Moet je nagaan; ik eet gezond (gekookte aardappels, groenten en vleesch in zo weinig mogelijk boter gebakken), snoep laatste weken zeer weinig, drink > 1.5l water maar afvallen ho maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben niet op een streng dieet overigens, het was alleen effe nodig een ander avondeetpatroon aan te leren, gewone aardappelen ipv zowat iedere dag aardappelkroketjes bv![]()
Was een vroegertje zeker vanmorgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof nu iets van 83-84kg ofzo.. Wil weer richting de 75, dus nog een lange weg te gaan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was een vroegertje zeker vanmorgen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was een vroegertje zeker vanmorgen
*SNURK* ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]zoiets ja
Ik sport dinsdagavond in de sportschool (minimaal half uur cardio), woensdagavond train ik een uur bij de korfbal, en zaterdag (afhankelijk van het 'rooster') 2x35min speel ik een wedstrijd; daarnaast fluit ik nu ook wedstrijden voor examens van de bond, da's ook 2x35 minuten. Fluiten is overigens tot 13 mei (als het goed is, heb ik dan mijn papiertje), daarna niet meer.
sex, zwemmen en basketbal zijn de top 3 in vetverbrandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Darkwolf het volgende:
Met sex verbrand je hopelijk ook het nodige?
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat het de nodige energie en inspanning verwacht dus tja.
Zelf kan ik niet dik worden en zit iets boven de 60 kilo ofzo.
Mijn lengte is 1.73m zo ongeveer.
Roken proef jequote:Op donderdag 3 mei 2007 08:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vrouwen met schaamhaar op hun doos ook niet!
Dus?
Je hoeft het toch niet altijd te zien?
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
sex, zwemmen en basketbal zijn de top 3 in vetverbranden
[offtopic]ik sport niet, zit het grootste deel van de dag achter de computer, eet wat ik wil, en weeg nog maar 68 kilo (1m88)[/offtopic]
uurtje per dag cardioneukenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaar
Niet eens ??quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jammer dat het met sex pas zin heeft als je een uur of langer non stop doorgaat, dat krijg ik echt niet voor elkaar
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef Darkwolf het volgende:
Met sex verbrand je hopelijk ook het nodige?
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat het de nodige energie en inspanning verwacht dus tja.
Zelf kan ik niet dik worden en zit iets boven de 60 kilo ofzo.
Mijn lengte is 1.73m zo ongeveer.
kijk, dat is al beter als sonja bakker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[[url=http://www.proxis.be/IMG5/05/80/20/5802034L.jpg]afbeelding][/url]
Schaamhaar in je smoel ook!quote:
Gatver!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef Daggerspine het volgende:
gefeli, doe maar met slagroom, maar niet op de taart
Het is erg leuk, maar achteraf is het iets minder. vooral als er slagroom in je neus blijft zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Slagroomsex is overrated, gaat vies plakken en meurenWel es met vruchtenyoghurt gekloot, op het aanrecht
in een gedeelde keuken
Ik ga zo even wat bouwzeil halen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mwah, gewoon zorgen dat er een douche in de buurt is en dat je het op een makkelijk schoonmaakbare ondergrond doet
liever achteraf het beddekovertrek in de was stoppen, dan liggen krikken op een plastic zeil....quote:
en dan samen met een indiaan, politieagent, biker, cowboy en een matroos?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Doe je meteen je overall aan en je helm op?
Jouw woorden, niet de mijnequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
en dan samen met een indiaan, politieagent, biker, cowboy en een matroos?
Zo blijft het matras natuurlijk wel goed schoon!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:08 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
liever achteraf het beddekovertrek in de was stoppen, dan liggen krikken op een plastic zeil....
Er bestaan speciale overtrekken voor jonge kinderen en ouderen die wat incontinent worden (of zijn) hequote:Op zondag 6 mei 2007 08:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo blijft het matras natuurlijk wel goed schoon!
maar beetje lastig als je huisgenoten hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Is de oplossing om het dan maar op de keukentafel te doen niet veel handiger dan? Mes en vork erbij en aanschuiven maar.![]()
of zorgen dat je alleen woont.. dan is het enige waar je op moet letten, de gordijnen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je moet ook net de goeie momenten uitzoeken
Of niet letten op de gordijnen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef avotar het volgende:
[..]
of zorgen dat je alleen woont.. dan is het enige waar je op moet letten, de gordijnen..![]()
Iddquote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Of niet letten op de gordijnen..
Kan ook een xtra kick geven
niet in gereformeerd middelburgquote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kutquote:Op maandag 7 mei 2007 09:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd![]()
Hoe was jullie weekend? Ik kan effe een paar dagen niet meer pff alles voelt gebruikt![]()
Heul goed te doen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd![]()
Hoe was jullie weekend? Ik kan effe een paar dagen niet meer pff alles voelt gebruikt![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
niet in gereformeerd middelburg![]()
heb geen behoeftes aan brandende kruizen in m'n voortuin![]()
jah.. in middelburg zijn ze niet zo open als je zou verwachten voor "zo'n" grote stad.quote:
dan doe je het toch op zondag, zit iedereen toch in de kerkquote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
niet in gereformeerd middelburg![]()
heb geen behoeftes aan brandende kruizen in m'n voortuin![]()
Ik heb niet eens gordijnen (of andere verduistering) in de keuken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |