iets tussen de 3 en 5?...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap die 10 kilo in 2 weken al kwijt? zo nee wat is de tussenstand?
Eensch, hij komt alleen om de boel te fucken, en dat lukt aardig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Ah, feestje voor Brian, zie ik. Wat een deprimerend zootje.![]()
En na bijgelezen te hebben weet ik zeker dat Nicolaas binnen een week (zal na de stemronde zijn?) weer naar huis gaat.
Zijn hele houding geeft hier aanleiding toe, en het bellen met de 'gekregen' CP is voor mij het ultieme bewijs, dit zal een voorwaarde zijn geweest.
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Ah, feestje voor Brian, zie ik. Wat een deprimerend zootje.![]()
En na bijgelezen te hebben weet ik zeker dat Nicolaas binnen een week (zal na de stemronde zijn?) weer naar huis gaat.
Zijn hele houding geeft hier aanleiding toe, en het bellen met de 'gekregen' CP is voor mij het ultieme bewijs, dit zal een voorwaarde zijn geweest.
Maar nooit duidt je Huub of zijn familie als crimineel aan én dat was de vraag. Anyway je antwoord is er: geen strafblad en het oordeel zit gewoon tussen je oren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kies helemaal niks.
Als ik zin heb om de Fintelman Kubatzen als een stelletje schurken aan te duiden, dan doe ik dat. Gewoon omdat ik er op dat moment zin in heb. En dat is eigenlijk altijd... Gewoon omdat ik, als gezegd, walg van B. Fintelman Kubatz.
En als ik Huub op bepaalde momenten een irritante zak, of een arrogant stuk vreten vind, dan zal ik hem ook zo aanduiden.
Kom op zeg! Dit is het FOK! subforum over het Tien-tv-programma De Gouden Kooi, en niet het nationale parlement.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
Maar ze gaan net weg!! Whahahahaha, heb ik weer.
Belachelijk, dat dreigen over die hondjes over het hek gooien enzo, erg puberaal en je schiet er geen zak mee op, behalve een sanctie.quote:Stream 3, Nico met Eric weer in gesprek over de hondjes.
Nicolaas heeft al een paar keer gezegd dat er donderdag 2 mensen uitgaan, waarschijnlijk is hij er 1 van.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.
off topic: Hoe komt het dat jij door slotjes heen kunt posten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
-edit-
Thx! Blijkbaar niet goed genoeg bijgelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.
Het zal toch OOIT wel een keer lukken....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Waar de fuck is Huub mee bezig?
ik type niet zo snelquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
off topic: Hoe komt het dat jij door slotjes heen kunt posten?
Jointje roken en Amanda bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
versierenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Waarom die toevoeging toevallig?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda bezopen toevallig?
Hij is goed bezigquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
tjezus man, je moet jezelf en deze show niet zo serieus nemen... dat doen anderen ook niet (hoop ik)...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar nooit duidt je Huub of zijn familie als crimineel aan én dat was de vraag. Anyway je antwoord is er: geen strafblad en het oordeel zit gewoon tussen je oren.
Dát is overigens wat ze in de volksmond discriminatie noemen; dat je zomaar op zo'n gek idee komt bij sommige mensen. Iets wat hier heel verschrikkelijk genoemd werd toen Eric een flikker genoemd werd, terwijl Amanda toen nota bene helemaal niet discrimeerde, maar gewoon schold. We mochten er toen vele Cossen over lezen vandaar dat ik even dacht dat men dat hier afkeurde. Tis me nu duidelijk
Niet zo toevallig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
mwa, ik ben geloof ik de enige die het hoorde, dus nu twijfel ik welquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx! Blijkbaar niet goed genoeg bijgelezen.
Dat zegt niksquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa, ik ben geloof ik de enige die het hoorde, dus nu twijfel ik wel
Zeker weten .......quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Ah, operatie-naai-Brian is begonnen dus..
Dark zegt het ook, dus het zal idd wel zo gaan donderdag.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa, ik ben geloof ik de enige die het hoorde, dus nu twijfel ik wel
Maar het past wel in het plaatje. Ik kan me echt niet voorstellen dat Nico 5 maanden blijft.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat het me wel het mooiste verjaardagskado voor Brian lijkt als Amanda bij Huub zou slapen....
Wanneer is Lieke eigenlijk jarig?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat het me wel het mooiste verjaardagskado voor Brian lijkt als Amanda bij Huub zou slapen....
Toch denk ik dat Amanda wel erg trouw is en niet zomaar met Huub seks zal hebben...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Anders zou deze dingen niet zeggen. Gaat binnenkort nog wel wat gebeuren tussen die twee, als ze weer eens ruzie heeft met Brian denk ik.
geef amanda de teaserbaby drank en ze slaapt met iedereen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
Denk ik ook niet, maar zoenen wel, en dat is genoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda wel erg trouw is en niet zomaar met Huub seks zal hebben...
Heb je weeën?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Het paard gaat vanacht bevallen !! Ik VOEL het !!
Erg trouw zal ze niet zijn, als ik kijk naar hoe ze zich heeft gedragen toen ze nog met Rogier ging maar ondertussen Brian al zat op te geilen. . . Maar of ze seks zal hebben met Huub hnagt er denk ik vanaf hoe kwaad ze is op Brian.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda wel erg trouw is en niet zomaar met Huub seks zal hebben...
Aan die geile blik te zien denk ik toch van niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Nicolaas ineens CP's had om te bellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Nu weer de pot met CP verdelen... Nicolaas zoekt telkens overduidelijk naar zaken om de boel op te stoken. Totaal niet doorzichtig.![]()
Op discovery hebben ze wel leuke uitzendingenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Tomahawk39 het volgende:
wanneer komt paard weer op de streams, is veel leuker nl
amanda heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze huub gewoon lelijk vindt en sexueel onaantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Aan die geile blik te zien denk ik toch van niet.
[afbeelding]
Zei ik eerder al, dat moet een voorwaarde van 'm zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd dat Nicolaas ineens CP's had om te bellen![]()
Volgens eigen zeggen zaten die ineens in zijn koffertje, dat leeg was bij binnenkomst.
Dit zijn idd weer de leuke streken van Huub. Begon ze al te missen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef FuTilE het volgende:
Haha, wat een smiechterig lullo is die Huub toch ook... Met uitgetsreken gelaat en mooie woorden Brian's verjaardagstaart overhandigen en vervolgens ijskoud op zijn troostvrouwtje zitten hitten. En Pseudo-Antilliaan maar koken
Tot Brian met de tweede de beste snol aanpapt, dan opeens wil ze Huub wel. Tis dat Huub het toen op afstand hield. . .quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze huub gewoon lelijk vindt en sexueel onaantrekkelijk vindt
Hij had ze ineens in zijn handenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand die 50 CP van Nicolaas ook met zijn eigen oogjes gezien?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
maar met een joint en drank zie je alles andersquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze huub gewoon lelijk vindt en sexueel onaantrekkelijk vindt
Thank God.quote:
Ik ben 'men' niet, dus ga deze discussie ook even aan met de rest van de COSsertjes. Of start een topic met een poll.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar nooit duidt je Huub of zijn familie als crimineel aan én dat was de vraag. Anyway je antwoord is er: geen strafblad en het oordeel zit gewoon tussen je oren.
Dát is overigens wat ze in de volksmond discriminatie noemen; dat je zomaar op zo'n gek idee komt bij sommige mensen. Iets wat hier heel verschrikkelijk genoemd werd toen Eric een flikker genoemd werd, terwijl Amanda toen nota bene helemaal niet discrimeerde, maar gewoon schold. We mochten er toen vele Cossen over lezen vandaar dat ik even dacht dat men dat hier afkeurde. Tis me nu duidelijk
Ik heb overigens ook Hans Nijman een aantal malen een crimineel genoemd, ook al op grond van zijn gedragingen in het TV-programma De Gouden Kooi.quote:Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel dat zegt dat alle mensen gelijk zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling.
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:31 schreef Clank het volgende:
Amanda mag niet meer met Huub dansen van Brian.. dat heeft hij haar een tijd terug al gezegd. Ze luistert netjes.
het type meisje wat amanda vertegenwoordigt valt nooit voor mannen als huubquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot Brian met de tweede de beste snol aanpapt, dan opeens wil ze Huub wel. Tis dat Huub het toen op afstand hield. . .
Deels. Op de stream zag je hoe hij de 50 cpt in de telefoonbox deed. Maar hoe de punten in z'n broekzak zijn gekomen heb ik niet gezzien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ook een creep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thank God.Dacht al dat ik de enige was.
Toevallig?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Nou, wat is Amanda trouw. Rogier vergeten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik neem mezelf altijd met een loopje en DGK zie ik slechts als een grappig experiment. Vind vooral mijn medemens boeiend en ik vraag me altijd af wat ze beweegt. Schelden is grappig, maar ik wil dan weten waarom wie welk scheldwoord krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tjezus man, je moet jezelf en deze show niet zo serieus nemen... dat doen anderen ook niet (hoop ik)...
en de volgende is hopelijk natte nelquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef milk-shake het volgende:
nicolaas zit hier met een missie....iemand proberen eruit te krijgen en gaat dan zelf ook donderdag......dan kan de volgende weer logeren ..................leuk gevonden aldoor weer iets anders![]()
NAAI-BRAAj klinkt leuker, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Ah, operatie-naai-Brian is begonnen dus..
Maar ze mist wel de gezelligheid en leuk babbelen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Van jou had ik het kunnen weten, o wijze vrouw.quote:
Als ze maar boos genoeg is op Brian dan ligt ze zo weer bij Huub in bed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het type meisje wat amanda vertegenwoordigt valt nooit voor mannen als huub
Onder het toeziend oog van Whisky (of hoe het hondje ook heet )quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onder het toeziend oog van Brian gaat Huub lekker door met Amanda
[afbeelding]
Eric is een inhoudsloze pisnicht... gewoon een misscast...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
Wederom spreekt Nicolaas Eric er op aan dat pesterijen averechts werken.
Eric geeft hem wéér gelijk.
En Amanda glanst zelf ook in de rol van überbimbo, alles dat zichtbare jaloezie kan opwekken bij Brain streelt haar kleine ego'tje... Jammer voor Brian dat zijn blikveld dusdanig nauw is dat hij dat niet kan inzien, wel leuk om te zien..quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Wat zit Huub Brian heerlijk te sarren met zijn geflirt met Amanda
Dus tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Huub wel een keertje voor het "uitproberen".
Ze heeft toch geen relatie in DGK zegt ze zelf, dus wat let haar? (Lekker ratje jennenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Huub wel een keertje voor het "uitproberen".
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
Straks gaat Brian zich zelf natuurlijk weer in het gezicht slaan.
Bedrijven opgericht klinkt wel stoer maar oprichten is 1 en jarenlang winstgevend laten draaien is 2.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
-edit-
- Brian heeft zijn HBO gedaan, bedrijven opgericht, gedichten geschreven en zijn toondoofheid op nationale televisie durven demonstreren, maar wordt consequent als crimineel neergezet.
-edit-
heeft allemaal te maken met associaties en belevingen... (je op deze manier druk maken om de familie kubatz en consorten lijkt mij een overtrokken reactie)...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik neem mezelf altijd met een loopje en DGK zie ik slechts als een grappig experiment. Vind vooral mijn medemens boeiend en ik vraag me altijd af wat ze beweegt. Schelden is grappig, maar ik wil dan weten waarom wie welk scheldwoord krijgt.
En dan vraag ik me dus af waarom zijn moeder, broer, vrienden en Brian zelf plots notoire dieven zijn. Hij geeft er geen aanleiding toe en het heeft niets met zijn krullende haar te maken heb ik gehoord. Wat kan het toch zijn dat we dat reuzeleuk vinden?
Inderdaad, okay dank Uquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
sjips... streams terug op Huub en Amanda .... please.... dit is de Huub waar ik om in een deuk lig![]()
Jij schijft precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Natasia is Brian weer aan het bemoederen. HIj heeft er geen zin in.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Msschien deze keer met een paar halters of zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |