Ik hoop dat iemand er dinsdag een fles goldstrike in gooitquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap wil telkens knallen, maar vindt iedere keer een reden om het uit te stellen.
'the big boom' van jaap heeft tot nog toe alles te maken met zijn sluitspier en die schuifpui onder zijn neus... soms knalt hij dus wel degelijk...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap wil telkens knallen, maar vindt iedere keer een reden om het uit te stellen.
Dat is ze alweer vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
Wat drinkt Amanda daar? Toch geen rode wijn? Want dat dronk ze volgens haar eigen zeggen deze week nooit.
Idd maar nieuw is wel dat de slierten van Amanda afzonderlijk van elkaar bewegen. Voorheen plakte alles aaneen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het haar van Sylvia echt niet mooi, en Amanda heeft van die rare slierten onderaan.
De Jarige Job.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Met wie zit Natasia te praten op stream4?
Sorry Marije, lijkt op een edit van jou, is niet zo, IK ben de dader.quote:
is wel even iets anders dan bill haley..quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Ecila111 het volgende:
Hoeveel moet je gezopen hebben om deze herrie te snappen? Wat een kutmuziek, 'k word oud denk.
Dat is geen muziek, wij noemden dat vroeger gewoon een kapotte grammafoonplaat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Ecila111 het volgende:
Hoeveel moet je gezopen hebben om deze herrie te snappen? Wat een kutmuziek, 'k word oud denk.
ik durf het bijna niet te vragen, maar is dit deze muziek normaal in uitgaansgelegenheden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen muziek, wij noemden dat vroeger gewoon een kapotte grammafoonplaat.
Is ok, ik ben het er geheel mee eensquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry Marije, lijkt op een edit van jou, is niet zo, IK ben de dader.
Nee , Bolle is nog niet bevallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef Prospera het volgende:
Dat beest is nog niet bevallen??
Ik kies helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb iedere letter gelezen vanaf plusminus Cos 400. Iedere. Dus wie geen Huub fan is, houdt twee opties over waarom hij Brian c.s. consequent als criminineel aanduidt. Jij mag kiezen welke.
Ja,ik heb het van de week nog met mijn zoon van zeventien over dit soort muziek gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar is dit deze muziek normaal in uitgaansgelegenheden?
Ik bedoel, zonder ook maar één liedje er tussendoor?
Muziek?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:47 schreef Ecila111 het volgende:
Mute is the answerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef Marrije het volgende:
Tis echt een takkeherrie, iemand enig idee hoelang dat nog doorgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |