En Fries staat zich niet te vervelen zogenaamdquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks kwaads over Ellen per se, maar hoe goed ze ook is en hoe gerenommeerd de hengsten ook, het blijft toch staan dat Irginia niet meer dan een broedmachine is die zich een deel van het jaar staat te vervelen en dan door een langdurige bevalling heen moet?
Vandaag stond er Irginia. Rare boel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Eginia stond lange tijd op de DGK site, ik heb niet eens nagezocht of dat juist was. Alle bewoners spraken over Eginia.
Sorry, een merrie bevalt nooit in een groep - ALTIJD alleen, niets en niemand erbij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Des te triester is het dat deze merrie zonder hulp van haar groep moet bevallen.
In de natuur gaat het wel anders te werk; daar zorgen de merries voor elkaar.
Dit is zo'n standje pre-tech![]()
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Fries staat zich niet te vervelen zogenaamd![]()
De naam van het veulen moet beginnen met een C. Volgens de stamboom. Vrouwelijk: Cora, Mannelijk: Cornelis?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Eginia stond lange tijd op de DGK site, ik heb niet eens nagezocht of dat juist was. Alle bewoners spraken over Eginia.
Ja, met alle lampen aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Onzin, een merrie bevalt altijd alleen, ze zondert zich af.
Ben benieuwd wat het wordt. Cornelie en Charles zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De naam van het veulen moet beginnen met een C. Volgens de stamboom. Vrouwelijk: Cora, Mannelijk: Cornelis?
Vr.: Cornelie
Mnl.: Charles (of kunnen Amanda, Natas en Brain dat niet uitspreken)
Wat heeft een zwangerschap te maken met verveling? Fries verveelt zich ook........quote:
Daar is ze allang aan gewend.quote:
Disana, kijk eens naar de stream en zie hoe de merrie door 'een langdurige bevalling' heen moet. Het is bijna schitterend om te zien hoe rustig het paard staat, drinkt en eet. Wat voor 'mistoestanden' zie jij ? (ik hoop wel dat je de stream aan hebt staan)quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks kwaads over Ellen per se, maar hoe goed ze ook is en hoe gerenommeerd de hengsten ook, het blijft toch staan dat Irginia niet meer dan een broedmachine is die zich een deel van het jaar staat te vervelen en dan door een langdurige bevalling heen moet?
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Disana, kijk eens naar de stream en zie hoe de merrie door 'een langdurige bevalling' heen moet. Het is bijna schitterend om te zien hoe rustig het paard staat, drinkt en eet. Wat voor 'mistoestanden' zie jij ? (ik hoop wel dat je de stream aan hebt staan)
Nee, Miss Modbreak, afgelopen nacht had ze weeën, maar die hielden op toen het licht aanging.quote:
Zoals je al de hele avond kunt zien, heeft de merrie het niet eens in de gaten.quote:
Op die fiets. Ik vind het voor geen enkel dier gezond dat het zich verveelt. Maar in vergelijking tot Irginia heeft Fries nog iets meer afleiding: hij wordt soms nog bereden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat heeft een zwangerschap te maken met verveling? Fries verveelt zich ook........
Dat is niet lang believe mequote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanIk zeg niet dat er misstanden zijn, ik vraag het me als leek alleen af. Gisteren weeen, vandaag weeen... voor mij als leek lijkt dat lang.
Dat is altijd zo met merries/vrouwen, mister know it allquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Miss Modbreak, afgelopen nacht had ze weeën, maar die hielden op toen het licht aanging.
Dat zie ik en vannacht zonder het licht kon ze wel weeën krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je al de hele avond kunt zien, heeft de merrie het niet eens in de gaten.
Jij kunt overigens niet zien hoeveel lampen branden, de lichtsterkte van de camera staat waarschijnlijk op maximaal.
Zie je ook hoe licht het is in de buiten bak ?
Ik gok na Brian's verjaardagquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het nog een nacht of nog langer duren, denk je?
Jij probeert het te vergelijken met een mens, waar sprake is van een lang ontsluitingstraject. Bij een paard is het anders. Een paar keer, alleen 's-nachts en meestal meerdere dagen, lichte weeen. En dan ineens, binnen 10 minuten een bevalling. Lees eens wat op een paar webstites en probeer deze situatie niet te vergelijken met de bevalling van een mens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik de stream aan staanIk zeg niet dat er misstanden zijn, ik vraag het me als leek alleen af. Gisteren weeen, vandaag weeen... voor mij als leek lijkt dat lang.
Zout us op eikel, we hebben hier geen kusjesbrigades meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met merries/vrouwen, mister know it all![]()
Nee, ik vergelijk niet met een mens. Ik denk alleen maar aan de pijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij probeert het te vergelijken met een mens, waar sprake is van een lang ontsluitingstraject. Bij een paard is het anders. Een paar keer, alleen 's-nachts en meestal meerdere dagen, lichte weeen. En dan ineens, binnen 10 minuten een bevalling. Lees eens wat op een paar webstites en probeer deze situatie niet te vergelijken met de bevalling van een mens.
Die laatste opmerking is zo verschikkelijk kotsmisselijk, dat ik echt geen zin meer heb jou nog te antwoorden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zie ik en vannacht zonder het licht kon ze wel weeën krijgen.
Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier.
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.quote:
Ja, dat denk ik ook. Gisteren was het allemaal wat actiever omdat het veulen waarschijnlijk gedraaid is in de geboorte-positie. Sylvia heeft ook nog helemaal niet gezegd dat de merrie aan het kegelen was, dus het kan best nog 1-2-3 dagen duren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.
Dat denk ik ook , ze staat er rustig bijquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals ze er nu al een uur bij staat, zou je denken dat we met een gerust hart naar bed kunnen.
Dan ga ik dat maar doen - naar bed. Het was leuk hier van gedachten te wisselen en kennis op te doen. Heeft toch iets moois, zo midden in de nacht met een beestje op een scherm bezig zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Gisteren was het allemaal wat actiever omdat het veulen waarschijnlijk gedraaid is in de geboorte-positie. Sylvia heeft ook nog helemaal niet gezegd dat de merrie aan het kegelen was, dus het kan best nog 1-2-3 dagen duren.
Welterusten Morwen, Prospera en Brightquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:30 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er ook vandoor, Bolle ziet er rustig uit
Ja, we hadden een leuk gesprek. Best wel COS. Leuk ook dat Morwen op bezoek kwam. Alleen de mega-donatie van Prospera heeft het er niet leuker op gemaakt. Tot morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar doen - naar bed. Het was leuk hier van gedachten te wisselen en kennis op te doen. Heeft toch iets moois, zo midden in de nacht met een beestje op een scherm bezig zijn.
Eikelin is hetquote:
Denk maar even na over de onderstaande beschuldiging.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eikelin is het![]()
Ik snap niet waar je boos om bent, dat hoor ik wel een keer hoop ik
quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier.
Hey nachtraaf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eikelin is het![]()
Ik snap niet waar je boos om bent, dat hoor ik wel een keer hoop ik
Je hebt daar 12.000 post op je naam staan, hoe kan je dan een mod afvallenquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk maar even na over de onderstaande beschudiging. Dan weet je meteen wat voor eeneikelin je bent.
[..]
Lekker, drink je er eentje mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Neem een Amsteltje, of nog beter een Grolsch![]()
Ahaaaa, is dat je probleem ? Nou heel simpel, ik heb daar helemaal geen 12.000 posts op mijn naam. Goed kijken is een kunst, het zijn er ruim 22.500. En als je de post-historie bekijkt zie je dat mijn vertrek daar overeenkomt met het moment dat Morwen mod werd....... (behoudens de FOK! downtime afgelopen week).quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt daar 12.000 post op je naam staan, hoe kan je dan een mod afvallen![]()
Het is nooit een probleem geweestquote:[b]Op zaterdag 14 april 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende
[..]
Ahaaaa, is dat je probleem ? Nou heel simpel, ik heb daar helemaal geen 12.000 posts op mijn naam. Goed kijken is een kunst, het zijn er ruim 22.500. En als je de post-historie bekijkt zie je dat mijn vertrek daar overeenkomt met het moment dat Morwen mod werd....... (behoudens de FOK! downtime afgelopen week).
Morwen, no pun intended.
Zo ga je niet met dames om.quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk maar even na over de onderstaande beschuldiging.
Dan weet je meteen wat voor eeneikelin je bent.
[..]
En dus schrijf je over iemand die op FOK! post : "Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier." .......quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is nooit een probleem geweest![]()
Ik kijk niet zo vaak op VOL, maar zag een keer dat je veel accounts had![]()
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerkingquote:Op zaterdag 14 april 2007 05:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dus schrijf je over iemand die op FOK! post : "Ok, ik snap dat je een volmod niet kan afvallen hier." .......
Als je na 22.500 posts een forum verlaat, is daar een reden voor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerking
Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na 22.000 post is dat een vervelende opmerking
Nee, het was een 'zeg ik het wel juist edit',quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je na 22.500 posts een forum verlaat, is daar een reden voor.
PS : Waarom haalde je die laatste zin weer weg uit je bericht ....... Twijfel je nu aan jezelf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |