Lees 'm. Deel 1 is hi-la-risch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef One_of_the_few het volgende:
hmm een herhaling van een autistisch topic....
had het over de OP he, van deel 1.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef One_of_the_few het volgende:
''jezus, wat een kadaver''
Jij had mij anders ook verbaal flink bevredigd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:25 schreef JoeDank het volgende:
Even mijn broertje een paar uur oraal bevredigd(inclusief wat bier
)
De enige juiste opmerking in dezen context is: HEUS?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij had mij anders ook verbaal flink bevredigd.
Meneer is nog niet verbannen, maar heeft wel een heus tubgirltopic geopend.
Auch für mich wird's Zeit zu gehen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:36 schreef JoeDank het volgende:
[..]
De enige juiste opmerking in dezen context is: HEUS?
Semantische vorming danwel aanleg heeft niets met woordenkennis te maken. Iemand met een beperkte vocabulaire kan zeer zeker semantisch onderlegd zijn (en zeker niet aangelegd). Het begrip van de phrase is in dezen het antwoord. Tevens goede morgen en goede nacht (freunden)
Ik ook niet. Ik ben van POL, en welk subkanaal verblijd je doorgaans met je eruditie semantische aangelegdheid?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:44 schreef JoeDank het volgende:
Ik steek nog een rokertje op (shabby, I know). Maar ook klassiek geschoold ?(ik kom normaliter, catalogus, zeker weten
, nooit op dit subforum)
R&P, DIG en lurk vaak in WFL. De schoonheid van de taal is juist vaak van betekenis in een forum als R&P. Al kom je niet (zoals hier nergens) tot het metrum toequote:Op zaterdag 14 april 2007 02:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben van POL, en welk subkanaal verblijd je doorgaans met je eruditie semantische aangelegdheid?
Klassiek geschoold, ja.
Ik zag het, dat zijn opeens 7 pag's. Het is net vergaderen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:44 schreef Floripas het volgende:
Term voor dat je veel woorden kent
Dit was deel 1, een pareltje van een topic dat enerzijds ontspoorde in psychopathologie en anderzijds uitmondde in een heel aardig debat over taalaanleg.
Mijn topic? Mwoeha.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:52 schreef Heberg het volgende:
[..]
Ik zag het, dat zijn opeens 7 pag's. Het is net vergaderen.![]()
Om op je topic te reageren : Woordenschat.
Oh, ben jij de nieuwe kloon van TS-1?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef ReckonN het volgende:
Daarnet zei iemand dat ik hier moest reageren toch ?
hij is al weg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij de nieuwe kloon van TS-1?
Nee hoor. Server van Fok voor de gek houden doet wonderen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:23 schreef One_of_the_few het volgende:
hij is al weg.
nee, dat is slimquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Nee hoor. Server van Fok voor de gek houden doet wonderen.
Een relkloon met een manische drang om aandacht te krijgen die een IP-ban omzeilt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen semantisch aangelegd, maar ook digitaal aangelegd?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef ReckonN het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |