kunnen heel mooi zijn, maar je hebt er ook draken tussen zitten, zoals altijd..quote:
Maar wel een met pak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef Thisbe het volgende:
Ik gooide hem dicht hè?![]()
Overigens ben ik nog niet aangenomen of beëdigd, dus ik ben voorlopig nog gewoon Toos werkloos.![]()
maar wel in pak!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef Thisbe het volgende:
Ik gooide hem dicht hè?![]()
Overigens ben ik nog niet aangenomen of beëdigd, dus ik ben voorlopig nog gewoon Toos werkloos.![]()
Draken heb je gewoon altijd wel idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
kunnen heel mooi zijn, maar je hebt er ook draken tussen zitten, zoals altijd..
maar achter een linkje janet reno wil je niemand aandoen zo vroeg op de ochtendquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Draken heb je gewoon altijd wel idd.
neequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:35 schreef Q. het volgende:
Uitslapen is stom.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:59 schreef fembol het volgende:
Hebben we het al gehad over mannen in pak?![]()
Tenminste, als je niet de deur uit moet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
vandaag alleen vrouwen.. de mannen (ik) lopen in boxer en gekreukt t-shirt
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
vandaag alleen vrouwen.. de mannen (ik) lopen in boxer en gekreukt t-shirt
![]()
om sigaretten te kopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien is het een goed idee om studieboeken die ik nooit heb gebruikt te verkopen.
Nee eten en drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
om sigaretten te kopen?
idd wel een goed idee, als je ze nooit meer gebruiken gaat.. ik heb ze allemaal nog, zoek soms ook wat op
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee eten en drinken
En sparen en ruimte maken in m'n boekenkast voor toekomstige studieboeken die ik dan wel ga gebruiken.
Puik idee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee eten en drinken
En sparen en ruimte maken in m'n boekenkast voor toekomstige studieboeken die ik dan wel ga gebruiken.
Een bevallige jongedame als jij die eten en drinken nodig heeft? Daar hoef je toch maar even iemand lief voor aan te kijken en dan is het geregeld?quote:
profiteurs.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Een bevallige jongedame als jij die eten en drinken nodig heeft? Daar hoef je toch maar even iemand lief voor aan te kijken en dan is het geregeld?
Toch, Air?
Soms moet je even Twisten he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:18 schreef liefie_ het volgende:
hey twist!
waarom heet je anders?
je bent toch gewoon twist?
Ik ben tegenwoordig ook iets liever, over het algemeen, soms. Enzo.quote:
gekrabt in het asiel?quote:
pfew je liet me heel erg schrikken!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet weggooien, verkopen!
nee maar wel in t asielquote:
nee ze hebben m weer kunnen vangenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:28 schreef nixxx het volgende:
en er loopt nu een grote herdershond los?
Misschien weet jij dit wel. Ik las op de site van het asiel in utrecht dat ze altijd blij zijn met oude dekens en zooi. Maar zouden ze ook oude hoofdkussens kunnen gebruiken denk je? (misschien leuk voor katten om op te liggen ofzo). Want ik heb er twee liggen die weg moeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze hebben m weer kunnen vangen
gelukkig maar want t is er een met ongericht gedrag (hij kan bijten)
ja wij gebruiken iig wel eens kussenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit wel. Ik las op de site van het asiel in utrecht dat ze altijd blij zijn met oude dekens en zooi. Maar zouden ze ook oude hoofdkussens kunnen gebruiken denk je? (misschien leuk voor katten om op te liggen ofzo). Want ik heb er twee liggen die weg moeten.
Ik ga er binnenkort gewoon eens heen fietsen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja wij gebruiken iig wel eens kussen
voor in mandjes idd of zo
je kunt ze ff opbellen
bij ons asiel mag je niet door lopen naar de dieren als je niet echt heel zeker bent dat je er een wil ( en dan moet je nog aan kunnen geven wat voor iets en zo) omdat de dieren anders heel gestresst rakenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort gewoon eens heen fietsen.
En dan zorgen dat ik zonder kat naar buiten kom, gelukkig heb ik geen geld dus nu moet dat wel lukken.
heel hard scrubben?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ow nee ik heb nog iets stoms gedaan zag ik net
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
heb ik die met zelfbruin gepakt van mn zusje per ongeluk
nu heb ik oranje onderbenen
hoe gaat dat er af!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
Mooi, want ik ben verliefd op een kat daar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij ons asiel mag je niet door lopen naar de dieren als je niet echt heel zeker bent dat je er een wil ( en dan moet je nog aan kunnen geven wat voor iets en zo) omdat de dieren anders heel gestresst raken
zoeen die alleen nog goed is voor de panquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien geven ze zo'n oude kat wel gratis weg. Zo'n beest met drie poten, 1 oog en geen staart.
dat word lastig met alleen linksquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
heel hard scrubben?
arme jij.
Is kat lekker?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zoeen die alleen nog goed is voor de pan
geen ideequote:
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
Oh, en ik moet binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een leuk pak, mijn huidige houdt nog rekening met tien kilo extra Litpho.
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.
20 kilo mag ook hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?.
maar wel gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Met twee personen in 1 pak is sowieso niet handig Litpho.
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.quote:
Is dit een hint?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.quote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.
Hoi nixxx.
Gezellig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zullen we vanmiddag gaan picknicken?
met of zonder loodgieters?quote:
Ik heb een vrij ruime ervaring met het weerstaan van inlogschermenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
heerlijk mannen in pak![]()
http://www.whoozz.com/Photos/ShowPhotos.aspx?f=6&pid=3071&aid=336 wees nou eerlijk dit kan je toch niet weerstaan ?
Nee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Houden jullie ook van mannen in pak ?
Arme CL.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Nee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Persoonlijk niet. Ik heb meer met vrouwen in een mantelpakje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Laat je al die arme beestjes niet al te veel oranje zien? Daar schrikken ze zo vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:52 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben weer naar t asiel
geen idee wat ik daar moet doen want ik kan niks vastpakken en zo
maar toch
who made you moderator?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
nopequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
Dat is een offtopic opmerking, liefstequote:
Dan doe je dat maar in een ander subforum, maar niet in R&Pquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef nixxx het volgende:
baggeren is nederlands trots!
En terecht, trut.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een offtopic opmerking, liefste.
Ontopic: gisteren had ik afgesproken met een jongen en hij heeft me gewoon laten zitten!
welk subforum is daar het best voor?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar in een ander subforum, maar niet in R&P.
Hoe gaat het trouwens met jouw R?.
ONZ of GC, daar mag dat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
welk subforum is daar het best voor?
en dat gaat je niets aan
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ook alleen maar omdat je mod wilt worden
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig..
gewoon "thijs Bosma-en"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Burdie je bent gewoon vervelend aan het zijn hier.
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef nixxx het volgende:
ach je vraagt maar raak..
Depressie en blij zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
bij jou zoek ik er ook geen sneer achterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.
nou gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Zonde. Al hoop op enige veranderingen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
bij jou zoek ik er ook geen sneer achternog niets veranderd
![]()
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
ze is bekaf johquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Q. het volgende:
CL, kom je ook naar het park?
Godt.quote:
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)
Vooralsnog staat het iedereen vrij zijn/haar ei kwijt te kunnen, of hier, of in een ontopic reeks, of in een eigen topic. Mogelijkheden te over, lijkt me.
ik? niets.. maar de loodgieter....quote:
Dan zien we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Maar ik dacht dat het ook een wens was van de modjes/FA's om de R&P SC sowieso wat in te perken.
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ookquote:
afvallen doen we in LIFquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Als in: R&P gerelateerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Dat heeft toch geen zin als vrijwel niemand dat wil. Laat het lekker. Als de modjes eindelijk een besluit maken dan horen we dat wel. Maar dat moeten ZIJ doen, niet jij. De discussie is nu wel gevoerd en begint oervervelend te worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Probeer de boel maar ontopic te houden zonder jezelf tot moderator te bevorderen. Geef het goede voorbeeld in plaats van anderen bij te sturen. Tot dan toe ben je gewoon aan het miepen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?!
Wat een kut ava.quote:
ja vroeger.. toen jij nog mod was.... toen deed men net aan dat soort ONZquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Exact. Daar is geen gedram voor nodig.quote:
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Laat ik eens ontopic doen dan; hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
dus moeten wij maar veranderen omdat ji als mede-user j dat opeens wilt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
Lang leve lushquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
kan beter andersom...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
niet alle r&P users zijn zo he... niet te generaliserendquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb geen interesse in depressief doen, users uitschelden en krassen.
hoe komt?quote:
vrouwen hebben geen klotequote:
Waarom?quote:
Een ontopic R&P SC moet wel het goede voorbeeld geven, en zeker voor de depressieve users zo min mogelijk drempel opwerpen (lees: zo min mogelijk afwijken van hun eigen modus operandi).quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet alle r&P users zijn zo he... niet te generaliserend
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb geen interesse in depressief doen, users uitschelden en krassen.
ow.. *kras*quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ontopic R&P SC moet wel het goede voorbeeld geven, en zeker voor de depressieve users zo min mogelijk drempel opwerpen (lees: zo min mogelijk afwijken van hun eigen modus operandi).
Wat een lage streek van hem!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ontopic: gisteren had ik afgesproken met een jongen en hij heeft me gewoon laten zitten!
oh die laatste is best vies geloof ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen wat karma (geurtje, zeep, shampoo)
Angels delight (zeep)
Jumping juniper (ofzo, shampoo)
en nog een blauwe shampoobar met zeedinges
Gewoon afmaken waar je aan bent begonnen, het ergste is dat je dood gaat en dat ga je uiteindelijk tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat het leven bagger is. En waarvoor doe ik het eigenlijk nog?
zo droog ruikt die best okequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh die laatste is best vies geloof ik. Of was dat een andere? Ze hadden er eentje die meurde naar dode vis of zo, te goor.
Maar om het R&Perig te houden: Je wordt een stuk blijer als je jezelf even uitgebreid hebt verwend en ondergesmeerd en alles is geplukt en gescrubd en je ruikt weer lekker.
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de meest handige woordkeus was voor iemand die zoekt naar de zin van het leven?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon afmaken waar je aan bent begonnen
Ga in overlevingsmodus: Leef van feest naar feest!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga in overlevingsmodus: Leef van feest naar feest!
Dan wordt het tijd om meer op te trekken met iemand die wat van die stofjes overheeft en je ermee kan infecteren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.
Wanneer is het weer feest?quote:
Kwats.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om meer op te trekken met iemand die wat van die stofjes overheeft en je ermee kan infecteren..
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:
meer bier drinkenquote:
wat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd?.
Dat, wat je als kwats bestempelde.quote:
Alsof die stofjes overgedragen kunnen worden van lichaam naar lichaam.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat, wat je als kwats bestempelde.
of je moet die ander zijn hersens opetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Alsof die stofjes overgedragen kunnen worden van lichaam naar lichaam.
Het is geen pfeiffer.
Er zijn uitgebreide proeven gedaan met een eiwitrijk dieetquote:
Litpho, de man die tussen de regels door kan lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn uitgebreide proeven gedaan met een eiwitrijk dieet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de meest handige woordkeus was voor iemand die zoekt naar de zin van het leven?.
Een pleeborstel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:17 schreef nixxx het volgende:
nee, ik ga glas weggooien en een borstel kopen
Wie weet koopt hij een borstel die ik nog niet kenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet koopt hij een borstel die ik nog niet ken
Dat is een tandenborstel, die ken ik alquote:
Die dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is een tandenborstel, die ken ik al
Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:03 schreef nixxx het volgende:
tis dr?
Herkenbaar. Ik voel mezelf stukken gelukkiger sinds ik heb besloten te stoppen en alleen nog maar te gaan genieten van mijn (weinige) vrije tijd. Mocht ik ooit de energie weer vinden ga ik weer verder. Maar nu niet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?
Nee. Op het zonneterras van Casa Landa.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef nixxx het volgende:
lekker op het zonneterras van casa mokster?
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?quote:
ik neem wel een wieckse rosequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?
ik drink wel bierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef nixxx het volgende:
ik grap ook maar wat hoorik ben ook "wel eens" genant dronken geweest
...
maar klinkt als leuke spulletjes die je gekocht hebt![]()
wie moet verhuizen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef CherryLips het volgende:
En half Utrecht zit in t park.
Moet verhuizen.
En ik maar werken.
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik drink wel bieralleen niet zoveel en snel meer en niet als ik slecht gegeten heb en moe ben
wieckse rose is trouwens rosebier![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
Naar een stad *Utrecht, check*quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
het is wijvenbierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)![]()
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wijvenbier![]()
ik ken alleen de wittekerke variant dus ben benieuwd naar deze.
snap uberhaupt niet dta mannen het proberenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
snap uberhaupt niet dta mannen het proberen
Den Haag!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Steden waar ik wel wil wonen:
Utrecht
Den Haag
Arnhem
Nijmegen
Leiden
dat komt omdat het een analfabetisch lijstje isquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht staat toch echt bovenaan het lijstje![]()
maar airwin en plato wonen in den haag +2!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar leuk en betaalbaar is.
En ik niet helemaal alleen ben(+1 voor Utrecht en Arnhem).
banen zijn lang zo leuk niet als ze soms lijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef CherryLips het volgende:air
Misschien is een baan ergens ook wel handig.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef liefie_ het volgende:
dat heeft toch iedereen met dit weer?
yepquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef liefie_ het volgende:
dat heeft toch iedereen met dit weer?
zin in sex bedoel ikquote:
Dat snapte ik al, alleen die weersafhankelijkheid snap ik niet,quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zin in sex bedoel ik
(of snapte je dat al)
heb jij ook zin?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Kijken wat er vanavond in Tivoli rondloopt.
schopt!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat niet he, met je digitale meisje?
ik weet ook niet hoe t in zn werk gaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat snapte ik al, alleen die weersafhankelijkheid snap ik niet,.
Q nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
schopt!
ze is niet digitaal.. ze is een end weg
mwah daar kun je zo iets aan doen als ze wil danquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
schopt!
ze is niet digitaal.. ze is een end weg
Ja het schijnt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe t in zn werk gaat
maar serieus bij veel mensen werkt t zo
en lekker weer voor buiten sexquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja het schijnt.
Het voordeel van goed weer is natuurlijk dat het vrouwelijk schoon wat beter zichtbaar is,, maar verder maakt het voor mij niets uit wat dit betreft.
Dat is zondermeer nog een practisch voordeel,quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer voor buiten sex
en buitensex is kei geil
Oh ja, we moesten ontopic zijn he?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
schopsex? >>[KEL]quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
sex moet je juist niet beperken tot een plek!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*schopje SEX*
ja jeej, je ziet m'n armen nu. geil!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja het schijnt.
Het voordeel van goed weer is natuurlijk dat het vrouwelijk schoon wat beter zichtbaar is,, maar verder maakt het voor mij niets uit wat dit betreft.
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Jup, oa.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja jeej, je ziet m'n armen nu. geil!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
we've got the right to bare arms!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je wel!quote:
Samenwonen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar leuk en betaalbaar is.
En ik niet helemaal alleen ben(+1 voor Utrecht en Arnhem).
jij woont al samenquote:
ik heb alleen een korte broek aan, verder zie je allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn armen zie je en een deel van mn rugheeel lage rug heeft dit shirtje heb dr wel een hemdje onder aan
Ik zie heul niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn armen zie je en een deel van mn rugheeel lage rug heeft dit shirtje heb dr wel een hemdje onder aan
daar gaat mn eetlustquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb alleen een korte broek aan, verder zie je alles
quote:
tuurlijkw ij zijn toch veel te labiel om ergens anders te mogen komenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, we zitten nog in R&P.
lange kousen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wou een rokje aan morgen...
maar dat gaat nu niet met oranje onderbenen!
in de zomer?quote:
trek een schoolmeisjes uniformpje aan, met losgeknoopte stropdas en al.. en twee staartjes in je haar en met lange kousenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in de zomer?
dat staat nog gekker dan een lange broek haha
mn vinger word trouwens zwart geloof ik... dat kan niet goed zijn he
dat doe ik met carnaval altijd alquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
trek een schoolmeisjes uniformpje aan, met losgeknoopte stropdas en al.. en twee staartjes in je haar en met lange kousen
het hele jaar door carnaval!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik met carnaval altijd al
dan is het tof!
Ik dacht dat jij als (b)engeltje ging?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doe ik met carnaval altijd al
dan is het tof!
spuit11quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |