Dr was er eentje zo grappig om het omhoog te schoppen zonder redenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das alleen maar goedToch toevallig dat Tally dat topic van je oude probleem net nu op slot heeft gegooid
Zoiets is dr al..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat topic werd ergens getipt aan iemand met ongeveer hetzelfde probleem, misschien moet er ook maar een centraal 'hij wil d'r nie in' topic komen
Ik denk nou die begint over het mannelijk geslacht enzo (over theezakjes gesproken)..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Auwieee.. stom theezakje zeg
Over theezakjes gesproken.. ik moet afwassen
Ik ben iig aan het soppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk nou die begint over het mannelijk geslacht enzo (over theezakjes gesproken)..
Maar nee.. Over de afwas
Och och, ik word die kerel ook zo zat met z'n betwetende adviezen hehquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr was er eentje zo grappig om het omhoog te schoppen zonder reden
Dan gaattie dicht..
Ik heb ze ook allemaal nog, hopelijk gaan ze niet moeilijk doen.. moest wel een keer een stuk tandvlees dat er overheen groeide weg laten snijden, onder verdoving dus het viel hartstikke mee.. tot de verdoving was uitgewerktquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Joepie!
Morgen heb ik de Nokia N95! Eindelijk!
Er is momenteel maar een ding dat beter dan sex is en dat is de Nokia N95.
Voorlopig dan.
Uiteindelijk na het spelen en klooien wend je jezelf uit goede gewoonte toch maar weer naar vriendinlief.
Maar boys and their toys will be boys and their toys!
Niks aan te doen!
Oeh! En ik heb lekker al mijn verstandskiezen nog heheh!
Mijn vriendin heeft vorig jaar in september de laatste laten trekken dus die is er volledig vanaf!
En, heb je inmiddels de Wii al vervloekt ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vanavond kunnen we eindelijk onze Wii ophalen, hoop niet dat m'n vriend hetzelfde denkt als jij over je Nokia want dan is het voorlopig gedaan met de sex
Zaterdagavond door mijn moeder in de watten gelegdquote:
Nee gelukkig niet, dat ding is juist leuk om samen te spelenquote:Op maandag 23 april 2007 08:24 schreef webspider het volgende:
[..]
En, heb je inmiddels de Wii al vervloekt ?
Het was vooral bij ons een afwisselend weekend.. zaterdag m'n vriendinnetje heerlijk verwend... van het boodschappen doen en koken tot een heerlijke massage.. (en zo) aan toe..quote:Op maandag 23 april 2007 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zaterdagavond door mijn moeder in de watten gelegd![]()
En voor de rest gewoon lekker gesext![]()
Owh ja... Mogguh![]()
slaapneuken...?quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Tally het volgende:
Ik vond het niet erg hoor
En zal hem vanavond duidelijk maken dat het vaker mag
We hadden er voor al sex gehad.. Maar blijkbaar niet genoeg voor meneer
Jammer joh
quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Tally het volgende:
Mijn mannetje was aan het slaapneuken vannacht
Maakte mij wakker (terwijl hij nog sliep) en ramde zo zn paal dr in
En ondertussen hoorde ik hem snurken![]()
Maar dat boeide mij dan weer weinig
Allemaal gezeik om niks eigenlijk . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |