quote:Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.
We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten.We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde!Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
ja die kan je zo downloadenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ow leukKan je de game dan downloaden ?
ik heb nog wel een key voor je liggen..quote:Op zondag 15 april 2007 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan heb ik dus een key nodig ? Iemand zo aardig?
Je key is al bezetquote:Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb nog wel een key voor je liggen..
voeg me maar ff toe op msn
(staat in men profiel)
Eerste denk ik tochquote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Mijn man en ik hebben nog van alle 3 chapters een key liggen.
Kies maar van wie je een key wil
ja kon er niks aan doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey!![]()
De op is gequote... [afbeelding]
Anyhow, hoest hier?!
Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:08 schreef Elegy het volgende:
Ik wil dat fishy suit voor mijn necro. Maar dan moet ik daar wel eerst zien te komen, de afgelopen twee weken heb ik nauwelijks gespeeld eigenlijk
Maar ben wel blij met mijn outfit voor mijn para, ziet er classy uit
Fishy suit is de high-end necro armor van Nightfall. Wordt ook wel zo genoemd omdat het wel wat weg heeft van de vinnen van een vis. Ze bewegen trouwens ook in de windquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Fishy suit? Even opzoeken.....bedoel je die van Fissure?
Ben gisteren met een nieuwe character door het poortje van Ascalon gegaan. Kan nu dus alle quest weer doen maar heb er wel zin in.
Heb nu een Elementist gedaan.
moet gewoon een nieuwe OP komen lijkt mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast. Ik heb alleen het idee dat de plaatjes het niet echt doen? Of ze laden heel erg traag.
Makkelijkste en goedkoopste manier is gewoon veel van die quests doen waar je van die dingen krijgt die je kan inwisselen voor rubies enz. want je kan geen rubies farmen. Die droppen gewoon random.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik gooi m'n vraag ook maar eens hier neer; iemand die een snelle/eenvoudige manier weet om rubies te verzamelen? Die krengen zijn zo duur en ik wil ze gebruiken voor Neco Vabbi armor
Ik zal proberen wat meer online te zijn, want Hard Mode is zeker het proberen waard.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef DarkY.NL het volgende:
dit weekend de Hard Mode (en dubbele punten voor LB en Sunspear)....
Dus hopen dat er veel van de guild online zijn, want vanaf het moment dat Hard Mode er is, zal ik hoogstwaarschijnlijk daar veel mee bezig zijn en hopelijk anderen ook zodat we het tezamen kunnen doen
Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Uhh woef??
Ik ben in alle 3 druk bezig.
Krijg je die birthday pet op de dag dat je je account hebt geactiveerd of gewoon in de maand.
Ik ben op 27 mei begonnen met spelen vorig jaar.
Krijg ik het kadootje dan pas of gewoon op de 1ste dag van mei.
Of krijg je hem als er precies 12 maanden voorbij zijn
Dankjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wanneer de teller echt op 1 jaar staat.
Mijn Monk, Ranger, Mesmer en Necro worden dit jaar al 2 jaar.![]()
Vorig jaar had ik echt geen geluk met mijn minipets. Ik kreeg 4 Jade Armors en mijn beste mini pet tot nu toe is een Mini Shiro.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dankje
Ben benieuwd wat voor kado's jij zal krijgen.
Volgens mij gaan ze voor een 2 jarig character iets anders geven dus ben benieuwd.
EDIT: crap duurt dus nog een dikke maand maar het was 24 mei inplaats van 27 dus dat scheelt wel ff een aantal dagen![]()
Nahquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:
Ach, minipets... breek me de bek niet open
Komt bekend voor, maar dit is gebeurd met mijn echte vrienden.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:16 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn "online-vrienden-clubje" helemaal gek was op Guild Wars. De eerste paar dagen hebben we het ook dan helemaal rot gespeeld. Mooiste ervan is dat hun nooit verder zijn gekomen dan de Henge of Denravi.
Misschien zou ik ze kunnen overhalen om weer te spelen. Al hebben hun wel waarschijnlijk allemaal alleen Prophecies.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Yes ...behalve het helmpje maar die heb ik toch nooit op.
Ben weer helemaal blut maar ik heb eindelijk bijna m'n pakje kompleet.![]()
Wat ziet ze er toch stoer uit whoohoo!! Word spontaan lesbisch hier![]()
@HMaster-II: Wat is je ingame name? Kan ik de bunny ophalen![]()
Heb een potje ale voor je als je wilt of 7 gold![]()
Ben wel heel erg blut nu na dat shoppen voor kleren![]()
"Coming" and "Going".quote:GuildWiki - GW2
World PvP
World PvP will allow you to play characters of any level using the skills that you have in your possession at that particular time. It will be on a larger scale than the original Guild Wars PvP with large battles which could take place over a long period with people coming and going. Battles will take place in the Mists.
quote:GuildWiki
- Guild Wars 2 will introduce a z-axis to the game which will allow characters to jump over obstacles. Actions which have characters interacting with the environment, such as sliding and swimming will also be introduced.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef Ge4ce het volgende:
Je hebt geluk met het weer volgensmij. Het word in ieder geval zeer aangenaam in Nederland.Alvast veel plezier!
Whehehe, whiners.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef torn_Machina het volgende:
Solo farming is nu helemaal in de ban gedaan. Party loot dropped nu naar de grote van je party.
Als je alleen farmed is de kans 10-20% dat er iets dropped. De anti-farm code is nu wel weggehaald.
Er zijn al veel mensen kwaad geworden op Anet, omdat ze nu niet meer snel geld kunnen verdienen.
Vanavond Ascalon maar eens bezoeken.
Dankjequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef Ge4ce het volgende:
Je hebt geluk met het weer volgensmij. Het word in ieder geval zeer aangenaam in Nederland.Alvast veel plezier!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef torn_Machina het volgende:
Vanavond Ascalon maar eens bezoeken.
Vanavond party'tje?quote:
Hell yeah, ik ga vanavond effe spelen.quote:
Van de GW site:quote:torn_Machina:
Als je alleen farmed is de kans 10-20% dat er iets dropped. De anti-farm code is nu wel weggehaald.
Zo met haar mond open? Dan kan ze toch gewoon onder het bureau terwijl jij GW speelt?quote:
Geef haar GW en dan is ze ook stil. (quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo met haar mond open? Dan kan ze toch gewoon onder het bureau terwijl jij GW speelt?
Jij bent zo'n nerd die liever gaat gamen dan vleselijke interactie doet en kijkt of de input van de ene past op de output van de ander en dat er geen compatibiliteitsproblemen zijn met de firewall en... ohw...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Geef haar GW en dan is ze ook stil. (zei ik dat
)
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
*kusje geeft op hoofd van Elegy*
PC starte net weer opnieuw op toen ik GW wou spelen. Snap er niets van.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
*kusje terug geeft*
Raar, misschien had je de autoupdate nog aanstaan van windows?
Yeah, zoiets dacht ik ook ^^.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef Ge4ce het volgende:
OP indeling:
Guild Wars algemeen
Guild Wars Faction/Nightfall
Guild Wars GWEN
Fok Forum Junkies [FOK]
Links
Voorgaande topics
Zoiets?
GW2 komt wel in een andere toekomstige topic(-reeks). Er zitten te grote verschillen in de gameplay. (helaas)
Ik heb de OP klaar. Voorlopig althans.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Ge4ce het volgende:
Je kunt ook op de wiki terecht hè. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Guild_Wars
Edit> Ojah, miss nog in het kort iets over Hard Mode. Verniewend op MMO gebied. (opzich, op Privé servers heb je het wel.)
Ik zou gewoon beginnen met het eerste deel. Alhoewel ik je het laatste deel ook aan kan raden. In het laatste deel kun je namelijk met Heroes spelen, dat zijn zegmaar computer geregelde spelers, maar waar je zelf ook invloed op hebt. Door ze skills te geven en ze in een bepaalde mode (aanvallend of juist verdedigend bijvoorbeeld) te laten spelen. Dit leert je meer omgaan met professies, behalve die ene die je hebt gekozen voor je karakter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Ik ben misschien van plan om ook GW aan te schaffen maar ik weet er echt niks van, het ziet er wel allemaal leuk uit enzo maar wat zijn de verschillen tussen nightfall en factions of hoeveel er ook zijn en met welke kan je het beste beginnen?
Het begon allemaal 2 jaar geleden met GW:Prophecies. Hierin werden de 6 core classes geintroduceerd die in elke nieuwe chapter weer terugkomen samen met 2 unieke classes voor dat chapter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Ik ben misschien van plan om ook GW aan te schaffen maar ik weet er echt niks van, het ziet er wel allemaal leuk uit enzo maar wat zijn de verschillen tussen nightfall en factions of hoeveel er ook zijn en met welke kan je het beste beginnen?
quote:
Whoopsie!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef luukskywalker het volgende:
ziet er goed uit maar volgens mij mis ik het "Wie van Fok spelen er?" titeltje:)
Thanksquote:
Bagger. Maar belangerijker is dat het nieuw is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Preview van de OP:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |