Nee totaal niet. Het heeft ook met uitstraling te maken. Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen zijn er ook een boel vrouwen die er met kort haar ontzettend lekkerder uitzien. Alhoewel mijn voorkeur de laatste tijd ook meer gaat naar vrouwen met lang haar op dit moment maar ik ben daarin heel erg wispelturig in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij zou dus mooier zijn met langer haar. Zelfde geldt voor alle vrouwen met kort haar.
watquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen
Nou, die zijn er niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen
Dat sommige vrouwen niet lelijk zijn als ze kaal zijn betekent niet dat ze er niet mooier uit zien met lang haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Het heeft ook met uitstraling te maken. Net zoals er vrouwen zijn waarvan ze kaal kunnen dragen zijn er ook een boel vrouwen die er met kort haar ontzettend lekkerder uitzien. Alhoewel mijn voorkeur de laatste tijd ook meer gaat naar vrouwen met lang haar op dit moment maar ik ben daarin heel erg wispelturig in.
Wel vrouwen moeten lang haar hebbenquote:
Alles aan haar is lekker, behalve d'r haar, maar met een zak over dr kop is het nog wel paalbaar.quote:
Behalve als ze oud zijn, dan ziet het er toch niet meer uit en dan doet het er verder niet toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wel vrouwen moeten lang haar hebbendat is hét sierraad van een vrouw
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Behalve als ze oud zijn, dan ziet het er toch niet meer uit en dan doet het er verder niet toe.
Die ouwe graftakken die denken dat ze jong zijn,
zijn haast net zo erg als dikkerds met een vlot kapsel!
quote:
milimeter?quote:
quote:Kapsels voor elke leeftijd en haartype, van een Duits kapsalon. Ook kapsels voor kinderen en heren. Goede afwisseling van een pittig kort kopje tot vloeiende lange lokken.
quote:heb je kort haar, maak er dan een pittig kapsel van met wat gel en maak het geheel af met een grote bloem.
Helaas voor jou denk ik er anders over. Het is een flametopic (geworden) en daar is geen behoefte aan op FOK!.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:25 schreef Sargon het volgende:
hehe ik zie dat het topic weer een succes is geworden.
de strijd gaat door! totdat dit stopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |