Wat snap je niet aan het woord degelijk?quote:
Hoerig staat ook tussen haakjes. Ik bedoel het niet letterlijk, maar u snapt wel wat ik bedoel.quote:
http://www.imdb.com/name/nm0048687/quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef PabloLopez het volgende:
mr berends wie is die geile donder?
Jij bent gek! Het is lente, vrouwen met weinig kleding... wat wil een man nog meer!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef JoeDank het volgende:
Tja, de score vanmiddag in het centrum van Rotterdam was weer hoog: Meisje van 15 met hoogstens een sjaal om haar tieten en ook moeder en dochter in, kennelijk, het kortste jurkje wat ze konden vinden. Hoerig.
Geen puber meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:29 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Jij bent gek! Het is lente, vrouwen met weinig kleding... wat wil een man nog meer!
Klopt, maar wie heeft dat ooit beweerd dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stelling: vrouwen hoeven zich echt niet "hoerig" (string, kort rokje, strak topje, bikini, enzovoorts) te kleden om erg sexy te zijn. Soms maakt degelijke kleding het zelfs spannender.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
Klopt, maar wie heeft dat ooit beweerd dan?
Wie is zij btw? ;')
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
kuc kuch![]()
!!
Ik dacht al, wanneer heb ik Maisnon gequote
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stelling: vrouwen hoeven zich echt niet "hoerig" (string, kort rokje, strak topje, bikini, enzovoorts) te kleden om erg sexy te zijn. Soms maakt degelijke kleding het zelfs spannender.
Al denk ik dat de TS dit ook nog te hoerig vindquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] puike stelling. Die meid hierboven lijkt wel zo een hostess-type of tv-verslaggeefster uit het buitenland.
[afbeelding]
mooi en sexy dus [afbeelding]
Deze is idd erg sexy en naar mijn idee niet hoerigquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] puike stelling. Die meid hierboven lijkt wel zo een hostess-type of tv-verslaggeefster uit het buitenland.
[afbeelding]
mooi en sexy dus [afbeelding]
Theoretisch gezien kan dat inderdaad, maar in de praktijk is het niet zo. vrouwen lopen er zo sletterig mogelijk bij en denken dat ze er dan knap uitzien. Alles is te kort, te strak of te hoog...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat is hoerig?
Je kunt best weinig verhullend gekleed zijn zonder er hoerig uit te zien volgens mij. Dat er dan 100 geile rukkers met hun tong op de grond lopen te kwijlen... Daar kan het vrouwtje ook niks aan doen.
Tsja ze willen eruit zien als een hoer, maar als je ze behandeld als een hoer dan is de wereld te klein. Een vriend van me vroeg eens aan zo'n griet hoe duur ze was. Hij kreeg meteen een klap voor zijn bek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Byte_Me het volgende:
als ze het kunnen hebben, kan het er lekker zijn hoor. ik hou wel van bloedmooie vrouwen die er zo sletterig uitzien dat je gewoon zin krijgt om voorover te duwen en hem er zo in te schuiven
helaas mag dat dan weer niet, krijg je weer gezeur over aanranding/verkrachting, terwijl het een overduidelijk gevalletje uitlokking was.
In praktijk kan het ook. Misschien wat minder naar 16 jarige mislukkelingen kijken, dan zie je het zelf ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan dat inderdaad, maar in de praktijk is het niet zo. vrouwen lopen er zo sletterig mogelijk bij en denken dat ze er dan knap uitzien. Alles is te kort, te strak of te hoog...
En dat vond je heel erg vreemd?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja ze willen eruit zien als een hoer, maar als je ze behandeld als een hoer dan is de wereld te klein. Een vriend van me vroeg eens aan zo'n griet hoe duur ze was. Hij kreeg meteen een klap voor zijn bek.
Ik weet niet waar jij rondloopt, maar ik heb het over vrouwen tussen de 20 en de 30 jaar oud. Bovendien, ik val niet eens op vrouwen dus wat kan mij het schelen hoe ze eruit zien, ik wordt er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In praktijk kan het ook. Misschien wat minder naar 16 jarige mislukkelingen kijken, dan zie je het zelf ook.
Nee natuurlijk is dat niet vreemd. Maar zo'n griet moet er ook niet vreemd van opkijken dat ze dat soort vragen krijgt als ze er zo bij gaat lopen. Dan vraag je er om.quote:
Je hep gelijk man achmed... hoeren tsssss je weet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet vreemd. Maar zo'n griet moet er ook niet vreemd van opkijken dat ze dat soort vragen krijgt als ze er zo bij gaat lopen. Dan vraag je er om.
Mhaow... tis niet echt sletterig, maar niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Al denk ik dat de TS dit ook nog te hoerig vind![]()
Vrijwel dagelijks dan. Zodra er een straaltje zon in de lucht zit moet het hele spul naar buiten en mogen we alle vetrollen, blubberbillen en lelijke borsten weer zien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef SlimShady het volgende:
meneer karr, ik denk dat u overdrijft.
ze zullen heus niet dagelijks zo gekleed zijn.
Wie is Achmed?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je hep gelijk man achmed... hoeren tsssss je weet.
Dat is inderdaad prachtig om te zien.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef postinggirl het volgende:
Mooi vind ik bij andere vrouwen zoiets als de foto hieronder. Ondanks dat het tot aan je kin dicht zit, is het nog steeds vrouwelijk. Misschien is het iets te keurig voor het Nederlandse straatbeeld, maar ja...
[afbeelding]
Iemand die verdomd veel op je lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Mjaa... geef mij maar gewoon het eva kostuum: net als dieren gewoon puur natuur zonder fratsen om en aan hun lichaam!![]()
Zonder zadels, hoefijzers, bit, tuig, en sokjes om de enkels bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
net als dieren gewoon puur natuur zonder fratsen om en aan hun lichaam!![]()
Sssssssst!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef Gripper het volgende:
Zonder zadels, hoefijzers, bit, tuig, en sokjes om de enkels bedoel je?![]()
Smaken verschillen... ik heb een broertje dood aan lingerie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Frezer het volgende:
[..], dat is absoluut niet zo sexy als mooie kleding en lingerie.
Dit is mijn inziens ook poeplelijk. Een vrouw die nog nooit zonlicht gezien heeft, en dan van die smerige handschoentjes en sieraden erbij.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef postinggirl het volgende:
Mooi vind ik bij andere vrouwen zoiets als de foto hieronder. Ondanks dat het tot aan je kin dicht zit, is het nog steeds vrouwelijk. Misschien is het iets te keurig voor het Nederlandse straatbeeld, maar ja...
[afbeelding]
Idd.mooi en stijlvol i.m.o. Meeste meiden die ik ken zullen dit wel als te sjiek of te netjes vinden want ze denken alleen maar in de MTV-clip of C&A stijl kleding. Als een vrouw zo gekleed gaat dan wint ze elkequote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef postinggirl het volgende:
[afbeelding]
vind ik ook. vrouwen met eigen principes en mening:quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
vrouwen scheren, hijgen, kreunen, pijpen, neuken, allemaal omdat dit verwacht wordt.
Probeer eens jezelf te zijn voor je dingen doet, die je niet echt zelf wilt.
Een vrouw die zelf kiest voor deze dingen, dat zijn de juwelen.
Je hebt mazzel als ze eerlijk tegen je durft te zijn!
lekker bezopen en doorgesnoven aan het fokken zhe?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
vrouwen scheren, hijgen, kreunen, pijpen, neuken, allemaal omdat dit verwacht wordt.
Probeer eens jezelf te zijn voor je dingen doet, die je niet echt zelf wilt.
Een vrouw die zelf kiest voor deze dingen, dat zijn de juwelen.
Je hebt mazzel als ze eerlijk tegen je durft te zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |