misschien spuiten ofzo? ik heb er ook ooit eens dezelfde stof voor gedaan als de gordijnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef Thorical het volgende:
Heeft er iemand al eens speakers opgetuigd.
Ik heb verschillende ideeën, bv met behang of stof maar ik weet niet hoe ik speakerdoek een lift kan geven.
Tof idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef Thorical het volgende:
Ik heb verschillende ideeën, bv met behang of stof maar ik weet niet hoe ik speakerdoek een lift kan geven.
Bedoel je met gordijnstof soms vitrage?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:36 schreef truttebosje het volgende:
[..]
misschien spuiten ofzo? ik heb er ook ooit eens dezelfde stof voor gedaan als de gordijnen.
ik hoorde geen verschil.
nee het was geen vitrage, maar ook geen dikke stof.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bedoel je met gordijnstof soms vitrage?
Hee! Dat gaan wij binnenkort ook doen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef Thorical het volgende:
Ah! Dank je wel! Gisteren was ik naar de markt voor dat schuim, hadden ze het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 01:21 schreef MarkAJ het volgende:
LadyS, gewoon veel nietjes gebruiken, dan is de kans op uitscheuren een stuk kleiner. Gebruik een (vol)automatische tacker, er gaan VEEL meer nietjes in dan je denkt. Tussen de nietjes 2-4 mm overlaten en dan de volgende. Ik laat er meestal in het begin 15 centimeter tussen zitten, rondom strak vastmaken. Als het niet goed gaat moet alles weer los... Daarna steeds dichter naar elkaar toe tot de nietjes helemaal rondom zitten. Mooi resultaat gegarandeerd!
gaat dat niet een heel dure box worden zo?quote:Op woensdag 26 september 2007 07:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ah! Dank je wel! Gisteren was ik naar de markt voor dat schuim, hadden ze het nietDus nu moet ik volgende week weer
Zo een volautomatisch ding, is dat ook te huren? Een tante van mij heeft alleen een handmatige geloof ik.
Gaaf, mooi gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:38 schreef truttebosje het volgende:
tja...vorige week was ik op de lapjesmarkt en toen zag ik een stofje dat ik wel leuk vond, een stukje meegenomen en kussentjes van gemaakt.
nu ben ik dus dit weekend weer terug gegaan naar de markt om meer stof te halen voor mn stoelen. en bruine effen stof voor mn bank1 stoel is inmiddels af, en die wilde ik hier even showen, want ik vind m wel leuk geworden.
zo was het eerst![]()
[ afbeelding ]
en nu issie zo![]()
[ afbeelding ]
ik denk dat het ook vooral een kwestie van durven is, en goed kijken hoe de bekleding zit/zat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:56 schreef AnneX het volgende:
@ TB: jij durft en je ziet mogelijkheden... opgetuigd.
tja, vandaag was mijn wekelijkse marktdag met moeders voor bloemen en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:38 schreef truttebosje het volgende:
tja...vorige week was ik op de lapjesmarkt en toen zag ik een stofje dat ik wel leuk vond, een stukje meegenomen en kussentjes van gemaakt.
nu ben ik dus dit weekend weer terug gegaan naar de markt om meer stof te halen voor mn stoelen. en bruine effen stof voor mn bank1 stoel is inmiddels af, en die wilde ik hier even showen, want ik vind m wel leuk geworden.
zo was het eerst![]()
[ afbeelding ]
en nu issie zo![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |