Ik leef erg met die Bolle mee en ben dan anti de veroorzakersquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan om dit te verdienen?
je hebt slecht gekooktquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan om dit te verdienen?
Dank voor je duidelijke uitleg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De ontsluiting bij een paard gaat heel snel (het is eigenlijk geen ontsluiting zoals bij mensen). Het hele traject tot/met de bevalling is hooguit 10 minuten.
Mijn inschatting is dat het vannacht of (minder waarschijnlijk) morgennacht zal gebeuren. Een paard bevalt idd altijd 's-nachts ivm de rust. Als je een paard verstoord wordt de bevalling echt onderdrukt.
Een paard heeft niet voldoende ruimte (zoals een koe) om te helpen met het draaien van het veulen en je kunt niet 'naar binnen' om een touwtje te bevestigen. Het is gewoon te krap.
APK en ik hadden het over de Spice Girls hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik leef erg met die Bolle mee en ben dan anti de veroorzakers![]()
Aahh spice girls talkquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
APK en ik hadden het over de Spice Girls hoor.
Ik leef ook met Eginia/Irginia mee! Ik zit niet voor niets hier met alleen het geluid van stream 3...Ik heb dit nog nooit life meegemaakt en heb gister tot 05.00 uur naar haar gekeken en geluisterd!
brianquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
Wie van de bewoners heeft dat paard eigenlijk bezwangerd?
Wie denk je... Ik geef je 1 kans...en 1 hint...Ze was al zwanger toen Amanda binnenstapte.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
Een 200-daagse proef met Brian heeft aangetoond dat hij niet kan klaarkomen. Een second opninion met een zwangerschapstest bij Amanda heeft ook negatief gescoord. Met redelijke zekerheid kan Brian dus worden uitgesloten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
IVF!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een 200-daagse proef met Brian heeft aangetoond dat hij niet kan klaarkomen. Een second opninion met een zwangerschapstest bij Amanda heeft ook negatief gescoord. Met redelijke zekerheid kan Brian dus worden uitgesloten.
Inschattingen van fysieke afmetingen doen vermoeden dat Japio ook niet betrokken kan zijn.
Ik weet niet of dat wel zo verstandig is....... Als het nog even zo rustig blijft ga ik ook pitten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:30 schreef bunnyma het volgende:
Ze staat nu wel weer erg rustig.... ik ga dan toch maar naar bed.
Hoop wel dat er veel caps worden gemaakt.
Ik vertrouw op BSOL.![]()
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Dat een merrie zolang moet doen met weeën, dat geloof ik niet.
KWPN'ers zijn niet zuiver, maar doorgefokt.
Doorgestoken kaart!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Dat een merrie zolang moet doen met weeën, dat geloof ik niet.
KWPN'ers zijn niet zuiver, maar doorgefokt.
Nee, dat is iets anders. In dit geval is het inseminatie.quote:
Ja, dat van die donor had ik ook gehoord. Maar als ik het goed begrijp, is dit paard dus aan een stuk door zwanger.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is iets anders. In dit geval is het inseminatie.
Ter info : Ellen (eigenaresse) gaat dit weekend de zaaddonor voor de volgende inseminatie al selecteren. De draagtijd van een paard is globaal 11 maanden en volgend voorjaar (rond deze tijd) wordt een volgend veulen gepland,
Dat noemen ze fokveequote:Op zaterdag 14 april 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat van die donor had ik ook gehoord. Maar als ik het goed begrijp, is dit paard dus aan een stuk door zwanger.
Ja, jij hebt zeker nooit een kortstondige verhouding gehad met de opperstalmeester van de koninklijke stallen, anders zou je wel weten dat KWPN'ers heel anders bevallen en zeker doorgefokt zijnquote:
Ja, ook een goede vergelijking. Zelf zat ik aan broodfokkers van raskatten te denken: kat de deur uit na 4 of 5 jaar als het dier 'te oud is'. Daar heb ik er dus twee van, van die wegwerpbeesten.quote:
YEP. Paarden bevallen bij voorkeur in het voorjaar. De veulens drinken (in de wei) 6 maanden bij de moeder. Tegen het najaar moet alles weer 'op stal' en dan wordt moeder en veulen gescheiden. Het volgend voorjaar begint het verhaal opnieuw met het volgende veulen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat van die donor had ik ook gehoord. Maar als ik het goed begrijp, is dit paard dus aan een stuk door zwanger.
Geldkwestie dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
YEP. Paarden bevallen bij voorkeur in het voorjaar. De veulens drinken (in de wei) 6 maanden bij de moeder. Tegen het najaar moet alles weer 'op stal' en dan wordt moeder en veulen gescheiden. Het volgend voorjaar begint het verhaal opnieuw met het volgende veulen.
Hier een linkje, waar je je helemaal kan uitlevenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ook een goede vergelijking. Zelf zat ik aan broodfokkers van raskatten te denken: kat de deur uit na 4 of 5 jaar als het dier 'te oud is'. Daar heb ik er dus twee van, van die wegwerpbeesten.
Zonder geld zou het niet anders verlopen. Bij paarden in het wild, en ook de vrij lopende paarden in Nederland, is het niet anders. In de natuur is het heel normaal dat een vrouwtje bevrucht wordt in een bepaalde cyclus die overeenkomt met seizoenen. Meestal zijn dat ook de vruchtbare periodes.quote:
Ja, en Ellen is dus waarschijnlijk niet anders.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier een linkje, waar je je helemaal kan uitleven![]()
Wegwerpbeesten
Ik heb Ellen nooit gemogen. Ze gaat niet leuk met Eginia om.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Ellen is dus waarschijnlijk niet anders.
Maar naar ik verwacht houdt Ellen het paard dan niet altijd. Da's dan wel even anders in de natuur.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder geld zou het niet anders verlopen. Bij paarden in het wild, en ook de vrij lopende paarden in Nederland, is het niet anders. In de natuur is het heel normaal dat een vrouwtje bevrucht wordt in een bepaalde cyclus die overeenkomt met seizoenen. Meestal zijn dat ook de vruchtbare periodes.
Nee, je zit echt op een verkeerd spoor. Ik laat je vrj in je mening maar geef je de hint je vooroordeel te veranderen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Ellen is dus waarschijnlijk niet anders.
Ik stel open vragen en gis maar raak aan de hand van andere voorbeelden. Ken jij haar beter?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, je zit echt op een verkeerd spoor. Ik laat je vrj in je mening maar geef je de hint je vooroordeel te veranderen.
Ik ken de boeken niet in detail, maar Eginia is een van de top-merries in Nederland. Vandaar dat ze alleen geinsemineerd wordt met zaad van de meest gerenomeerde hengsten. Neem van mij aan, dat Ellen echt geen slechte fokster is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar naar ik verwacht houdt Ellen het paard dan niet altijd. Da's dan wel even anders in de natuur.
Nee, ik ken Ellen niet persoonlijk. Wel ken ik haar prestaties en haar internationale erkenning. Natuurlijk kan ik niet zien wat jij denkt/weet, maar je hebt te maken met een van de meest bekende Europese foksters. En Eginia is een merrie, waarvan de veulens al lang verkocht zijn, voordat de inseminatie heeft plaats gevonden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel open vragen en gis maar raak aan de hand van andere voorbeelden. Ken jij haar beter?
Ik vraag me toch af hoe je dat weet als je de naam niet kent. De DGK site noemt het paard Irginia, en zoeken naar 'merrie+naam' levert twee verschillende paarden op.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ken de boeken niet in detail, maar Eginia is een van de top-merries in Nederland. Vandaar dat ze alleen geinsemineerd wordt met zaad van de meest gerenomeerde hengsten. Neem van mij aan, dat Ellen echt geen slechte fokster is.
Het grote verschil met bijvoorbeeld Anky van Grunsven is, dat Ellen fokt en Anky traint. Beide dames zijn actief op hetzelfde hoge (!) nivo.
Des te triester is het dat deze merrie zonder hulp van haar groep moet bevallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ken de boeken niet in detail, maar Eginia is een van de top-merries in Nederland. Vandaar dat ze alleen geinsemineerd wordt met zaad van de meest gerenomeerde hengsten. Neem van mij aan, dat Ellen echt geen slechte fokster is.
Het grote verschil met bijvoorbeeld Anky van Grunsven is, dat Ellen fokt en Anky traint. Beide dames zijn actief op hetzelfde hoge (!) nivo.
Niks kwaads over Ellen per se, maar hoe goed ze ook is en hoe gerenommeerd de hengsten ook, het blijft toch staan dat Irginia niet meer dan een broedmachine is die zich een deel van het jaar staat te vervelen en dan door een langdurige bevalling heen moet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik ken Ellen niet persoonlijk. Wel ken ik haar prestaties en haar internationale erkenning. Natuurlijk kan ik niet zien wat jij denkt/weet, maar je hebt te maken met een van de meest bekende Europese foksters. En Eginia is een merrie, waarvan de veulens al lang verkocht zijn, voordat de inseminatie heeft plaats gevonden.
Eigenlijk kun je niet spreken van verkopen, het is meer een draagmoederschap. De 'koper' levert in overleg met de fokster het zaad aan.
Onzin, een merrie bevalt altijd alleen, ze zondert zich af.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Des te triester is het dat deze merrie zonder hulp van haar groep moet bevallen.
In de natuur gaat het wel anders te werk; daar zorgen de merries voor elkaar.
Dit is zo'n standje pre-tech![]()
De naam Eginia stond lange tijd op de DGK site, ik heb niet eens nagezocht of dat juist was. Alle bewoners spraken over Eginia.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je dat weet als je de naam niet kent. De DGK site noemt het paard Irginia, en zoeken naar 'merrie+naam' levert twee verschillende paarden op.
En Fries staat zich niet te vervelen zogenaamdquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks kwaads over Ellen per se, maar hoe goed ze ook is en hoe gerenommeerd de hengsten ook, het blijft toch staan dat Irginia niet meer dan een broedmachine is die zich een deel van het jaar staat te vervelen en dan door een langdurige bevalling heen moet?
Vandaag stond er Irginia. Rare boel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Eginia stond lange tijd op de DGK site, ik heb niet eens nagezocht of dat juist was. Alle bewoners spraken over Eginia.
Sorry, een merrie bevalt nooit in een groep - ALTIJD alleen, niets en niemand erbij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Des te triester is het dat deze merrie zonder hulp van haar groep moet bevallen.
In de natuur gaat het wel anders te werk; daar zorgen de merries voor elkaar.
Dit is zo'n standje pre-tech![]()
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Fries staat zich niet te vervelen zogenaamd![]()
De naam van het veulen moet beginnen met een C. Volgens de stamboom. Vrouwelijk: Cora, Mannelijk: Cornelis?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Eginia stond lange tijd op de DGK site, ik heb niet eens nagezocht of dat juist was. Alle bewoners spraken over Eginia.
Ja, met alle lampen aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onzin, een merrie bevalt altijd alleen, ze zondert zich af.
Ben benieuwd wat het wordt. Cornelie en Charles zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De naam van het veulen moet beginnen met een C. Volgens de stamboom. Vrouwelijk: Cora, Mannelijk: Cornelis?
Vr.: Cornelie
Mnl.: Charles (of kunnen Amanda, Natas en Brain dat niet uitspreken)
Wat heeft een zwangerschap te maken met verveling? Fries verveelt zich ook........quote:
Daar is ze allang aan gewend.quote:
Disana, kijk eens naar de stream en zie hoe de merrie door 'een langdurige bevalling' heen moet. Het is bijna schitterend om te zien hoe rustig het paard staat, drinkt en eet. Wat voor 'mistoestanden' zie jij ? (ik hoop wel dat je de stream aan hebt staan)quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks kwaads over Ellen per se, maar hoe goed ze ook is en hoe gerenommeerd de hengsten ook, het blijft toch staan dat Irginia niet meer dan een broedmachine is die zich een deel van het jaar staat te vervelen en dan door een langdurige bevalling heen moet?
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Disana, kijk eens naar de stream en zie hoe de merrie door 'een langdurige bevalling' heen moet. Het is bijna schitterend om te zien hoe rustig het paard staat, drinkt en eet. Wat voor 'mistoestanden' zie jij ? (ik hoop wel dat je de stream aan hebt staan)
Nee, Miss Modbreak, afgelopen nacht had ze weeën, maar die hielden op toen het licht aanging.quote:
Zoals je al de hele avond kunt zien, heeft de merrie het niet eens in de gaten.quote:
Op die fiets. Ik vind het voor geen enkel dier gezond dat het zich verveelt. Maar in vergelijking tot Irginia heeft Fries nog iets meer afleiding: hij wordt soms nog bereden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat heeft een zwangerschap te maken met verveling? Fries verveelt zich ook........
Dat is niet lang believe mequote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanIk zeg niet dat er misstanden zijn, ik vraag het me als leek alleen af. Gisteren weeen, vandaag weeen... voor mij als leek lijkt dat lang.
Dat is altijd zo met merries/vrouwen, mister know it allquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Miss Modbreak, afgelopen nacht had ze weeën, maar die hielden op toen het licht aanging.
Dat zie ik en vannacht zonder het licht kon ze wel weeën krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je al de hele avond kunt zien, heeft de merrie het niet eens in de gaten.
Jij kunt overigens niet zien hoeveel lampen branden, de lichtsterkte van de camera staat waarschijnlijk op maximaal.
Zie je ook hoe licht het is in de buiten bak ?
Ik gok na Brian's verjaardagquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het nog een nacht of nog langer duren, denk je?
Jij probeert het te vergelijken met een mens, waar sprake is van een lang ontsluitingstraject. Bij een paard is het anders. Een paar keer, alleen 's-nachts en meestal meerdere dagen, lichte weeen. En dan ineens, binnen 10 minuten een bevalling. Lees eens wat op een paar webstites en probeer deze situatie niet te vergelijken met de bevalling van een mens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanIk zeg niet dat er misstanden zijn, ik vraag het me als leek alleen af. Gisteren weeen, vandaag weeen... voor mij als leek lijkt dat lang.
Zout us op eikel, we hebben hier geen kusjesbrigades meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met merries/vrouwen, mister know it all![]()
Nee, ik vergelijk niet met een mens. Ik denk alleen maar aan de pijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij probeert het te vergelijken met een mens, waar sprake is van een lang ontsluitingstraject. Bij een paard is het anders. Een paar keer, alleen 's-nachts en meestal meerdere dagen, lichte weeen. En dan ineens, binnen 10 minuten een bevalling. Lees eens wat op een paar webstites en probeer deze situatie niet te vergelijken met de bevalling van een mens.
Die laatste opmerking is zo verschikkelijk kotsmisselijk, dat ik echt geen zin meer heb jou nog te antwoorden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zie ik en vannacht zonder het licht kon ze wel weeën krijgen.
Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier.
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.quote:
Ja, dat denk ik ook. Gisteren was het allemaal wat actiever omdat het veulen waarschijnlijk gedraaid is in de geboorte-positie. Sylvia heeft ook nog helemaal niet gezegd dat de merrie aan het kegelen was, dus het kan best nog 1-2-3 dagen duren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.
Dat denk ik ook , ze staat er rustig bijquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.
Dan ga ik dat maar doen - naar bed. Het was leuk hier van gedachten te wisselen en kennis op te doen. Heeft toch iets moois, zo midden in de nacht met een beestje op een scherm bezig zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Gisteren was het allemaal wat actiever omdat het veulen waarschijnlijk gedraaid is in de geboorte-positie. Sylvia heeft ook nog helemaal niet gezegd dat de merrie aan het kegelen was, dus het kan best nog 1-2-3 dagen duren.
Welterusten Morwen, Prospera en Brightquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:30 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er ook vandoor, Bolle ziet er rustig uit
Ja, we hadden een leuk gesprek. Best wel COS. Leuk ook dat Morwen op bezoek kwam. Alleen de mega-donatie van Prospera heeft het er niet leuker op gemaakt. Tot morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar doen - naar bed. Het was leuk hier van gedachten te wisselen en kennis op te doen. Heeft toch iets moois, zo midden in de nacht met een beestje op een scherm bezig zijn.
Eikelin is hetquote:
Denk maar even na over de onderstaande beschuldiging.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eikelin is het![]()
Ik snap niet waar je boos om bent, dat hoor ik wel een keer hoop ik
quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier.
Hey nachtraaf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eikelin is het![]()
Ik snap niet waar je boos om bent, dat hoor ik wel een keer hoop ik
Je hebt daar 12.000 post op je naam staan, hoe kan je dan een mod afvallenquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk maar even na over de onderstaande beschudiging. Dan weet je meteen wat voor eeneikelin je bent.
[..]
Lekker, drink je er eentje mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Neem een Amsteltje, of nog beter een Grolsch![]()
Ahaaaa, is dat je probleem ? Nou heel simpel, ik heb daar helemaal geen 12.000 posts op mijn naam. Goed kijken is een kunst, het zijn er ruim 22.500. En als je de post-historie bekijkt zie je dat mijn vertrek daar overeenkomt met het moment dat Morwen mod werd....... (behoudens de FOK! downtime afgelopen week).quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt daar 12.000 post op je naam staan, hoe kan je dan een mod afvallen![]()
Het is nooit een probleem geweestquote:[b]Op zaterdag 14 april 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende
[..]
Ahaaaa, is dat je probleem ? Nou heel simpel, ik heb daar helemaal geen 12.000 posts op mijn naam. Goed kijken is een kunst, het zijn er ruim 22.500. En als je de post-historie bekijkt zie je dat mijn vertrek daar overeenkomt met het moment dat Morwen mod werd....... (behoudens de FOK! downtime afgelopen week).
Morwen, no pun intended.
Zo ga je niet met dames om.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk maar even na over de onderstaande beschuldiging.
Dan weet je meteen wat voor eeneikelin je bent.
[..]
En dus schrijf je over iemand die op FOK! post : "Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier." .......quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is nooit een probleem geweest![]()
Ik kijk niet zo vaak op VOL, maar zag een keer dat je veel accounts had![]()
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerkingquote:Op zaterdag 14 april 2007 05:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dus schrijf je over iemand die op FOK! post : "Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier." .......
Als je na 22.500 posts een forum verlaat, is daar een reden voor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerking
Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerking
Nee, het was een 'zeg ik het wel juist edit',quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je na 22.500 posts een forum verlaat, is daar een reden voor.
PS : Waarom haalde je die laatste zin weer weg uit je bericht ....... Twijfel je nu aan jezelf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |