abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:35:08 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53573841
Vannacht werd ik afgerost door een bekende van vroeger, soms slaan ze me bont en blauw en loop ik me 2 blauwe ogen die helemaal dicht zitten. Nu met die olie die ik opsmeer is de impact minder groot zodat het beeld niet blijft hangen als ik wakker word.

Ook op vakantie geweest vannacht, 10 reizen en ik bleef maar op vakantie gaan. De ene vakantie was voorbij en de andere kwam eraan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:40:19 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53573950
Vannacht was ik een dokter ofzo en ik moest een meisje helpen die half olifant en half mens was . Toen vroeg ik nog of er een verleden was van die aandoening in de familie ( ) en begon die moeder te vragen wat dat mij aanging. Dus ik helemaal uitleggen dat het nuttig is om te weten en ik niet naar haar geloof, sexuele voorkeur of wat dan ook vroeg want dat boeit mij weer helemaal niks. Ik was ook iets ana het noteren maar dat had weer helemaal niks te maken met waar ik mee bezig was. Oh, en ik was volgens mij ook nog drugsplantages aan het aanvallen in midden Amerika met een collega van mij. Op de terugweg vloog hij ons terug naar huis/de basis/weetikhet in een helikopter alleen dan praktisch op straatniveau. Naja, het was wel een leuke eigenlijk. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 30 september 2007 @ 01:49:00 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53581353
Als ik me concentreer op de droom die ik straks ga krijgen dan denk ik dat ik ingemetseld ga worden tussen 4 muren onder de grond

Maar goed, wie weet vannacht op vakantie
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 30 september 2007 @ 13:56:43 #204
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53588228
ik droom dat ik weer op school zit en tijdens L.O een spel doe waarbij op het laatste een winnaar is (iets met puzzelstukken) yvonne is m'n lerares in die droom en eerst pruttel ik wat tegen omdat ik heimelijk verliefd op haar was. uiteindelijk doe ik toch mee en biecht eerst de waarheid op aan een klasgenoot. yvonne heeft me snel door en neemt me na de les apart. ze trekt me zachtjes naar zich toe en kust me. ik zweef samen met yvonne in de lucht, op weg naar een rustiger plekje
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 30 september 2007 @ 14:19:11 #205
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53588770
ik droomde ook van een modeshow en was de bruid. yvonne zat in het publiek maar dat had ik eerst niet door

ik had dit kleed aan:



yvonne barstte in tranen uit omdat ik zo'n mooi kleed aanhad. na afloop knuffelde ze me even en zei: zou je dat nog een keer willen dragen? ik antwoordde: ja waarom? ik wil met je trouwen zei de mooie yvonne.

Sara

[ Bericht 22% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-09-2007 14:49:32 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_53590470
Ik droomde dat ik in Tilburg was met mijn ex, maar die zag ik niet. Ik zat op het terras met een vriend van hem en nog wat mensen die ik niet ken. In een kroeg speelde iemand I Hate Everyone op een piano, maar dan de nederlandse versie, en ik neuriede mee. Toen gingen die andere mensen ergens anders heen en bleven die vriend en ik over. Beetje praten, en toen hoorden we lawaai, we keken de lucht in, en er waren echt overal gevechtsvliegtuigen, maar het was 's avonds dus alleen maar bliepende lampjes. Het waren de Koreanen! We vluchtten een kroeg in en gingen de kelder in, daar kwam het personeel kijken en lachen om wat we deden, maar zij hadden het nog niet gezien. Toen ben ik naar mijn oma gegaan (in Tilburg nog steeds, ook al woonde ze in Limburg) waar ik 2 vrienden tegenkwam. Ik gaf de opdracht alle rolluiken omlaag te doen, maar niemand deed dat want ze wilden naar buiten kunnen kijken voor het spektakel. 1 van die vrienden ging gewoon een schilderij maken alsof er niks aan de hand was. Ik belde mijn moeder in Geleen dat de Koreanen eraan kwamen, en dat hun doel vast de dsm was, dus ze moesten alle rolluiken omlaag doen en in de kelder gaan zitten. Toen kwam er een vriendinnetje van de basisschool langs, die me dingen ging vragen. Familie van mijn oma kwam ook bij ons schuilen, maar dat was de gehele cast van Growing Pains. Toen keek ik nog eens uit het raam en daar was weer een nieuwe lading Koreanen, ditmaal in apache's. Ze gingen landen op straat. Ik stuurde mijn moeder een smsje dat het nu voorbij was en ik van haar hield en toen dwong ik mezelf wakker te worden.

Bla.
  zondag 30 september 2007 @ 18:35:37 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53596132
Geen prettige droom Bloodylotte en dan is het lezen minder impact hebbend dan de droom zelf ervaren weet ik uit ervaring.

Zulke dromen van dien aard is ook een reden dat ik liever niet droom. Een nacht slapen zonder dromen kan veel beter zijn dan al die hectiek. In mijn dromen zit ik vaak opgesloten in een situatie of ruimte en dan moet ik steeds vluchten, 90 procent van de dromen zijn van dien aard de laatste tijd.

De tijd dat ik in het water lag op een tropisch eiland in dromen is al lang geleden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53596807
Ik werd echt helemaal stressy wakker. Ik droom ook echt heel vaak dat mijn tanden uitvallen of dat ik moet wegrennen en het lukt niet. Of iets lezen of iemand bellen/smsen en dat het dan niet lukt (nummer vergeten, telefoonstoringen, ed.) Zo frustrerend is dat. En vieze zwembaden, ik droom zo vaak dat in een zwembad ben dat heel vies is. Of dat ik op een wc zit waar iedereen naar binnen kan kijken.
  zondag 30 september 2007 @ 19:10:32 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53596962
Dat wegrennen en het lukt niet heb ik ook vaker, terug lopen een andere richting op gaan lukt niet omdat ik rechtdoor blijf gaan met lopen. Op het moment kan ik dan ook niet een andere kant opgaan, omdat ik gewoon niet bewust ben wat ik doe in de droom.

Bewuster worden in de droom wil ik dus. Niet alleen qua vliegen maar zeker bij ontsnappen van rot situaties. Net zoals je in het echt kunt ontsnappen van situaties, of je gaat juist het conflict aan en lost het op.

Maar goed, vannacht ga ik dromen dat ik ontsnap uit een gevangenis, en dan probeer ik van die ervaring te leren
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53597004
Ik droom bijna altijd lucide. Maar die keren dus niet, dan lukt het me gewoon niet.
  zondag 30 september 2007 @ 19:15:44 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53597045
Altijd lucide dromen lijkt me geweldig

Of van te voren bepalen wat je gaat dromen. Vaker probeer ik van te voren mezelf voor te nemen wat ik wil dromen, maar vaak wordt niet aan de wens voldaan.

Wie weet toch maar een dromenvanger gaan hangen boven mijn bed Heb een mooie dromenvanger zien liggen in een winkel hier in de buurt, als het niet werkt dan werkt het niet. Weet niet of die dingen werken. Lijkt me frapant dat zo'n voorwerp werkt maar goed, je weet maar nooit.

Zelf een dromenvanger maken van takken en touw kan ook, wie weet is dat nog beter omdat het dan persoonlijk is?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:38:47 #212
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53636677
ik droomde dat ik posts van yvonne zat te verknippen en yvonne pakte m'n schaar af

echt te vreemd voor woorden

[ Bericht 16% gewijzigd door Pinnenmutske op 02-10-2007 19:11:58 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_53665316
Ik heb van de afgelopen 2 nachten deze 2 (flarden van) dromen kunnen onthouden:

Gisternacht droomde ik dat ik mezelf bekeek, ik was naakt en keek naar mezelf. Ik zag dat er allemaal huid losliet. Sommige stukken waren groot en hard (alsof ze opgedroogd waren). Er zat nieuwe, gewone huid onder. Ik kon bepaalde grote stukken huid weghalen, terwijl er op andere delen van mijn lijf alleen schrale plekken zaten die niet loslieten, alsof ik daar gewoon ging vervellen.

Vannacht droomde ik dat ik in een vrij grote, hoekige auto zat. De auto was donker van kleur. Ik reed op straat en zag een politieagent. Hij keek naar hoe ik voorbij reed. Het was onduidelijk of hij nu wilde dat ik stopte (naar mijn idee was er geen probleem, deed niets verkeerd) of dat hij gewoon uitgebreid keek. Uiteindelijk stopte ik iets verderop de weg en hij kwam toch nog naar me toelopen. Ik stapte uit en zei dat mijn achterlichten het niet deden. Ik kreeg een boete van 125 euro, terwijl ik me probeerde te verdedigen: hoe moest ik weten dat die lampen het niet deden als ik altijd alleen in de auto zat. En 125 euro boete! Belachelijk! Ik merkte dat ik er helemaal opgefokt en gefrustreerd van werd, terwijl ik in het echte leven dan eerder de verdrietige kant op zou schieten. Toen was de agent weg en ik sloeg met mijn hand op de achterlichten (er zaten verschillende kleine lampjes op 2 verschillende hoogtes) en waarrempel: de lampjes gingen even aan. Na een aantal seconden doofden ze echter weer langzaam. Dit deed ik een paar keer en bedacht uiteindelijk nog dat ik de agent terug zou kunnen halen en dan laten zien dat de lampjes wel dedelijk werkten, al was het maar voor even. Echter zou dat voor mijn gevoel geen zin hebben, want hij zou toch zien dat ze uiteindelijk weer zouden doven. Uiteindelijk moest ik nog even huilen (in het echt), maar weet niet of dit met die droom te maken had of niet, werd me er pas van bewust toen ik half wakker werd.

Iemand enig idee waar dit op zou kunnen slaan?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_53728517
Ik droom de laatste weken heel vaak dat ik in het leger zit.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:51:39 #215
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53814531
ik had een vreemde droom over school
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_53819044
Okay, vannacht droomde ik eerst dat de jongen met wie ik een paar weken geleden gezoend heb, me op kwam zoeken en vroeg of ik met hem mee naar Breda ging. Hij wilde er graag in mijn gezelschap zijn. Ik zei dat ik het druk had met afstuderen en dat ik daarom geen tijd had (waarheid was dat ik gewoon wist dat ik niet tegen zijn charmes bestand zou zijn). Toen liep ik verder in mijn droom, kwam ik een andere jongen tegen van wie ik weet dat hij achter me aan zit en die wilde bij me in bed kruipen (die weerde ik dus af omdat hij te opdringerig was) en later die avond zaten ze samen in mijn droom op de zolder aan het kaarten.

En toen ik vanmiddag op mijn werk was, kreeg ik opeens een smsje van mijn collega (met wie ik in juli 1x gezoend heb) waaruit ik eigenlijk op kon maken dat hij me nog niet vergeten is. En om het geheel leuk te maken heb ik bij heel stom toeval per ongeluk een andere jongen gemaild met wie ik een jaar geleden een onwijze klik had... Dromen
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:33:10 #217
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53842757
ik droomde over yvonne *trommelgeroffel*

we waren in een zaal en yvonne was er nog niet. ineens zag ik de blonde godin verschijnen en ik heb haar voorgesteld aan m'n moeder en haar tweelingzus.

yvonne, jij zei in m'n droom dat ik op m'n moeder lijk. ik moet je helaas teleurstellen.

ik zat al op de schoot van yvonne en wilde haar net zoenen toen ik wakker werd van de bouwvakkers (die waren een dak aan het roofen ofzo. in elk geval veel lawaai)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:26:37 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53867918
Vannacht onder andere gedroomd dat ik in een vliegende schotel zat die bestuurd werd door gargamel, van de smurfen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_53868554
Vet!
Smurfen zijn cool

Ik droomde vannacht dat er iets mis was in huis en dat ik de tip kreeg om een zware kist onder mijn bed te plaatsen (aan mijn hoofdeinde). Voor de fundering of om geluiden tegen te houden, maar ik geloofde niet dat dat de oorzaak was.

Opeens waren er allemaal entiteiten in m'n kamer aanwezig - bij wie ik me niet op mijn gemak voelde - en ging ik tarot leggen. De kaarten waren echt supergroot en toen vielen ze uit mijn handen - onder het bed. Was ook heel angstig, geen idee waarvoor.. ik voelde iets naderen. En toen ik de eerste tarotkaart pakte, stond daar een bord friet op en het had iets met famillie of naasten te maken. Stond geloof ik "gezond" op de kaart.

Was een akelige droom..
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:35:45 #220
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_53886145
ik droomde dat ik katten hypnotiseerde

droomde ook dat ik piano speelde maar deze keer was het vreemd.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:24:11 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53905805
Vannacht liep ik door een zwarte lange rivier en allemaal lord of the rings demonen en skeletten op waterpaarden haalden me in, iemand zei tegen me dat ik maar beter de ogen gesloten kon houden omdat de kans op overleven dan groter was.

Uit nieuwsgierigheid alsnog de ogen open gedaan en toen werd ik met zwaarden afgeslacht en in stukken gehakt, toen mijn laatste bot door midden werd gehakt zei ik tegen mezelf. " Let my soul rest in peace". En toen werd ik helemaal ontspannen wakker om 0500. Kan zijn dat het zeggen dat mijn soul in peace moet resten de droom tot een goed einde bracht.

De droom vond op de achtergrond plaats, ik zat er niet middenin. Soms is een droom zo heftig dat ik helemaal in de droom zit en vast zit in de droom. Nu leek het alsof de droom op een afstand plaats vond wat een stuk prettiger is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:45:23 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53910137
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht liep ik door een zwarte lange rivier en allemaal lord of the rings demonen en skeletten op waterpaarden haalden me in, iemand zei tegen me dat ik maar beter de ogen gesloten kon houden omdat de kans op overleven dan groter was.

Uit nieuwsgierigheid alsnog de ogen open gedaan en toen werd ik met zwaarden afgeslacht en in stukken gehakt, toen mijn laatste bot door midden werd gehakt zei ik tegen mezelf. " Let my soul rest in peace". En toen werd ik helemaal ontspannen wakker om 0500. Kan zijn dat het zeggen dat mijn soul in peace moet resten de droom tot een goed einde bracht.

De droom vond op de achtergrond plaats, ik zat er niet middenin. Soms is een droom zo heftig dat ik helemaal in de droom zit en vast zit in de droom. Nu leek het alsof de droom op een afstand plaats vond wat een stuk prettiger is.
Dude ! Maar inderdaad ja, ik droom volgens mij vaker dat ik mezelf dingen zie doen dan dat ik het gevoel heb dat ik het echt ben ofzo. Daarom maakt het mij ook vaak niet heel veel uit wat er nou gebeurt in de droom omdat het een film is. Wel interactief maar niet veel meer dan dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_53942505
Ik heb vannacht over konijnen gedroomd. Het waren er echt duizenden . Wat kan dat betekenen?
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:24:26 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53944668
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb vannacht over konijnen gedroomd. Het waren er echt duizenden . Wat kan dat betekenen?
Rammelende eierstokken? .

Ik heb vannacht gedroomd over een speciaal soort Play-do die je in alle vormen kon laten metamorfosen wat je maar wilde door op ergens op te drukken. Het was erg tof en door op 'rustfase' ( oid ) te drukken ging het weer terug in balvorm. Je had meerdere kleuren en je kon het vermengen met andere play-do ballen en verzin het maar. Later kwam ik erachter dat de hele planeet zo was en dat ik in het Sirius sterrenstelsel zat op een planeet die daar, of iig het leven erop, helemaal van gemaakt was. De planeet was trouwens zwaar aan het afkoelen, misschien wel aan het sterven en we waren er met een ruimteschip.

Nu kan ik het wel terug herleiden aan het feit dat ik de laatste paar dagen Stargate Atlantis aan het kijken ben geweest, een Sci-fi serie en Gore die de nobelprijs heeft gewonnen met zijn filmpje. Maar toch. Ik wil die play-do .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_53945397
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Rammelende eierstokken? .
Mijn god, Ik hoop het niet .
quote:
Ik heb vannacht gedroomd over een speciaal soort Play-do die je in alle vormen kon laten metamorfosen wat je maar wilde door op ergens op te drukken. Het was erg tof en door op 'rustfase' ( oid ) te drukken ging het weer terug in balvorm. Je had meerdere kleuren en je kon het vermengen met andere play-do ballen en verzin het maar. Later kwam ik erachter dat de hele planeet zo was en dat ik in het Sirius sterrenstelsel zat op een planeet die daar, of iig het leven erop, helemaal van gemaakt was. De planeet was trouwens zwaar aan het afkoelen, misschien wel aan het sterven en we waren er met een ruimteschip.

Nu kan ik het wel terug herleiden aan het feit dat ik de laatste paar dagen Stargate Atlantis aan het kijken ben geweest, een Sci-fi serie en Gore die de nobelprijs heeft gewonnen met zijn filmpje. Maar toch. Ik wil die play-do .
Klinkt als barbappa . Lijkt me erg koel om zo'n soort Play-do te hebben. Misschien iets voor in de toekomst .

Dat van mij is waarschijnlijk terug te leiden naar de discussie die ik had met een vriendin over de evolutietheorie. Toen verwees ik naar Bas Haring en zijn konijnen-theorie .
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:23:50 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53948606
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:57 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Mijn god, Ik hoop het niet .
.
quote:
[..]

Klinkt als barbappa . Lijkt me erg koel om zo'n soort Play-do te hebben. Misschien iets voor in de toekomst .
Ja, wie weet, lijkt me iig wel leuk genoeg om voor terug te komen .
quote:
Dat van mij is waarschijnlijk terug te leiden naar de discussie die ik had met een vriendin over de evolutietheorie. Toen verwees ik naar Bas Haring en zijn konijnen-theorie .
Klinkt logischer ja .

Ik herinner me trouwens nog een stukje van de droom, op een gegeven moment ging ik dueleren met iemand op de ouderwetse middeleeuwse manier met zo'n lans. Dus dat play-do ding veranderde in een lans en toen ik op die ander afreed schreeuwde ik tegen mijn lans 'schiet hem in zijn oog, schiet hem in zijn oog!' en toen had ik gewonnen. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_53950943
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:23 schreef jogy het volgende:

[..]

.
[..]

Ja, wie weet, lijkt me iig wel leuk genoeg om voor terug te komen .
Reïncarnatietiming
quote:
Klinkt logischer ja .

Ik herinner me trouwens nog een stukje van de droom, op een gegeven moment ging ik dueleren met iemand op de ouderwetse middeleeuwse manier met zo'n lans. Dus dat play-do ding veranderde in een lans en toen ik op die ander afreed schreeuwde ik tegen mijn lans 'schiet hem in zijn oog, schiet hem in zijn oog!' en toen had ik gewonnen. .
Droog
Ik had zoiets een keer tijdens een droom waarin ik in gevecht was met een orc (zo'n wezen uit lord of the rings, ik had vast te veel films gekeken ofzo..). Toen ging hij mij op een gegeven moment door mijn buik steken met een mes. Vet bloed en pijn enzo en het enige wat ik kon zeggen was "Ey man! Dat is niet tof!" en toen stook ik hem vet neer .
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:57:59 #228
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_54030671
yvonne, ik droomde vannacht over je

iets met een massage, ik kan me het enkel niet herinneren en dat is wel vreemd
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:58:33 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54071755
Vannacht was het zo dat ik een tentamen moest afleggen over hoofstuk 2 van een studie-boek. Echter werd me vermeld dat het hoofstuk 10 moest zijn eerst door fout van de onderwijzer, de onderwijzer had een telefoon-systeem ingesteld waarbij de studenten ieder iemand deden opbellen om te vermelden dat het hoofdstuk 2 moest zijn inplaats van 10.

Ik werd opgebeld door een oud klasgenoot maar op de een of andere manier was ik niet te bereiken omdat ik afwezig was door een comatische slaap.

In de klas aangekomen sloeg ik hoofstuk 10 open en toen begon de onderwijzer te schelden dat het hoofdstuk 2 moest zijn en dat ik in geen mogelijkheid het tentamen kon afronden. Heb toen in record tempo hoofdstuk 2 snel doorgenomen en kwam allerlei vreemde dingen tegen in het boek. Weet niet meer wat voor stof erin stond precies maar het had te maken met het universum en hoe het universum in elkaar zit maar dan op compleet onlogische manier. Weet nog dat ik dus echt woorden zag staan in dat boek en dat ik aan het lezen was in de droom maar kan niet meer naar voren halen wat het was, wie weet als ik echt moeite ga doen dan wel.

Het was een economie boek en er stond niets in over economie.

Toen begon ik te roepen dat het me toch geen reet boeit of ik dat tentamen nu wel of niet haal, dat ik toch wat anders ga doen met studie.

En dat was de droom
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_54072168
Ik heb vanochtend weer wat flarden van mijn droom/dromen onthouden.

De dingen die ik nog weet: ik woonde ergens in een huis, maar kan me alleen maar de oude, niet goed onderhouden appartementen om mijn huis herinneren, niet mijn eigen huis. Het leek iig niet op de buurt waar ik in het echt woon. In het gras (was veel en donker gras) sprongen beestjes. Ik vond ze vies en vervelend, het leken een soort mini-kikkertjes. Op een gegeven moment kwamen er hordes met buren naar buiten om iets te doen (wat, dat ben ik vergeten).
Op een gegeven moment werd ik samen met een paar mensen achtervolgt (is vaker in mijn dromen). Het lijkt ergens wel een vervolg maar zou ook een andere droom kunnen zijn. De sfeer was dreigend en geloof dat we op een gegeven moment in een kleedkamer van een gymzaal kwamen met een paar mensen. Een van hen (of meerdere) wilden me/ons vermoorden. Op een gegeven moment een knal. Het werd zwart voor mijn ogen en ik weet dat ik dacht 'nu ben ik dood'. Geen pijn en stilte.
Daarna droomde ik dat ik op een fiets zat, had een vluchtend gevoel (alsof ik nog steeds achtervolgd werd, kan best want ik kan best wat dingen door elkaar gehaald hebben). Ik keek niet goed uit bij oversteken met de fiets en reed blijkbaar door rood licht. Een politie-agent kwam rustig naast me fietsen en gaf me uit eindelijk tóch een bon voor door rood licht fietsen (?), maar bleef vriendelijk.

Achtervolgingen komen wel vaker in mijn dromen voor en politie-agenten ook (in ieder geval al de 2e keer in 2 weken).

Iemand een droomuitleg?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_54072732
Vannacht een hele fijne droom gehad. Was samen met mijn 'tante' en achterneefje. Kan het me niet zo goed voor de geest halen, maar wel dat ik een heel innige band had met een jongen met donker haar. Was een klein babytje, kei-sweet
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:07:08 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54072783
Achtervolgingen heb ik een hele tijd gehad en volgens mij komt dat doordat ik zelf aan het vluchten was voor problemen inplaats van problemen op te lossen. Vlucht-gedrag in het dagelijkse leven door situaties niet aan te gaan en vervolgens in de droom ook moeten vluchten. Vluchten voor gedachtes ook vaker gehad, inplaats van ze te verwerken vluchten.

Achtervolgingsdroom niet meer gehad een tijd, wel vaker nog dat het niet goed afloopt maar dat hoort er nu eenmaal wel eens bij. Uiteindelijk loopt iedere droom goed af, echt dood gaan in een droom is mij nog nooit gebeurt, wel een keer neergeschoten op een wolkenkrabber om vervolgens naar beneden te vallen maar toen ook weer opgestaan.

Over dat donkere gras, wie weet zie je het niet zo rooskleurig in, het gras is altijd groener bij anderen is een uitdrukking, is het gras bij jou donker dan kan het misschien zo zijn dat je het leven niet helemaal zo inziet zoals het zou moeten? Ik roep maar wat.

Over die beestjes heb ik geen verklaring, weet alleen dat je bij veel drinken beestjes kan zien als je echt veel gedronken hebt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_54072816
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Iemand een droomuitleg?
Je kunt hier symbolen uit je droom opzoeken. Verder staat die droom gewoon centraal voor iets wat zich onbewust afspeelt in je leven. Dus als je de symbolen een beetje kunt interpreteren, kun je het ook makkelijker voor jezelf vertalen.

Droomuitleg geven vind ik lastig.. daarvoor zou iemand iets meer van je persoonlijke leven moeten weten of veel ervaring hebben met het geven van interpretaties. Zelf heb ik niet veel dromen gehad die hierop lijken. Hoewel achtervolgingen een belangrijke symboliek hebben. En die agenten... misschien kun je de betekenis daarvan koppelen aan iets/iemand in je omgeving?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54076618
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:

...

Iemand een droomuitleg?
Wat MNR ook zegt, een uitleg is altijd vrij persoonlijk dus moeilijk te geven. Achtervolgingen staan wel vaak symbool voor iets wat je probeert te vermijden of te ontvluchten; een angst die je niet onder ogen wil komen. Agenten lijken mij een symbool van gezag.

Als je het weer droomt, probeer dan degene of het iets wat je achtervolgt in de ogen te kijken. Dat wil nog wel eens goed helpen en dan merk je vaak dat je voor datgene helemaal niet bang hoeft te zijn. Als dat niet lukt is het ook een goed teken als je de afstand tussen jou en je achtervolger kan vergroten en weet te ontkomen.
pi_54128136
M'n droom incl. uitleg als voorbeeld voor myxomatosekonijn

Droom:
Droomde vannacht dat ik in een soort van groep zat. Wat was me niet helemaal duidelijk, maar we bestonden uit een groep van 3. Een van die groepsleden was een meid die mij en de andere groepslid (een kerel) meerdere keren had besodemieterd. De andere groepslid zei tegen mij dat ze eruit moest en het aan mij de taak was om daarvoor te zorgen.
Kreeg last van mijn geweten, want ik had a) niet het gevoel dat ze dat bij de volgende 'opdracht' wel zou doen en b) vond ik het om die reden niet juist om haar op zo'n moment af te stoten. Het ging dus tegen mijn gevoel in.

Toch stond ik stil bij de woorden van die andere groepslid.. en werd het me ook duidelijk - ondanks dat wat er gebeurd was en ik eigenlijk vrij keen op haar was - dat ze idd afgestoten was door mij, qua vertrouwen. Hoe zou een natuurlijk proces zijn dat zich vanzelf ging voltrekken merkte ik. Hoefde de taak dus niet uit te voeren.

Droomuitleg:
Werd vanmorgen dus wakker nog een beetje doezelend met die droom (ik word meestal wakker na een droom). En toen werd het 1 en ander me duidelijk. Er is iemand in mijn omgeving die mijn vertrouwen heeft beschaamd en ondanks dat ik geen signalen heb dat die persoon dat opnieuw zou doen (net als bij dat meisje in de droom), heb ik onbewust al de beslissing genomen om die persoon geen tweede kans meer te geven. Gisteravond vroeg ik mezelf nl. nog af of ik nog in die vriendschap moest investeren omdat ik hem zo wantrouwend ervaar. Wel... en daar had ik mijn antwoord. Al ben ik nu nog goed bij macht om het bij te sturen, maar dit is wat mijn onderbewuste me aangeeft.
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:44:52 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_54164855
Vannacht had ik een grote tas met glazen die ik met me meedroeg, ik wilde een cola-glas eruit halen maar sneed me aan het glas, het glas zat vast aan mijn pols en als ik het glas eruit wilde trekken zou dat betekenen dat de slagader doorgesneden zou worden. Ik zag het bloed al uit mijn aderen stromen in die droom.

Helemaal in paniek zocht ik hulp en toen kwam er ook nog eens iemand die aan dat glas begon te trekken en toen zei ik tegen een vriend of hij die jongen even een klap op het gezicht wilde geven wat ook gedaan werd.

Toen ik naar de ziekenauto wilde lopen die was gearriveerd werd ik door een massa hangjongeren tegen gehouden en toen begon ik te schelden dus werd ik wakker.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:14:47 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_54201162
hehehe, ik heb nog eens een droom onthouden.

ik droomde dat ik op straat aan het turnen was. ik sprong een salto van 120m

ik droomde ook over m'n huidige liefde, dat we in het park aan het Ravenhof in Stabroek aan het picknicken waren en dat we ons bekeken voelden door mensen die door het raam keken op de tweede verdieping.

ugh, ik ben verliefd
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_54298200
Eerst zat ik in de avond op een voetbalvereniging. Toen moest ik pissen dus ging ik in een kleedkamer staan pissen. Toen kwam iemand me zoeken en die zei dat ik mee moest gaan op de brommer naar het hotel. Onderweg kwamen we een paar fietsers tegen en toen kwam ik op het idee om ze van de fiets af te trappen.

Toen we bij het hotel aangekomen waren gingen we naar de receptie en toen in de lift. De lift was heel gevaarlijk want er zat geen deur in en hij stopte niet waar we wilden stoppen. Toen ben ik met de trap gegaan maar onze kamer zat op de elfde verdieping. Toen opeens was ik op de elfde verdieping zonder dat ik ervoor hoefde te lopen? Toen wilde ik bier, dus ging ik een verdieping lager en daar stond iemand van het hotel met een paar opengebroken biertjes en vieze glaasjes. Ik zag al gelijk dat dat niet genoeg bier was voor mij en toen ben ik boos naar de receptie gelopen en heb die vrouw uitgescholden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2007 11:03:12 ]
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:47:00 #239
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_54339701
verdraaid, ik droomde veel vandaag (ben maar net uit bed)

maar deze heb ik wel onthouden:

ik speelde weer piano en Hermine (hoe moet ik dit uitleggen, ze is min of meer familie) was publiek maar ze was er niet de hele tijd bij. voor er werkelijk iets gebeurde werd ik wakker.

met als gevolg: aaaaaaaaaaaaaaaaaah toch niet weer

dan droomde ik nog iets met een stapelbed en een dak vol duivenstront maar die weet ik niet meer zo goed.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 4 november 2007 @ 17:46:22 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54360415
Oeh, ik was weer onkwetsbaar vannacht, altijd leuk . Ik kreeg het aan de stok met één of andere gozer en hij wilde pillen in mijn mond stoppen om mij terug te pakken ( don't ask me why ). Op een gegeven moment zaten we tegenover elkaar aan een tafel en hij begon te proberen om mij pijn te laten lijden door te slaan endingen tegen mijn hoofd te gooien en ik bleef gewoon zitten. Toen ie klaar eas pakte ik zijn medicijnendoosje af en propte 3 groene pillen in zijn mond terwijl hij er niks tegen kon doen. Paar seconden later begon ie een beetje wazig te worden en keek me echt aan van 'wtf, hoe kan dit?' uitgelegd dat ie de verkeerde voor zich had en daarna ben ik naar buten gelopen en ben ik weggevlogen. Altijd leuk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 18:14:38 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54361108
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
Oeh, ik was weer onkwetsbaar vannacht, altijd leuk . Ik kreeg het aan de stok met één of andere gozer en hij wilde pillen in mijn mond stoppen om mij terug te pakken ( don't ask me why ). Op een gegeven moment zaten we tegenover elkaar aan een tafel en hij begon te proberen om mij pijn te laten lijden door te slaan endingen tegen mijn hoofd te gooien en ik bleef gewoon zitten. Toen ie klaar eas pakte ik zijn medicijnendoosje af en propte 3 groene pillen in zijn mond terwijl hij er niks tegen kon doen. Paar seconden later begon ie een beetje wazig te worden en keek me echt aan van 'wtf, hoe kan dit?' uitgelegd dat ie de verkeerde voor zich had en daarna ben ik naar buten gelopen en ben ik weggevlogen. Altijd leuk .
hoeveel bakken koffie had je nodig vanmorgen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_54484971
Ik droom iedere nacht over helicopters die me achtervolgen in de lucht. Kan zijn dat het geluid van de ventilator op de slaapkamer zorgt voor zulke dromen. Vaak zijn het 2 helicopters die me vanuit de lucht in een hoek drijven op de grond.

Verder veel dromen gehad maar geen zin om ze hier op te schrijven.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54626644
Vannacht weer een hele reeks aan dromen gehad. Ik was een soort van activist die zich inzette tegen het broeikast-effect en heb toen overal de stroom uitgezet wereldwijd zodat er geen vervuiling meer plaats kon vinden gedurende 10 weken. Iedereen zonder stroom en alle fabrieken, tankstations, winkels en de rest die niet meer konden functioneren en de mensen die al het voedsel eerlijk moesten verdelen. Niet iedereen was er blij mee en er ontstond dus ook ophef en de stroom in grote centrales werd geprobeerd aangezet te worden met behulp van motoren die op benzine draaiden.

Na 10 weken begon de temperatuur te dalen tot -30 graden en toen heb ik de stroom weer aangezet, ik werd daarna opgespoord omdat ik als crimineel gezien werd inplaats van volksheld. Toen werd ik wakker.

Daarna nog gedroomd over een grote aula met dansvloer en toen heb ik die dansvloer geboend en ineens kwamen er gekleurde diamanten naar voren onder de grond, die ben ik gaan opspitten met een kleine schop en toen waren vrienden ook bezig met zoveel mogelijk diamenten verzamelen. Ik had een grote zak vol en toen kwamen er andere voorwerpen naar voren maar die waren van ijs en smolten zo weer weg.

Die diamanten werden ineens rots-achtige steentjes en de kleurige glinstering verdween, en die steentjes werden ineens zuivelzand en toen kwam een docent die ging een mengsel maken van modder, zuivelzand en nog wat.

Toen een leeg kopje koffie en pakje sigaretten van een cesar ziekenhuis opgegraven en toen waren 2 dames die wilden mijn opgravingen hebben en toen zei ik dat ik het voor mezelf wilde houden en toen zeiden ze dat ik de hele dag aan het dromen was en erg stil was.

Daarna begon ik een speech te houden en moppen te tappen omdat me werd verteld dat ik zo stil was.

Ineens kwamen toen insecten naar voren van achter de muren van het gebouw, het hele gebouw stroomde vol insecten en toen rende iedereen uit paniek weg, een paar mensen namen een soort van grote vorken in de handen en toen kreeg ik ook 2 van die vorken en een masker opgezet zoals ze in Brazilie dragen tijdens carnaval en toen hoorde ik een spreuk van. " Good over evil".

En toen werd ik wakker
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 15 november 2007 @ 15:28:31 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54627206
Jouw tijdsbeleving is echt goed fucked up tijdens je droom hè? . Als ik droom zal het nooit meer dan een dag beslaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_54627774
Inderdaad

Maar zo lijkt 20 minuten dromen al snel een eeuwigheid hier, ik word vaker wakker en dan val ik weer in slaap en dan kijk ik op de klok als ik weer wakker word en dan blijkt dat er slechts 20 minuten verstreken zijn terwijl ik het idee heb dat het al 's morgens is.
Genieten is toegestaan!!!
pi_54655105
ik droomde over druiven. honderden soorten druiven die ik allemaal ging proeven en kopen. Het mevrouwtje van de Hakreclames verkocht ze aan me. Daarna kwam ik terecht in een soort demonstratie en gingen ze met bakstenen gooien dus toen ben ik maar weggevlogen want daar had ik geen zin in.
pi_54783405
Okay, veel dromen met mensen uit het verleden vannacht

Liep door een warenhuis op zoek naar het toilet. Deze gelukkig gevonden, maar er was maar weinig privacy op zo'n hokje (dus daar voelde ik me niet op mijn gemak). Toen ik net een hokje had uitgekozen en gekeurd, kwam ik een vriendin van 1,5 jaar terug tegen. We praatten even toen er een jongen van 1.5 jaar geleden binnenkwam. Hij nam plaats in het hokje naast mij en was helemaal vereerd dat ik zijn naam nog wist e.d.

Opeens begint die vriendin van me te huilen en blijkt ze te bloeden. Ze was zo hulpeloos, maar ik begreep niet waarom zij zichzelf niet kon helpen. Het was verwarrend. Vooral omdat die jongen las haar af liep en geen medelijden kreeg maar haar meer als een kind zag dat hardop huilde.

Later was ik in een huiskamer en kwam de jongen op wie ik nu IRL een oogje heb voorbij. Dat was erg vreemd, want hij had daar niets te zoeken. In mijn droomd duwde ik hem ook weg (figuurlijk). Even later drong tot me door dat hij er was en wat zijn intenties waren.
Een flard later stonden we weer in het warenhuis, aan een grote vergadertafel en zag daar ook een volwassen man. Hij bleek de vader te zijn van zowel jongen toilet als jongen-IRL-interesse.

Dat was t eigenlijk wel

En ik denk dat ik m aardig begrijp. Wel tof.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54858922
Ik had een hele rare droom. Ik zat in een internetsite en kon steeds naar een ander topic lopen. Toen ik naar het humor topic ging was t heel vrolijk maar later kwam ik in een duitster topic vol duister en werd ik later vermoord.

Wat betekend dit?
pi_55455643
ik heb er ook een, ik heb het idee dat het wel een hele symbolische is:

Een oom die in afrika woont kwam op bezoek, en vond dat ik persee met hem meemoest om een maatpak op zijn kosten aan te schaffen, want dat zou ik nodig hebben.

(misschien vind de oom mijn kleren niet mooi in het echt ).

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkMinded op 22-12-2007 01:38:06 ]
  zaterdag 22 december 2007 @ 17:59:16 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55467345
Ik heb echt de meest grapige en disturbing droom ever gehad denk ik .

Ik zat in een kamer samen met een aan lager wal geraakte cokesnuivende (5 lijntjes tegelijk ) Hillary Clinton die een urn van haar moeder op de tafel had staan waar aan de ene kant een Metalicca symbool op was geverfd en aan de andere kant met een merkstift de tekst "but i still love you!" En nog meer van die rare onsymbolische maar wel hilarische ongein. Deze komt toch wel in mijn top 5 denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_55529441
"But I still love you"? Wat heb je met de beste vrouw gedaan?

Had vannacht weer een droom in een droom. Ik lag in bed te slapen en terwijl ik aan het dromen was (in mijn droom) droomde ik over een donkerharige man die me wilde verleiden. Daar had ik helemaal geen zin in, maar hij liet me al snel met rust.
Toen ik wakker werd in de droom, lag hij naast me in bed en ik vroeg me af hoe hij in vredesnaam mijn kamer binnen was gekomen. Ik werd echt kwaad op die vent en liep naar buiten om te zorgen dat ik veilig was tussen mijn huisgenoten. Toen liep hij weg en was verbaasd.

Kwam ik hem later weer tegen tijdens mijn droom en toen deed hij heel normaal en zelfs lief! Echt verwarrend.. eerst drong hij zich op en nu was hij weer heel rustig.

Wat een droom. En dat voor kerstavond
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55599867
Gedroomd dat ik door een stel verlaten, betonnen, met onkruid overwoekerde appartementen blokken liep. Ik had een fotocamera bij me. Er waren grote grijze brede trappen alles was grauw maar de zon scheen en het was heel warm. Het was in argentinie, dat woord spookte door me hoofd toen ik wakker werd. Er was een heel groot grasveld omheind door een hoge stenen muur met aan het eind een boom, ik ben daar naartoe gelopen en weer terug. Toen waren links de grijze appartementen (erg nederlandse steil heel vaag maar wel verpauperd) voor me een soort vergeten moestuintjes, met een doolhof-achtige struiken, en rechts een sloot met erachter een modern gebouw wat een school was. Ik heb toen foto's gemaakt. Ik voelde me bespied en gehaast. Daarna waren er ineens een drukke straat, rommelige grote woonblokken met waslijnen en satelietschotels en was in plaats van de moestuinjes een typisch parijse romantische laan met bankjes en herfstbladeren op de grond. Toen werd ik wakker en sindsdien spookt argentinie door mn hoofd (het woord)
pi_55620215
Vorige week droomde ik, toen ik net in slaap viel, dat ik op een bank zat en dat er een slang in mijn schoot lag die ik zat te aaien. het dier lag helemaal opgekruld te slapen. Het was wit met rode ringen en had een niet uitgesproken kopje. Niet adderachtig. Toen ik me realiseerde dat ik een slang aan het aaien was schrok ik wel. Mudhle, mijn poesje, zat op mijn andere arm om me eventueel te beschermen, maar ik realiseerde me dat dat niet nodig was. de slang was ongevaarlijk en was er om mij iets te vertellen en/of me te beschermen. Ik herinnerde mij dat de slang een boodschapper is van de voorouders als deze aan je verschijnt in een droom, en dat de boodschap afhangt van de houding van de slang. Daarna ging ik rustig verder met aaien en voelde me tevreden en blij. Ik kon rustig verder met andere dromen.

Vandaag toch maar eens gan zoeken en ik heb em gevonden. Heb geen verstand van slangen en had deze nog nooit gezien.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_55620369
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:27 schreef nokwanda het volgende:
..

Vandaag toch maar eens gan zoeken en ik heb em gevonden. Heb geen verstand van slangen en had deze nog nooit gezien.

[ afbeelding ]
Mooie symboliek . Kan je er zelf wat mee of beschouw je het als een mooi teken zonder verdere betekenis?
pi_55620673
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:36 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Mooie symboliek . Kan je er zelf wat mee of beschouw je het als een mooi teken zonder verdere betekenis?
Aangezien het inderdaad een mooie symboliek is en dus een mooi teken, heeft het betekenis
Ja, tuurlijk kan ik daar wat mee. Het past heel goed in hoe mijn leven eruit ziet en bij de zaken waarme ik me bezig houd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zondag 30 december 2007 @ 12:36:58 #256
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55648597
Ik droomde vannacht dat ik in een achtbaan zat met mijn zoontje, en die vloog uit de baan.
Het was een gekkenhuis, iedereen was iemand aan het zoeken tussen de puinhopen.
Ik kan me nog herinneren dat ik aan het zoeken was, maar toen werd ik wakker
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_55660557
Ik heb de laatste tijd bloederige geweldadige dromen. Eergisteren sloegen mensen elkaar de kop in tot bloedens toe waarbij de schedel helemaal verpulverd werd, en vannacht werd er een gevecht gehouden met kromme scherpe messen waarbij mensen elkaar deden aanvallen tot bloedens toe. Zelf werd ik ook aangevallen en probeerden ze mij de keel door te snijden waardoor ik dus in de aanval moest gaan, had al overal snijwonden over mijn hele lichaam en toen wilden ze me helemaal afmaken en toen hielp iemand me. 20 mensen die een gevecht aangingen onderling en sommigen die elkaar deden helpen en dus met 3 op 1 gingen vechten. In de arena

Pas geleden nog aangevallen door iemand met een kettingzaag die mij in stukken wilde zagen en toen was er een hek die ervoor zorgde dat het niet lukte en toen heb ik de kettingzaag terug geduwd waardoor de aanvaller zelf in stukken gereten werd.

Kan zijn dat ik teveel films kijk met geweld, maar goed, die films kijk ik wel eens graag dus dan neem ik die dromen op de koop toe. Wie weet van de ene kant wel okey om midden in een bloederige actiefilm te zijn tijdens het dromen Niet vanaf de bank kijken naar de film maar deel uitmaken van de film ondanks dat het angstaanjagend kan zijn.

Die dromen komen dan ook realistisch over heel erg, ik voel nog net niet de stekende pijn van een diepe snijwond, maar zelfs die pijn kan ik een heel klein beetje voelen af en toe.

Ben overdag niet gewelddadig aangelegd, alsnog 's nachts die dromen, wie weet dus echt films die indruk maken?

Zeker niet iedere nacht zulke dromen, genoeg nachten zonder dromen en ook wel eens andere dromen, zou niet gezond zijn om altijd zulke dromen te hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 30-12-2007 19:36:11 ]
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:05:19 #258
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_55790505
Ik droomde vanmorgen (ik werd daarna wakker dus vandaar 's morgens) dat ik beginnend zwanger was. Ik had voelde m'n buik ook maar dat kwam omdat toen ik wakker werd gewoon een beetje buikpijn had. Wie de vader was wist ik niet meer want ik had er meerdere in beeld (ik was vergeten met wie ik het precies gedaan had), wel gek want het waren totaal niet mijn types. Ik wilde in eerste instantie een abortus maar dat wilde m'n moeder niet. Maar het leek zo echt dat ik het jammer vond toen ik wakker werd dat het een droom bleek te zijn.
pi_55966317
terugvinddroom
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_55975914
Ik merk dat als ik iets onthouden heb van mijn dromen, het vaak over mensen in mijn directe omgeving gaat. Ik heb ook nog wel vage dromen (laatst nog een boks gedaan met een reiger ) maar wat me het meeste bijstaat is dat ik vrijwel zonder uitzondering over 'normale' situaties - die ik ook in het dagelijkse leven tegenkom - droom..

Tevens tvp!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  Moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 17:06:00 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55976024
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik droomde vanmorgen (ik werd daarna wakker dus vandaar 's morgens) dat ik beginnend zwanger was. Ik had voelde m'n buik ook maar dat kwam omdat toen ik wakker werd gewoon een beetje buikpijn had. Wie de vader was wist ik niet meer want ik had er meerdere in beeld (ik was vergeten met wie ik het precies gedaan had), wel gek want het waren totaal niet mijn types. Ik wilde in eerste instantie een abortus maar dat wilde m'n moeder niet. Maar het leek zo echt dat ik het jammer vond toen ik wakker werd dat het een droom bleek te zijn.
Grappig, ik droomde ook dat ik zwanger was vannacht, ik was echt enorm dik
En het kind wilde maar niet komen.
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet meer weet hoe het afliep
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_55977581
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef senesta het volgende:

[..]

Grappig, ik droomde ook dat ik zwanger was vannacht, ik was echt enorm dik
En het kind wilde maar niet komen.
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet meer weet hoe het afliep
Bloed, zweet en tranen?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_55998932
Vannacht had ik een glazen huis gekocht midden in een winkelstraat en van binnen hing ik gordijnen op zodat ik wel alles kon zien buiten maar dat niemand mij kon zien Vond de actie op straat okey om te zien van binnenuit.

Daarbij zag ik vanuit het glazen huis baggerwagens zand vervoeren en toen ben ik gaan racen in zo'n vrachtwagen.

Voordat ik in slaap viel merkte ik dat ik vanuit waken richting slapen een droom mee ging maken, ik zat in een sportwagen en reed op een circuit maar toen ik eenmaal diep in slaap was merkte ik dat niet meer.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 14 januari 2008 @ 10:57:19 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56018814
Ik ben de laatste tijd weer een paar boeken aan het herlezen die zich situeren in de oude legendes ( Illias ) en de Goden etc.

Ilium
quote:
Taking the events and characters of the Iliad as his jumping- off point, Dan Simmons has created an epic of time travel and savage warfare. Travellers from 40,000 years in the future return to Homer's Greece and rewrite history forever, their technology impacting on the population in a godlike fashion. This is broad scope space opera rich in classical and literary allusion, from one of the key figures in 1990s world SF. Ilium marks a return to the genre for one of its greats.
Naja, gisteren over gedroomd dus, best ok .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56018973
Heb 2 nachten geleden gedroomd dat iemand mijn stem afpakte (net als bij Ariel, de kleine zeemeermin), dat was een misselijke droom!

Maar wat dat nu zou kunnen betekenen, echt geen flauw idee
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56021245
Ik heb gedroomd dat ik op een demonstratie met Jan Marijnissen stond te praten en toen ging ik gehaktballen halen bij hun kraampje.
pi_56046950
Vannacht was ik in een pretpark en zat ik in een achtbaan die dwars door een groot bos brandnetels ging. Daarna werd ik in mijn mond gestoken door een wesp, voelde de wesp in mijn mond zitten en wilde hem eruit halen en toen was het kwaad al geschiedt. Ben toen naar een binnenbad gegaan waar het bad werd leeggepomt en waarbij ik bijna werd meegezogen door de kracht van het water en toen kreeg ik een spuit van een zuster tegen het wespengif.
Genieten is toegestaan!!!
pi_56047189
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef Topspin het volgende:
Vannacht was ik in een pretpark en zat ik in een achtbaan die dwars door een groot bos brandnetels ging. Daarna werd ik in mijn mond gestoken door een wesp, voelde de wesp in mijn mond zitten en wilde hem eruit halen en toen was het kwaad al geschiedt. Ben toen naar een binnenbad gegaan waar het bad werd leeggepomt en waarbij ik bijna werd meegezogen door de kracht van het water en toen kreeg ik een spuit van een zuster tegen het wespengif.
Ben jij nou compilaties van je medetruthertjes dromen aan het dromen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56047466
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben jij nou compilaties van je medetruthertjes dromen aan het dromen?
Kan zijn dat ik de droom van Metro in mijn geheugen had liggen inderdaad

Vannacht nog moeten kiezen uit 2 gerechten in het zwemparadijs. Kip-filet of vissticks met frites, kon maar niet kiezen Uiteindelijk voor kip-filet gekozen na lang tobben
Genieten is toegestaan!!!
pi_56065599
Ik droomde dat Boutros Boutros Ghali, de oud secretaris generaal van de VN was ontvoerd, samen met een Engelse politica die ik niet zag, en zijn hondje, door een terroristische splinterorganisatie.
Ze wilden hem onthoofden maar besloten eerst even een martelend voorbeeld te stellen door het hondje in zijn armen te onthoofden. Ze hingen er met wat ceremonieel een roze doek over en kapten in een haal het kopje af. je zag het gewoon rollen en het lijfje nog leven en spartelen alsof ie niet snapte waarom het hoofd daar lag. En toen ging het hoofd van Boutros Ghali ook
Ik zag het op het nieuws, over and over again, in mijn droom.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56085396
Ik droomde vannacht dat ik werd achtervolgd door een ex-geliefde. Nu bleef ik hem gelukkig voor en kon hij me niet inhalen (altijd een goed teken in een achtervolgingsdroom). Alleen toen ik hem wilde ontvluchten sloot ik mezelf op in mijn eigen huis en bleef hij grijnzend voor de dichte deur staan en zei dat ik hem toch niet kon ontkomen .

Lekkere manier om je verleden te verwerken .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:53:49 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56217549
Ik was vannacht heel Sci-Fi aan het vluchten voor robots en gewoon vijanden van vlees. Ik kon allemaal leuke truukjes uithalen en terugvechten. Ik kan er niet echt een coherent verhaal van bakken maar het leek op een mix van Bioshock ( xbox-spelletje ) en Ilium/Olympos ( Sci-fi boek ). Ik werd iig erg fris en fijn wakker. En ik heb zelfs nog een paar mensen op sleeptouw genomen en ze uit het 'vijandelijke gebied' geloodst.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56217678
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef jogy het volgende:
Ik was vannacht heel Sci-Fi aan het vluchten voor robots en gewoon vijanden van vlees. Ik kon allemaal leuke truukjes uithalen en terugvechten. Ik kan er niet echt een coherent verhaal van bakken maar het leek op een mix van Bioshock ( xbox-spelletje ) en Ilium/Olympos ( Sci-fi boek ). Ik werd iig erg fris en fijn wakker. En ik heb zelfs nog een paar mensen op sleeptouw genomen en ze uit het 'vijandelijke gebied' geloodst.


En wat ben je toch nobel

Ik werd 1,5 uur geleden wakker, maar kan mijn droom niet meer herinneren. Weet in ieder geval wel dat het een prettige droom was, want ik voel me bijster happy
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56219215
Lekker om zo wakker te worden.

Sinds ik mijn bed op een andere plek heb gezet lijk ik nooit genoeg te slapen en te dromen. het is iedere nacht raak. Daarvoor stond ik ook makkelijk vroeg op. Dat lijkt voorbij. Ik vraag me af of dat te maken heeft met de verandering van positie. Dromen deed ik daarvoor trouwens ook wel heel veel en helder.

De afgelopen nacht/ochtend reed ik de auto van mijn moeder terug naar haar. Ik wist niet of ik die auto wel mocht rijden van haar en of ze link zou worden. Ik heb immers geen rijbewijs. Maar het ging me makkelijk af.
Het rare was dat ik de auto parkeerde op haar oude adres waar ze al 10 + jaar niet meer woont maar wara ik wel woonde toen ik nog bij haar woonde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:52:40 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56220276
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:01 schreef MNR het volgende:

[..]



En wat ben je toch nobel


Zo ben ik . In mijn dromen dan.
quote:
Ik werd 1,5 uur geleden wakker, maar kan mijn droom niet meer herinneren. Weet in ieder geval wel dat het een prettige droom was, want ik voel me bijster happy
Altijd leuk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56220300
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:14 schreef nokwanda het volgende:
Lekker om zo wakker te worden.

Sinds ik mijn bed op een andere plek heb gezet lijk ik nooit genoeg te slapen en te dromen. het is iedere nacht raak. Daarvoor stond ik ook makkelijk vroeg op. Dat lijkt voorbij. Ik vraag me af of dat te maken heeft met de verandering van positie. Dromen deed ik daarvoor trouwens ook wel heel veel en helder.
Volgens Feng Shui maakt de positie van je bed heel veel uit. Vooral naar welke windrichting hij wijst schijnt uit te maken. Ik heb er zelf nooit zoveel van gemerkt verder.
pi_56221216
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef jogy het volgende:
Zo ben ik . In mijn dromen dan.
Nobele mannen
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Volgens Feng Shui maakt de positie van je bed heel veel uit. Vooral naar welke windrichting hij wijst schijnt uit te maken. Ik heb er zelf nooit zoveel van gemerkt verder.
Ik ben er wel gevoelig voor. Kwam er pas achter toen mijn broertje idd ooit een keer een boek van Feng Shui voor me mee nam. Als je het interessant vindt nokwanda, wil ik de tips wel voor je overtypen?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56221564
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef MNR het volgende:

[..]

Nobele mannen
[..]

Ik ben er wel gevoelig voor. Kwam er pas achter toen mijn broertje idd ooit een keer een boek van Feng Shui voor me mee nam. Als je het interessant vindt nokwanda, wil ik de tips wel voor je overtypen?
Heel erg graag. Ik was er laatst online naar op zoek maar kon niets vinden dat me echt verder informeerde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56226246
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Heel erg graag. Ik was er laatst online naar op zoek maar kon niets vinden dat me echt verder informeerde.
quote:
Kijk goed waar de ramen zich bevinden als u binnengaat. Qi heeft de neiging zich tussen de deur en een willekeurig raam te bewegen, dus plaats uw bed niet in deze tocht van qi. Volgende waar u rekening mee moet houden is dat u de deur kunt zien wanneer u in bed ligt. Dit geeft u een diep gevoel van veiligheid. Indien mogleijk moet u uw bed ook zo ver mogelijk van de deur plaatsen. Vermijd tenslotte om met uw hoofd nabij een raam te slapen, want uw qi zal zo door het raam verdwijnen en u zult vermoeid wakker worden (MNR: is dat het misschien?)

Komt er een badkamer, toilet of douche uit op uw slaapkamer; zorg er dan voor dat de deur steeds gesloten is wanneer u slaapt.

Houd ook rekening met de plaats van het bed tegenover de muur waartegen het geplaatst is. STaat het bed in het midden? Diut kan zeer belangrijk zijn in een relatie. Een bed dat gedeeld wordt in de hoek van de kamer gedrongen, geeft de persoon aan de vrije kant een groter gevoel van vrijheid van qi. De persoon aan de andere kant zal zich letterlijk en figuurlijk tegen de muur aangedrukt voelen. O, meer stabiliteit en bescherming aan de relatie teo te voegen, kun passende nachttafeltjes aan beide zijden van het bed plaatsen. Zorg voor ronde randen om te vermijden dat er snijdende qi op een van de personen gericht wordt.

Daarnaast zorg je ervoor dat je een stabiel bed hebt (dus geen wankelend bed) en zorg je ervoor dat hij regelmatig vervangen, gelucht en gereinigd moet worden. Denk eraan dat we 1/3 van ons leven in bed doorbrengen.
Zo staat er nog meer in, maar belangrijk is ook wel dat je geen spiegel tegenover je bed plaatst en kijk naar wat er tegenover je bed staat. Het eerste wat je ziet kan letterlijk alles van de rest van je dag bepalen. So it better be good

Bron: Feng Shui van Jon Sandifer.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56226607
Ah. Juist. Ik slaap nu tussen het raam en de deur. Eerder stond het bed wel in een hoek en daar werd ik wel uitgerust wakker. Zal het dan maar weer verplaatsen. De muur waar ik nu op kijk is wel in orde. Ziet er vrolijk uit. Maar mijn hele kamer is vrolijk, dus er is geen enkele plek die een rottig zicht biedt.
Spiegels en zo waren al weg. Ik ga weer terug met mijn koppie naar het oosten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56316705
Vannacht was ik aan het rijden op een snelweg en ineens kwamen oranje knipperende verkeerslichten naar voren, daarna kwam een melding op de snelweg dat er opgepast moest worden omdat er rode verkeerslichten kwamen en dat iedereen moest stoppen.

Na een tijdje gereden te hebben vanuit mijn eigen zicht ( ik zag dus in de droom mezelf niet zitten maar keek direct op de snelweg) veranderde het zicht zodat ik een stuk of 3 auto's zag staan voor het rode licht en toen kwam er een 4e auto aanrijden die op de rem ging maar niet hard genoeg remde en toen gingen de eerste 3 auto's weer rijden door de botsing.

Vervolgens zat ik weer in mijn eigen auto en dus ook door rood licht gereden en toen zag ik rechts van de weg een kind vastgebonden aan een lantaarnpaal, toen omgekeerd en ineens was dat kind los en liep de lantaarnpaal verticaal omhoog.

Toen terug gereden en weer in de rij gaan staan voor het rode licht omdat ik geen bekeuring wilde.

Beetje duidelijk geschreven is het niet deze droom, kan er niets beters van maken. Weet alleen dat het beeld van dat vastgebonden kind op een lange snelweg iets weghad van een scene in een film van Stephen King, kwam nogal spooky over, meer spooky dan ik hier kan uitleggen in woorden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_56344415
Vannacht gedroomd dat ik x aantal vrienden op mijn Hyves had. En opeens viel me op dat ik er eentje minder had. Ik schrok.. en toen ik ging kijken zag ik dat mijn ex me had weggehaald als vriendje
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:04:24 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56427713
Vannacht gedroomd dat ik met mijn Xbox controller aan het rondlopen was op zoek naar mijn Xbox ( ), dat kan wel kloppen want ik heb een weekje op een hond gepast en mijn Xbox staat daar nog .

Alleen ergens in het midden van de droom kreeg ik ruzie met de verloofde van een goede vriend van mij. Ze was een èchte bitch aan het zijn dus heb ik haar uitgescholden voor kankerwijf en dat ze wat mij betreft hartstikke dood kon vallen etc etc. Om later weer vriendjes te zijn en het goed te maken. Zelfs in mijn dromen kan ik niet lang boos blijven. Tweede keer dat ik iemand helemaal de tering in schold trouwens. Die reclames zijn onwaar, schelden werkt bevrijdend in een droom .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56434135
Ik had me laatst voorgenomen dat ik iets wou dromen over waarom ik ook alweer hier zo graag wou incarneren ( ). Een beetje duidelijkheid over wat ik hier doe. Toen heb ik naar mijn herinnering iets gedroomd over wanneer mijn 'missie' klaar was en wanneer ik dus dood mocht gaan. Ik werd na die droom midden in de nacht wakker met de gedachte: "Oh ja, logisch.". En toen ben ik weer als een blok in slaap gevallen. Maar nu ben ik uiteraard de inhoud van de droom vergeten .
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:26:23 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56436808
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had me laatst voorgenomen dat ik iets wou dromen over waarom ik ook alweer hier zo graag wou incarneren ( ). Een beetje duidelijkheid over wat ik hier doe. Toen heb ik naar mijn herinnering iets gedroomd over wanneer mijn 'missie' klaar was en wanneer ik dus dood mocht gaan. Ik werd na die droom midden in de nacht wakker met de gedachte: "Oh ja, logisch.". En toen ben ik weer als een blok in slaap gevallen. Maar nu ben ik uiteraard de inhoud van de droom vergeten .
Mên, dat is vervelend ja. Ik heb wel met enige regelmaat dat ik een diepzinnig gesprek heb met iets of iemand en ja, zodra ik mijn wekker de tweede keer op snooze goooi ben ik het alweer vergeten .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56437372
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Mên, dat is vervelend ja. Ik heb wel met enige regelmaat dat ik een diepzinnig gesprek heb met iets of iemand en ja, zodra ik mijn wekker de tweede keer op snooze goooi ben ik het alweer vergeten .
Ja herkenbaar . Ik had laatst ook iets heel mooi symbolisch gedroomd wat echt de lading dekte van een ervaring op dat moment. Natuurlijk helemaal vergeten toen ik eenmaal aan het ontbijt zat..

Ik denk dat in dit geval het ook niet de bedoeling was dat ik het echt zou onthouden. Het is dat ik er zo expliciet om gevraagd heb, maar anders had ik het niet geweten. Het doet er verder ook niet toe, behalve dat ik maandag even dipmoment had en graag weer even die bevestiging wou hebben. Toen ik opstond was dat gevoel van bevestiging er nog wel, alleen de feitelijke inhoud niet meer. Het heeft dus wel zijn doel gediend kennelijk.

Handig btw om in je droom te gaan lopen schelden. Wel de opluchting, maar niet de nasleep in je dagelijks leven . Mooie manier om iets op z'n plek te zetten.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:59:59 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56437487
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:54 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ja herkenbaar . Ik had laatst ook iets heel mooi symbolisch gedroomd wat echt de lading dekte van een ervaring op dat moment. Natuurlijk helemaal vergeten toen ik eenmaal aan het ontbijt zat..

Ik denk dat in dit geval het ook niet de bedoeling was dat ik het echt zou onthouden. Het is dat ik er zo expliciet om gevraagd heb, maar anders had ik het niet geweten. Het doet er verder ook niet toe, behalve dat ik maandag even dipmoment had en graag weer even die bevestiging wou hebben. Toen ik opstond was dat gevoel van bevestiging er nog wel, alleen de feitelijke inhoud niet meer. Het heeft dus wel zijn doel gediend kennelijk.
Naja, je weet nog wel je reactie natuurlijk 'Logisch' dus dat is iig wel iets waar je het mee eens was. Voordeeltje! Ook onlangs nog een de kreet 'figment of my creation' in mijn hoofd gehad. Vond ik wel een leuke zin . Maarja, dan had ik liever de zin van het leven gehad dan een tegeltjes-spreuk.
quote:
Handig btw om in je droom te gaan lopen schelden. Wel de opluchting, maar niet de nasleep in je dagelijks leven . Mooie manier om iets op z'n plek te zetten.
. In het echt is dat meisje gewoon hartstikke schattig en heb ik nooit problemen met haar gehad. Al doet dat niets af aan de woedeuitbarsting van het moment natuurlijk. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_56501185
Laatste tijd vaak dieren die in mijn droom voorkomen.

Een blauwe en rode papegaai die hele gesprekken voeren met elkaar en daarna met mij gaan praten. Daarna een paard waar ik mee ga paardspringen en waar ik eten en een zadel voor ga kopen en tenslotte wilde zwijnen waarbij ik in een auto langs rij, vervolgens springen die zwijnen door het open raam de auto binnen en slaan ze met hun slagtanden de bijpassagier de hersens in waardoor ik helemaal onder hersens en bloed kwam te zitten.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 4 februari 2008 @ 00:49:46 #289
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_56516554
ik droomde vannacht dat ik op de rug van Anick blies terwijl ik haar rug aan het masseren was

mijn eerste reactie vanmorgen: .
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_56550985
Nou mijn droom van gisternacht.

Groep mensen, er was iets, ik liep boos/verontwaardigd weg en zei beetje hardop 'doe niet zo onaardig !' (assertief zijn in je droom, yeah !). Vrouw kwam naar mij toe of achter mij aan, legde haar handen op mijn hoofd, soort van instraling kreeg ik ofzo en ze zei iets van vlinder of je bent een vlinder, weet ik veel, kwamen soort van webben nog even uit mijn handen en verdwenen weer toen ik er (kennelijk half verbaasd) ernaar keek. Toen schoot de naam witje7 mij te binnen, 'witje 7'.

Ik liep weg als witje7 en vervolgens veranderde de droom in een behoorlijke feelgooddroom, er gebeurde veel mooie dingen (waarvan ik helaas inmiddels en shit !!! shit shit de helft weer vergeten ben maar er gebeurde dus nog veel moois), ligt ergens achter nog in mijn gevoel, of mijn gevoel herinnert zich dat nog.

Ben dus nu getransformeerd naar een vlinder en mijn codename is seven, witje7 !
  maandag 25 februari 2008 @ 00:15:56 #291
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_56959705
K onthou wel vaak dromen. Dit zijn een aantal van m'n laatsten. Beetje beknopt i know >_>


- Ik zwem naar een tafeltje in de zee. Er komt een octopus (!) aan die mij een knuffel probeert te geven...

- Wij kijken uit het raam bij de eet-tafel:: iedereen ziet ufo's, getrouwde stelletjes in bootjes en het Alhambra (zo'n beroemd gebouw). Ik zie alleen een paars huis.

- Spin die zich gedraagt als een vrolijke hond. Even groot als hond.

- Vrolijke poedel op het weggetje, een boxer (hond) in tuin van Peter (oude buurman) die op mij en de poedel afrent maar niet dichterbij komt.

- Zwerm van kristallen verandert in zwerm (of schol ?) piranhas en vliegt naar een manta-vis (?) die wordt opgegeten.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_56962307
Ik droomde vannacht dat ik een heleboel kittens ging redden. Ik zocht dozen waar ze allemaal in konden, want hun baasje was gemeen en wilde ze dood hebben.
pi_57076389
Vannacht gedroomd dat ik ging shoppen. Was op zoek naar een aardappelschilmesje (of soort van dunschiller, don't remember) en ik had voor Eur. 28,50 een heel mooi beeldje gekocht met een kikkertje erop of zo

En de winkels gingen allemaal bijna dicht, maar toch had ik het gevoel dat ik heel dicht bij mijn aankoop in de buurt zat. En er was nog iets met een persoon, maar dat kan ik me niet helemaal goed meer herinneren. Iemand die naast me liep, een naaste ook van me.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_57088401
Vannacht zat ik te dineren aan tafel met een vrouw die ik niet ken. Ze zag eruit als echt mens zoals mensen in het dagelijkse leven eruit zien, erg realistisch zag ze eruit. alsof ze dus echt bestaat in het dagelijkse leven terwijl ik haar nog nooit ben tegengekomen eye to eye. Vond het zelfs tijdens die droom vreemd dat ik tegenover een vrouw zat in mijn droom die ik niet kon maar die er echt uitzag. Met echt bedoel ik dan alsof je echt aanwezig bent met zo iemand, de bewegingen de uitdrukking in het gezicht en de uitstraling en ga zo door.

Er zijn geen woorden gezegd, alleen maar aan tafel gezeten om te eten. Ze had een iets getinte huidskleur en donkere haren.

Een stille droom waar niet veel gebeurde behalve aan tafel zitten.

Verder niet veel gedroomd afgelopen dagen en dat is van de ene kant erg okey omdat ik van dromen wel eens onrustig kan slapen. Gisteren amper geslapen dus helemaal niet kunnen dromen maar de nachten waar ik wel sliep was het stil.

Een week geleden voor het slapen gaan liggen wakker dromen en mezelf succesvol laten zijn in het dromen bewust, was bezig om mezelf als bierproducent te maken waarbij ik een bier op de markt bracht waar je prettig dronken van wordt maar die niet slecht is voor de lever en de hersens. Was mezelf als wijnproducent aan het inbeelden waarbij ik de beste wijnen kon maken en had in die wakkere dromen nog meer producten die verantwoord zijn en waar je wel van kunt genieten.

En toen viel ik in slaap om vervolgens een droom te krijgen over afval en vervuiling. Tijdens het wakkere dromen verkocht ik miljarden flessen bier en miljoenen flessen wijn en nog meer producten zoals kleding, voedsel, auto's en ga zo door. En dan val ik in slaap en dan gaat de wereld helemaal kapot in die droom waarbij ik mede schuldig wordt aangekaart

Alsof dromen toch willen zeggen wat je fout denkt of doet. Tijdens het wakkere dromen was ik me dus echt overtuigd dat goede producten aan de mens aanbieden heel goed is in grote getale, en dan daarna het antwoord in de "onbewuste" droom dat het alsnog tot afval leidt als je massa-producent bent.

Geen grote conclusie getrokken aan de "antwoord" droom, producten die aangenaam zijn voor de mens zie ik nog steeds als okey. Maar het nadeel van vervuiling is er alsnog, maar wie weet hoort dat wel erbij. 4000 jaar voor Christus dronken ze ook bier volgens wikipedia dus waarom zouden wij dat niet mogen doen Toen droegen ze ook kleding en aten ze voedsel. Maar dan zonder machinale bewerking.

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 01-03-2008 20:47:36 ]
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:16:51 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57122592
Hm, vannacht een redelijk realistische droom gehad ( In de trant van geen monsters, post-apocalyptische zooi of een incoherent zooitje gebeurtenissen etc. ). Ik had een verdwaalde hond gevonden ( een bassethond ) En was het baasje aan het zoeken. Ik vroeg aan iedereen of ze dit hondje kenden enzo. Maar na een hele rondtoer door mijn dorp kwam er een winkelbediende met de heldere opmerking dat ik op zijn halsband moest kijken en daar stond een adres op. Hondje blij, ik blij en baasje blij. Goeie dingen.

Droom nummer twee was ietwat vreemder. Ik stond in mijn badkamer en had een heel vreemd gevoel over mijn hele lichaam en was een soort van ritueel aan het uitvoeren leek wel. Alles zag er heel vreemd uit en op een gegeven moment zette ik mijn hoofd tegen de spiegel sloot ik mijn ogen en ging ik er doorheen. Daarna werd ik wakker en bleef ik hetzelfde gevoel hebben. Vreemd. Misschien zit ik nu wel in de spiegelwereld !
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:23:53 #296
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_57141189
^ ja, je zit nu op het ¡koF muroF (j/k)

nog 2 rare dromen::

- Tijdschrift waar muziek uitkomt, heeft Rewind en Play -knop, de Stop-knop zit in een ander tijdschrift. Een naakte vrouw staat rechtop op mijn bed als een standbeeld, tijdelijk
achtergelaten door een vrouw die een exacte kopie van de naakte vrouw is, en die eventjes weg is en zo weer terug komt. Ik kan niet dichterbij de naakte vrouw komen.

- Deel 1 ~ Ik wil met een motor naar iemand toe die via de telefoon om hulp vraagt, maar de persoon die met mij mee zou gaan komt maar niet opdagen en vertelt even later, als ie
der eindelijk is, dat ie honger heeft. De persoon die om hulp vroeg is helemaal vergeten.
Deel 2 ~ Ik sta voor een spiegel en ontdek dat ik eigenlijk in een rijdende auto zit. Ik wil niet in die auto zijn en spring eruit voor het huis van mijn oma.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 5 maart 2008 @ 04:29:50 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57165978
Ok, ik satan, God en nog iemand zaten op een terras te geinen met een gozer die blijkbaar homosexueel was. En we zaten hem zwaar te mindfucken. Op een gegeven moment hapte hij (dunno how, or why ) en deed hij een poging om mij te versieren oid waarna ik tegen hem schreeuwde dat hij een samenwerkingsverband met God, Satan en de KGB verstoorde en als hij nu niet meteen weg zou gaan hij en zijn volgende 15 incarnaties geen daglicht meer zouden zien. Toen zij hij iets in de trant van 'alas romeo, we zijn niet voorbestemd voor elkaar en ik probeerde heel serieus en droevig te kijken terwijl hij weg liep van het terras ( Samen met God en Satan ( volgens mij )) en voordat we in lachen uit konden barsten werd ik wakker door het brandalarm waarvan de batterij op is dus blijft ie omde zoveel tijd piepen. Zal ook wel de reden zijn dat ik hem nog weet voordat ik over 3 uur pas wakker hoef te worden.

Een hilarische 'je had erbij moeten zijn' droom .

Nu ga ik weer verder slapen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 maart 2008 @ 04:56:58 #298
84524 Morwen
I got life
pi_57165988
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 04:29 schreef jogy het volgende:
Ok, ik satan, God en nog iemand zaten op een terras te geinen met een gozer die blijkbaar homosexueel was. En we zaten hem zwaar te mindfucken. Op een gegeven moment hapte hij (dunno how, or why ) en deed hij een poging om mij te versieren oid waarna ik tegen hem schreeuwde dat hij een samenwerkingsverband met God, Satan en de KGB verstoorde en als hij nu niet meteen weg zou gaan hij en zijn volgende 15 incarnaties geen daglicht meer zouden zien. Toen zij hij iets in de trant van 'alas romeo, we zijn niet voorbestemd voor elkaar en ik probeerde heel serieus en droevig te kijken terwijl hij weg liep van het terras ( Samen met God en Satan ( volgens mij )) en voordat we in lachen uit konden barsten werd ik wakker door het brandalarm waarvan de batterij op is dus blijft ie omde zoveel tijd piepen. Zal ook wel de reden zijn dat ik hem nog weet voordat ik over 3 uur pas wakker hoef te worden.

Een hilarische 'je had erbij moeten zijn' droom .

Nu ga ik weer verder slapen.
Slaap wel, ik zal me er buiten houden vanaf nu

Hmmm, ik ben bezig met verwerkingsdromen en ik vind het drie keer niks. Maar moet er doorheen, I know. Waardeloos, steeds terug opbouwen vanaf wakker worden. Ik put mezelf uit maar ook dat werkt blijkbaar niet Ik ben zo bang om weer die dromen te krijgen dat ik dingen zie en ik ben helemaal geen bang persoon. Maar ik wil rust, gewoon slapen en wakker worden.........uitgerust. Gaat me lukken , maar nu even niet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:14:03 #299
188922 Waris7
Dikke Man
pi_57168128
E! Kan iemand hier droomduiden of heeft daar weleens een boek over gelezen ofzo?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:23:18 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57169631
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 04:56 schreef Morwen het volgende:

[..]

Slaap wel, ik zal me er buiten houden vanaf nu
Hoeft niet hoor, ik heb me kapot vermaakt .
quote:
Hmmm, ik ben bezig met verwerkingsdromen en ik vind het drie keer niks. Maar moet er doorheen, I know. Waardeloos, steeds terug opbouwen vanaf wakker worden. Ik put mezelf uit maar ook dat werkt blijkbaar niet Ik ben zo bang om weer die dromen te krijgen dat ik dingen zie en ik ben helemaal geen bang persoon. Maar ik wil rust, gewoon slapen en wakker worden.........uitgerust. Gaat me lukken , maar nu even niet
Klinkt nasty, succes/sterkte. . Kick them out of the window. Sinds ik gestopt ben met roken, drinken en weet ik het allemaal heb ik levendige dromen waar ik U tegen zeg trouwens.

Nadat ik weer terug in slaap ben gevallen heb ik ten eerste een vriend van mij in ekaar gebeukt om een of andere rare reden ging ie achter mij en iemand aan die ik aan het beschermen was. ( Ik heb mijn excuses vanochtend maar even aangeboden aan hem ) En daarna kwam ik dus in een scene van The matrix met morpheus en alles. Ik stond er echt bij en zei ook 'Je maakt een grapje, toch?' En uiteindelijk maar gewoon de blauwe pil genomen. Later kwam ik erachter dat het de verkeerde was. Now i'll never know .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')