abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48332184
Tegenwoordig is het gene wat ik verkondig als mijn eigen mening niet eens meer geloofwaardig, straks moet ik ook nog bewijzen dat het echt mijn mening is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2007 21:08:19 ]
pi_48332229
Mensen die de sharia goedpraten mogen nooit, maar dan ook nooit meer zeiken over discriminatie van moslims in niet-moslimlanden. Nooit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:09:58 #43
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_48332249
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:04 schreef Triggershot het volgende:

Schat, de Joden-Christenen handhaven hun eigen wetten en berechting als dhimmi. Moslim heeft ook niets te zeggen bij een zaak over een Dhimmah. Verder:
Ow, en wanneer was dat precies?

In die periode die jij in je uppie als 'de ware periode van de sharia' beschouwd ofzo?
pi_48332282
Ja, valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting hé. Zowel het verheerlijken van Sharia als zeiken over discriminatie. NL kent namelijk geen grenzen aan freedom of speech.
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:11:32 #45
6484 ExTec
pi_48332304
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:07 schreef Triggershot het volgende:
Tegenwoordig is het gene wat ik verkondig als mijn eigen mening niet eens meer geloofwaardig, straks moet ik ook nog bewijzen dat het echt mijn mening is
Dat vind je vreemd?

Ken jij zelf veel mensen die graag meer belasting betalen dan?

Vinden die mensen het ook tof om officieel 2de rangs burger te zijn?

Rare mensen ken jij maar.
pi_48332341
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ow, en wanneer was dat precies?

In die periode die jij in je uppie als 'de ware periode van de sharia' beschouwd ofzo?
quote:
In feite had de Grieks-Orthodoxe kerk een aparte machtshiërarchie die gedeeltelijk los stond van het bestuur van de sultan.
Wikipedia --> Ottomaanse rijk.
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:12:57 #47
6484 ExTec
pi_48332345
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Ja, valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting hé. Zowel het verheerlijken van Sharia als zeiken over discriminatie. NL kent namelijk geen grenzen aan freedom of speech.
Ik heb het ook niet over grenzen, of beperkingen.

Jij mag heus de sharia verheerlijken.

Zoals ook ik daarvan mag zeggen dat ik het ziekelijk en infantiel vind
  Donald Duck held zaterdag 14 april 2007 @ 21:13:08 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48332353
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef Triggershot het volgende:
NL kent namelijk geen grenzen aan freedom of speech.
En Theo dan he
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48332382
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat vind je vreemd?

Ken jij zelf veel mensen die graag meer belasting betalen dan?

Vinden die mensen het ook tof om officieel 2de rangs burger te zijn?

Rare mensen ken jij maar.
Ik spreek over mezelf hé. Je moet wel lezen, had het over mijn 'eigen mening'. Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
pi_48332401
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En Theo dan he
Achterlijke Bouyeri hé.
pi_48332430
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over grenzen, of beperkingen.

Jij mag heus de sharia verheerlijken.

Zoals ook ik daarvan mag zeggen dat ik het ziekelijk en infantiel vind
Uiteraard, mag je dat. En ik mag het editen als je in herhaling valt omdat je dan het topic verpest
pi_48332448
Edit: let op je woordgebruik.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2007 21:17:58 ]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48332475
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik spreek over mezelf hé. Je moet wel lezen, had het over mijn 'eigen mening'. Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
Het gaat nu wel over Triggershot?

Kan je dan mijn reactie even terugzetten?
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  Donald Duck held zaterdag 14 april 2007 @ 21:17:39 #54
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48332502
quote:
Achterlijke Bouyeri hé.
Dankzij dat soort lui is dus er wel degelijk een begrenzing op de vrijheid van meningsuiting.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48332538
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Edit: let op je woordgebruik.
Wat is dit voor onzin?
  zaterdag 14 april 2007 @ 21:19:13 #56
6484 ExTec
pi_48332539
quote:

Ik betaal graag MEER belasting als NL oorlog verklaart aan de mensen die mij schade toebrengen, echt geen probleem mee.
Hey gast, je leeft niet in de tijden van Mo, waar de ene stam de andere de oorlog verklaarde.

In dit land hebben wij de politie die zo goed en zo slecht als ze kunnen, voor iedereen opkomt.

Dus je voorbeeld zelf, is bullshit. De westerse staten komen op voor de rechten van burgers. Dat toffe 'recht' wat de sharia zogenaamd gaf, is hier gemeengoed.

En dan zou het er in de praktijk op neer komen dat jij als dhimmie alleen maar inlevert.

Maar dat vind jij best wel ok, is het niet?
pi_48332555
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef Masterix het volgende:

[..]

Het gaat nu wel over Triggershot?

Kan je dan mijn reactie even terugzetten?
Verschil tussen in het topic dat ik mijn mening verkondig over Sharia en dat topic over mijn beeld van Sharia gaat. Net zoals iedereen verkondigt iedereen hier zijn mening over Sharia. Dus topic is niet usergerelateerd.
pi_48332575
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dankzij dat soort lui is dus er wel degelijk een begrenzing op de vrijheid van meningsuiting.
True, maar niet bij mij, van mij mag je over de Islam zeggen wat je wilt.
pi_48332636
quote:

[..]

NIet om vervelend te zijn,

maar zou je dit kunnen verduidelijken ?

Je wordt dus alleen bijgestaan als MEDE mens als je of extra betaald of Moslim wordt/bent ?
Persoonlijk kan ik mij hier niet in vinden.

Het doet mij zelfs een beetje denken aan de filmscenario's over het "beschermgeld" dat sommige (Chineze bv) restaurants moeten betalen. Eens in de zoveel tijd wordt er geld geind en daar staat dan tegenover dat je bepaalde bescherming geniet.
(nu gaat dat wel veel verder omdat hun zaak ook nog eens getrasht wordt als ze niet betalen)

Hiet wordt het als afpersing gezien.
Is dat niet vergelijkbaar zoals het in dit otpic gesteld wordt ? Of zie ik iets over het hoofd ?

Je betaald extra belasting en dan geniet je bescherming (backup als iemand je iets aandoet), betaal je niet.. dan overtreed je de wet (volgens Sharia) met alle gevolgen van dien.

en aks we het dan toch over vrijheid van meningsuiting hebben.
IK vind het infantiel als er gelijk met termen als infantiel gegooid met worden en er niet meer dan gehamer en gehak op elkaar te lezen valt, terwijl je ook gewoon je mening kan neerzetten en toe kan lichten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48332642
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hey gast, je leeft niet in de tijden van Mo, waar de ene stam de andere de oorlog verklaarde.

In dit land hebben wij de politie die zo goed en zo slecht als ze kunnen, voor iedereen opkomt.

Dus je voorbeeld zelf, is bullshit. De westerse staten komen op voor de rechten van burgers. Dat toffe 'recht' wat de sharia zogenaamd gaf, is hier gemeengoed.

En dan zou het er in de praktijk op neer komen dat jij als dhimmie alleen maar inlevert.

Maar dat vind jij best wel ok, is het niet?
Ik vind best dat de Sharia zich mag aanpassen aan de tegenwoordige tijd, herzien van regels, absoluut niets mis mee, maar je moet dan ook Sharia niet als een doel zien, maar als een middel.. een middel naar rechtvaardigheid.. niets meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')