volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Is er een manier om de muziek die ik al had te behouden (nee ik heb de originelen niet meer) en gewoon wat extra nummers toe te voegen? Zo ja hoe?
Zo nee, wat verrot van Apple.![]()
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :Squote:Op zondag 17 juni 2007 10:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.
Bewerken - voorkeuren - iPod optiesquote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :S
Ik zie iPod opties niet staan..quote:
Wel dus!quote:
Iemand die weet wat er hier aan de hand kan zijn??quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil voor in mijn auto ook een iPod gaan gebruiken. Ik heb wel eens gehoord dat je bepaalde FM-transmitters kunt kopen en dat je dan naar je iPod kunt luisteren via de autoradio.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Kunnen jullie iets meer hierover vertellen? Werkt dit goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag dit ding gewonnen op ebay, ben benieuwd of het wat is
Dat zit standaard al in iTunes kijk onder: Bestand -> Exporterenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Roi het volgende:
Oh, en is er een programma waarmee ik een bestand (text file!!) kan krijgen met daarop een overzicht van alle nummer die op de iPod staan ? Lijkt me handig mocht mijn iPod ooit is naar de klote gaan!
Jawel ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
Ik hoop die van mij (5euro op ebay) deze week binnen te krijgen, dan vertel ik meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een Ipod mini waar op het moment 5Gb aan muziek op staat. Echter, de pc waarmee de muziek op de ipod is gezet (ofwel waar de bibliotheek van deze ipod op staat) is gechrashed... Nu wil ik hem dus aansluiten op een andere pc, om er nog meer muziek op te zetten, lijkt dat potverdorie alleen te kunnen door eerst die 5Gb te wissen, want hij wil de bibliotheek synchroniseren..
Is er een manier om de muziek die ik al had te behouden (nee ik heb de originelen niet meer) en gewoon wat extra nummers toe te voegen? Zo ja hoe?
Zo nee, wat verrot van Apple.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef kokos het volgende:
[..]
Verborgen mappen weergeven, iPod als harde schijf gebruiken en dan alles slepen naar itunes.
Voor de prijs hoef je de Video niet te laten liggen idd.. Maar op het gebied van draagzaamheid ga ik denk ik toch voor de Nano, maar nogmaals ik heb geen ervaring vandaar dat ik het hier vraag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het verschil tussen de Nano 8 gb en Video 30 gb is 10/20€ overal..dan ga ik voor de video
Als je automatisch synchroniseren aan hebt staan, dan het laatste... Even een iPod naar Mac-programma downloaden en daarna al je mp3's opnieuw inladen in iTunes. Kun je soms zelfs je play count redden (als je dat wilt).quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn Mac partitie is gestorven en ik heb dus een lege iTunes bibliotheek. Als ik nu mijn iPod aansluit, gaat hij dan muziek downloaden naar de PC toe of gaat hij verkeerd om synchroniseren en besluit hij dan om mijn iPod leeg te halen>
iPod video is ook prima overal naartoe te nemen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef MJay1 het volgende:
Ik ga ook een iPod kopen. Nu twijfel ik alleen, zal ik een iPod Nano kopen of een iPod Video halen. Een Video is wel handig, alleen is die niet heel groot en ongemakkelijk? Dit in tegenstelling tot de Nano, die weer makkelijk meegaat enzo. Wat raden jullie aan?
Owja, is het slim om het nu te kopen, of komt er binnenkort een nieuwe generatie uit en is het beter om daar op te wachten?
wel mogelijk lijkt me, ik zou even 2 gebruikers maken voor je windows, zodat je kan kiezen als je windows opstart.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Vraagje:
We hebben hier nu 1 computer minder en dus ook 1 itunes minder. Kan je op 1 computer 2 verschillende itunes draaien? Dus 2 ipods op 2 verschillende gebruikers met 2 verschillende soorten muziek, op 1 computer.
Fiction or fact?
Ja dat hebben we al. Maar wou gewoon even weten of het kon zonder dat mijn iPod vol kwam te staan met slechte muziekquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wel mogelijk lijkt me, ik zou even 2 gebruikers maken voor je windows, zodat je kan kiezen als je windows opstart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |