Niks mis mee imo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso kort haar bij vrouwen
Wel.quote:
link?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef Sargon het volgende:
voor pics moet je ff in dat andere topic kijken
Enige mokkel met kort haar dat ik wel enigzins door de beugel vond kunnen was Halle Berry in die James Bond film. Maar die is met lang haar lekkerder.quote:
Dat vind jij....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Enige mokkel met kort haar dat ik wel enigzins door de beugel vond kunnen was Halle Berry in die James Bond film. Maar die is met lang haar lekkerder.
AAAAAAAAAAAAAAGHHHHHH!!!! MEIN AUGEN, WAS MACHST DU!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Sargon het volgende:
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 4
Ik las konthaar groetjes veldmuisquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef ganzenherder het volgende:
Dikke vrouwen![]()
vrouwen met kort haar![]()
dikke vrouwen met kort haar![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke vrouwen met roze kledingstukken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef ganzenherder het volgende:
Dikke vrouwen![]()
vrouwen met kort haar![]()
dikke vrouwen met kort haar![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfkennisquote:
Jij bent geredquote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb kort haar.![]()
For what it's worth, ik heb er spijt van.![]()
Dus ik laat het nu weer lekker lang groeien.![]()
O'ja, ik ben niet dik!
Haar staat gewoonweg alles, of het nu kort, lang, blond, paars of rood is.quote:
pijpmondjequote:
lelijk niet nee, ze zou wel knapper zijn met lang haarquote:
Zij is best lelijk, ja.quote:
Sterker nog........ WAAROM IN FUCKINGS HELL NAAM KICK JE HEM?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hoe kom ik ineens in een bijna anderhalf jaar oud topic...
Of je haalt ze even uit 'dat' andere topic want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef Sargon het volgende:
voor pics moet je ff in dat andere topic kijken
Knap is ook andersquote:
Mwhehehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sterker nog........ WAAROM IN FUCKINGS HELL NAAM KICK JE HEM?
Dikke vrouwen zijn inderdaad niet vlot.quote:
quote:
Nou ik zou dr wel doen, maar net dan he, en dan zeker niet over opscheppen tegen me vrienden.quote:
dat mag je ook eerst wel overleggen als jezelf gaat laten verminken jaquote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Kan je vertellen, mijn man was niet happy toen ik thuiskwam van de kapper, hahaha.![]()
quote:
Ik vind haar lekkerder als ze lang haar heeft. Dat korte haar ziet dr tog niet uit, mijn neger? Dat lichaam is wel lekker en volgens mij heeft ze ook wel een smakelijk kutje maar ik vind niet dat dat haar geil is.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef Oosthoek het volgende:
Dit topic slaat de spijker op de kop.
Verbeeldt precies mijn interpretatie van 'sportief kort koppie'.quote:
Zij zou dus mooier zijn met langer haar. Zelfde geldt voor alle vrouwen met kort haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vind korte kapsels soms wel mooi bij vrouwen. Zoals dit vind ik heel mooi: [ afbeelding ]
Maar echte korte stekeltjeskapsels zijn ook niet echt m'n favoriet.
lekker wijf is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef Fascination het volgende:
Ik vind korte kapsels soms wel mooi bij vrouwen. Zoals dit vind ik heel mooi: [ afbeelding ]
Maar echte korte stekeltjeskapsels zijn ook niet echt m'n favoriet.
Schoonzus van je zus, in theorie zou dat jouw vriendin dus kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef MissJ het volgende:
De schoonzus van mijn zus voldoet precies aan dit beeld![]()
Kort vlot roodgekleurd kapsel: check
heel erg dik: check
te korte Miss Etam broek: check
Mm vind ik niet, bij sommigen staat lang haar niet zo. Bovendien is de kwaliteit van veel haar niet goed genoeg voor lang haar. Ik vind zelf haar tot de kaaklijn, zoiets al een bob, vaak 't mooist bij vrouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij zou dus mooier zijn met langer haar. Zelfde geldt voor alle vrouwen met kort haar.
gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Schoonzus van je zus, in theorie zou dat jouw vriendin dus kunnen zijn![]()
afbeelding doet ut hier nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh mag ik ook even klagen over mannen met heel lang haar.
[ afbeelding ]
Nee.
precies. ik haat het als iets lelijk wordt gevonden (wat dus gewoon zo is) en dat er dan altijd weer iemand komt met een foto (vaak dezelfde foto's uit vorige topics) om het tegendeel te "bewijzen".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij zou dus mooier zijn met langer haar. Zelfde geldt voor alle vrouwen met kort haar.
En hippe bril???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef MissJ het volgende:
De schoonzus van mijn zus voldoet precies aan dit beeld![]()
Kort vlot roodgekleurd kapsel: check
heel erg dik: check
te korte Miss Etam broek: check
Dat zijn geen BrEeZaHsquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Wel.
Ze zijn toch geen kerels of zo. Of van die wijven die met zo'n kuif/punt of zoiets lopen.BrEeZaH-aandachtshoeren.
Mijn moeder zou er zo tussen kunnen lopenquote:
Nee totaal niet. Het heeft ook met uitstraling te maken. Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen zijn er ook een boel vrouwen die er met kort haar ontzettend lekkerder uitzien. Alhoewel mijn voorkeur de laatste tijd ook meer gaat naar vrouwen met lang haar op dit moment maar ik ben daarin heel erg wispelturig in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen
Nou, die zijn er niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen
Dat sommige vrouwen niet lelijk zijn als ze kaal zijn betekent niet dat ze er niet mooier uit zien met lang haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Het heeft ook met uitstraling te maken. Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen zijn er ook een boel vrouwen die er met kort haar ontzettend lekkerder uitzien. Alhoewel mijn voorkeur de laatste tijd ook meer gaat naar vrouwen met lang haar op dit moment maar ik ben daarin heel erg wispelturig in.
Wel vrouwen moeten lang haar hebbenquote:
Alles aan haar is lekker, behalve d'r haar, maar met een zak over dr kop is het nog wel paalbaar.quote:
Behalve als ze oud zijn, dan ziet het er toch niet meer uit en dan doet het er verder niet toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wel vrouwen moeten lang haar hebbendat is hét sierraad van een vrouw
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Behalve als ze oud zijn, dan ziet het er toch niet meer uit en dan doet het er verder niet toe.
Die ouwe graftakken die denken dat ze jong zijn,
zijn haast net zo erg als dikkerds met een vlot kapsel!
quote:
milimeter?quote:
quote:Kapsels voor elke leeftijd en haartype, van een Duits kapsalon. Ook kapsels voor kinderen en heren. Goede afwisseling van een pittig kort kopje tot vloeiende lange lokken.
quote:heb je kort haar, maak er dan een pittig kapsel van met wat gel en maak het geheel af met een grote bloem.
Helaas voor jou denk ik er anders over. Het is een flametopic (geworden) en daar is geen behoefte aan op FOK!.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:25 schreef Sargon het volgende:
hehe ik zie dat het topic weer een succes is geworden.
de strijd gaat door! totdat dit stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |