Reageren maar!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hehe, helemaal. De vlekken nog wel uit de kleren gekregen?
Kom maar op!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Nog een klein uurtje wachten en dan mag je met de rest komen
w00t ik ben helderziendquote:Op zondag 15 april 2007 12:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
KloptKuthormonen rond de tijd van de maand
Kleren en zo gewoon uitwassen volgens mij, voor de vloerbedekking HG vlekkenspray gebruiken en boenen met een doekje, en voortaan niet meer met je lul rondzwaaien op het moment supreme.quote:Op zondag 15 april 2007 13:31 schreef Jimbo het volgende:
hoe krijg je t beste zaad uit kleren , tshirts, broeken, bedden , vloerbedekking ectgisteren een "leuke" avond met mn meis gehad
t zaad zat aleen echt OVERAL en nu moeten we t opruimen voor dr pa n ma thuis zijn
haar zaadjes wat doe jequote:Op zondag 15 april 2007 13:31 schreef Jimbo het volgende:
hoe krijg je t beste zaad uit kleren , tshirts, broeken, bedden , vloerbedekking ectgisteren een "leuke" avond met mn meis gehad
t zaad zat aleen echt OVERAL en nu moeten we t opruimen voor dr pa n ma thuis zijn
haha tis allemaal al weg, gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 15:30 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Kleren en zo gewoon uitwassen volgens mij, voor de vloerbedekking HG vlekkenspray gebruiken en boenen met een doekje, en voortaan niet meer met je lul rondzwaaien op het moment supreme.
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef Darkwolf het volgende:
...Hoe ik dat doe met de douchekop?
Kom op! Denk na!
Er is maar een enkele manier.
En voor die manier moet je douchekop ook een massage mode hebben, want anders gaat het niet werken.
ik ken het probleemquote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.
Bleh ik wil een tuinKan m'n kont niet keren op dat balkon hier..
Nou gewoon over de hele lengte heen en weer halen back and forth!quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.
Nee helaas.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef webspider het volgende:
Het eerste warme weekend zit er op. Wie heeft er van de gelegenheid gebruik gemaakt om even buiten te seksen?
Ik had dit weekend niet de beschikking over een sexpartner, en om nu in het bos te gaan staan sjorren vind ik persoonlijk wat minderquote:Op maandag 16 april 2007 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar daar dit al het idee was om eens te gaan doen in de vorige zomer, staat het zeker deze zomer in de planning.
Lekker als de dieren die we zijn in een bos ergens eens flink los te gaan! Mmmmm!![]()
En jij dan?
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doenquote:Op maandag 16 april 2007 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou gewoon over de hele lengte heen en weer halen back and forth!
Een soort van "ruk beweging" als het ware maar dan met de douchekop!
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan wordenquote:Op maandag 16 april 2007 08:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had dit weekend niet de beschikking over een sexpartner, en om nu in het bos te gaan staan sjorren vind ik persoonlijk wat minder
Zolang als het maar door een vrouw van mijn keuze is!quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doen
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
inkoppertje
Reken er maar niet op dat daar vrouwen rondlopenquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Zolang als het maar door een vrouw van mijn keuze is!.
Een keer de fout begaan om op een parkeerplaats bij zo'n bos (A12, tussen Arnhem en Ede) een lange zweterige warme (werk)broek om te wisselen voor een luchtige korte. Ik kijk voortaan wel beter uit. Troost is dat ik niet de enige ben geweest om die fout te maken op die parkeerplaats.quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat daar vrouwen rondlopen
Nee normaal niet nee!quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doen
Ja!quote:Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
inkoppertje
Ik heb niet eens een balkon . . .quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bleh ik wil een tuinKan m'n kont niet keren op dat balkon hier..
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh daarom wil je tieten met inhoud(wat zijn tieten met inhoud eigenlijk, of hou je gewoon niet van theezakjes?
)
Als ik zo geil als boter ben dan interesseert de inhoud me weinig hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..
maar vooral.. tieten waar ook wat leuks achter zit..
Niet alleen leuke geile neukseks.. maar ook naderhand nog een leuk gesprek..![]()
![]()
Die heb je vast al in je bed liggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..
maar vooral.. tieten waar ook wat leuks achter zit..
Niet alleen leuke geile neukseks.. maar ook naderhand nog een leuk gesprek..![]()
![]()
Dat ben ik sinds de temperatuur boven de 20 graden uit is gekomen, en nog steeds niet vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef avotar het volgende:
zucht.. ik ben echt al 2 dagen zo geil zo geil als boter.
Je sig! Tenacious D.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik zo geil als boter ben dan interesseert de inhoud me weinig hoor
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
![]()
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"
- Gesnurk...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"
- Gesnurk...
Hmm, meestal slaapt de man als eerste terwijl de vrouw nog ligt na te sudderen. Bij jullie is dat anders?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Zoals bij ons.. Alleen vraagt hij nooit of het lekker was
Ja geen zin om te ouwehoeren na het sexen hoor..quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, meestal slaapt de man als eerste terwijl de vrouw nog ligt na te sudderen. Bij jullie is dat anders?
Tuurlijk... alles even evalueren... statistieken bijwerken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:23 schreef avotar het volgende:
[..]
Tuurlijk... alles even evalueren... statistieken bijwerken..![]()
oh echt.. meestal praten we nog wel even na hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Praten na de sex.
Puh.
Je moet dan juist door gaan met de taal waar je de hele tijd al mee bezig was: lichaamstaal.
Soms is je smoel houden en gewoon op gevoel, intuitie en lichaamstaal communiceren.
Blaat blaat blaat.
Mensen doen dat de hele dag al en vaak dan ook al teveel.
"Was het lekker?" is meestal de vraag die verbaal word gesteld en kort word beantwoord.
En soms zegt ze nog "Ik hou van je" wat ook verbaal word beantwoord en that's it.
Klaar.
Bek dicht.
Lekker tegen elkaar aanliggen en aaien totdat je in elkaar's lijf gekronkeld inslaap valt.
Heerlijk!![]()
het is na het sigaretje na het eten, de peuk die ik het meest ga missen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
Roken na de sex?
Dude!
Wij roken ook allebei maar gatverdamme dat hoeft van mij echt niet hoor.
Smerig!
Kan ik weer mijn tanden gaan poetsen en weet ik wat.
Gesprekken na de sex komt bij ons zelden tot niet voor.
Het is meestal juist voor de sex dat er van alles los komt.
(Met het risico dat het dan te laat word om nog te gaan liggen sexen, maar dat is gelukkig nog niet voor gekomen!)
't Gaat niet om het formaat maar om wat je ermee doet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wij liggen ook vaak nog effe lekker te ouwehoeren, te geinen en weet ik veel wat.. als het laat is en we zijn doodmoe vallen we in slaap, maar overdag of smorgens gaan we niet zwijmelend na liggen genietenVaak zijn we dan zo wakker/nuchter dat de een gaat douchen en de ander achter de computer gaat zitten ofzo (heel soms samen douchen maar dat ding is hier zo klein
)
Das waarquote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
't Gaat niet om het formaat maar om wat je ermee doet.![]()
Beetje creatief zijn hoor, meissie . . .quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vaak zijn we dan zo wakker/nuchter dat de een gaat douchen en de ander achter de computer gaat zitten ofzo (heel soms samen douchen maar dat ding is hier zo klein)
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Beetje creatief zijn hoor, meissie . . .![]()
![]()
Ik krijg daarbij "9 1/2 weeks" taferelen te zien . . .quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net ook weer effe saampies gedoucht, mocht ie z'n eigen troep van me afwassen (after-dinnersex is ok!)![]()
Roger that!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:09 schreef avotar het volgende:
het is na het sigaretje na het eten, de peuk die ik het meest ga missen.
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef optimus_priem het volgende:
Ik weet niet hoe het bij anderen is maar ik ben gewend niet zo heet water te gebruiken bij het douchen, liever warm-lauw. Volgens mij gebruiken vrouwen over het algemeen heter water bij het douchen en dan krijg je daar gedoe om als je samen doucht.
Herkenbaar?
Ik zei toch after-dinner, niet during-dinnerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij "9 1/2 weeks" taferelen te zien . . .![]()
hmmmmm duuuuuring dinner...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zei toch after-dinner, niet during-dinner
citeer je me...?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef avotar het volgende:
[..]
citeer je me...?
Maar vanavond komt het weer
maar voor de ervaring .. ja.. bij de chinees... lange tafelkleden... eerst kreeg ik de voet massage.. en later ging ze gewoon onder tafel.. en masseerde ze met haar lippen, wat haar voeten al eerder gedaan hadden.![]()
die dachten dat zijn kreunen kwam door te veel sambal misschien?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
Ik wil een boze Takis zien![]()
Bij de chineesHoe kreeg je dat voor elkaar zonder dat het opviel?? Geweldig
En dan beledigd zijn dat ze gezoend had.. djeez... wat hij zelf al geflikt heeft met die negerzoen..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
Ik wil een boze Takis zien![]()
Bij de chineesHoe kreeg je dat voor elkaar zonder dat het opviel?? Geweldig
schitterend hoe het toch weer voor elkaar krijgt om te klagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Heerlijke sex gehad vanacht.
Zo lekker, dat ik gewoon een uurtje langer ben blijven liggen vanochtend.
Dan maar wat later naar huis vandaag.
Pfff... was wel weer te merken aan het OV dat ik een uurtje later wegging.
Op twee stelten voortbewegende vleesmassa... beh...![]()
Zal die man in dat hokje met al die schermpjes leuk gevonden hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:32 schreef avotar het volgende:
Maar ik moet toegeven.. het was spannender dan in de Fata Morgana![]()
ze zat op m'n schoot.. er was in principe niet zo heel erg veel te zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal die man in dat hokje met al die schermpjes leuk gevonden hebben
Las ook es een verhaal van zo'n stel dat in het Spookslot ging neuken, het was toch donker.. werden ze eruit gezet omdat de camera's stiekem wel alles konden zien
had er nou gestaan no focking in the boat.. sja.. dan was het anders geweest he...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tsss en dat terwijl er bordjes hangen met 'No rocking in the boat' oid
Ik klaag niet, ik zeg enkel hoe het is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef avotar het volgende:
schitterend hoe het toch weer voor elkaar krijgt om te klagen.
Je bent toch niet stiekum de collega die schuin tegen over me zit?![]()
zit je dicht bij rotterdam...? anders kun je wel even hier langskomen hoor..quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Whehe kom net van de tandarts, mn halve bek verdoofd.. zou wel lachen zijn als ik nou effe kon bwijbwen, kijken hoe dat 'voelt'
Niet echt nee, en al zat je om de hoek ik ga voorlopig de straat niet meer opquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef avotar het volgende:
[..]
zit je dicht bij rotterdam...? anders kun je wel even hier langskomen hoor..![]()
zit het er zo josti uit dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Niet echt nee, en al zat je om de hoek ik ga voorlopig de straat niet meer op
Bellen m'n ouders natuurlijk ook net weer.. 'Bwel frakf weh ebbe drug'![]()
jij voelt je erg verleidelijk vandaag dus?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je ziet er niks van maar het voelt alsof alles is opgeblazen, denk ook steeds dat ik loop te kwijlen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je ziet er niks van maar het voelt alsof alles is opgeblazen, denk ook steeds dat ik loop te kwijlen
Ik denk dat pijpen nog wel kan met een verdoofde bek..quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:57 schreef ZwarteMagika het volgende:![]()
Het is nu wel weer over gelukkig, ben ik er weer voor een half jaar vanafMn vriend moet volgende week een verstandskies laten trekken
Het zal idd best lukken, maar het leek me wel apart om dan niks te voelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat pijpen nog wel kan met een verdoofde bek..
Maar beffen
Ik zal je vertellen dat ik ongeveer ook zo'n droom heb gehad.. Een paar dagen achter elkaar..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het zal idd best lukken, maar het leek me wel apart om dan niks te voelenBeffen zal wel wat moeilijker gaan
![]()
Ik droomde een paar dagen terug trouwens dat ik met een meid aan het sexen was (had een aantal The L Word afleveringen achter elkaar gekeken, vandaar waarschijnlijk) en dat ik halverwege maar ophield omdat er toch niet geneukt kon worden
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik ongeveer ook zo'n droom heb gehad.. Een paar dagen achter elkaar..
Enige wat ik er nog van weet is dat er veel vrouwen warenen ik toch niet met een bevredigd gevoel wakker werd
![]()
Ik had godver ik wil klaar komen en hoe maakt me niet uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Scheelt ons in ieder geval weer de moeite om uit te zoeken hoe lesbische sex nou isHet voelde wel heel echt trouwens
Maar had echt zoiets van potverdrie, ik ben geil en ik wil neuken
In mn droom dus welquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nouja das nooit zo'n probleem geloof ik met allemaal vrouwen om je heen
Ja dan word ik wel verhit wakker zeg maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh! Maar kom je dan ook echt klaar? Dat je kloppend en al () wakker wordt? Ik zit er in m'n droom altijd net tegenaan, echt irritant.. wordt ik helemaal geil wakker.. net als ik in m'n eentje lig
Ach vervelend vind ik ze niet hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig hebben we geen last van het 'natte droom' syndroomMoet altijd zo lachen om die puberverhalen van m'n vriend
Nee dat is echt een mega voordeel aan het vrouw zijn..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Neuh ik ook niet, bedoelde eerder dat wij geen zooi hoeven op te ruimen met onze slaapdronken kop![]()
En nu komt ze morgen terug om te neuken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef Enil het volgende:
Ik had vannacht een ONS. Althans, dat was de planning. Hij is mislukt
Nee, m'n huis is niet leeggeroofd, maar het was te leuk, we vinden elkaar te leuk... Dus hebben we het uiteindelijk 'veel te netjes gehouden'. Vreemde wending ineens, maar niet verkeerd
![]()
Dr was er eentje zo grappig om het omhoog te schoppen zonder redenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das alleen maar goedToch toevallig dat Tally dat topic van je oude probleem net nu op slot heeft gegooid
Zoiets is dr al..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat topic werd ergens getipt aan iemand met ongeveer hetzelfde probleem, misschien moet er ook maar een centraal 'hij wil d'r nie in' topic komen
Ik denk nou die begint over het mannelijk geslacht enzo (over theezakjes gesproken)..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Auwieee.. stom theezakje zeg
Over theezakjes gesproken.. ik moet afwassen
Ik ben iig aan het soppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk nou die begint over het mannelijk geslacht enzo (over theezakjes gesproken)..
Maar nee.. Over de afwas
Och och, ik word die kerel ook zo zat met z'n betwetende adviezen hehquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr was er eentje zo grappig om het omhoog te schoppen zonder reden
Dan gaattie dicht..
Ik heb ze ook allemaal nog, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen.. moest wel een keer een stuk tandvlees dat er overheen groeide weg laten snijden, onder verdoving dus het viel hartstikke mee.. tot de verdoving was uitgewerktquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Joepie!
Morgen heb ik de Nokia N95! Eindelijk!
Er is momenteel maar een ding dat beter dan sex is en dat is de Nokia N95.
Voorlopig dan.
Uiteindelijk na het spelen en klooien wend je jezelf uit goede gewoonte toch maar weer naar vriendinlief.
Maar boys and their toys will be boys and their toys!
Niks aan te doen!
Oeh! En ik heb lekker al mijn verstandskiezen nog heheh!
Mijn vriendin heeft vorig jaar in september de laatste laten trekken dus die is er volledig vanaf!
En, heb je inmiddels de Wii al vervloekt ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vanavond kunnen we eindelijk onze Wii ophalen, hoop niet dat m'n vriend hetzelfde denkt als jij over je Nokia want dan is het voorlopig gedaan met de sex
Zaterdagavond door mijn moeder in de watten gelegdquote:
Nee gelukkig niet, dat ding is juist leuk om samen te spelenquote:Op maandag 23 april 2007 08:24 schreef webspider het volgende:
[..]
En, heb je inmiddels de Wii al vervloekt ?
Het was vooral bij ons een afwisselend weekend.. zaterdag m'n vriendinnetje heerlijk verwend... van het boodschappen doen en koken tot een heerlijke massage.. (en zo) aan toe..quote:Op maandag 23 april 2007 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zaterdagavond door mijn moeder in de watten gelegd![]()
En voor de rest gewoon lekker gesext![]()
Owh ja... Mogguh![]()
slaapneuken...?quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Tally het volgende:
Ik vond het niet erg hoor
En zal hem vanavond duidelijk maken dat het vaker mag
We hadden er voor al sex gehad.. Maar blijkbaar niet genoeg voor meneer
Jammer joh
quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Tally het volgende:
Mijn mannetje was aan het slaapneuken vannacht
Maakte mij wakker (terwijl hij nog sliep) en ramde zo zn paal dr in
En ondertussen hoorde ik hem snurken![]()
Maar dat boeide mij dan weer weinig
Allemaal gezeik om niks eigenlijk . . .quote:
daar is goedmaaksex toch voor?quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Allemaal gezeik om niks eigenlijk . . .![]()
![]()
Moet je daar wel een meissie voor hebben . . .quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef Daggerspine het volgende:
daar is goedmaaksex toch voor?
haha kan dat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Tally het volgende:
Mijn mannetje was aan het slaapneuken vannacht
Maakte mij wakker (terwijl hij nog sliep) en ramde zo zn paal dr in
En ondertussen hoorde ik hem snurken![]()
Maar dat boeide mij dan weer weinig
blijkbaarquote:
Ik heb in een coma gelegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
Hoe is het met iedereen vandaag.. en hoe was jullie nacht..
trio?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik moest 2 keer m'n tandenpoetsen![]()
En we hadden een bezoeker vannacht![]()
En wie hapt er weer als eerstequote:
hahahah.. ja ja.. enik weet het.. m'n hoofd is er van vol..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
En wie hapt er weer als eerste
Nee een heel lief klein muisje in de prullemand(en ik maak toch echt wel es schoon hier
)
Laat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
Hoe is het met iedereen vandaag.. en hoe was jullie nacht..
Wat dacht je van slapen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Laat.
Eindeloos zitten zoeken en installeren van Symbian software op mijn nieuwe shiny Nokia N95.
Tja je moet toch iets als je niet kan neuken!
Je moet wel ruimte genoeg hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:25 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah.. ja ja.. enik weet het.. m'n hoofd is er van vol..
lijkt me best gezellig hoor, zo'n trio eigenlijk.![]()
awwwwwwww.. heb je hem nu dood gemaakt?![]()
ik weet dat ik het niet moet vragen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet wel ruimte genoeg hebben
Niet dat er eentje naast het bed pleurt als je bezig ben
Neee natuurlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:07 schreef avotar het volgende:
[..]
ik weet dat ik het niet moet vragen..
maareh... ervaring..?![]()
2 mannen.. Laat op de avond.. op de bank.. HeerlijK!quote:
hoe kwam dat zo..quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
2 mannen.. Laat op de avond.. op de bank.. HeerlijK!
Gewoon..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:03 schreef avotar het volgende:
[..]
hoe kwam dat zo..
offeh: more details![]()
toevallig harde porno ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon..
Niets van tevoren gepland ofzo..
Gebeurde gewoon..
En nee struikelde niet ofzo
Zaten met zn 3 een filmpje te kijken..
Nee.. Ik ben echt hard (whehehe) aan het denken welke film ook al weer..quote:
ik weet het.. maar zoals ik ook al in het TI topic gemeld heb... Ze hebben echt alels voor het spel over... ciska =quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
CoolNog DP gedaan..?
![]()
Vanavond trouwens in TI Ciska die met 2 mannen sext Avotar![]()
![]()
Ciska que !?!?quote:
Ow, dattequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ciska uit Temptation Island. Een of andere snol die zich in een camera-loos hoekje laat nemen door 2 mannen
Nja t was ook meer richting Avotar bedoeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ow, datte![]()
Ik kijk het niet, dus weet ik het ook niet . . .![]()
das best asoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ciska uit Temptation Island. Een of andere snol die zich in een camera-loos hoekje laat nemen door 2 mannen
Ik heb het opgegeven met de Wii.quote:Vanavond kunnen we eindelijk onze Wii ophalen, hoop niet dat m'n vriend hetzelfde denkt als jij over je Nokia want dan is het voorlopig gedaan met de sex
Had ik dat nou meer wel gedaan ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef avotar het volgende:
Wat dacht je van slapen?
ja.. hoewel de gedachte eraan die van mij wel naar binnen liet kruipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja t beeldmateriaal valt vaak een beetje tegen, maar de reacties van vriend(in)lief zijn natuurlijk 't leukst
Ja irritant is dat, we hebben ons maar op de wachtlijst van de V&D laten zetten (volgens mij is die nog aardig kort vergeleken bij anderen) en uiteindelijk hadden we 'm na zo'n 5 weken, dus op zich viel het nog mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven met de Wii.
Vind het zo belachelijk en irritant dat deze zo slecht leverbaar is.
Maar goed.
Enne ik maakte natuurlijk maar een grapje over Nokia beter dan sex eh?
Het zou wel ernstig zijn als ik de sex liet liggen voor een speeltje.
Neuken kan niet altijd.
Mijn Nokia heb ik altijd in mijn broekzak bij me dus heb ik veel meer kans en tijd om mee te rommelen.
En trouwens!
"Geen sex?" Je doet het helemaal verkeerd!
Gewoon je vent meeslepen naar de slaapkamer: de ene joystick uit zijn hand en hem meesleuren aan zijn eigen joystick!
(Mijn girl heeft er alleen maar zichzelf mee als ze jou tactiek gebruikt. Tja cock addicted enzo he?)
[..]
Had ik dat nou meer wel gedaan ja...![]()
Dat meen jequote:Op woensdag 25 april 2007 09:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, we hebben ons maar op de wachtlijst van de V&D laten zetten (volgens mij is die nog aardig kort vergeleken bij anderen) en uiteindelijk hadden we 'm na zo'n 5 weken, dus op zich viel het nog mee.
Ik maakte ook een grapje hoorMaareeh mijn tactiek? Die snap ik effe niet.. ik bedoelde iig niet dat ik 'm dan pikstraf geef (daar doe ik niet aan, daar heb ik idd alleen maar mezelf mee
) maar dat er niks van komt als ie zo verslaafd is
Gelukkig is het niet zo'n fanatiekeling, m'n ex was daar heel erg in.. zat ie achter de computer, ik heel sneaky me helemaal uitgekleed zonder dat ie het zou horen.. lig ik in m'n blote kont achter 'm, draait ie zich om.. 'oh sorry heb niet zo'n zin' en gaat weer verder met z'n kutspelletje
![]()
![]()
Strakke actie!quote:
Moet je elke dag bij de Mediamarkt langsquote:Op woensdag 25 april 2007 12:50 schreef Darkwolf het volgende:
Hoe dan ook.
Fuck de Wii.
Die haal ik wel als de Metroid uitkomt mits deze dan beter leverbaar is.
Ik wil gewoon naar de winkel kunnen en dat ding halen.
Wellicht een weekje wachten is niet heel erg.
Twee weken gaat al vervelen.
Maar 5 weken joh?
Damn....![]()
Ik zag daar laatst nog een cartoon over maar zou echt niet meer weten waar.. Lijkt me wel cool zo'n spelquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Tally het volgende:
Misschien is het iets voor in de toekomst!
Sexspelletjes op de Wii..
dan wel met multiplayer hoop ikquote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zag daar laatst nog een cartoon over maar zou echt niet meer weten waar.. Lijkt me wel cool zo'n spel
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Tally het volgende:
Misschien is het iets voor in de toekomst!
Sexspelletjes op de Wii..
We leven nog. That basicly summs it up . . .quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Qwea het volgende:
Hoest hier?
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
We leven nog. That basicly summs it up . . .![]()
Ik voel me ook niet al te fijnquote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
We leven nog. That basicly summs it up . . .![]()
Ik mag vrijdag weer eens naar het ziekenhuis, nummer 2 in een serie van 3 afspraken in een week tijd.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet al te fijn
hoe komt het schatje.. wil je er over praten..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet al te fijn
Hoiquote:
Hmmzquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag weer eens naar het ziekenhuis, nummer 2 in een serie van 3 afspraken in een week tijd.
Ik zit in een ouderwetsche dipquote:Op donderdag 26 april 2007 07:23 schreef avotar het volgende:
[..]
hoe komt het schatje.. wil je er over praten..![]()
Moet je er wat aan gaan doen . . .quote:
Ken het gevoel. Een paar jaar terug heb ik ook voor een half jaar zonder werk gezeten. Na verloop van tijd begin je je steeds meer nuttelozer te voelen . . .quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zit in een ouderwetsche dipGeen werk vinden is kut, voel me steeds nuttelozer, en m'n (piepkleine) sociale omgeving laat ook nog es weinig horen
Dat ik op sollicatiebrieven te horen krijg dat ik geen ervaring heb, okee, maar nou nemen sommige bemiddelingssites m'n cv om die reden nog niet eens op in hun bestand
![]()
![]()
Ben ook echt een zeikerd, gister de hele dag met een boekie op het balkon gezeten maar ik word er alleen maar depri van om niks om handen te hebben![]()
hoequote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je er wat aan gaan doen . . .![]()
Inderdaad.. een half jaar is wel langquote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef ThunderChild het volgende:
Ken het gevoel. Een paar jaar terug heb ik ook voor een half jaar zonder werk gezeten. Na verloop van tijd begin je je steeds meer nuttelozer te voelen . . .![]()
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?quote:
Wat dat betreft zijn die opleidingen die afgerond worden met een half jaar stage top!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad.. een half jaar is wel langM'n vriend had dat ook na zn opleiding, dus ben blij van anderen te horen dat het niet aan mij ligt
Ik heb iig mn bijbaantje nog, dus zit niet de hele week thuis, maar de dagen dat ik niets heb zijn echt strontvervelend
![]()
Maar... gisteravond onverwachts (ik sliep al bijna) toch nog geneukt, voelde me gelijk weer een stuk beter
ik doe zo domquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?
Dat was idd mn oorspronkelijke plan (of nouja, wens) ook, alleen de enige stageplek die ik kon vinden was bij de lokale omroep, vrijwilligersorganisatie.. maar al zou ik er betaald werk kunnen doen, mij krijg je die keet niet meer inquote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn die opleidingen die afgerond worden met een half jaar stage top!
Vaak kan je dr blijven hangen
ik weet het.. maar een sessie met m'n tarzan laat zich niet combineren met m'n werk..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Je hebt de oplossing in je naam staan
En dan bedoel ik niet die PM
Ik ben toen blijven hangen bij een automatiseringsbedrijf waar ik gewoon veel kon leren..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat was idd mn oorspronkelijke plan (of nouja, wens) ook, alleen de enige stageplek die ik kon vinden was bij de lokale omroep, vrijwilligersorganisatie.. maar al zou ik er betaald werk kunnen doen, mij krijg je die keet niet meer in
Ah dat klinkt goed, en zo hoort het ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben toen blijven hangen bij een automatiseringsbedrijf waar ik gewoon veel kon leren..
Dus ben ik met veel liefde blijven plakken
Daar toen weggekocht voor veel geld (nog spijt van).. Want na een jaar was mn contract afgelopen en toen kon ik gaan want ze mochten geen nieuwe mensen aannemen..
In het ziekenhuis terecht gekomen (om te werken) en na 5 jaar hier.. En hier kan ik weer veel leren
Dat is echt klote ja.. Een verlopen vacature.. Maaruh als het maar een paar dagen is kan je het alsnog proberen he..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ah dat klinkt goed, en zo hoort het ook![]()
Ik heb soms echt spijt van de opleiding die ik heb gekozen, al had ik geen leukere studie kunnen kiezen.. er zitten hier in de stad wel wat kleine mediabedrijfjes, die ga ik een open sollicitatie sturen, maar ik begin het allemaal een beetje somber in te zien. Van de week de perfecte vacature gevonden, bij een uitgeverij waar ze net afgestudeerde hbo-ers/academici zochten, dus ik een mooie brief zitten tikken.. bleek de vacature al verlopenecht weer wat voor mij
Had het idd maar gewoon geprobeerd maar kreeg de volgende dag dus een mailtje dat ze al iemand hadden aangenomenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is echt klote ja.. Een verlopen vacature.. Maaruh als het maar een paar dagen is kan je het alsnog proberen he..
Ja dat vind ik echt minder..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe zulke koninginnedagen ben ik ook gewend (woon nu voor t eerst in mn leven in een stad), met van die koters die heel vals op hun blokfluit staan te blazen en verlepte zelfgemaakte cake verkopenHet schijnt nogal warm te worden dus dat wordt fijn tussen de zwetende mensen over de markt lopen
Ik en MikeyMo gaan maar lekker een terras pakken op Queensdayquote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hehe zulke koninginnedagen ben ik ook gewend (woon nu voor t eerst in mn leven in een stad), met van die koters die heel vals op hun blokfluit staan te blazen en verlepte zelfgemaakte cake verkopenHet schijnt nogal warm te worden dus dat wordt fijn tussen de zwetende mensen over de markt lopen
Ik ben altijd jaloers op terras op dit soort dagen..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik en MikeyMo gaan maar lekker een terras pakken op Queensday![]()
moet je stoppen met rokenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op terras op dit soort dagen..
Zij wordt toch vaak gepakt he..
En ik niet..![]()
Een spierziekte. Klinkt serieus, valt gelukkig nog redelijk mee te leven.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
HmmzWaarvoor als ik vragen mag? Niks ernstigs hoop ik..
[..]
Hier is het koud.. Kut airco.. Kut servers..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Omdat het warm weer is?
Omdat je te lang geen beurt hebt gehad?
Omdat ie een lekkere dikke bobbel heeft?
omdat je geil bent?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier is het koud.. Kut airco.. Kut servers..
Eerst gister nog.. En kan niet omdat ik in die maandelijkse periode ben..
Uhm.. Dat valt wel mee
Getverdemme!quote:
Nou ik had geen probleem met arme sexloze Mandy gehad als ik geen vriendin had gehad dat ze rookt hoor!quote:
Hij weet gewoon niet wat 'ie mist . . .quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jij gaat tussendoor even deppen als het heet is?![]()
ik wil je wel pakken hoor (en niet alleen op koninginnedagquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op terras op dit soort dagen..
Zij wordt toch vaak gepakt he..
En ik niet..![]()
zweet is niet lekker, behalve als het zweet is die door sex komt... ofzoietsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Jij gaat tussendoor even deppen als het heet is?
Morgenavond stappen in A'dam en maandagmiddag brak door de binnenstad struinen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Wie gaat er maandag nog wat leuks doen btw?
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zweet is niet lekker, behalve als het zweet is die door sex komt... ofzoiets![]()
Aflikken ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Jij gaat tussendoor even deppen als het heet is?
kijk maar naar tmfquote:Op maandag 30 april 2007 22:34 schreef thabit het volgende:
Komen er vanavond nog tieten op tv?
merkwaardig dit vraagt om een grondig onderzoek, ik zal mezelf wel vrijwillig opofferenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kijk maar naar tmf![]()
Zijn er trouwens meer vrouwen waar naar hun 18e hun borsten opeens groter worden?
Ik zit nu aan een E (zonder borstvergroting of iets)
of je hebt 2 precies evengrote tumorenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kijk maar naar tmf![]()
Zijn er trouwens meer vrouwen waar naar hun 18e hun borsten opeens groter worden?
Ik zit nu aan een E (zonder borstvergroting of iets)
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:35 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
of je hebt 2 precies evengrote tumoren
of je hebt gekregen waar vele vrouwen over dromen (en duizenden euro's voor over hebben)
maar uhm, om op Fok! nivo te blijven
PICS!
ps. wie was er vanavond nog meer te vinden op het museumplein
Haha ja sta er zelf ook verbaasd van.. maar ze zijn heel vol.. denk dat het daar ook aan ligt.. weet ook niet hoe het komt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb jij een EOp die foto's in KPD lijkt het net een grote C.. Ik heb het trouwens ook, volgens mij sinds ik de pil ben gaan gebruiken (vanaf m'n 19e). Van C naar D, en ik had zulke mooie tieten
slik ook geen tabletjes. . en slik al vanaf mijn15e de pil.. en ben afgelopen vrijdag 20 geworden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb sinds ik hormonentabletjes krijg ook een grotere cup..
Van C naar D..
klopt.. maar daarna niet meer.. en daarna zijn mijn borsten juist wel gaan groeien.. das juist het rare..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh nog gefeliciteerd danMaar tot je 18e groeiden ze toch ook nog gewoon neem ik aan?
ff samenvatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:57 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt.. maar daarna niet meer.. en daarna zijn mijn borsten juist wel gaan groeien.. das juist het rare..
en darkwolf.. daarom stop ik dus niet met roken![]()
![]()
haha nee hoor ik rook gewoon om dat ik het lekker vind.. maar je ziet wel vaker dat mensen dan aankomen.. ik moet trouwens toch aan komenzelfs mijn vetpercentage is te laag
![]()
hahah nee hoor ik ben tevreden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:21 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
ff samenvatten.
je bent een vrouw die vind dat ze te dun is, en dat haar borsten te groot zijn.
misschien eens langs de psycholoog?
of gewoon weer tijd voor een vriendje
hoop dat je vriend het nu wel vol houdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tot m'n 18e was ik ook te dun/mager en schaamde ik me een beetje dat ik al van die grote borsten had, nu kan ik alleen nog maar dromen van zo'n lichaam![]()
M'n vriend is ook al een tijdje gestopt met roken, hij had het al vaker geprobeerd maar begon steeds weer na een half jaar, maar het lijkt nu echt goed te gaan![]()
daarom ben ik ook bereid mezelf op te offeren en het probleem grondig te bestuderen. Wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah nee hoor ik ben tevreden...
maar ik weeg te weinig en toen ik laatst een test deed bleek mijn vetpercentage ook te laag te zijn..
maar zeg niet dat ik er niet blij mee ben.. valt me alleen op.. bedoel ze horen helemaal niet te groeien..
Vrouwen die rokenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef Daggerspine het volgende:
je hoort het maaike. aardappelkroketjes gaan eten en stoppen met roken
Moet je nagaan; ik eet gezond (gekookte aardappels, groenten en vleesch in zo weinig mogelijk boter gebakken), snoep laatste weken zeer weinig, drink > 1.5l water maar afvallen ho maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben niet op een streng dieet overigens, het was alleen effe nodig een ander avondeetpatroon aan te leren, gewone aardappelen ipv zowat iedere dag aardappelkroketjes bv![]()
Was een vroegertje zeker vanmorgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof nu iets van 83-84kg ofzo.. Wil weer richting de 75, dus nog een lange weg te gaan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was een vroegertje zeker vanmorgen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was een vroegertje zeker vanmorgen
*SNURK* ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]zoiets ja
Ik sport dinsdagavond in de sportschool (minimaal half uur cardio), woensdagavond train ik een uur bij de korfbal, en zaterdag (afhankelijk van het 'rooster') 2x35min speel ik een wedstrijd; daarnaast fluit ik nu ook wedstrijden voor examens van de bond, da's ook 2x35 minuten. Fluiten is overigens tot 13 mei (als het goed is, heb ik dan mijn papiertje), daarna niet meer.
sex, zwemmen en basketbal zijn de top 3 in vetverbrandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Darkwolf het volgende:
Met sex verbrand je hopelijk ook het nodige?
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat het de nodige energie en inspanning verwacht dus tja.
Zelf kan ik niet dik worden en zit iets boven de 60 kilo ofzo.
Mijn lengte is 1.73m zo ongeveer.
Roken proef jequote:Op donderdag 3 mei 2007 08:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vrouwen met schaamhaar op hun doos ook niet!
Dus?
Je hoeft het toch niet altijd te zien?
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
sex, zwemmen en basketbal zijn de top 3 in vetverbranden
[offtopic]ik sport niet, zit het grootste deel van de dag achter de computer, eet wat ik wil, en weeg nog maar 68 kilo (1m88)[/offtopic]
uurtje per dag cardioneukenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaar
Niet eens ??quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaar
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Darkwolf het volgende:
Met sex verbrand je hopelijk ook het nodige?
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat het de nodige energie en inspanning verwacht dus tja.
Zelf kan ik niet dik worden en zit iets boven de 60 kilo ofzo.
Mijn lengte is 1.73m zo ongeveer.
kijk, dat is al beter als sonja bakker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[[url=http://www.proxis.be/IMG5/05/80/20/5802034L.jpg]afbeelding][/url]
Schaamhaar in je smoel ook!quote:
Gatver!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef Daggerspine het volgende:
gefeli, doe maar met slagroom, maar niet op de taart
Het is erg leuk, maar achteraf is het iets minder. vooral als er slagroom in je neus blijft zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Slagroomsex is overrated, gaat vies plakken en meurenWel es met vruchtenyoghurt gekloot, op het aanrecht
in een gedeelde keuken
Ik ga zo even wat bouwzeil halen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mwah, gewoon zorgen dat er een douche in de buurt is en dat je het op een makkelijk schoonmaakbare ondergrond doet
liever achteraf het beddekovertrek in de was stoppen, dan liggen krikken op een plastic zeil....quote:
en dan samen met een indiaan, politieagent, biker, cowboy en een matroos?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Doe je meteen je overall aan en je helm op?
Jouw woorden, niet de mijnequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
en dan samen met een indiaan, politieagent, biker, cowboy en een matroos?
Zo blijft het matras natuurlijk wel goed schoon!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:08 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
liever achteraf het beddekovertrek in de was stoppen, dan liggen krikken op een plastic zeil....
Er bestaan speciale overtrekken voor jonge kinderen en ouderen die wat incontinent worden (of zijn) hequote:Op zondag 6 mei 2007 08:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo blijft het matras natuurlijk wel goed schoon!
maar beetje lastig als je huisgenoten hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Is de oplossing om het dan maar op de keukentafel te doen niet veel handiger dan? Mes en vork erbij en aanschuiven maar.![]()
of zorgen dat je alleen woont.. dan is het enige waar je op moet letten, de gordijnen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je moet ook net de goeie momenten uitzoeken
Of niet letten op de gordijnen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef avotar het volgende:
[..]
of zorgen dat je alleen woont.. dan is het enige waar je op moet letten, de gordijnen..![]()
Iddquote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Of niet letten op de gordijnen..
Kan ook een xtra kick geven
niet in gereformeerd middelburgquote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kutquote:Op maandag 7 mei 2007 09:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd![]()
Hoe was jullie weekend? Ik kan effe een paar dagen niet meer pff alles voelt gebruikt![]()
Heul goed te doen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd![]()
Hoe was jullie weekend? Ik kan effe een paar dagen niet meer pff alles voelt gebruikt![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
niet in gereformeerd middelburg![]()
heb geen behoeftes aan brandende kruizen in m'n voortuin![]()
jah.. in middelburg zijn ze niet zo open als je zou verwachten voor "zo'n" grote stad.quote:
dan doe je het toch op zondag, zit iedereen toch in de kerkquote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
niet in gereformeerd middelburg![]()
heb geen behoeftes aan brandende kruizen in m'n voortuin![]()
Ik heb niet eens gordijnen (of andere verduistering) in de keuken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |