Ik vind het anders helemaal niet saai.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Zoveelste overwinning op de rij op m'n naam. Het wordt nu wel een beetje saai zo.
Heb je wel gelezen wat daar staat joh?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Zoveelste overwinning op de rij op m'n naam. Het wordt nu wel een beetje saai zo.
Nu grapjes verzinnen!quote:
Ik ben genitaal aangelegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef Ringo het volgende:
Ik ben trauwens meer foneeties aangelegt.
Tuurlijk, joh. Maar sta niet te kijken als jij deze mooie woorden gaat prevelen, dat iemand anders je hard uitlacht. Semantiek is heul iets anders dan woordenkennis. Zolang jij Eenoog bent in het land der blinden gaat het ongetwijfeld goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, dan ben jij niet veel gewendquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heeft de TS een semantisch dikke plaat voor z'n hoofd aangelegd.
Als je onze taal, het Nederlands, begrijpt, wel ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef HosnerYeah het volgende:
Da's wel lekker hé, het spelen met onze taal.
Tja, jullie stellen vooral op als blinden. Dat ik dan volgens sommigen als Eenoog opereer, kan me niet verweten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh. Maar sta niet te kijken als jij deze mooie woorden gaat prevelen, dat iemand anders je hard uitlacht. Semantiek is heul iets anders dan woordenkennis. Zolang jij Eenoog bent in het land der blinden gaat het ongetwijfeld goed. Doe daar je voordeel mee.
Wat is dat? Vloekend koken?quote:
Als je het kan, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, dan ben jij niet veel gewend.
Naja, dat ik telkenmale zegepraal, kan voor sommigen in principe culmineren in een heuse lotgeval dat ze mogen voorhebben.
Da's wel lekker hé, het spelen met onze taal.
De cognitieve resonantie van mijn speakers begint wel irritant te worden zo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ringo het volgende:
Mijn zakdoek begint (op zijn Turks) regressief te assimileren.
Zoiets?
Jij spreekt dan ook geen Nederlands maar een eigen dialect!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, jullie stellen vooral op als blinden. Dat ik dan volgens sommigen als Eenoog opereer, kan me niet verweten worden.
wat uitloopt in een hoogtepunt, zoiets.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is dat? Vloekend koken?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef HosnerYeah het volgende:
Naja, dat ik telkenmale zegepraal, kan voor sommigen in principe culmineren in een heuse lotgeval dat ze mogen voorhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |