als het goed is welquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
De halve finale wordt schriftelijk afgehandeld... of wat?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Speelt Ajax woensdag voor de beker? Kutje, zit ik in Praag
Ja revanche op RKCquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Speelt Ajax woensdag voor de beker? Kutje, zit ik in Praag
Na vandaag helaas niet ben ik bang, PSV wint toch van Twente wat de ploeg goed zal doen..quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef markisboer het volgende:
kampioenen
klopt, (opnieuw) gemiste kans voor het kampioenschap gepasseerd.quote:Op zondag 15 april 2007 02:47 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Na vandaag helaas niet ben ik bang, PSV wint toch van Twente wat de ploeg goed zal doen..
Zijn uit de CL uit de beker dus kunnen zich volledig richten op het kampioenschap
We hebben de kans gehad denk ik dan
Je hebt sowieso een seizoenskaart nodigquote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een vraag over uitkaarten. Ik zit er over te denken om er 1 te kopen. Maar als je zo'n uitkaart hebt, waar moet je dan die kaarten voor de uitwedstrijden kopen? En hoeveel kost het per uitwedstrijd ongeveer? Alvast bedankt.
Neequote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de seizoenskaart niet op mijn naam staat, dan kan het zeker niet?
Dat heet frauderen volgens mijquote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef De_Brandweer het volgende:
En de naam en foto van de seizoenskaart veranderen kan niet?
Moet je overlaten schrijvenquote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef De_Brandweer het volgende:
En de naam en foto van de seizoenskaart veranderen kan niet?
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.quote:
Ah, het is altijd te proberen. Denk dat je wel moet heengaan met diegene van wie je de kaart hebt overgenomen.quote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.
Je kan ook formulier via ajax.nl downloadenquote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik bedoel egwoon naar ajax gaan en vragen: Kan ik de naam laten veranderen? Niet zelf dat kaartjs gaan vervalsen ofzo.
Toch jammer dat de 'beste speler die er nog niet klaar voor is' er nu niet meer bij is/quote:Het staat vast dat Roger komend seizoen geen deel meer uitmaakt van de selectie van Ajax. De Spaanse middenvelder kondigde zelf zijn afscheid aan uit Amsterdam.
'Ik zal tot de laatste dag m'n best doen voor de club, maar het is definitief dat ik vertrek', vertelde Roger aan RTV Noord-Holland.
De samenwerking tussen Ajax en de afgelopen zomer van Villarreal overgekomen dertigjarige Spanjaard is geen succes geworden. Mede vanwege blessures kwam de oud-speler van Barcelona niet verder dan zeven basisplaatsen en twee invalbeurten in competitieverband. In het UEFA Cup-toernooi deed trainer Henk ten Cate vier keer een beroep op hem.
Grotendeels wel denk ik, en dan bestaat er ook nog de kans dat Alex er volgende week weer bij isquote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-PSV gisteren, ze zullen toch niet het lek al boven hebben?
Al? Het zou ook eens tijd worden al had het nog wel langer mogen duren.quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-PSV gisteren, ze zullen toch niet het lek al boven hebben?
Moet wel heel wat gebeuren zondag wil ik met een glimlach de ArenA uitlopen...quote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Grotendeels wel denk ik, en dan bestaat er ook nog de kans dat Alex er volgende week weer bij is.
Ja het was echt dramatischquote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien wou Twente in de playoffs niet tegen psv spelen. En lieten ze psv daarom nu winnen. Want ze speelde, op de eerset 10 minuten na, echt heel slecht.
Ik ben het wel met je eens, Utrecht is een veel lastiger tegenstander.quote:Op zondag 15 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
Hadden jullie dit niet verwacht dan? Twente was al uitgespeelt, half boerenland speelt daar, ja die winnen dan niet, ze spelen volgende week tegen Utrecht uit! Een gelijkspel daar is genoeg voor ons, en AZ verspeelt vanmiddag punten
Ik zou er maar niet op rekenen, PSV krijgt het vertrouwen weer terug, bovendien is Alex terug en is Utrecht niet in goede doen.quote:
Utrecht thuis is een wereld van verschilquote:Op zondag 15 april 2007 13:51 schreef BonJovi het volgende:
Dat weet ik zo niet had je Sparta-UTrecht gezien stelde echt geen reet voor al maanden niet, maar ik hoop dat utrecht wel goed gaat spelen tegen PSV
Daarom, je kan alleen maar hopen en zelf winnen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht thuis is een wereld van verschil
Ze winnen, was niet best. Denk dat ze volgende week tegen Heerenveen uit een ander spreekwoordelijk vaatje moeten tappen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:36 schreef Black-Death het volgende:
AZ helaas ook alweer op voorsprong
Niet hopenquote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef VoreG het volgende:
Alves doet het weer goed, AZ speelde vandaag niet best tegen 10 man.
Hopen dat AZ volgende week punten laat liggen. PSV zal ook aan de bak moeten tegen Utrecht. Het is nog mogelijk.
Neem aan dat je woensdag bedoelt, de 18e toch?quote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Home is dinsdag toch gewoon open?
Woensdag? Ook goed, ik volg het niet zoquote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Neem aan dat je woensdag bedoelt, de 18e toch?
Neem aan van wel trouwens.
Ik zat net toevallig dit topic te lezen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje offtopic, maar na vandaag moest ik het even terugzien.
20-08-2006 FC GRONINGEN UIT 3 - 0 VERLIES
22-10-2006 AJAX THUIS 0 - 4 VERLIES
26-11-2006 NEC UIT 4 - 1 VERLIES
21-01-2007 NAC UIT 4 - 1 VERLIES
04-02-2007 AJAX UIT 4 - 1 VERLIES
11-02-2007 FC TWENTE UIT 3 - 0 VERLIES
08-04-2007 FC GRONINGEN THUIS 0 - 4 VERLIES
15-04-2007 HERACLES UIT 4 - 1 VERLIES
Doet me toch weer aardig glimlachen.
Hehe. Lachen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig dit topic te lezen.
Tja, ze hebben toch nog een beetje humor![]()
Zit nu in 411 op rij 26 samen met nog 4 maten.. willen graag verder naar beneden.. Maar die seizoenskaart komt er zekerquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders. Zijn jullie er voor volgend seizoen al uit of jullie weer een SCC nemen (natuurlijk!) en zoja, blijven jullie op jullie eigen plaats of gaan jullie ergens anders zitten?
Ik ga met m'n maat naar een goedkoper vak, 427 of 428 liefst (schuif dus een vak op) en laat me op de wachtlijst zetten voor Zuid 1.
425 blijf ik wel wss ja.quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders. Zijn jullie er voor volgend seizoen al uit of jullie weer een SCC nemen (natuurlijk!) en zoja, blijven jullie op jullie eigen plaats of gaan jullie ergens anders zitten?
Ik ga met m'n maat naar een goedkoper vak, 427 of 428 liefst (schuif dus een vak op) en laat me op de wachtlijst zetten voor Zuid 1.
Wij kunnen staan zonder gezeik.. alleen is het wel op rij 26 puur toevallig omdat de gasten achter ons ook graag staanquote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen SCC + uitkaart + Europees recht en voorlopig eigen plaats. Sta wel op de wachtlijst voor 410. Zit het liefst 2e ring en ergens waar je gewoon kunt staan zonder gezeik.
Sta ook op wachtrij 410 ja, zien wel wat er gebeurd deze zomer.quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen SCC + uitkaart + Europees recht en voorlopig eigen plaats. Sta wel op de wachtlijst voor 410. Zit het liefst 2e ring en ergens waar je gewoon kunt staan zonder gezeik.
Noord tweede ring aangevraagd, sta op wachtlijst voor 410.quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef Silenus het volgende:
'quote:Op zondag 15 april 2007 14:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat er mensen zijn die Twente de schuld geven van ons falen vind ik echt triest.
Nog maar weer een jaartje op zuid eraan plakken, hoe vaak ik uiteindelijk binnenkom is altijd een weer een verrassingquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef Silenus het volgende:
Grote kans dat ik naar Zuid 1 ga, als twee maatjes van me niet op 409/410 willen blijven.quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef Silenus het volgende:
Verstandige zet.quote:Op zondag 15 april 2007 20:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grote kans dat ik naar Zuid 1 ga, als twee maatjes van me niet op 409/410 willen blijven.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nog maar weer een jaartje op zuid eraan plakken, hoe vaak ik uiteindelijk binnenkom binnen mag is altijd een weer een verrassing.
ja dat gevoel heb ik ook. vind het gewoon sneu voor zequote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Ik vind 't als Ajacied nu echt niet meer leuk voor Feyenoord.
Ze moeten gewoon de rivaal zijn van Ajax! Vroeger kon je nog is lachen als ze verloren, maar nu is het normaal![]()
Hij maakt anders wel de 1-1quote:Op zondag 15 april 2007 21:54 schreef Radegast het volgende:
Zit nu Boca-River te kijken, Mauro bakt er weer he-le-maal niks van.![]()
Ik niet hoor, als het AJAX zou zijn zouden ze het ook niet sneu vinden.quote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Ze moeten gewoon de rivaal zijn van Ajax! Vroeger kon je nog is lachen als ze verloren, maar nu is het normaal![]()
Iddquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
ik denk dat die kakkerlakken hem wel willen hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 23:10 schreef Wooldoor het volgende:
nee maar als Kluivert weg mag bij psv denk ik dat hij bij niet veel topclubs sowieso in de basis zou komen. Maar als 2e man achter Huntelaar zou het toch wel mooi zijn als hij eindelijk eens gaat stoppen met geblesseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |