Ik leef erg met die Bolle mee en ben dan anti de veroorzakersquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan om dit te verdienen?
je hebt slecht gekooktquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan om dit te verdienen?
Dank voor je duidelijke uitleg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De ontsluiting bij een paard gaat heel snel (het is eigenlijk geen ontsluiting zoals bij mensen). Het hele traject tot/met de bevalling is hooguit 10 minuten.
Mijn inschatting is dat het vannacht of (minder waarschijnlijk) morgennacht zal gebeuren. Een paard bevalt idd altijd 's-nachts ivm de rust. Als je een paard verstoord wordt de bevalling echt onderdrukt.
Een paard heeft niet voldoende ruimte (zoals een koe) om te helpen met het draaien van het veulen en je kunt niet 'naar binnen' om een touwtje te bevestigen. Het is gewoon te krap.
APK en ik hadden het over de Spice Girls hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik leef erg met die Bolle mee en ben dan anti de veroorzakers![]()
Aahh spice girls talkquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
APK en ik hadden het over de Spice Girls hoor.
Ik leef ook met Eginia/Irginia mee! Ik zit niet voor niets hier met alleen het geluid van stream 3...Ik heb dit nog nooit life meegemaakt en heb gister tot 05.00 uur naar haar gekeken en geluisterd!
brianquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
Wie van de bewoners heeft dat paard eigenlijk bezwangerd?
Wie denk je... Ik geef je 1 kans...en 1 hint...Ze was al zwanger toen Amanda binnenstapte.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
Een 200-daagse proef met Brian heeft aangetoond dat hij niet kan klaarkomen. Een second opninion met een zwangerschapstest bij Amanda heeft ook negatief gescoord. Met redelijke zekerheid kan Brian dus worden uitgesloten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
IVF!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een 200-daagse proef met Brian heeft aangetoond dat hij niet kan klaarkomen. Een second opninion met een zwangerschapstest bij Amanda heeft ook negatief gescoord. Met redelijke zekerheid kan Brian dus worden uitgesloten.
Inschattingen van fysieke afmetingen doen vermoeden dat Japio ook niet betrokken kan zijn.
Ik weet niet of dat wel zo verstandig is....... Als het nog even zo rustig blijft ga ik ook pitten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:30 schreef bunnyma het volgende:
Ze staat nu wel weer erg rustig.... ik ga dan toch maar naar bed.
Hoop wel dat er veel caps worden gemaakt.
Ik vertrouw op BSOL.![]()
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Dat een merrie zolang moet doen met weeën, dat geloof ik niet.
KWPN'ers zijn niet zuiver, maar doorgefokt.
Doorgestoken kaart!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:34 schreef Prospera het volgende:
Dat een merrie zolang moet doen met weeën, dat geloof ik niet.
KWPN'ers zijn niet zuiver, maar doorgefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |