Ik vind het ook een creep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thank God.Dacht al dat ik de enige was.
Toevallig?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda bezopen toevallig?
Nou, wat is Amanda trouw. Rogier vergeten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda wel erg trouw is en niet zomaar met Huub seks zal hebben...
Ik neem mezelf altijd met een loopje en DGK zie ik slechts als een grappig experiment. Vind vooral mijn medemens boeiend en ik vraag me altijd af wat ze beweegt. Schelden is grappig, maar ik wil dan weten waarom wie welk scheldwoord krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tjezus man, je moet jezelf en deze show niet zo serieus nemen... dat doen anderen ook niet (hoop ik)...
en de volgende is hopelijk natte nelquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef milk-shake het volgende:
nicolaas zit hier met een missie....iemand proberen eruit te krijgen en gaat dan zelf ook donderdag......dan kan de volgende weer logeren ..................leuk gevonden aldoor weer iets anders![]()
NAAI-BRAAj klinkt leuker, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Ah, operatie-naai-Brian is begonnen dus..
Maar ze mist wel de gezelligheid en leuk babbelen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze huub gewoon lelijk vindt en sexueel onaantrekkelijk vindt
Van jou had ik het kunnen weten, o wijze vrouw.quote:
Als ze maar boos genoeg is op Brian dan ligt ze zo weer bij Huub in bed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het type meisje wat amanda vertegenwoordigt valt nooit voor mannen als huub
Onder het toeziend oog van Whisky (of hoe het hondje ook heet )quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onder het toeziend oog van Brian gaat Huub lekker door met Amanda
[afbeelding]
Eric is een inhoudsloze pisnicht... gewoon een misscast...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
Wederom spreekt Nicolaas Eric er op aan dat pesterijen averechts werken.
Eric geeft hem wéér gelijk.
En Amanda glanst zelf ook in de rol van überbimbo, alles dat zichtbare jaloezie kan opwekken bij Brain streelt haar kleine ego'tje... Jammer voor Brian dat zijn blikveld dusdanig nauw is dat hij dat niet kan inzien, wel leuk om te zien..quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Wat zit Huub Brian heerlijk te sarren met zijn geflirt met Amanda
Dus tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Huub wel een keertje voor het "uitproberen".
Ze heeft toch geen relatie in DGK zegt ze zelf, dus wat let haar? (Lekker ratje jennenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Huub wel een keertje voor het "uitproberen".
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
Straks gaat Brian zich zelf natuurlijk weer in het gezicht slaan.
Bedrijven opgericht klinkt wel stoer maar oprichten is 1 en jarenlang winstgevend laten draaien is 2.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
-edit-
- Brian heeft zijn HBO gedaan, bedrijven opgericht, gedichten geschreven en zijn toondoofheid op nationale televisie durven demonstreren, maar wordt consequent als crimineel neergezet.
-edit-
heeft allemaal te maken met associaties en belevingen... (je op deze manier druk maken om de familie kubatz en consorten lijkt mij een overtrokken reactie)...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik neem mezelf altijd met een loopje en DGK zie ik slechts als een grappig experiment. Vind vooral mijn medemens boeiend en ik vraag me altijd af wat ze beweegt. Schelden is grappig, maar ik wil dan weten waarom wie welk scheldwoord krijgt.
En dan vraag ik me dus af waarom zijn moeder, broer, vrienden en Brian zelf plots notoire dieven zijn. Hij geeft er geen aanleiding toe en het heeft niets met zijn krullende haar te maken heb ik gehoord. Wat kan het toch zijn dat we dat reuzeleuk vinden?
Inderdaad, okay dank Uquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
sjips... streams terug op Huub en Amanda .... please.... dit is de Huub waar ik om in een deuk lig![]()
Jij schijft precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Natasia is Brian weer aan het bemoederen. HIj heeft er geen zin in.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Msschien deze keer met een paar halters of zo.![]()
dan maar Bwian op zwart en hup die streams op buitenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
waarom weer die klote muziek?
Buiten is het veel gezelliger.
DOE DIE STREAMS TERUG
Van wie heb je dat van dat krullende haar gehoord....quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
~zijn visie over de bewoners~
En dan vraag ik me dus af waarom zijn moeder, broer, vrienden en Brian zelf plots notoire dieven zijn. Hij geeft er geen aanleiding toe en het heeft niets met zijn krullende haar te maken heb ik gehoord. Wat kan het toch zijn dat we dat reuzeleuk vinden?
Dat was die cake toch ook die Eric aan het bakken was en zat Natas dat toch ook te verknoeien door de oven omhoog te zetten. Dat zou toch een sanctie moeten zijn, maar ja dan heeft ze er 2 en moet ze weg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef avonne het volgende:
Jaap durft niet op de balonnen te springen in het zwembad
"het is toch persoonlijk eigendom?"
Telepathie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij schijft precies wat ik dacht.
Wil je er de volgende keer bij zeggen dat je huub en amanda wilt zien ipv brian en nats? anders begrijpt de regie het niet en draaien ze nico en eric wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
sjips... streams terug op Huub en Amanda .... please.... dit is de Huub waar ik om in een deuk lig![]()
Hep se de oven omhoog gezet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was die cake toch ook die Eric aan het bakken was en zat Natas dat toch ook te verknoeien door de oven omhoog te zetten. Dat zou toch een sanctie moeten zijn, maar ja dan heeft ze er 2 en moet ze weg.
quote:
Het is inderdaad dat lage voorhoofd waardoor zijn snuit zo rattig lijktquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh.... Dat Brian die twee maar innig verstrengeld en half ontkleed mag aantreffen op de bank, dat zou fxcking GRAND zijn.
Dat blijft niet bij een vlieg, dat wordt een heel nest wespen, waarna hij zich onder het schreeuwen van de mantra "THUIS HEB IK NOG EEN ANSICHTKAART" meermaals met zijn lage voorhoofd tegen de dichtstbijzijnde draagmuur zal storten tot er niets meer overblijft dan een vermolmd hoopje pruttelende Almeriaan...
Please GAWD, let it be so!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh.... Dat Brian die twee maar innig verstrengeld en half ontkleed mag aantreffen op de bank, dat zou fxcking GRAND zijn.
Dat blijft niet bij een vlieg, dat wordt een heel nest wespen, waarna hij zich onder het schreeuwen van de mantra "THUIS HEB IK NOG EEN ANSICHTKAART" meermaals met zijn lage voorhoofd tegen de dichtstbijzijnde draagmuur zal storten tot er niets meer overblijft dan een vermolmd hoopje pruttelende Almeriaan...
Please GAWD, let it be so!
Ik beheers de telekinese nog niet zo goed, anders zou hij nu de schrik van zijn leven krijgen.quote:
Helaasquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
fuck, die ene hersencel doet het nog dus
Looks like itquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Je zal denk ik nog een tijdje geduld moeten hebben.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Nicolaas ook tegen Eric "ga bellen!"
En zelfs DIE is van Ikea !quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
"THUIS HEB IK NOG EEN ANSICHTKAART"
Bedoel je dat ie een wannabee homo is en zijn lichaam alleen maar heeft verkocht voor het geld?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:55 schreef FuTilE het volgende:
Eric overdenkt zijn homoschap.
"Heb ik mijn contributie wel betaald dit jaar?"
Ik ga met je mee, feestje is morgen aan het eind van de middag, da's mooi, eerst enorm van de zon genieten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef kissa het volgende:
Ik geloof dat ik rustig kan gaanwant een grote rel zit er niet in
![]()
Nou... Braajen is op het kookpunt, maar ik kan me vergissen, ligt aan het vochtigheidsgehalte van Amanda.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef kissa het volgende:
Ik geloof dat ik rustig kan gaanwant een grote rel zit er niet in
![]()
Als ik langer dan 5 minuten naar Bwian zijn stem luister kots ik de emmer vol !quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je die uitvoering van hem niet eens "flansen"![]()
Ach dat is toch niet erg als je maatje 36 hebtquote:Op zondag 15 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Natasja zit haar kilo's er weer aan te vreten.
Oh, nee hoor. It doesn't get any gayer dan hem, dus een wannabe zou ik hem zeker niet willen noemenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie een wannabee homo is en zijn lichaam alleen maar heeft verkocht voor het geld?
gaat echt niet gebeuren, ondanks dat ze het ontkent heeft ze volgens mij toch diepere gevoelens voor brian en huub vindt ze echt nietsquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Looks like it![]()
Kom terug Amanda, jij muppet.Ik wil Brian in totale verwildering boven de restanten van zijn tupactaartje zien snikken....
Hij haalt wel verdomd vaak zn neus op ja.quote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef solara4 het volgende:
zit hij nou te janken??????
Is heel begrijpelijk, maar ook zulke geluiden worden door velen in verband met hem op prijs gesteld.quote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als ik langer dan 5 minuten naar Bwian zijn stem luister kots ik de emmer vol !
Ja ik zal ook zo gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, feestje is morgen aan het eind van de middag, da's mooi, eerst enorm van de zon genieten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |