Reageren maar!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hehe, helemaal. De vlekken nog wel uit de kleren gekregen?
Kom maar op!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Nog een klein uurtje wachten en dan mag je met de rest komen
w00t ik ben helderziendquote:Op zondag 15 april 2007 12:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
KloptKuthormonen rond de tijd van de maand
Kleren en zo gewoon uitwassen volgens mij, voor de vloerbedekking HG vlekkenspray gebruiken en boenen met een doekje, en voortaan niet meer met je lul rondzwaaien op het moment supreme.quote:Op zondag 15 april 2007 13:31 schreef Jimbo het volgende:
hoe krijg je t beste zaad uit kleren , tshirts, broeken, bedden , vloerbedekking ectgisteren een "leuke" avond met mn meis gehad
t zaad zat aleen echt OVERAL en nu moeten we t opruimen voor dr pa n ma thuis zijn
haar zaadjes wat doe jequote:Op zondag 15 april 2007 13:31 schreef Jimbo het volgende:
hoe krijg je t beste zaad uit kleren , tshirts, broeken, bedden , vloerbedekking ectgisteren een "leuke" avond met mn meis gehad
t zaad zat aleen echt OVERAL en nu moeten we t opruimen voor dr pa n ma thuis zijn
haha tis allemaal al weg, gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 15:30 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Kleren en zo gewoon uitwassen volgens mij, voor de vloerbedekking HG vlekkenspray gebruiken en boenen met een doekje, en voortaan niet meer met je lul rondzwaaien op het moment supreme.
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef Darkwolf het volgende:
...Hoe ik dat doe met de douchekop?
Kom op! Denk na!
Er is maar een enkele manier.
En voor die manier moet je douchekop ook een massage mode hebben, want anders gaat het niet werken.
ik ken het probleemquote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.
Bleh ik wil een tuinKan m'n kont niet keren op dat balkon hier..
Nou gewoon over de hele lengte heen en weer halen back and forth!quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja maar er zijn meerdere plekken waar je 'm op kan richten, dat bedoelde ik eigenlijk.
Nee helaas.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef webspider het volgende:
Het eerste warme weekend zit er op. Wie heeft er van de gelegenheid gebruik gemaakt om even buiten te seksen?
Ik had dit weekend niet de beschikking over een sexpartner, en om nu in het bos te gaan staan sjorren vind ik persoonlijk wat minderquote:Op maandag 16 april 2007 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar daar dit al het idee was om eens te gaan doen in de vorige zomer, staat het zeker deze zomer in de planning.
Lekker als de dieren die we zijn in een bos ergens eens flink los te gaan! Mmmmm!![]()
En jij dan?
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doenquote:Op maandag 16 april 2007 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou gewoon over de hele lengte heen en weer halen back and forth!
Een soort van "ruk beweging" als het ware maar dan met de douchekop!
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan wordenquote:Op maandag 16 april 2007 08:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had dit weekend niet de beschikking over een sexpartner, en om nu in het bos te gaan staan sjorren vind ik persoonlijk wat minder
Zolang als het maar door een vrouw van mijn keuze is!quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doen
[..]
Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
inkoppertje
Reken er maar niet op dat daar vrouwen rondlopenquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Zolang als het maar door een vrouw van mijn keuze is!.
Een keer de fout begaan om op een parkeerplaats bij zo'n bos (A12, tussen Arnhem en Ede) een lange zweterige warme (werk)broek om te wisselen voor een luchtige korte. Ik kijk voortaan wel beter uit. Troost is dat ik niet de enige ben geweest om die fout te maken op die parkeerplaats.quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat daar vrouwen rondlopen
Nee normaal niet nee!quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Aah ok, ik vroeg het me al af, normaal hoor je het eigenlijk nooit dat mannen er iets mee doen
Ja!quote:Als je geluk hebt tref je net een bos waar je wel even geholpen kan worden
inkoppertje
Ik heb niet eens een balkon . . .quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bleh ik wil een tuinKan m'n kont niet keren op dat balkon hier..
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh daarom wil je tieten met inhoud(wat zijn tieten met inhoud eigenlijk, of hou je gewoon niet van theezakjes?
)
Als ik zo geil als boter ben dan interesseert de inhoud me weinig hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..
maar vooral.. tieten waar ook wat leuks achter zit..
Niet alleen leuke geile neukseks.. maar ook naderhand nog een leuk gesprek..![]()
![]()
Die heb je vast al in je bed liggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat laatste ook niet toevallig.. ik hou van wel wat vollere tieten..
maar vooral.. tieten waar ook wat leuks achter zit..
Niet alleen leuke geile neukseks.. maar ook naderhand nog een leuk gesprek..![]()
![]()
Dat ben ik sinds de temperatuur boven de 20 graden uit is gekomen, en nog steeds niet vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef avotar het volgende:
zucht.. ik ben echt al 2 dagen zo geil zo geil als boter.
Je sig! Tenacious D.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik zo geil als boter ben dan interesseert de inhoud me weinig hoor
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef avotar het volgende:
![]()
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"
- Gesnurk...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Was het voor jou net zo lekker als voor mij lief?"
- Gesnurk...
Hmm, meestal slaapt de man als eerste terwijl de vrouw nog ligt na te sudderen. Bij jullie is dat anders?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Zoals bij ons.. Alleen vraagt hij nooit of het lekker was
Ja geen zin om te ouwehoeren na het sexen hoor..quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, meestal slaapt de man als eerste terwijl de vrouw nog ligt na te sudderen. Bij jullie is dat anders?
Tuurlijk... alles even evalueren... statistieken bijwerken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:56 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Een leuk gesprek na de sex? Het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:23 schreef avotar het volgende:
[..]
Tuurlijk... alles even evalueren... statistieken bijwerken..![]()
oh echt.. meestal praten we nog wel even na hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Praten na de sex.
Puh.
Je moet dan juist door gaan met de taal waar je de hele tijd al mee bezig was: lichaamstaal.
Soms is je smoel houden en gewoon op gevoel, intuitie en lichaamstaal communiceren.
Blaat blaat blaat.
Mensen doen dat de hele dag al en vaak dan ook al teveel.
"Was het lekker?" is meestal de vraag die verbaal word gesteld en kort word beantwoord.
En soms zegt ze nog "Ik hou van je" wat ook verbaal word beantwoord en that's it.
Klaar.
Bek dicht.
Lekker tegen elkaar aanliggen en aaien totdat je in elkaar's lijf gekronkeld inslaap valt.
Heerlijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |