of de jaren 60....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Polonium-120 het volgende:
syl kan zo uit een franse film zijn gestapt uit de jaren 70...
????quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
of de jaren 60....
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Echt? 7X? Gek dat mijn hond altijd doof lijkt als hij in zijn mand moet. En buiten als hij terug moet komen heeft hij ook nauwelijk gehoor als hij een paar meter verderop staat. Dan denk ik.... ahhhh, hij zal wel wat doof zijn?
alleen als de koekjestrommel open gaat.. dan is hij opeens niet zo doof. Maar dat zal wel toeval zijn
hoe dan ook... let iemand wel op het paardje? oja we hebben nog nicolazarus...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
of de jaren 60....
opzij is ook niet echt meer van deze tijd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Clank het volgende:
Leuk item in NOVA voor Amanda.. de opkomst van de Bimbo cultuur
Ik bedoel de bek die ze trektquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals ze met dat hondje tegen haar borst staat mee te dansen maakt haar meteen weer een tiener.
Ik heb iedere letter gelezen vanaf plusminus Cos 400. Iedere. Dus wie geen Huub fan is, houdt twee opties over waarom hij Brian c.s. consequent als criminineel aanduidt. Jij mag kiezen welke.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb Kenneth Kubatz een aantal keren op de streams mogen aanschouwen, en mijn mening over hem is dat hij een walgelijke domme eikel is.
Of hij daadwerkelijk crimineel is zal me een worst wezen, het zou me iig niks verbazen.
En als je je zou hebben verwaardigd wat meer van mijn postings tot je te nemen zou je weten dat ik géén Huub-fannetje ben, maar wél een pleurishekel heb gekregen aan B. Fintelman Kubatz.
Dat is wel herkenbaar ja............gladjanussen zijn het ook...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Echt? 7X? Gek dat mijn hond altijd doof lijkt als hij in zijn mand moet. En buiten als hij terug moet komen heeft hij ook nauwelijk gehoor als hij een paar meter verderop staat. Dan denk ik.... ahhhh, hij zal wel wat doof zijn?
alleen als de koekjestrommel open gaat.. dan is hij opeens niet zo doof. Maar dat zal wel toeval zijn
slapen? ik zou zweren dat we zo droge cake geserveerd krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De drankjes hakken erin als je wat ouder wordt. Nicolaas slaapt al 1 uur in de tuin
[afbeelding]
nee, is voor alle fans die thuis een stilleven willen maken...quote:
Hij is in de "Wat doe ik hier"-modusquote:
ik denk eerder dat hij wat slaap inhaalt, danwel alvast wat slaap meepikt voordat het weer laat wordtquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is in de "Wat doe ik hier"-modus
of hij is in de "ik ben straalbezopen"-modus.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef Clank het volgende:
Leuk item in NOVA voor Amanda Sylvia .. de opkomst van de Bimbo cultuur
Hij heeft zelf gezegd dat hij altijd vroeg wakker is, ongeacht wat . Inhalen is dus niet aan de ordequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij wat slaap inhaalt, danwel alvast wat slaap meepikt voordat het weer laat wordt
Inhalen doet hij overdag ook wel genoeg hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft zelf gezegd dat hij altijd vroeg wakker is, ongeacht wat . Inhalen is dus niet aan de orde
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij altijd vroeg wakker is, ongeacht wat . Inhalen is dus niet aan de orde
Je hebt gelijk, zag hem vanmiddag ook voor pampus liggen in de tuin, was ik even vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inhalen doet hij overdag ook wel genoeg hoor.
Die danspasjes van Eric, zucht!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Carlaa het volgende:
zucht, dat eeuwige gebral van Nicoblabla
Slijm blijft kleven aan bepaalde organenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
Gadver, Jaap spuugt uit het raam.
Ik vind het zo goor als mensen spugen
Wat is er mis met inslikken ??????
Nicolaas zei tegen Jaap dat hij niet zover vooruit moest denken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Carlaa het volgende:
zucht, dat eeuwige gebral van Nicoblabla
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
Gadver, Jaap spuugt uit het raam.
Ik vind het zo goor als mensen spugen
Wat is er mis met inslikken ??????
ja, 8 juni, maar Nicolaas probeert hem zo ver te krijgen dat hij eerder los gaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
Jaap zegt dat hij na zijn feestje z'n ding gaat doen. Welk feestje? Huwelijksfeestje?
En lucht uitdrijven..........alweer een boer!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Jaap is goed bezig met vocht afdrijven
![]()
Volgens Nicolaas heeft ie maar 4 uur slaap nodig. . .quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Als je later naar bed gaat, dan moet je dat toch nog inhalen?
Oh dat had ik gemist, het wordt dus 8 juni ipv 7 juli.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, 8 juni, maar Nicolaas probeert hem zo ver te krijgen dat hij eerder los gaat
Wat ik ervan heb begrepen gaat Jaap zich dan pas echt als een 'hork' gedragen... nu is hij nog netjesquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, 8 juni, maar Nicolaas probeert hem zo ver te krijgen dat hij eerder los gaat
Jaap wil telkens knallen, maar vindt iedere keer een reden om het uit te stellen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |