je vaak de oudste.
Toegang: vanaf 18 jaar, hoe komt het dan dat al die 15/16 jarige jeugd daar ook is?.
En dan laat 'ie zeker z'n broek zakken, en moet jij zijn klokkenspel aantikkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ken ook zo'n gast die dat de hele tijd roept : tik em aan gek!! tik em aan!!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |