quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef Aventura het volgende:
Bij bij komen de podcasts gewoon tussen al mijn andere nummers. Tenzij jij de mappenstructuur van iTunes exact hetzelfde hebt als op je iPod en hem ook automatisch laat syncen. Dan staat het in die aparte map lijkt me.
Dan staan ze tussen je andere muzieknummers. Een podcast gedraagt zich niet anders als een ander mp3'tje.quote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef cognito_1987 het volgende:
In mn Ipod staan de podcast idd tussen de rest, zelfs als genre 'podcast'. Op mn pc kan ik dit echter niet terugvinden. Ik zou het verwachten onder Ipod>muziek>genre:podcasts, maar neehoorAutomatisch synchroniseren doe ik niet aan tr
Was jij niet die kneus die iemand wilde aanklagen omdat ze een milkshake over je maat hadden gegooid??quote:Op zondag 15 april 2007 13:26 schreef ThijsThijs het volgende:
tvp
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat automatisch gaat... Ik heb gewoon een map met gegooglede albumcovers die ik handmatig heb ingegeven...quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Afunados het volgende:
Hoe krijg ik albumillustraties op mijn Ipod (video)? Al tig keer geprobeerd via "albumillustraties ophalen", "albumillustraties op deze Ipod weergeven" al verschillende keren uit- en aangevinkt, en ben aangemeld bij de Itunes store. Er staan een stuk of 10 albums mét illustratie op mijn Ipod, 10 keer zoveel zonder. Iemand die weet hoe ik ze er allemaal op kan krijgen?
Bedankt voor je reacties, maar het is nu juist het probleem dat de podcasts niet te vinden zijn tussen de 'normale' muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 13:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan staan ze tussen je andere muzieknummers. Een podcast gedraagt zich niet anders als een ander mp3'tje.
dat jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef JoMo0 het volgende:
Terug vind iPod
Sta ik nu al als die persoon bekend jaaquote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij niet die kneus die iemand wilde aanklagen omdat ze een milkshake over je maat hadden gegooid??
een ipod nano, kun je weer een dik jaar vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef Stpan het volgende:
Zo, ik wás de trotse bezitter van een iPod Mini. (5gb)
Aanschafdatum: September 2005
Instortdatum: April 2007
Dat is dus 250 euro voor 1,5 jaar aan inferieure kwaliteit. Dit was m'n eerste en laatste iPod ooit. Hij blijft om de 1 minuut melden dat m'n accu leeg is, dat blijft het zwakke punt van dit soort draagbare apparatuur, maar dit is wel heel erg genant.
Iemand suggesties voor een goede concurrent? De Creative Zen vind ik wel aardig, maar een beetje groot, ik hoef niet per se films met zo'n draagbaar apparaat te kunnen kijken.
Klopt maar dit kan toch nog tot 1 jaar na aanschafdatum toch? Dat van de Dixons is puur tegen stelen etc, maarja dat is me nog nooit gebeurd en anders wordt het wel een hele dure grapquote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook AppleCare erbij genomen, stel dat stomme ding gaat maandje nadat hij 1 jaar oud is kapot kan je em gewoon nog gratis laten maken. Anders gaat het je geld kosten en als ik geld zeg bedoel ik ook echt veel geld.
Oftewel, jezelf indekken omdat er veel slechte verhalen over de levensduur van iPod zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook AppleCare erbij genomen, stel dat stomme ding gaat maandje nadat hij 1 jaar oud is kapot kan je em gewoon nog gratis laten maken. Anders gaat het je geld kosten en als ik geld zeg bedoel ik ook echt veel geld.
Tja of je koopt over een jaar een nieuwe voor 400 euro of je koopt 1 keer die verzekering voor een paar tientjes. Dan krijg je namelijk gewoon een nieuwe als hij bijvoorbeelover 1,5 jaar kapot gaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Stpan het volgende:
[..]
Oftewel, jezelf indekken omdat er veel slechte verhalen over de levensduur van iPod zijn.
Kan als je rechtsklikt op het nummer dat te zacht is en dan bij 1 van de tabbladen kan je het volume aanpassen (volgens mij dezelfde als waar je de namen veranderd.)quote:Op woensdag 25 april 2007 14:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Bij mijn Ipod staat een deel van de nummers er heel zacht op. Hoe kan ik het volume hoger krijgen?
Dank jequote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan als je rechtsklikt op het nummer dat te zacht is en dan bij 1 van de tabbladen kan je het volume aanpassen (volgens mij dezelfde als waar je de namen veranderd.)
Ik heb er ook over na zitten denken, maar het lijkt mij erg onhandig om dat ding er onder in te stoppen, zodat m'n iPod ondersteboven in het hoesje moet.quote:Op zondag 15 april 2007 13:02 schreef kepler het volgende:
ik heb die radio remote gekregen en dat is echt een tof dingetje. Vooral die afstandsbediening is ideaal, hoef ik niet elke keer die iPod uit mn jas te halen
kwaliteit van de radio is ook prima
Ik zou het er niet op wagen .. niet verstandig lijkt me .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:57 schreef super-muffin het volgende:
Is het verstandig op met je iPod video te sporten? Kan de HD dat aan? Of moet ik toch maar een Shuffle kopen?
hey, dit probleem heb ik ook. oorzaak weet ik niet, maar het ligt iig aan de computer. Ik heb dit alleen met bepaalde files (filmpjes, en lange mixen).quote:Op donderdag 19 april 2007 15:21 schreef kokos het volgende:
De iPod kan niet worden gesynchroniseerd. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven.
Weet iemand hoe ik deze error kan verhelpen? Dit is al de zoveeste keer dat ik het vraag, iemand die het nu eindelijk een keertje leest? De error verschijnt zodra mijn ipod er een nieuwe playlist op wil zetten. Huidige playlists worden wel gesynchroniseerd
iTunes al opnieuw geinstalleerd en XP ook. Helpt niets
Betreft iPod Nano 1g 4gb - versie 1.3.1
Verborgen mappen weergeven, iPod als harde schijf gebruiken en dan alles slepen naar itunes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef Renegade84 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben onlangs mn harde schijf met alles erop verloren, waardoor mn oude iTunes bibliotheek foetsie is. Nu heb ik wel mn iPod vol staan met mn muziek, filmpjes en podcasts. Ik heb op de verse installatie van mn pc iTunes opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan er maar niet achter komen of en zo ja hoe ik de inhoud van mn iPod over kan zetten naar de nieuwe iTunes en diens bibliotheek. Aankopen overzetten werkt niet (zet ie maar 2 nrs over) en synchroniseren werkt uiteraard niet, aangezien hij dan mn iPod wil wissen en de inhoud wil vervangen door de nieuwe bibliotheek (waar niets in staat). iTunes blijft maar zeuren dat mn iPod is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bieb... maar die is WEG!
Wat o wat moet ik doen??
R84
Mijn iPod Radio Remote is laatst voor de tweede keer op rij kapot gegaan. Steeds na een maand of 2 á 3.quote:Op zondag 15 april 2007 13:02 schreef kepler het volgende:
ik heb die radio remote gekregen en dat is echt een tof dingetje. Vooral die afstandsbediening is ideaal, hoef ik niet elke keer die iPod uit mn jas te halen
kwaliteit van de radio is ook prima
Heb hem nu een half jaar, nog nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Mijn iPod Radio Remote is laatst voor de tweede keer op rij kapot gegaan. Steeds na een maand of 2 á 3.
"Oh, het bekende probleem. Geef maar hier, dan sturen we 'em op en krijg je een nieuwe", was het antwoord bij de Apple Store, toen ik hem de eerste keer bracht. Maar mijn nieuwe was dus net zo snel weer stuk, met hetzelfde probleem. Eerst werkten de iPod en de afstandbediening niet meer samen. Volume bepalen, nummers skippen, enz. kon alleen nog via de iPod Radio Remote. De iPod zelf reageerde er niet meer op als de Radio Remote was ingeplugd. Na een tijd verdween 'radio' ook uit het menu. Zo zijn er nog wel meer wat meer gedetaileerde problemen met dat ding. Ja, ik ben erg voorzichtig met het spul omgegaan. Meer mensen met problemen met de Radio Remote?
Je kan ook kopen met ClickandBuy. Weet niet meer precies hoe je zo'n account aan maakt, maar het kan welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:16 schreef mindgames het volgende:
Oh ja, nog iets. Kun je nu wel of niet met Paypal betalen in de Nederlandse iTunes Music Store? Ik zou die toffe nieuwe quiz willen downloaden voor 1 euro, maar ik heb geen CreditCard. Ik zie Paypal niet staan tussen de betaalmogelijkheden, maar lees toch vaak dat betalen met Paypal mogelijk zou moeten zijn.
Ik had vanmiddag het zelfde, maar toen ik em er uithaalde en weer in stopte werkte het wel gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef mindgames het volgende:
[..]Eerst werkten de iPod en de afstandbediening niet meer samen. Volume bepalen, nummers skippen, enz. kon alleen nog via de iPod Radio Remote. De iPod zelf reageerde er niet meer op als de Radio Remote was ingeplugd. Na een tijd verdween 'radio' ook uit het menu. Zo zijn er nog wel meer wat meer gedetaileerde problemen met dat ding. Ja, ik ben erg voorzichtig met het spul omgegaan. Meer mensen met problemen met de Radio Remote?
Bosequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben aan een nieuwe versterker + speakers toe. Hier en daar zie ik van die mooi vormgegeven all-in-one oplossingen voor je i-pod. Iemand ervaringen met een goede? Het moet fungeren als vervanging voor mijn huidige audioset.
Ah, dank je wel. Hier kan ik verder mee. Het valt me wel op dat je hebt geheugens van 2 of 4 GB (inderdaad!), en dan hebben ze in 1 keer 30 GB, m.a.w. niet modellen ertussen met zeg maar 16 GB. Of heb ik niet goed gekeken ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Stpan het volgende:
4 mb kun je 1 liedje op kwijt. 4 GB zul je denk ik bedoelen.
As je ruim rekent kom je uit op 80 mb per cd. 4 GB is dus 50 cd's.
Dat zijn verschillende ipods.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah, dank je wel. Hier kan ik verder mee. Het valt me wel op dat je hebt geheugens van 2 of 4 GB (inderdaad!), en dan hebben ze in 1 keer 30 GB, m.a.w. niet modellen ertussen met zeg maar 16 GB. Of heb ik niet goed gekeken ?
ehm, door delete in te drukken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Lexjuuuh het volgende:
ff vraagje, ik heb laatst me ipod aan me pc gehangen, en heb hem benaderd als schifstation.
toen heb ik alle muziek eruit geflikkerd, weet nog steeds niet hoe ik vanuit itunes gewoon muziek kan verwijderen, moet het altijd vervangen door iets anders ofzo.
maar nu staat alles wel nog qua titels e.d. in me podje maar de muziek niet... wie weet hoe k me ipod nou es ff helemaal schoon krijg? heb al een reset gedaan....of doe ik iets verkeerd
het is idd heel simpel, miss hetzelfde probleem als windows gebruikers met mac ondervinden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:13 schreef Aventura het volgende:
Waarom vinden mensen iTunes nou zo moeilijk? Ik kon er meteen mee werken. Zelfs met de meest basale computer skills moet je dat toch kunnen snappen. Hoewel, heel veel mensen hebben die niet. Trouwens, met de handleiding kom je ook een end
Probeer ik te snappenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende ipods.
De 'kleinere' ipods hebben flashgeheugen, de grotere ipods zoals de video hebben een echte harde schijf
flash is nog niet zo geavanceerd om grotere bestanden te kunnen dragen, maar HD's zijn groot waardoor je geen kleine mp3 ermee kunt fabricerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Probeer ik te snappen, maar dan is het verschil meteen zo groot. Eerst de kleintjes tot 4 of 8 (?) GB. De eerstvolgende ´maat´ is 30 GB. Is er dan niet een middenweg van pakhembeet 16 GB ? Volgens mij niet, heeft dat iets met het verschil tussen flash en een echte harde schijf te maken ?
Ik las gister op got dat dit nog niet t geval wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand of er voor de 2e generatie ipod nano's al linux is ontwikkelt? Of Rockbox?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
Jammer
Zou graag filmpjes erop afspelen. Maar dan nog even geduld. En ja, ik had ook een ipod video kunnen kopen maar zo een kleine nano is toch handiger in gebruik..
niemand een ideetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 02:16 schreef Komakie het volgende:
Ik heb wel een vaag probleem met het synchroniseren van me Ipod.
Ik heb laatst me pc opnieuw geinstalleerd en sindsdien wil Itunes niet meer synchroniseren met me Ipod.
Itunes zegt wel dat hij een Ipod gevonden heeft, zegt ook dat het mijn Ipod is (de naam die ik eraan gegeven heb) en hij gaat ook synchroniseren. Maar als ik dan iets toevoeg en dan later op me Ipod kijk (bijvoorbeeld een playlist) is er niets toegevoegd. Hij synchroniseerd dan ook veel te snel dus het is wel duidelijk dat hij eigenlijk niets doet. Als ik een album toevoeg en hij is met 2sec klaar dan klopt dat natuurlijk niet helemaal.
Iemand een idee wat dat kan zijn.
Windows ziet hem trouwens ook gewoon als harde schijf.
Dus door Itunes en windows herkent maar ik kan nog steeds niet synchroniseren
Nieuwe versie van Itunes al gedownload en ipod al gereset (op de Ipod zelf dus met "menu" en middelste ronde knop) maar het helpt allemaal niets.
Ik ben een beetje bang om alles te resetten via Itunes enzo want dan haalt hij ook alles van me Ipod af. Tenminste, als hij dat dan wel weer doet. En als hij dat doet en ik krijg er niets meer op dan ben ik natuurlijk de sjaak
Het gaat om windows XP met alle updates trouwens...
Ipod is jaartje oud (3de generatie geloof ik) en Itunes versie is de nieuwste 7.2.0
Ebay staat vol met dat spul, daar kun je ook nog eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MaxC het volgende:
Ik wil voor de vakantie, zo'n stereo kopen voor mijn Ipod.
Hoeft niet de allerduurste maar tussen de 75 en 150 euro.
Welke raden jullie aan? Het liefst met FM-radio en afstandsbediening
Je krijgt als je Abbo bent van de Veronica Gids, 50 euro korting op House Party III(dan kost hij 60 euro) . Reviews zijn redelijk, niet goed, niet slecht. Aanrader?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:13 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb sinds een week een Zwarte Ipod Video (80gb). Hij werkt perfect alleen als ik een nummer/video afspeel en dan door nummers wil scrollen hapert die een beetje. Is dit normaal?
volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Is er een manier om de muziek die ik al had te behouden (nee ik heb de originelen niet meer) en gewoon wat extra nummers toe te voegen? Zo ja hoe?
Zo nee, wat verrot van Apple.![]()
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :Squote:Op zondag 17 juni 2007 10:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.
Bewerken - voorkeuren - iPod optiesquote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :S
Ik zie iPod opties niet staan..quote:
Wel dus!quote:
Iemand die weet wat er hier aan de hand kan zijn??quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil voor in mijn auto ook een iPod gaan gebruiken. Ik heb wel eens gehoord dat je bepaalde FM-transmitters kunt kopen en dat je dan naar je iPod kunt luisteren via de autoradio.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Kunnen jullie iets meer hierover vertellen? Werkt dit goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag dit ding gewonnen op ebay, ben benieuwd of het wat is
Dat zit standaard al in iTunes kijk onder: Bestand -> Exporterenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Roi het volgende:
Oh, en is er een programma waarmee ik een bestand (text file!!) kan krijgen met daarop een overzicht van alle nummer die op de iPod staan ? Lijkt me handig mocht mijn iPod ooit is naar de klote gaan!
Jawel ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
Ik hoop die van mij (5euro op ebay) deze week binnen te krijgen, dan vertel ik meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een Ipod mini waar op het moment 5Gb aan muziek op staat. Echter, de pc waarmee de muziek op de ipod is gezet (ofwel waar de bibliotheek van deze ipod op staat) is gechrashed... Nu wil ik hem dus aansluiten op een andere pc, om er nog meer muziek op te zetten, lijkt dat potverdorie alleen te kunnen door eerst die 5Gb te wissen, want hij wil de bibliotheek synchroniseren..
Is er een manier om de muziek die ik al had te behouden (nee ik heb de originelen niet meer) en gewoon wat extra nummers toe te voegen? Zo ja hoe?
Zo nee, wat verrot van Apple.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef kokos het volgende:
[..]
Verborgen mappen weergeven, iPod als harde schijf gebruiken en dan alles slepen naar itunes.
Voor de prijs hoef je de Video niet te laten liggen idd.. Maar op het gebied van draagzaamheid ga ik denk ik toch voor de Nano, maar nogmaals ik heb geen ervaring vandaar dat ik het hier vraag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het verschil tussen de Nano 8 gb en Video 30 gb is 10/20¤ overal..dan ga ik voor de video
Als je automatisch synchroniseren aan hebt staan, dan het laatste... Even een iPod naar Mac-programma downloaden en daarna al je mp3's opnieuw inladen in iTunes. Kun je soms zelfs je play count redden (als je dat wilt).quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn Mac partitie is gestorven en ik heb dus een lege iTunes bibliotheek. Als ik nu mijn iPod aansluit, gaat hij dan muziek downloaden naar de PC toe of gaat hij verkeerd om synchroniseren en besluit hij dan om mijn iPod leeg te halen>
iPod video is ook prima overal naartoe te nemen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef MJay1 het volgende:
Ik ga ook een iPod kopen. Nu twijfel ik alleen, zal ik een iPod Nano kopen of een iPod Video halen. Een Video is wel handig, alleen is die niet heel groot en ongemakkelijk? Dit in tegenstelling tot de Nano, die weer makkelijk meegaat enzo. Wat raden jullie aan?
Owja, is het slim om het nu te kopen, of komt er binnenkort een nieuwe generatie uit en is het beter om daar op te wachten?
wel mogelijk lijkt me, ik zou even 2 gebruikers maken voor je windows, zodat je kan kiezen als je windows opstart.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Vraagje:
We hebben hier nu 1 computer minder en dus ook 1 itunes minder. Kan je op 1 computer 2 verschillende itunes draaien? Dus 2 ipods op 2 verschillende gebruikers met 2 verschillende soorten muziek, op 1 computer.
Fiction or fact?
Ja dat hebben we al. Maar wou gewoon even weten of het kon zonder dat mijn iPod vol kwam te staan met slechte muziekquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wel mogelijk lijkt me, ik zou even 2 gebruikers maken voor je windows, zodat je kan kiezen als je windows opstart.
Precies wat ik heb dus! Vet irritant inderdaad!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ik vind iTunes een geweldig programma, maar er is 1 ding waar ik me ontzettend aan erger is dat de shuffle functie ontzettend brak is.
Sommige nummers hoor ik minstens 2x per dag en andere heb ik nu al bijna weken niet gehoord. Is er een vervanger voor iTunes of dat niet?
Je kunt de shuffle van iTunes aanpassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ik vind iTunes een geweldig programma, maar er is 1 ding waar ik me ontzettend aan erger is dat de shuffle functie ontzettend brak is.
Sommige nummers hoor ik minstens 2x per dag en andere heb ik nu al bijna weken niet gehoord. Is er een vervanger voor iTunes of dat niet?
Ja naar meer dezelfde artiest of juist niet. Maar als je dat een beetje aanpast helpt het niks. Als je het helemaal aanpast is het ook niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef mindgames het volgende:
[..]
Je kunt de shuffle van iTunes aanpassen.
Maar ik waardeer m'n nummers helemaal niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Volgens mij speelt iTunes de nummers die het hoogst gewaardeerd worden het meest af bij de shuffle functie. Anders is het net zo brak als de shuffle functie van WinAmp.
Ik geef er geen oordeel over dus, ik waardeer mn nummers wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar ik waardeer m'n nummers helemaal niet!
En na een keer bellen, hoeft dit ook niet meer te worden betaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef ThijsThijs het volgende:
Zojuist heb ik een mailtje ontvangen van apple waarin staat:
Wij hebben uw creditcard gedebiteerd voor de vervanging.
Wat houdt dit in?
Hmmm, dan heb je gelukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iTunes 7.3 doet het hier perfect hoor
De samplefrequentie is te hoog. Downsample 'em naar 48 of 41 Khz.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Waarom krijg ik deze niet op mijn iPod (video) ?
[afbeelding]
Ja ik. Werkt als een tiet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een Griffin iPod nano Auto Oplader met flexibele houder
http://www.nierle1.com/s01.php?cur=eur&sp=nl&ag=1&letterid=53&pp=aa&bnr=3301
Ik fiets regelmatig met mijn iPod (30gig video) en heb nergens last van! En hardlopen kan ook heel goed...dus daar hoef je het niet om te laten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Vogel87 het volgende:
- kun je die iPod video 30 GB wel in je broekzak houden als je gaat fietsen? Aangezien er een harddisk in zit en hij dan wellicht gaan schokken? Ermee hardlopen zal daardoor sowieso niet kunnen, toch?
- zijn mijn winamp-mp3tjes wel een beetje makkelijk om te zetten in iTunes? (heb er absoluut geen verstand van)
Oh ja, en nog iets, ik zag bij de specificaties dat de iPod video 30 GB een accu heeft die minder lang meegaat dan de 80 GB-variant. Nogal vreemd, zou voor mij een reden kunnen zijn om toch de 80 GB-variant te halen, hoewel ik 80 GB wel erg overdreven vind...
Ik ga altijd hardlopen met mijn iPod Photo 60Gb, werkt als een tietquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Vogel87 het volgende:
- kun je die iPod video 30 GB wel in je broekzak houden als je gaat fietsen? Aangezien er een harddisk in zit en hij dan wellicht gaan schokken? Ermee hardlopen zal daardoor sowieso niet kunnen, toch?
Thnx, dat was het.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef mindgames het volgende:
[..]
De samplefrequentie is te hoog. Downsample 'em naar 48 of 41 Khz.
Goed dat je het zegt, ik heb dat topic op Tweakers ff opgezocht en inderdaad is die HD best gevoelig voor schokken. Naja voor het hardlopen heb ik hier nog wel ergens zo'n 128MB flash mp3-speler liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef funrider het volgende:
ipod video heeft HD zou duidelijk afraden om daarmee te gaan hardlopen. Heeft eerder al eens een topic gelopen bij tweakers Levensduur van hd gaat drastisch omlaag. Beter Nano van 2-8 GB daar geen last van kun je zelfs nog leuk uitbreiden met Nike+ hardloop set.
Tja het is heel relaxed niet halverwege de reis opeens zonder batterijen te zitten. Ik vond het wel de 50 euro waard maja dat is persoonlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja geen rare dingen? 50 euro wel waard?
Kun je met Ephpod al je nummers gewoon slepen? Zonder dat de file name verandert wordt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ja of je kan met Ephpod al je nummers naar je HD slepen.
En inderdaad wat kokos zegt
Kan ik onder in die TuneFlex ook nog de kabel aansluiten zodat hij via usb op mijn autoradio zit?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja het is heel relaxed niet halverwege de reis opeens zonder batterijen te zitten. Ik vond het wel de 50 euro waard maja dat is persoonlijk
Ga eens naar ebay.nl en zoek eens op 'nano'. Dit ding is veel te duur manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een Griffin iPod nano Auto Oplader met flexibele houder
http://www.nierle1.com/s01.php?cur=eur&sp=nl&ag=1&letterid=53&pp=aa&bnr=3301
Wat bedoel je met slepen? Hij exporteerd ze zoals ze benoemd zijn op je iPod. Dus zoals de ID-tag is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:18 schreef kokos het volgende:
[..]
Kun je met Ephpod al je nummers gewoon slepen? Zonder dat de file name verandert wordt?
Nee dat kan niet, die TuneFlex gaat namelijk in de ingang waar je normaal je usb kabel in doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:20 schreef kokos het volgende:
[..]
Kan ik onder in die TuneFlex ook nog de kabel aansluiten zodat hij via usb op mijn autoradio zit?
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slepen? Hij exporteerd ze zoals ze benoemd zijn op je iPod. Dus zoals de ID-tag is.
[..]
Nee dat kan niet, die TuneFlex gaat namelijk in de ingang waar je normaal je usb kabel in doet.
Hmm. Jammer, dan valt hij voor mij af als je geen usb kan aansluiten.quote:Maar TuneFlex bevat ook een pass-through dock connector zodat ook digitale apparaten gebruikt kunnen worden, zoals de Griffin´s iTrip met Dock Connector FM ontvanger, AirClick afstandsbediening, SmartDeck cassette adapter, of andere. Een low-high audio output switch verzekert geluid zonder verstoring.
Wij hebben er 1 van Griffin maar nu ik eens goed denk zit het er volgens mij wel op. Ik zal morgen eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef kokos het volgende:
[..]
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".
Ik wil mijn eigen mappen kunnen maken op mijn iPod, vrije toegang tot de ipod.
[..]
Hmm. Jammer, dan valt hij voor mij af als je geen usb kan aansluiten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:28 schreef kokos het volgende:
Mijn auto radio zoekt door de mappen heen, iTunes hernoemt al die mappen naar F1,F2,F53. Ik wil dus gewoon de mappen er op hebben staan met "Album - Artiest" ipv "F43".
Ik wil mijn eigen mappen kunnen maken op mijn iPod, vrije toegang tot de ipod.
Jaja, beetje laat he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef Stpan het volgende:
Voor wie vrije mappen wil en vrij wil slepen, koop niet van die commerciele troep als een iPod. Eenmaal, nooit meer! Inferieure veel te dure rotzooi.
Cowon, iRiver, Meizu, de wereld die mp3 speler heet is zoveel mooier als je Apple iPod links laat liggen.
Idem.quote:
Verpats hem en koop een Zen. Zo meer aan het advies?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef kokos het volgende:
Idem.
T is mogelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 van Griffin maar nu ik eens goed denk zit het er volgens mij wel op. Ik zal morgen eens voor je kijken
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Verpats hem en koop een ander merk die kwaliteit ipv geile witte oordopjes en mooie kleurtjes levert. Zo meer aan het advies?
Kan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef Jurrio het volgende:
Ff een vraagje: kan je zonder iTunes of andere software een video op je iPod zetten? Ik wil nu namelijk via een andere computer dan die waar iTunes opstaat, een video op mijn iPod zetten, zonder dat de muziek eraf gaat.
Moet ik dan iets doen via Windows Verkenner oid?
Of je hebt geen USB 2.0 poort op je pc óf je hebt heeeeel veel muziekquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn iPod Video zit meer dan 2 uur aan mijn pc gekoppeld en zij is nog steeds niet vol, wtf gebeurt hier?
Oh nee, mijn batterij raakt niet vol..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:06 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Of je hebt geen USB 2.0 poort op je pc óf je hebt heeeeel veel muziek
Is er dan echt nieeeeeeemand?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over Itunes... Heeft iemand nog tips en trucs om het daar allemaal een beetje snel orderlijk te maken? Ik ben perfectionistisch genoeg om alles perfect gesorteerd in mijn iPodje te hebben willen staan, (komt nu bv vaak voor dat een artiest dubbel staat, omdat hij bv 1x met een hoofdletter word geschreven en de volgende keer niet) maar ik vind het dan ook weer vrij veel gedoe om dat nummer voor nummer te gaan bekijken..
Ook staat er veel onzin bij Albums en genre..
Naja goed, is er een snelle manier om er iets netjes van te maken, of moet dat allemaal 1 voor 1 met de hand gebeuren??
Playlist gemaakt, en dan?? Zie nergens iets staan waarmee je die playlist op de iPod kan zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Een playlist maken waar je de muziek in zet waar je iPod uit mag synchroniseren.
Nee joh, dat hoeft toch niet. Je kunt meerdere nummers tegelijk selecteren en daar in één keer dezelfde artiest aan koppelen. Of als je allemaal geneuzel hebt bij 'commentaar', pak je al je nummers beet, klik je op het vinkje bij 'commentaar' en laat je de ruimte leeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over Itunes... Heeft iemand nog tips en trucs om het daar allemaal een beetje snel orderlijk te maken? Ik ben perfectionistisch genoeg om alles perfect gesorteerd in mijn iPodje te hebben willen staan, (komt nu bv vaak voor dat een artiest dubbel staat, omdat hij bv 1x met een hoofdletter word geschreven en de volgende keer niet) maar ik vind het dan ook weer vrij veel gedoe om dat nummer voor nummer te gaan bekijken..
Ook staat er veel onzin bij Albums en genre..
Naja goed, is er een snelle manier om er iets netjes van te maken, of moet dat allemaal 1 voor 1 met de hand gebeuren??
RTFM !!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kun je zelf ook bepalen welke nummers er op de iPod komen? Want ik wil er nog wat albums op die er nu dus niet opstaan.
Ik gebruik daar Yamipod voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef nelisb het volgende:
kan ik ook mp3 die op mijn ipod staat weer op mijn pc krijgen?
heb er een aantal cds opstaan die ik niet meer op mijn pc of thuis heb.
deleten in itunes ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar er staan nu liedjes in mn iPod die ik er niet op wil en hoe krijg ik er die dan vanaf? Sorry, ben echt geen techneut ofzo.
Zoals altijd zitten de waakhonden van de appel er weer bovenopquote:Apple's juridische afdeling heeft Macrumors gevorderd om een filmpje te verwijderen waarin het interface van de nieuwe generatie iPod te zien zou zijn.De site heeft het filmpje daarop offline gehaald.
Engadget meldt dat het filmpje weliswaar mogelijk helemaal vals is, maar vraagt zich af waarom Apple het dan zou laten verwijderen.
Het filmpje is inmiddels ook op YouTube
te vinden.
Sinds de lancering van de iPhone vragen veel Applefans zich af hoe de volgende iPod er uit zal zien. Analysten verwachten dat Apple nog voor het kerstseizoen een nieuwe iPod zal uitbrengen.
Bron: Engadget
iPodcopy oid..quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.yamipod.com/main/modules/home/
Ik heb alleen een laptop en die laat ik ook nog wel eens op het werk staan. Wil los van mijn computer mp3's kunnen spelen op mijn stereo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:08 schreef super-muffin het volgende:
Kun je niet via je computer naar je stereo? Is makkelijker met playlists maken enzo.
Bedankt!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef SevenWonders het volgende:
Ehpod downloaden of tig andere progjes die je bestanden zo van je Ipod kunnen halen. Of je Ipod via je verkenner benaderen, de optie 'verborgen mappen laten zien' aanzetten en je ziet de map waarin je Ipod (in tig submapjes) je MP3 en video heeft opgeslagen. In zijn geheel slepen naar je HD en de complete map toevoegen aan je bibliotheek ijn Itunes...moet werken volgens mij...
Met een mooie iPod dock bedoel je neem ik aan de standaard dock van Apple?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan is een iPod geen slecht idee, lekker veel HDD ruimte en goed in iTunes je muziek organiseren, dan komt alles goed. Mooie iPod dock boven je stereosetje.
Als je een iPod dock koopt lijkt me die het best ja. Zeker inclusief de remote is het erg handig. Zo gebruik ik mijn iPod ook vaak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Met een mooie iPod dock bedoel je neem ik aan de standaard dock van Apple?
Die remote, ben je "verplicht" de te gebruiken, of kan ik ook een universele gebruiken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je een iPod dock koopt lijkt me die het best ja. Zeker inclusief de remote is het erg handig. Zo gebruik ik mijn iPod ook vaak.
Dit werkt wel... De namen van de nummers zijn alleen in de verkenner niet te herkennen... FGJM etc heten ze... Komen deze titels dan ook straks weer in mijn iTunes te staan? Heb nml geen zin om alles weer aan te gaan zitten passen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef SevenWonders het volgende:
Ehpod downloaden of tig andere progjes die je bestanden zo van je Ipod kunnen halen. Of je Ipod via je verkenner benaderen, de optie 'verborgen mappen laten zien' aanzetten en je ziet de map waarin je Ipod (in tig submapjes) je MP3 en video heeft opgeslagen. In zijn geheel slepen naar je HD en de complete map toevoegen aan je bibliotheek ijn Itunes...moet werken volgens mij...
Ibood?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Rejected het volgende:
Ik heb vandaag een 80 GB iPod besteld!
.
Ik had ook echt de dag daarvoor besloten om een ipod 30 GB te kopen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je gelukWas idd een zeer mooie prijs
Zo vol hoor, als je er films op zetquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:56 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik had ook echt de dag daarvoor besloten om een ipod 30 GB te kopen!
80 GB is misschien toch een beetje veel..
Ibood heeft deze aanbieding al vaker gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie prijs, maar dat komt omdat hoogstwaarschijnlijk binnen korte tijd een nieuwe generatie iPod's uitkomt.
Zit er dan ook eindelijk wireless opquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie prijs, maar dat komt omdat hoogstwaarschijnlijk binnen korte tijd een nieuwe generatie iPod's uitkomt.
Wat is daar handig aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zit er dan ook eindelijk wireless op
Misschien komt het omdat je een FAT32 bestandsysteem hebt op je harde schijf, als het een NTFS bestandsysteem is, dan zou het waarschijnlijk moeten werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:35 schreef Rejected het volgende:
Met de guide om DVD's te converten kom ik met DVD decrypter het volgende probleem tegen: Er onvoldoende schijfruimte...terwijl ik nog 200 GB beschikbaar heb op de harde schijf.
Ik dacht misschien dat windows bestanden van > 4 GB niet meer ondersteunt ofzo?
Weet iemand een oplossing?
Terwijl je beneden op de bank zit, wireless met je computer syncen? Video's naar je AppleTV streamen? Je complete videobibliotheek wireless op je iPod bekijken?quote:
Thanks het lukt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je een FAT32 bestandsysteem hebt op je harde schijf, als het een NTFS bestandsysteem is, dan zou het waarschijnlijk moeten werken.
Ik heb even gewacht op de iPod Touch, maar ik vind 16 Gb een beetje weinig en ik vind ¤ 399 ,-- ook wat veel (zeker voor 16 Gb). M.a.w. ik ga waarschijnlijk voor de iPod Classic 80Gb (¤ 249,--).quote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef ihugster het volgende:
Uitzetten bij instellingen als je synchroniseert. Maar even terugkomend op de nieuwe iPods. Ik vind de classic e.d. wel de moeite waard om nieuw aante schaffen en de kleine Nano ook.Ik durf zelfs te zeggen dat de classic iPod op den duur zal verdwijnen en we meer die touch-ipods zullen krijgen in de toekomst ala de iPhone. De iPod-touch laat ik links liggen want de iPhone heeft op de wireless-optie alle andere opties al en zelfs meer. Iemand dus een iPod nanon metalic met 1 GB voor 100 euro?![]()
![]()
![]()
Waar moet je dat dan precies doen? Ik ben blij dat er wellicht een oplossing is op dit vervelende probleemquote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef ihugster het volgende:
Uitzetten bij instellingen als je synchroniseert. Maar even terugkomend op de nieuwe iPods. Ik vind de classic e.d. wel de moeite waard om nieuw aante schaffen en de kleine Nano ook.Ik durf zelfs te zeggen dat de classic iPod op den duur zal verdwijnen en we meer die touch-ipods zullen krijgen in de toekomst ala de iPhone. De iPod-touch laat ik links liggen want de iPhone heeft op de wireless-optie alle andere opties al en zelfs meer. Iemand dus een iPod nanon metalic met 1 GB voor 100 euro?![]()
![]()
![]()
Wat een ontzettende debiel-nerd ben jij.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:20 schreef StefanP het volgende:
Mijn god zeg. Wat een ontzettend triest product. Ik heb me zelden zoveel geergerd als de afgelopen dagen. Ik kreeg onlangs een 8Gb 3G nano video. Leuk toch? Totdat je probeert om daar ook iets mee te doen:
1. Een Linux versie van iTunes bestaat blijkbaar niet. Ergernis 1. Goed, dus ik pak de Windows lapop van m'n werk.
2. Na het downloaden van 50Mb aan itunes SW, kom ik erachter dat de installer dienst weigert omdat ik 2000 draai en geen XP of Vista (zeg eens Steve, hoeveel betaalt Bill je daarvoor?).
3. Na lang zoeken vind ik de voorlaatste versie van iTunesdie 2000 wel ondersteunt, ergens weggemoffeld op de Apple site. Weer 40Mb downloaden en installeren.
4. iTunes weigert dienst en zegt dat deze iPod niet ondersteund wordt.
5. Aangezien dat m'n laptop van werk is, ga ik terug naar m'n thuis PC met linux. Er blijken wel applicaties te bestaan die net als iTunes je toestaan om je mp3s te synchen. Goed. Ik dus Amarok downloaden: ho maar. Werkt niet. Gtkpod? Ook niet. Wat blijkt: Apple heeft met de nieuwste Nano's en Classics een heel nieuw hashmechanisme toegevoegd, met als doel dat geen enkele applicatie behalve iTunes nog werkt. Om je dus te dwingen hun SW te gebruiken.
6. Na 36 uur was die hash code gekraakt, en heb ik met Gnupod eindelijk m'n mp3tjes over kunnen zetten. Dat was nl. de eerste applicatie die met de nieuwe hash beveiliging overweg kan.
Oh ja, had ik al gezegd dat m'n post op het Apple support forum met de vraag waarom Linux en Windows 2000 niet ondersteund worden, verwijderd is? Stelletje schoften. Net toen je dacht dat het niet erger kon dan Microsoft, leer je hoe Apple z'n zaakjes regelt.
En dat voor een amerikaan die altijd eerst de handleiding bekijkt. of er nog wat te claimen valt.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Staat er op de verpakking dat Apple ondersteuning biedt aan Windows 2000 en Linux dan? Nooit geweten.
Volgensmij moet je gewoon wat minder hash roken. Maargoed.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:20 schreef StefanP het volgende:
Mijn god zeg. Wat een ontzettend triest product. Ik heb me zelden zoveel geergerd als de afgelopen dagen. Ik kreeg onlangs een 8Gb 3G nano video. Leuk toch? Totdat je probeert om daar ook iets mee te doen:
1. Een Linux versie van iTunes bestaat blijkbaar niet. Ergernis 1. Goed, dus ik pak de Windows lapop van m'n werk.
2. Na het downloaden van 50Mb aan itunes SW, kom ik erachter dat de installer dienst weigert omdat ik 2000 draai en geen XP of Vista (zeg eens Steve, hoeveel betaalt Bill je daarvoor?).
3. Na lang zoeken vind ik de voorlaatste versie van iTunesdie 2000 wel ondersteunt, ergens weggemoffeld op de Apple site. Weer 40Mb downloaden en installeren.
4. iTunes weigert dienst en zegt dat deze iPod niet ondersteund wordt.
5. Aangezien dat m'n laptop van werk is, ga ik terug naar m'n thuis PC met linux. Er blijken wel applicaties te bestaan die net als iTunes je toestaan om je mp3s te synchen. Goed. Ik dus Amarok downloaden: ho maar. Werkt niet. Gtkpod? Ook niet. Wat blijkt: Apple heeft met de nieuwste Nano's en Classics een heel nieuw hashmechanisme toegevoegd, met als doel dat geen enkele applicatie behalve iTunes nog werkt. Om je dus te dwingen hun SW te gebruiken.
6. Na 36 uur was die hash code gekraakt, en heb ik met Gnupod eindelijk m'n mp3tjes over kunnen zetten. Dat was nl. de eerste applicatie die met de nieuwe hash beveiliging overweg kan.
Oh ja, had ik al gezegd dat m'n post op het Apple support forum met de vraag waarom Linux en Windows 2000 niet ondersteund worden, verwijderd is? Stelletje schoften. Net toen je dacht dat het niet erger kon dan Microsoft, leer je hoe Apple z'n zaakjes regelt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een ontzettende debiel-nerd ben jij.
Apple ontwikkelt producten voor OS X, en tegenwoordig dus ook voor Windows (omdat het een grote markt is). Denk je nou echt dat Apple graag support gaat leveren voor oude windows versies? Dat is heel hun doelgroep niet. Waarom zouden ze in godsnaam geld steken in een verouderd OS?
En dan dat verhaal over iTunes, nogal logisch dat een zwaar oude versie van iTunes de pas geïntroduceerde iPod Nano niet ondersteunt hè? Of snap je dat niet, als echte linux-hack0r?
In het kort:
1. Duh! Kijk dan op de doos, of op de site. Doe eens vooronderzoek voor je iets koopt.
2. Duh! Kijk dan op de doos, of op de site. Doe eens vooronderzoek voor je iets koopt.
3. Boehoe, 40MB is wel groot hè tegenwoordig met al die 20Mbit lijnen en 500Gb schijven.
4. Een verouderd product installeren en verwachten dat het samenwerkt met de nieuwste technologie.
5. Linux. Wat een ontzettend Non-OS is dat. Zie ook punt 1 & 2.
6. Hacker-de-hack! Weeeeeeeeeet! Leeeeeeet! 1337pwnz0rs.![]()
Boehoe ik heb geen baan in de echte werkwereld.... Boehoeeeeeee.....quote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat iedereen maar even Vista installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
O ja: ik heb die nano gekregen van een leverancier, dus het heeft me geen cent gekost
Ga alstjeblieft door met mij bashen. Je zet jezelf zo ontzettend voor lulquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat ieder bedrijf maar even Vista op de laptops van z'n werknemers installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
O ja: ik heb die nano gekregen van een leverancier, dus het heeft me geen cent gekost
OSXquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat ieder bedrijf maar even Vista op de laptops van z'n werknemers installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
probeer het gewoon,,,,,,,,,,,,,, waarom eerst van anderen horen of de garantie kut is....quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Naja mijn iPod is nu al een paar dagen probleemloos, maar ik heb nu sennheiser cx100's die maar aan een kant geluid geven. Broertje zat met iPod te spelen en hij deed het opeens niet meer, ik vraag de ochtend erna ( Toen had ik 'm pas nodig ) of het was gebeurd toen hij ermee aan het kloten was, en het antwoord was "Ja, maar ik dacht oh dat is vast wel terug te draaien dus ik was het vergeten te zeggen".
Kutjong.
Dus, hoe zit dat met garantie op sennheiser? Vast even kut als op apple producten?
Apple kut garantie?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Naja mijn iPod is nu al een paar dagen probleemloos, maar ik heb nu sennheiser cx100's die maar aan een kant geluid geven. Broertje zat met iPod te spelen en hij deed het opeens niet meer, ik vraag de ochtend erna ( Toen had ik 'm pas nodig ) of het was gebeurd toen hij ermee aan het kloten was, en het antwoord was "Ja, maar ik dacht oh dat is vast wel terug te draaien dus ik was het vergeten te zeggen".
Kutjong.
Dus, hoe zit dat met garantie op sennheiser? Vast even kut als op apple producten?
apple is gewoon kut. qua product en qua helpdeskquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Apple kut garantie?
Man volgens mij weet jij niet waar je over praat. Ik ben zeer te spreken over hun service! Die is top.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef --- het volgende:
[..]
apple is gewoon kut. qua product en qua helpdesk
Ik weet wel waar ik over praatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Apple kut garantie?
Man volgens mij weet jij niet waar je over praat. Ik ben zeer te spreken over hun service! Die is top.
Vrijdag 28 september.quote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef EricG het volgende:
Weet iemand wanneer de ipod touch uitkomt in Nederland?
volgens mij is het elk jaar wel 28 september hoorquote:Op zondag 30 september 2007 21:47 schreef --- het volgende:
[..]
dat is nog een aantal jaar wachten dus bummer
niet altijd op een vrijdagquote:Op zondag 30 september 2007 22:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
volgens mij is het elk jaar wel 28 september hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |