dan raad ik je toch echt aan om eens naar de intensive care te bellen, of naar haar afdeling waar ze eerst lag. Misschien zijn ze vergeten te bellen?? wie is de contactpersoon van jullie oma? die moet gebeld worden in principequote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Skv het volgende:
Klote, nóg niks gehoord. tien en een half uur later nu
Mijn twee tantes waren de hele dag in Groningen, wachtend op nieuws. Mijn pa en ik zijn maar gewoon gaan werken.. Met vier man gaan zitten wachten schiet ook niet veel op.. Maar gelukkig:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan raad ik je toch echt aan om eens naar de intensive care te bellen, of naar haar afdeling waar ze eerst lag. Misschien zijn ze vergeten te bellen?? wie is de contactpersoon van jullie oma? die moet gebeld worden in principe
Dat is t zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
stresserig, soms wou ik dat ik nog thuis woonde enzo, alles is zo duur, ik denk te ver vooruit en maak mezelf helemaal gek zo
achja het is het allemaal waard als ik er eenmaal woon (denk ik)
Niet doen!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:14 schreef Burdie het volgende:
Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote.
Dat dus. Oh, ik wil mezelf píjn doen.
Doen!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:14 schreef Burdie het volgende:
Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote. Klote.
Dat dus. Oh, ik wil mezelf píjn doen.
Nounou rustig aan, je wordt oom, geen vader van een tweelingquote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
WAAAA!!!!
![]()
ik word oom...
van een tweeling... no less!
allemaal erg pril en zo, maar kennelijk is de echo onverbiddelijk: het heeft leven gevat en het is met zijn tweeën!
dus hoe voel ik me nu...
verward, kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |