Weldoorvoedend, dus dat je dik bent.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, sommigen beleven nu eenmaal weinig.
Maar vertel, wat heeft 'eutrofiërend' hier mee te maken, laat staan wat het betekent.
Dat heb ik nog nooit beweerd, maar dat heb ik al 2x tegen je proberen te verduidelijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Behalve dat semantiek de wetenschap van zins- en woordbetekenis is, en in feite weinig te maken heeft met de vraag of taalgebruiker X beschikt over een grote of een kleine vocabulaire.
Ik doe meestal met Jepzer praten en dan gooien we er altijd hele domme woorden doorheen die er niks mee te maken hebben..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Tja, sommigen beleven nu eenmaal weinig.
Maar vertel, wat heeft 'eutrofiërend' hier mee te maken, laat staan wat het betekent.
TOP? Ik vind het FOUT.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Ik vind het wel TOP dat je nog normaal weet te reageren in deze broeipot van flamers.
Jij doet verkeerde hulpwerkwoorden inzetten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe meestal met Jepzer praten en dan gooien we er altijd hele domme woorden doorheen die er niks mee te maken hebben..
Akoestisch toch?
Ik kan het me niet precies herinneren, maar mijn broertje en ik gebruikten vroeger ook zo'n soort zelfbedachte term, 'semantisch begenadigd' ofzo. Dat was een sarcastische manier om onszelf eloquent te noemen. (De lol was dat niemand er iets van begreep.)quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef HosnerYeah het volgende:
Ik vind het wel TOP dat je nog normaal weet te reageren in deze broeipot van flamers.
Ik vroeg eerst wat het hier mee te maken heeft. Daar weet je geen antwoord op, dus het is dan ook normaal om niet te gaan antwoorden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weldoorvoedend, dus dat je dik bent.
Ik ben tevreden met jou in bed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Florispas, wat is dat toch met jou, om overal continu te posten dat de mannen tevreden met jou in bed zijn.
TJa, het is soms cru als sommigen niet meedoen aan je merkwaardige binnenpretjes, zoals dat 'mannen heel tevreden zijn met m'n bedprestaties' dat je continu overal, maar dan ook overal rondpost. (quote:
Ik zie een tegenstrijdigheid. Binnenpretje versus overal rondposten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:14 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
TJa, het is soms cru als sommigen niet meedoen aan je merkwaardige binnenpretjes, zoals dat 'mannen heel tevreden zijn met m'n bedprestaties' dat je continu overal, maar dan ook overal rondpost. (![]()
![]()
![]()
!)
Hoe dan ook, in mijn ogen hoeven de échte vrouwen tenminste niet telkens vermelden dat 'mannen heel tevreden zijn met mijn bedprestaties' (quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met jou in bed.
Ik ben tevreden met de paashaas in bed.
Ik ben tevreden met luizen in bed.
Het zou zich weldoorvoedend kunnen zijn. Als je tenminste semantisch genoeg bent aangelegd om dat reflexieve additief correct te interpreteren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef HosnerYeah het volgende:
En hé, psssjt, het is niet weldoorvoedend.
Eu en trophein, bi-atch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst wat het hier mee te maken heeft. Daar weet je geen antwoord op, dus het is dan ook normaal om niet te gaan antwoorden.
En hé, psssjt, het is niet weldoorvoedend.
Het kan, maar het is niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Ringo het volgende:
Het zou zich weldoorvoedend kunnen zijn.
Maar 'semantisch' heeft ook gewoon betrekking op betekenis zelf (in plaats van de betekenisleer).quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef Ringo het volgende:
Behalve dat semantiek de wetenschap van zins- en woordbetekenis is, en in feite weinig te maken heeft met de vraag of taalgebruiker X beschikt over een grote of een kleine vocabulaire.
Kan allebei. Reflexief, transitief, noem maar op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zou zich weldoorvoedend kunnen zijn. Als je tenminste semantisch genoeg bent aangelegd om dat reflexieve additief correct te interpreteren.
Woorden leer je, die weet je niet bij aanleg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar 'semantisch' heeft ook gewoon betrekking op betekenis zelf (in plaats van de betekenisleer).
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef bofneger het volgende:
Vocubalisme. Vocubalist.
Als iemand tegengas geeft aan je rooskleurige wereld, dan ga je maar @random wat woordjes intikkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Floripas het volgende:
Eu en trophein, bi-atch.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar 'semantisch' heeft ook gewoon betrekking op betekenis zelf (in plaats van de betekenisleer).
Dan slik ik mijn woorden wel weer in.quote:
Semantisch bedrog!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Woorden leer je, die weet je niet bij aanleg.
Zo, klaar, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |