Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:03 schreef nixxx het volgende:
tis dr?
Herkenbaar. Ik voel mezelf stukken gelukkiger sinds ik heb besloten te stoppen en alleen nog maar te gaan genieten van mijn (weinige) vrije tijd. Mocht ik ooit de energie weer vinden ga ik weer verder. Maar nu niet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben m'n studie ff flink zat... Iets tijdelijks, maar het is wel ontopic om dat hier ff te uiten, toch?
Nee. Op het zonneterras van Casa Landa.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:11 schreef nixxx het volgende:
lekker op het zonneterras van casa mokster?
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?quote:
ik neem wel een wieckse rosequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je er ook nog een Leffe blond bij dan?
ik drink wel bierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:36 schreef nixxx het volgende:
ik grap ook maar wat hoorik ben ook "wel eens" genant dronken geweest
...
maar klinkt als leuke spulletjes die je gekocht hebt![]()
wie moet verhuizen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:39 schreef CherryLips het volgende:
En half Utrecht zit in t park.
Moet verhuizen.
En ik maar werken.
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik drink wel bieralleen niet zoveel en snel meer en niet als ik slecht gegeten heb en moe ben
wieckse rose is trouwens rosebier![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
Naar een stad *Utrecht, check*quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Naar een stad met leuke mensen, mooie parken en/of strand.
het is wijvenbierquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ken het, vind het wat te zoet eigenlijk... maar smaken verschillen he en jij bent een meisje vrouw(tje)![]()
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wijvenbier![]()
ik ken alleen de wittekerke variant dus ben benieuwd naar deze.
snap uberhaupt niet dta mannen het proberenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hehehe ik dacht het ook zo maar wilde het iets subtieler opschrijven
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
snap uberhaupt niet dta mannen het proberen
Den Haag!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Steden waar ik wel wil wonen:
Utrecht
Den Haag
Arnhem
Nijmegen
Leiden
dat komt omdat het een analfabetisch lijstje isquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht staat toch echt bovenaan het lijstje![]()
maar airwin en plato wonen in den haag +2!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als het maar leuk en betaalbaar is.
En ik niet helemaal alleen ben(+1 voor Utrecht en Arnhem).
banen zijn lang zo leuk niet als ze soms lijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef CherryLips het volgende:air
Misschien is een baan ergens ook wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |