Iemand die verdomd veel op je lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Mjaa... geef mij maar gewoon het eva kostuum: net als dieren gewoon puur natuur zonder fratsen om en aan hun lichaam!![]()
Zonder zadels, hoefijzers, bit, tuig, en sokjes om de enkels bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
net als dieren gewoon puur natuur zonder fratsen om en aan hun lichaam!![]()
Sssssssst!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef Gripper het volgende:
Zonder zadels, hoefijzers, bit, tuig, en sokjes om de enkels bedoel je?![]()
Smaken verschillen... ik heb een broertje dood aan lingerie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Frezer het volgende:
[..], dat is absoluut niet zo sexy als mooie kleding en lingerie.
Dit is mijn inziens ook poeplelijk. Een vrouw die nog nooit zonlicht gezien heeft, en dan van die smerige handschoentjes en sieraden erbij.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef postinggirl het volgende:
Mooi vind ik bij andere vrouwen zoiets als de foto hieronder. Ondanks dat het tot aan je kin dicht zit, is het nog steeds vrouwelijk. Misschien is het iets te keurig voor het Nederlandse straatbeeld, maar ja...
[afbeelding]
Idd.mooi en stijlvol i.m.o. Meeste meiden die ik ken zullen dit wel als te sjiek of te netjes vinden want ze denken alleen maar in de MTV-clip of C&A stijl kleding. Als een vrouw zo gekleed gaat dan wint ze elkequote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef postinggirl het volgende:
Mooi vind ik bij andere vrouwen zoiets als de foto hieronder. Ondanks dat het tot aan je kin dicht zit, is het nog steeds vrouwelijk. Misschien is het iets te keurig voor het Nederlandse straatbeeld, maar ja...
[afbeelding]
vind ik ook. vrouwen met eigen principes en mening:quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
vrouwen scheren, hijgen, kreunen, pijpen, neuken, allemaal omdat dit verwacht wordt.
Probeer eens jezelf te zijn voor je dingen doet, die je niet echt zelf wilt.
Een vrouw die zelf kiest voor deze dingen, dat zijn de juwelen.
Je hebt mazzel als ze eerlijk tegen je durft te zijn!
lekker bezopen en doorgesnoven aan het fokken zhe?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
vrouwen scheren, hijgen, kreunen, pijpen, neuken, allemaal omdat dit verwacht wordt.
Probeer eens jezelf te zijn voor je dingen doet, die je niet echt zelf wilt.
Een vrouw die zelf kiest voor deze dingen, dat zijn de juwelen.
Je hebt mazzel als ze eerlijk tegen je durft te zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |