Ow, en wanneer was dat precies?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:04 schreef Triggershot het volgende:
Schat, de Joden-Christenen handhaven hun eigen wetten en berechting als dhimmi. Moslim heeft ook niets te zeggen bij een zaak over een Dhimmah. Verder:
Dat vind je vreemd?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:07 schreef Triggershot het volgende:
Tegenwoordig is het gene wat ik verkondig als mijn eigen mening niet eens meer geloofwaardig, straks moet ik ook nog bewijzen dat het echt mijn mening is
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, en wanneer was dat precies?
In die periode die jij in je uppie als 'de ware periode van de sharia' beschouwd ofzo?
Wikipedia --> Ottomaanse rijk.quote:In feite had de Grieks-Orthodoxe kerk een aparte machtshiërarchie die gedeeltelijk los stond van het bestuur van de sultan.
Ik heb het ook niet over grenzen, of beperkingen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Ja, valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting hé. Zowel het verheerlijken van Sharia als zeiken over discriminatie. NL kent namelijk geen grenzen aan freedom of speech.
En Theo dan hequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
NL kent namelijk geen grenzen aan freedom of speech.
Ik spreek over mezelf hé. Je moet wel lezen, had het over mijn 'eigen mening'. Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat vind je vreemd?
Ken jij zelf veel mensen die graag meer belasting betalen dan?
Vinden die mensen het ook tof om officieel 2de rangs burger te zijn?
Rare mensen ken jij maar.
Uiteraard, mag je dat. En ik mag het editen als je in herhaling valt omdat je dan het topic verpestquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over grenzen, of beperkingen.
Jij mag heus de sharia verheerlijken.
Zoals ook ik daarvan mag zeggen dat ik het ziekelijk en infantiel vind
Het gaat nu wel over Triggershot?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek over mezelf hé. Je moet wel lezen, had het over mijn 'eigen mening'. Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
Dankzij dat soort lui is dus er wel degelijk een begrenzing op de vrijheid van meningsuiting.quote:
Wat is dit voor onzin?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Edit: let op je woordgebruik.
Hey gast, je leeft niet in de tijden van Mo, waar de ene stam de andere de oorlog verklaarde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
Verschil tussen in het topic dat ik mijn mening verkondig over Sharia en dat topic over mijn beeld van Sharia gaat. Net zoals iedereen verkondigt iedereen hier zijn mening over Sharia. Dus topic is niet usergerelateerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Masterix het volgende:
[..]
Het gaat nu wel over Triggershot?
Kan je dan mijn reactie even terugzetten?
True, maar niet bij mij, van mij mag je over de Islam zeggen wat je wilt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dankzij dat soort lui is dus er wel degelijk een begrenzing op de vrijheid van meningsuiting.
NIet om vervelend te zijn,quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek over mezelf hé. Je moet wel lezen, had het over mijn 'eigen mening'. Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
Ik vind best dat de Sharia zich mag aanpassen aan de tegenwoordige tijd, herzien van regels, absoluut niets mis mee, maar je moet dan ook Sharia niet als een doel zien, maar als een middel.. een middel naar rechtvaardigheid.. niets meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey gast, je leeft niet in de tijden van Mo, waar de ene stam de andere de oorlog verklaarde.
In dit land hebben wij de politie die zo goed en zo slecht als ze kunnen, voor iedereen opkomt.
Dus je voorbeeld zelf, is bullshit. De westerse staten komen op voor de rechten van burgers. Dat toffe 'recht' wat de sharia zogenaamd gaf, is hier gemeengoed.
En dan zou het er in de praktijk op neer komen dat jij als dhimmie alleen maar inlevert.
Maar dat vind jij best wel ok, is het niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |