Jij kan niet genoeg krijgen van mijn verhalen over mijn bedprestaties, hm?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:39 schreef EchtBagger het volgende:
Hoi.
Ik wil daar best meer over te weten komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Floripas het volgende:
Jij kan niet genoeg krijgen van mijn verhalen over mijn bedprestaties, hm?
vertel eens floripas.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij kan niet genoeg krijgen van mijn verhalen over mijn bedprestaties, hm?
Nee. De meneer boven jou is mijn te betatesten bot, die komt je er alles over vertellen. Anders krijg ik maar RSI van de opschepperij.quote:
Voor ehm doe ik de deur niet openquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. De meneer boven jou is mijn te betatesten bot, die komt je er alles over vertellen. Anders krijg ik maar RSI van de opschepperij.
Voor mij wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Voor ehm doe ik de deur niet open![]()
Ik dacht dat deze meneer puur in het leven geroepen was om EchtGaaf te plagen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. De meneer boven jou is mijn te betatesten bot, die komt je er alles over vertellen. Anders krijg ik maar RSI van de opschepperij.
Uhm... ehm?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef One_of_the_few het volgende:
Voor ehm doe ik de deur niet open![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
Gaan je ouders de marathon lopen. Zeg je dat je wel gaat kijken. Hebben ze een bus waar de hele vereniging die loopt + supporters meegaat. denk jeL goh, dat is wel handig met zo bus. Ga je mee. Blijkt de bus 7 uur te vertrekken zodat mijn wekker omhalf 6 gaat.
Dus ik mis en slaap, en de Hel van het Noorden.
Daarom haat ik clowns.
Vreemden worden geweerdquote:
21 hoezo?quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef EchtBagger het volgende:
Uhm... ehm?
Ponskaart, dat is 'm, maar geen idee van wie hij dan weer een kloon is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Nee idd.
Maar deze was wel erg slecht![]()
quote:
Van de Maas tot de Nemunas, van Adige tot de Lillebælt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
Deutschland fuer Deutschen!
Ha lieverd, alles goed? En met de Ene Ondeelbare die ik niet ken?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Van de Maas tot de Nemunas, van Adige tot de Lillebælt.
Ja, it giet.quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef Floripas het volgende:
Ha lieverd, alles goed?
Hij zei dat ik je de groeten moest doen.quote:En met de Ene Ondeelbare die ik niet ken?
mag ik weten waarom je mijn leeftijd wilde weten?quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ha lieverd, alles goed? En met de Ene Ondeelbare die ik niet ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |