abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48339509
DEEL XX Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar, inclusief natuurlijk de online shop.

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars 2 is aangekondigd! Hierover later meer.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:
quote:
Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia

• Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21]

De OP kun je hier vinden.

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars"

[ Bericht 28% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 20-04-2007 17:44:21 ]
  • Every war is different, every war is the same.
    pi_48339532
    laatste post van het vorige topic
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Ow leuk Kan je de game dan downloaden ?
    ja die kan je zo downloaden

http://www.guildwars.com/support/downloadclient/

ik zal even een nieuw topic aanmaken
    Every war is different, every war is the same.
    pi_48339585
    Een tvp'tje maar weer. Laat het wachten op Hard Mode beginnen.
    pi_48339807
    tvp
    pi_48340108
    En dan heb ik dus een key nodig ? Iemand zo aardig ?
    pi_48341292
    Ik heb wel een trial key voor je Maar een echte key is weinig kans op dat iemand je die geeft, die zul je moeten kopen
    pi_48342260
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
    En dan heb ik dus een key nodig ? Iemand zo aardig ?
    ik heb nog wel een key voor je liggen..

voeg me maar ff toe op msn
    (staat in men profiel)
      zondag 15 april 2007 @ 21:19:32 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48360813
    Ik heb nog geen Asura gremlin

(tevens tvp )
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_48370374
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik heb nog wel een key voor je liggen..

voeg me maar ff toe op msn
    (staat in men profiel)
    Je key is al bezet Vaag...

[ Bericht 6% gewijzigd door Dj_Day-V op 16-04-2007 04:05:50 ]
      maandag 16 april 2007 @ 07:29:01 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48370717
    Ik zal vanmiddag eens kijken naar een trial. Weet alleen niet meer van welke chapters, in elk geval wel van Nightfall heb ik wat liggen
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_48371218
    Ik zal ook eens kijken of ik nog trail keys heb liggen.
    Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
    pi_48372262
    Mijn man en ik hebben nog van alle 3 chapters een key liggen.
    Kies maar van wie je een key wil
    pi_48373199
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef Ardenlyn het volgende:
    Mijn man en ik hebben nog van alle 3 chapters een key liggen.
    Kies maar van wie je een key wil
    Eerste denk ik toch ? Deze:
    http://www.guildwars.com/support/downloadclient/
    pi_48384667
    ik bedoelde kies maar van wie je een key wilt :Elegy, Ge4ce of mij
    Maar ik stuur je via PM hier wel even de code van 1tje.
    Die key is voor Prophecies en Factions.
    pi_48386260
    Mooi, ga em ff testen bedankt.
    pi_48386347
    Er staat nog steeds dat mijn account niet authorized is ? 10 dagen demo key wel toegevoegd
    pi_48386431
    Ow, moest het via mail activeren Whihi, stomme ik
    pi_48395549
    Veel plezier.
    pi_48400084
    Gompie
    Veel plezier ermee!

Even showen met m'n pakje
    Moet alleen nog het helmpje.

Flex!!!:

Flex again!!:

En ff dansen whoohoo! :
      maandag 16 april 2007 @ 23:45:22 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48401464
    Je hebt je armor!
    pi_48402065
    Yes ...behalve het helmpje maar die heb ik toch nooit op.
    Ben weer helemaal blut maar ik heb eindelijk bijna m'n pakje kompleet.
    Wat ziet ze er toch stoer uit whoohoo!! Word spontaan lesbisch hier

@HMaster-II: Wat is je ingame name? Kan ik de bunny ophalen
    Heb een potje ale voor je als je wilt of 7 gold
    Ben wel heel erg blut nu na dat shoppen voor kleren
    pi_48406156
    Luxon 15k
      dinsdag 17 april 2007 @ 08:08:49 #24
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48406173
    Ik wil dat fishy suit voor mijn necro. Maar dan moet ik daar wel eerst zien te komen, de afgelopen twee weken heb ik nauwelijks gespeeld eigenlijk

Maar ben wel blij met mijn outfit voor mijn para, ziet er classy uit
      dinsdag 17 april 2007 @ 08:13:44 #25
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48406225
    Hey!

De op is gequote...

Anyhow, hoest hier?!
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_48406510
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
    Hey!

De op is gequote... [afbeelding]

Anyhow, hoest hier?!
    ja kon er niks aan doen
    pi_48406601
    Zou ik ook zeggen! /hide.
    pi_48407126
    Links van foto's laten staan, rest verwijderen en [img]link[/img] erbij zetten ?
    pi_48409882
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 08:08 schreef Elegy het volgende:
    Ik wil dat fishy suit voor mijn necro. Maar dan moet ik daar wel eerst zien te komen, de afgelopen twee weken heb ik nauwelijks gespeeld eigenlijk

Maar ben wel blij met mijn outfit voor mijn para, ziet er classy uit
    Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?

Ben gisteren met een nieuwe character door het poortje van Ascalon gegaan. Kan nu dus alle quest weer doen maar heb er wel zin in.
    Heb nu een Elementist gedaan.
      dinsdag 17 april 2007 @ 12:11:01 #30
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48412914
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?

Ben gisteren met een nieuwe character door het poortje van Ascalon gegaan. Kan nu dus alle quest weer doen maar heb er wel zin in.
    Heb nu een Elementist gedaan.
    Fishy suit is de high-end necro armor van Nightfall. Wordt ook wel zo genoemd omdat het wel wat weg heeft van de vinnen van een vis. Ze bewegen trouwens ook in de wind
    pi_48420640
    Tvp, moet het spel weer nodig spelen, maar op dit moment niet echt veel tijd ivm school
    pi_48423896
    OP aangepast. Ik heb alleen het idee dat de plaatjes het niet echt doen? Of ze laden heel erg traag.
    pi_48425052
    Ik gooi m'n vraag ook maar eens hier neer; iemand die een snelle/eenvoudige manier weet om rubies te verzamelen? Die krengen zijn zo duur en ik wil ze gebruiken voor Neco Vabbi armor
    pi_48425310
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
    OP aangepast. Ik heb alleen het idee dat de plaatjes het niet echt doen? Of ze laden heel erg traag.
    moet gewoon een nieuwe OP komen lijkt mij

(en nee ik ga der geen maken
    pi_48426030
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Candaasje het volgende:
    Ik gooi m'n vraag ook maar eens hier neer; iemand die een snelle/eenvoudige manier weet om rubies te verzamelen? Die krengen zijn zo duur en ik wil ze gebruiken voor Neco Vabbi armor
    Makkelijkste en goedkoopste manier is gewoon veel van die quests doen waar je van die dingen krijgt die je kan inwisselen voor rubies enz. want je kan geen rubies farmen. Die droppen gewoon random.
    pi_48427488
    Ik zal kijken of ik misschien een of andere OP kan maken. Ik beloof niets. (plaatjes zijn inderdaad dood.)

Edit> Heeft iemand wat plaatjes voor de OP?

[ Bericht 29% gewijzigd door Ge4ce op 18-04-2007 10:58:53 ]
      woensdag 18 april 2007 @ 12:41:27 #37
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_48456737
    dit weekend de Hard Mode (en dubbele punten voor LB en Sunspear)....

Dus hopen dat er veel van de guild online zijn, want vanaf het moment dat Hard Mode er is, zal ik hoogstwaarschijnlijk daar veel mee bezig zijn en hopelijk anderen ook zodat we het tezamen kunnen doen
    pi_48458887
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef DarkY.NL het volgende:
    dit weekend de Hard Mode (en dubbele punten voor LB en Sunspear)....

Dus hopen dat er veel van de guild online zijn, want vanaf het moment dat Hard Mode er is, zal ik hoogstwaarschijnlijk daar veel mee bezig zijn en hopelijk anderen ook zodat we het tezamen kunnen doen
    Ik zal proberen wat meer online te zijn, want Hard Mode is zeker het proberen waard.
    pi_48459843
    Ik ben er vast wel dit weekend.
      woensdag 18 april 2007 @ 14:53:53 #40
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_48462874
    ik dacht eerst zo van, ik ga ff weer een nieuw poppetje maken......

dr is gewoon geen hond meer over van de 'normale' guildwars omdat iedereen die expansions speelt
    pi_48463817
    Ik kom wel ff online van t weekend, heb 's avonds wel tijd.
    pi_48465278
    Uhh woef??
    Ik ben in alle 3 druk bezig.

Krijg je die birthday pet op de dag dat je je account hebt geactiveerd of gewoon in de maand.
    Ik ben op 27 mei begonnen met spelen vorig jaar.
    Krijg ik het kadootje dan pas of gewoon op de 1ste dag van mei.
    Of krijg je hem als er precies 12 maanden voorbij zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2007 15:56:05 ]
    pi_48465484
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Ardenlyn het volgende:
    Uhh woef??
    Ik ben in alle 3 druk bezig.

Krijg je die birthday pet op de dag dat je je account hebt geactiveerd of gewoon in de maand.
    Ik ben op 27 mei begonnen met spelen vorig jaar.
    Krijg ik het kadootje dan pas of gewoon op de 1ste dag van mei.
    Of krijg je hem als er precies 12 maanden voorbij zijn
    Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.
    Mijn Monk, Ranger, Mesmer en Necro worden dit jaar al 2 jaar.
    pi_48465516
    Weet iemand of je een Asura minipet krijgt bij de April-editie van PC Gameplay ?
    pi_48465718
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.
    Mijn Monk, Ranger, Mesmer en Necro worden dit jaar al 2 jaar.
    Dankje

Ben benieuwd wat voor kado's jij zal krijgen.
    Volgens mij gaan ze voor een 2 jarig character iets anders geven dus ben benieuwd.

EDIT: crap duurt dus nog een dikke maand maar het was 24 mei inplaats van 27 dus dat scheelt wel ff een aantal dagen

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2007 16:14:38 ]
    pi_48466384
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Dankje

Ben benieuwd wat voor kado's jij zal krijgen.
    Volgens mij gaan ze voor een 2 jarig character iets anders geven dus ben benieuwd.

EDIT: crap duurt dus nog een dikke maand maar het was 24 mei inplaats van 27 dus dat scheelt wel ff een aantal dagen
    Vorig jaar had ik echt geen geluk met mijn minipets. Ik kreeg 4 Jade Armors en mijn beste mini pet tot nu toe is een Mini Shiro.
    pi_48479951
    Oeh die Jade Armors zijn ook erg leuk Maar inderddaad 4 is een beetje jammer.
      woensdag 18 april 2007 @ 22:16:06 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48482282
    Ach, minipets... breek me de bek niet open
    pi_48482591
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:
    Ach, minipets... breek me de bek niet open
    Nah
    pi_48490912
    Ik heb er nog niet eens 1 maar mijn account wordt wel al bijna 2 jaar.
      donderdag 19 april 2007 @ 08:22:32 #51
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_48491332
    ik heb geen idee wat de exact datum is dat ik het spel 2 jaar heb, maar zit al ruim 10 dagen op 23 months volgens mij.
    pi_48492223
    Ik weet nog wel dat mijn "online-vrienden-clubje" helemaal gek was op Guild Wars. De eerste paar dagen hebben we het ook dan helemaal rot gespeeld. Mooiste ervan is dat hun nooit verder zijn gekomen dan de Henge of Denravi.

Misschien zou ik ze kunnen overhalen om weer te spelen. Al hebben hun wel waarschijnlijk allemaal alleen Prophecies.
    pi_48492652
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 09:16 schreef Ge4ce het volgende:
    Ik weet nog wel dat mijn "online-vrienden-clubje" helemaal gek was op Guild Wars. De eerste paar dagen hebben we het ook dan helemaal rot gespeeld. Mooiste ervan is dat hun nooit verder zijn gekomen dan de Henge of Denravi.

Misschien zou ik ze kunnen overhalen om weer te spelen. Al hebben hun wel waarschijnlijk allemaal alleen Prophecies.
    Komt bekend voor, maar dit is gebeurd met mijn echte vrienden.
    Die hadden het spel al een aantal dagen voordat ik hem kocht en waren er vol lof over.
    De eerste maand hebben ze het regelmatig gespeeld, maar daarna heb ik ze nooit meer online gezien.
    Geen van allen heeft ooit de Crystal Desert gezien.

Mijn monk wordt de eerste week van mei 2 jaar, want ik ben op 5 mei 2005 begonnen met spelen.
    pi_48492660
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef Ardenlyn het volgende:
    Yes ...behalve het helmpje maar die heb ik toch nooit op.
    Ben weer helemaal blut maar ik heb eindelijk bijna m'n pakje kompleet.
    Wat ziet ze er toch stoer uit whoohoo!! Word spontaan lesbisch hier

@HMaster-II: Wat is je ingame name? Kan ik de bunny ophalen
    Heb een potje ale voor je als je wilt of 7 gold
    Ben wel heel erg blut nu na dat shoppen voor kleren
    ik ben vanaaf wel online (tussen het spullen bijelkaar zoeken)

Mijn dames heten in,
    GuildWars Factions:
    PvE character: Pura Missters Luna
    PvP character: Chick on Prozaq

GuildWars NightFall:
    PvE character: Lady Grinder

Ja ik verveelde me tijdens het namem kiezen
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_48495880
    quote:
    GuildWiki - GW2
    World PvP
    World PvP will allow you to play characters of any level using the skills that you have in your possession at that particular time. It will be on a larger scale than the original Guild Wars PvP with large battles which could take place over a long period with people coming and going. Battles will take place in the Mists.
    "Coming" and "Going".
    Dat lijkt mij wel zo gaaf. Ik hoop alleen niet dat het een algemeen WoW-idee zal zijn.

Asuras vs. Charr vs. Humans. vs. Norns vs. Sylvari
    of iets als:
    Asuras & Charr vs. Norns & Sylvari.

Ik denk wel dat elke race zo zijn eigen voor en nadelen heeft met zo zijn profession's. Het zal me ook niet verbazen als ze professions van GW meenemen naar GW2. (inclusief skills)

Verders kun je er zo uitgrebreid over speculeren.
    quote:
    GuildWiki
    - Guild Wars 2 will introduce a z-axis to the game which will allow characters to jump over obstacles. Actions which have characters interacting with the environment, such as sliding and swimming will also be introduced.
    pi_48520917
    @HMaster-II: heb Lady Grinder ingevuld maar zag je niet online.

Ben nu op de 90% in Cantha
    Zag dat boven die Tanakia Temple ook nog een stuk gelopen kan worden. Baal ik van want ik heb een hekel aan die mission

Poesiemauw Blijft leuk die kat.
    Heb ook mijn pakje een ander kleur gegeven en nu past het beter bij m'n schild. Vond dat zilver niet zo mooi.
    pi_48528432
    AAAAAAAAH, ik word lichtelijk gestoord hier. Even op een stokje buiten en goed werken op stage. 4 uur naar huis EN DAN WIL IK PARTIES !

Wie is er bij? (17:00+ uur )
      vrijdag 20 april 2007 @ 08:39:42 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48528526
    Misschien dat ik vanavond nog online ben, maar ik denk het eigenlijk niet. Morgen vroeg moet ik al om een uur of vijf op Schiphol zijn, weekendje Berlijn en maandagnacht pas weer terug

Ach, ik heb de laatste twee weken nauwelijks ge GW'ed. Dit kan er ook nog wel bij
    pi_48528664
    Je hebt geluk met het weer volgensmij. Het word in ieder geval zeer aangenaam in Nederland. Alvast veel plezier!
    pi_48529310
    Solo farming is nu helemaal in de ban gedaan. Party loot dropped nu naar de grote van je party.

Als je alleen farmed is de kans 10-20% dat er iets dropped. De anti-farm code is nu wel weggehaald.

Er zijn al veel mensen kwaad geworden op Anet, omdat ze nu niet meer snel geld kunnen verdienen.

Vanavond Ascalon maar eens bezoeken.
      vrijdag 20 april 2007 @ 09:21:45 #62
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48529392
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef Ge4ce het volgende:
    Je hebt geluk met het weer volgensmij. Het word in ieder geval zeer aangenaam in Nederland. Alvast veel plezier!
    .
    HARD MODE
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef torn_Machina het volgende:
    Solo farming is nu helemaal in de ban gedaan. Party loot dropped nu naar de grote van je party.

Als je alleen farmed is de kans 10-20% dat er iets dropped. De anti-farm code is nu wel weggehaald.

Er zijn al veel mensen kwaad geworden op Anet, omdat ze nu niet meer snel geld kunnen verdienen.

Whehehe, whiners.
      vrijdag 20 april 2007 @ 09:34:42 #63
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48529753
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef Ge4ce het volgende:
    Dankje

Aha, dus farmen met een fullparty henchies wordt alleen maar aantrekkelijker?
    pi_48529945
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef torn_Machina het volgende:
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
    .
    HARD MODE
    Vanavond party'tje?
      vrijdag 20 april 2007 @ 09:55:30 #65
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48530507
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

[..]

Vanavond party'tje?
    Hell yeah, ik ga vanavond effe spelen.
    Heb al te lang niet meer actief GW gespeeld, de verbouwing ben ik dan ook goed zat. Alle vrije avonden en in het weekend ploeteren in de badkamer...
    En de vrouw wil ook nog eens wat aandacht .

Vanavond effe spelen, maar ook effe LOST kijken
    pi_48530883
    Dus normal mode is nu makkelijk geworden?
    En met een grote party (henchies en/of heroes) heb je meer kans op meer spul?

Woeii
    pi_48531238
    Sommige gebieden/missie's zijn op normal mode makkelijker geworden.
    quote:
    torn_Machina:
    Van de GW site:
  • Loot now scales according to party size.

Als je het lomp zou zeggen:
    8 personen = 100% kans.
    1 persoon = 12,5% kans.
    En elke hench/hero zou -12,5% kans zijn.

Maar dat zou een PURE gok zijn.
  • Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
    pi_48531543
    Heel fijn
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:24:20 #69
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48531577
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
    En de vrouw wil ook nog eens wat aandacht
    Zo met haar mond open? Dan kan ze toch gewoon onder het bureau terwijl jij GW speelt?
    pi_48531730
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zo met haar mond open? Dan kan ze toch gewoon onder het bureau terwijl jij GW speelt?
    Geef haar GW en dan is ze ook stil. ( zei ik dat )
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:34:48 #71
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48531935
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Geef haar GW en dan is ze ook stil. ( zei ik dat )
    Jij bent zo'n nerd die liever gaat gamen dan vleselijke interactie doet en kijkt of de input van de ene past op de output van de ander en dat er geen compatibiliteitsproblemen zijn met de firewall en... ohw...
    pi_48532204
    Zegt iemand met geen vriendin en weet ik veel hoeveel GW spellen

Ik ben liever bezig met de input van mij en output van mijn man
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:44:58 #73
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48532312
    Wrijf het er maar weer in
    pi_48532418
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Elegy het volgende:
    Wrijf het er maar weer in
    *kusje geeft op hoofd van Elegy*

PC starte net weer opnieuw op toen ik GW wou spelen. Snap er niets van.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 10:49:35 ]
      vrijdag 20 april 2007 @ 10:53:54 #75
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_48532624
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

*kusje geeft op hoofd van Elegy*

PC starte net weer opnieuw op toen ik GW wou spelen. Snap er niets van.
    *kusje terug geeft*

Raar, misschien had je de autoupdate nog aanstaan van windows?
      vrijdag 20 april 2007 @ 11:41:23 #76
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48534303
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

*kusje terug geeft*

Raar, misschien had je de autoupdate nog aanstaan van windows?
    Die zou niet zomaar mogen rebooten!
    Als je er last van houdt, zou ik wat troubleshooting toepassen op je pc .
    En nee, ze wil geen GW spelen, heb ik al eens voorgesteld, ze wil er geen tijd aan VERSPILLEN
      vrijdag 20 april 2007 @ 11:42:05 #77
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48534327
    Ik zal eens kijken of ik nog wat plaatjes voor de OP heb, en de OP weer op de server kwakken.
    Ohja, TS server is ook weer up btw. Most moar ains kiek'n op de Fok GW Site .
    pi_48535739
    OP indeling:
    Guild Wars algemeen
    Guild Wars Faction/Nightfall
    Guild Wars GWEN
    Fok Forum Junkies [FOK]
    Links
    Voorgaande topics

Zoiets?

GW2 komt wel in een andere toekomstige topic(-reeks). Er zitten te grote verschillen in de gameplay. (helaas)
      vrijdag 20 april 2007 @ 12:59:10 #79
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48536847
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef Ge4ce het volgende:
    OP indeling:
    Guild Wars algemeen
    Guild Wars Faction/Nightfall
    Guild Wars GWEN
    Fok Forum Junkies [FOK]
    Links
    Voorgaande topics

Zoiets?

GW2 komt wel in een andere toekomstige topic(-reeks). Er zitten te grote verschillen in de gameplay. (helaas)
    Yeah, zoiets dacht ik ook ^^.
    Ben atm. effe met plaatjes bezig, zometeen tekst en indeling, plus .txt bestand en plaatjes naar ftp pleuren... .
    pi_48537754
    Je kunt ook op de wiki terecht hè. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars

Edit> Ojah, miss nog in het kort iets over Hard Mode. Verniewend op MMO gebied. (opzich, op Privé servers heb je het wel.)

[ Bericht 32% gewijzigd door Ge4ce op 20-04-2007 13:46:11 ]
      vrijdag 20 april 2007 @ 14:15:08 #81
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48539840
    pi_48539993
    Ik ben misschien van plan om ook GW aan te schaffen maar ik weet er echt niks van, het ziet er wel allemaal leuk uit enzo maar wat zijn de verschillen tussen nightfall en factions of hoeveel er ook zijn en met welke kan je het beste beginnen?
      vrijdag 20 april 2007 @ 14:53:06 #83
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48541240
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Ge4ce het volgende:
    Je kunt ook op de wiki terecht hè. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars

Edit> Ojah, miss nog in het kort iets over Hard Mode. Verniewend op MMO gebied. (opzich, op Privé servers heb je het wel.)
    Ik heb de OP klaar. Voorlopig althans.
    Moet nog wat tekst aanpassen en dergelijke...
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef ivo-de-piefo het volgende:
    Ik ben misschien van plan om ook GW aan te schaffen maar ik weet er echt niks van, het ziet er wel allemaal leuk uit enzo maar wat zijn de verschillen tussen nightfall en factions of hoeveel er ook zijn en met welke kan je het beste beginnen?
    Ik zou gewoon beginnen met het eerste deel. Alhoewel ik je het laatste deel ook aan kan raden. In het laatste deel kun je namelijk met Heroes spelen, dat zijn zegmaar computer geregelde spelers, maar waar je zelf ook invloed op hebt. Door ze skills te geven en ze in een bepaalde mode (aanvallend of juist verdedigend bijvoorbeeld) te laten spelen. Dit leert je meer omgaan met professies, behalve die ene die je hebt gekozen voor je karakter.
    pi_48541361
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef ivo-de-piefo het volgende:
    Het begon allemaal 2 jaar geleden met GW:Prophecies. Hierin werden de 6 core classes geintroduceerd die in elke nieuwe chapter weer terugkomen samen met 2 unieke classes voor dat chapter.

De classes waar je altijd uit kan kiezen zijn Monk, Ranger, Mesmer, Necromancer, Warrior, Elementalist.

Factions geeft je de kans om daar een Ritualist of Assassin te maken.
    Nightfall laat je weer kiezen tussen een Paragon of Dervish.

Elke Chapter heeft een eigen verhaallijn die je kan doorlopen.

Elke Chapter biedt ook nieuwe skills,wapens,armor en overige items die je anders niet kan krijgen.

Om een beetje te kunnen genieten van alles is het toch echt nodig om toch alle Chapters te kopen.

Dit hoeft natuurlijk niet tegelijk, maar uiteindelijk geeft het spel met alle delen toch meer voldoening dan als je maar 1 Chapter hebt en andere mensen met items ziet lopen die jij nog nooit gezien hebt.

Op dit moment kost het ongeveer 90 euro als je alle 3 de delen wilt kopen.

Voor beginners is Prophecies het beste om mee te beginnen, want hier kun je rustig je gang gaan om het spel te ontdekken.

Factions en Nightfall gaan ervan uit dat je de gameplay al een beetje doorhebt en zullen je eerder in het diepe gooien wat missies en moeilijkheid betreft.

Ik zou dus eerst voor Prophecies gaan en later Nightfall erbij kopen, omdat ik deze zelf leuker vind dan Factions. Dit komt ook doordat Nightfall een fijn Hero Systeem heeft.

Factions is bij mij de laatste keus.

Natuurlijk heeft iedereen hier zijn mening over, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.
      vrijdag 20 april 2007 @ 14:56:45 #85
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48541387

[ Bericht 25% gewijzigd door Jo0Lz op 22-04-2007 12:33:19 ]
    pi_48541807
    Leuk hoor.
      vrijdag 20 april 2007 @ 15:08:18 #87
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48541853
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef torn_Machina het volgende:
    Leuk hoor.

Gewoon effe snel, vond die plaatjes loze op zo ontzettend waardeloos... .
    En nu is het toch weer een beetje mooi .
    Weet trouwens niet waarom die andere plaatjes niet meer werken, die server is nog up, maar uploaden kan ook al niet meer...

Heb dat ding in al mijn OP's gebruikt, dus er zullen wel meer niet meer werken nu .
    Alhoewel de topics die die plaatjes hebben toch alweer vol zijn...
    pi_48542908
    ziet er goed uit maar volgens mij mis ik het "Wie van Fok spelen er?" titeltje:)
      vrijdag 20 april 2007 @ 15:36:31 #89
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48543017
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef luukskywalker het volgende:
    ziet er goed uit maar volgens mij mis ik het "Wie van Fok spelen er?" titeltje:)
    Whoopsie!

Ga ik fixxen.
    pi_48543215
    Ziet er heel netjes uit. Puik werk!
      vrijdag 20 april 2007 @ 15:57:17 #91
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48543797
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef Ge4ce het volgende:
    Ziet er heel netjes uit. Puik werk!
    Thanks

. Aangepast, wordt vanavond wel final. Dan plaats ik de plaatjes op de joolz.no-ip server en de OP in txt en op de wiki. ......
    Shit man, ik kan de OP neit aanpassen op de WIKI.
    Hij blijft maar zeuren dat het een nakijk pagina is en dat het nog niet is opgeslagen.

.

[ Bericht 35% gewijzigd door Jo0Lz op 20-04-2007 16:07:33 ]
      vrijdag 20 april 2007 @ 16:27:20 #92
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_48544774
    Ok OP Staat in de wiki, ik ga naar huis .
    pi_48545615
    Wat is een elite tome?
    Je kan erop dubbel klikken en dan zie je welke elite skills je hebt of zoiets maar wat is het en waar vind ik zoiets?

Gevonden

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 17:16:39 ]
    pi_48546205
    Zodra je een Elite Tome hebt. Kun je er op klikken. En dan zie je alle skills die je hebt unlocked voor de professions die je dan op dat moment hebt. En die kun je dan leren. (als je die nog niet had)
    pi_48546247
    Had het net gevonden. Staat duidelijk op een site maar ben niet echt wakker vandaag
    Bedankt
      zaterdag 21 april 2007 @ 17:39:28 #96
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_48575707
    OMG HARDMOD EHELEMAAL FANTASTISCHG ENZO!!!!1111
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zaterdag 21 april 2007 @ 17:40:36 #97
    65330 Ruzbeh
    pi_48575738
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
    Preview van de OP:
    Bagger. Maar belangerijker is dat het nieuw is.
    pi_48576482
    Weet iemand van jullie welk wapen beter is?

zaterdag 21 april 2007 @ 18:58:11 #99
    65330 Ruzbeh
    pi_48577695
    Perfecte armor penetration + 30+ health is wel beter ja, de groene.
      zaterdag 21 april 2007 @ 19:01:23 #100
    65330 Ruzbeh
    pi_48577805
    Hard mode is helemaal fantastisch. Een slechte build of strategie wordt hard afgeschraft, nu is het wel jammer dat je op zoek moet gaan voor mensen die ook een beetje goed kunnen spelen, en dat is moeilijk. Daarnet een R / Me die backfire gebruikte, omdat ik dat vroeg, maar dan wel op een Grawl warrior i.p.v. de Graw healer.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')