abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48316437
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

Omdat jy vindt dat alles wat maar ook iets met het vingertje naar Bush en z'n vriendjes wijst dan is dat desinformatie?
Nee bijna wat geroepen wordt en niet onderbouwd wordt vind ik desinfo.
quote:
Blijf dan maar lekker oppervlakkig en eenzijdig bezig.
En dat zegt diegene die perse de overheid de schuld van alles wil geven
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:41:26 #27
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48316453
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 08:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Posten dat theorieën van andere users nergens op slaan moet dan weer wel kunnen. En dat is waar deze discussie mee begon.
[..]

Niet dat Lambiekje gek of ongeloofwaardig is, maar dat zijn verhalen dat zijn. Dus exact hetzelfde als wat Lambiekje zegt over de officiële theorie.
Ik gooi ook maar balllonetjes op.?! Ik geloof niet 100% wat ik hier neer plemp.

Zo is er toch ook in het verleden hier geweest over de Stealth vliegtuigen, en van die mini-robot vliegtuigjes en weet ik veel allemaal. In mijn optiek is diegene dat hier geplaatst heeft ook gewoon bezig is om ballonetjes op te gooien. En niet 100% geloofd in wat er verkondigd wordt.

Waarom ben ik met verhalen niet 100%. Dat is ook overal en nergens van het internet gehaald. Misschien komt het soms wat zwart/wit over. Het officieel verhaal is net zo min geen 100% waarin jy geloofd. Ik kan niet geloven dat iemand 100% geloofd wat Bush&Co/NIST allemaal zeggen en beweren over 911.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:51:04 #28
52357 Lambiekje
pi_48316578
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee bijna wat geroepen wordt en niet onderbouwd wordt vind ik desinfo.
[..]

En dat zegt diegene die perse de overheid de schuld van alles wil geven
Ik geef de overheid de schuld tenzij men met een gedegen en eerlijk antwoorden komen. Tot die tijd beschuldig is ze van alles en nog wat. Politici zeggen heel veel maar eigenlijk zeggen ze niets en draaien om de issue heen.

Kijk als Bush zegt van ja sorry jongens, we hebben echt martelgevangenissen. Geloof ik dat , ook al vind ik Bush een groot leugenaar. Het zou wel heel erg triest zijn als hij ook over dit liegt. Tenminste, journalisten wereldweid hebben zo lopen klagen, dat er wel een boekje open gedaan moest worden, officieel.

Alles geloven wat de regering zegt, van zo is het. Geen Irakonderzoek. Chemtrails nooit van gehoord. Dan ben jy daar tevreden mee. ..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48316704
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:

Ik geef de overheid de schuld tenzij men met een gedegen en eerlijk antwoorden komen. Tot die tijd beschuldig is ze van alles en nog wat.
We leven in een wereld waar je onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen.
Jij zou het toch ook niet accepteren als je in de cel wordt gegooid en dat jij dan maar moet bewijzen dat je onschuldig bent.

Maar jouw manier van "discusieren" haalt weinig uit. Je gooit vanalles in de discussie en rent dan weer hard weg om te zien wat het wordt. Als het niks oplevert, dan kom je wel weer met wat nieuws. En de laatste tijd blijken alle ballontjes die jij opgooit niks meer op te leveren. Wat dat betreft zou je zo in de politiek kunnen.
quote:
Kijk als Bush zegt van ja sorry jongens, we hebben echt martelgevangenissen. Geloof ik dat , ook al vind ik Bush een groot leugenaar. Het zou wel heel erg triest zijn als hij ook over dit liegt. Tenminste, journalisten wereldweid hebben zo lopen klagen, dat er wel een boekje open gedaan moest worden, officieel.
En dat is gebeurd. Ze hebben toegegeven dat er mensen in Europa gevangen worden gehouden zodat ze niet meer onder het Amerikaans recht vallen....
pi_48316730
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik gooi ook maar balllonetjes op.?! Ik geloof niet 100% wat ik hier neer plemp.

Zo is er toch ook in het verleden hier geweest over de Stealth vliegtuigen, en van die mini-robot vliegtuigjes en weet ik veel allemaal. In mijn optiek is diegene dat hier geplaatst heeft ook gewoon bezig is om ballonetjes op te gooien. En niet 100% geloofd in wat er verkondigd wordt.

Waarom ben ik met verhalen niet 100%. Dat is ook overal en nergens van het internet gehaald. Misschien komt het soms wat zwart/wit over. Het officieel verhaal is net zo min geen 100% waarin jy geloofd. Ik kan niet geloven dat iemand 100% geloofd wat Bush&Co/NIST allemaal zeggen en beweren over 911.
Da's niet zozeer mijn punt in dit geval. Ik zeg alleen maar dat als Calvobbes zegt dat jouw theorieën ongeloofwaardig zijn, dat dat in feite hetzelfde is als jij zegt dat de 9/11 theorie ongeloofwaardig is. En het ene mag niet hier, en het andere wel.

Als je trouwens proefballontjes opgooit is het misschien handig aan te geven dat het dat is, en niet in een post het te poneren alsof het een zekerheid is (want die indruk wekken je posts over het algemeen wel).
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:54:03 #31
52357 Lambiekje
pi_48321431
Cyclonis:
quote:
The explosive charges used to bring down the Landmark Tower (380 ft tall, 30 stories) weighed only 364 pounds , consisting of 198 pounds of 60-percent nitroglycerine-based gel in 1 based gel in 1-1/4 inch sticks, and 166 pounds of RDX (C-4 derivative).

...
Scaling to the WTC Towers, only about 1300 pounds of similar explosives per Tower would be needed, at about that many linear shaped charges to break structural steel.

http://www.journalof911st(...)hysicsDepartment.pdf
Dus om een toren van enig kaliber neer te halen heb je echt niet zo veel nodig.

216800 kg TNT of meer wat jy beweert.. je zet er een factor 367 naast !?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 14-04-2007 14:09:21 ]
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:38:28 #32
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48323625

[ Bericht 100% gewijzigd door TeenWolf op 14-04-2007 15:39:16 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_48323662
-chemtrails is een ander topic-

[ Bericht 92% gewijzigd door NorthernStar op 14-04-2007 15:56:40 ]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 15:54:08 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48323917
Flames en offtopic verwijderd.
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Da's niet zozeer mijn punt in dit geval. Ik zeg alleen maar dat als Calvobbes zegt dat jouw theorieën ongeloofwaardig zijn, dat dat in feite hetzelfde is als jij zegt dat de 9/11 theorie ongeloofwaardig is. En het ene mag niet hier, en het andere wel.
Waar ben je nou in godesnaam mee bezig?? Je snapt het verschil tussen toch wel tussen oordelen geven over een ander poster hier op Fok versus oordelen over een theorie?

Kritiek op de theorie gelijkstellen als kritiek op mede users... Wil je er een religie van gaan maken ofzo?

Over elke theorie mag ieder hier zijn mening geven. Punt. Meningen over andere users is iets om terughoudend mee te zijn omdat het a. niet relevant is en b. tegen de grens van de policy aan zit. Simpel.
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:12:44 #35
52357 Lambiekje
pi_48324269
Calvobbes jy ziet het toch niet zo dat wij in rap tempo onze rechten en privacy verkwanzelen.
Hier wat leesvoer: The Emergence of a Global Infrastructure For Surveillance.
pi_48330161
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is de uitsprak van KSM dan ?! Het maakt beide verhalen ongeloofwaardig.
Wat is er mis met de uitspraak van KSM? KSM was leider van de operationele tak van Al Quada, verantwoordelijk voor het plannen van diverse aanslagen. Wat is er zo raar aan dat KSM dan zegt verantwoordelijk te zijn voor die aanslagen, als operationele leider is hij dat toch? Bin Laden is de leider van Al Quada waarom kan hij dan niet zeggen ja Al Quada is verantwoordelijk voor de aanslagen?

Wat als Rumsfeld of Cheney zouden zeggen ja ik ben verantwoordelijk voor de 9/11 aanslagen mag Bush dan niet meer zeggen ja de regering en dus ook ik was verantwoordelijk? Al Quada is een organisatie en heeft dus diverse afdelingen met Bin Laden als leider. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen? Dat jij vindt dat dit de verhalen ongeloofwaardig maken toont alleen maar je eigen onwetendheid aan.
quote:
Waarom geloof je dat!? .. terwijl OBL NOOIT gezocht wordt voor 911 daden?!!
Omdat de kappers van de vliegtuigen gelinked zijn aan Al Quada. Bin laden is wel gezocht voor 9/11 alleen is hij nooit officieel aangeklaagt voor de 9/11 aanslagen waardoor 9/11 ontbreekt op de lijst.Dit is natuurlijk wel heel apart en ben erg benieuwd wat de reactie van Bush zou zijn als hij hiermee geconfronteerd wordt. Valt me tegen dat de conspirancy aanhangers dit niet gebruiken in een media offensief ipv de BBC beelden van WTC7 waar men wel allemaal over viel. Het ontbreken van 9/11 op de lijst spreekt volgens mij veel meer mensen aan dan WTC7.
quote:
Vind je het niet frappant dat het net vlak voor de verkiezingen uitkomt. ?! Rond dat soort evenmenten dien je helemaal het nieuws in de gaten te houden. Waarom precies dan ?
Nee helemaal niet frappant juist heel logisch want het was gelijk toen al duidelijk en in zo'n beetje ieder nieuwsprogramma besproken, beinvloeden van de verkiezingen was het doel van de videoboodschap. Waarom dacht je dat de aanslagen in Madrid vlak voor de verkiezingen in Spanje waren?
quote:
Om eerlijk te zijn ... dat uitrekken van de video vind ik verre van overtuigend.
Dat verbaast me niks want het is bewijs dat de video echt is en het de echte Bin Laden is en dat past niet in jouw plaatje dat de VS regering verantwoordelijk is voor alles. Vergeet niet dat dit stukje over de video van dezelfde mensen komt die de FBI geconfronteerd hebben met het ontbreken van 9/11 op de most wanted lijst van Bin Laden. Deze mensen zijn op zoek naar de echte waarheid ipv alles wat anti VS regering is gelijk als waarheid aan te nemen en in iedere discussie als feit te gebruiken.
pi_48330468
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik geef de overheid de schuld tenzij men met een gedegen en eerlijk antwoorden komen. Tot die tijd beschuldig is ze van alles en nog wat.
ah. jij bent er 1 van je bent eerst schuldig totdat je je onschuld kan bewijzen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:33:57 #38
52357 Lambiekje
pi_48331090
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:02 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Wat is er mis met de uitspraak van KSM? KSM was leider van de operationele tak van Al Quada, verantwoordelijk voor het plannen van diverse aanslagen. Wat is er zo raar aan dat KSM dan zegt verantwoordelijk te zijn voor die aanslagen, als operationele leider is hij dat toch? Bin Laden is de leider van Al Quada waarom kan hij dan niet zeggen ja Al Quada is verantwoordelijk voor de aanslagen?
KSM kan dat wel zeggen, en misschien heeft hij wel mee geplabd met 911. Alleen het is zo niet geloofwaardig meer dat hij ook aanslagen bekent wat hij nooit heeft kunnen doen. Of eigenlijk wat los en vast qua aanslagen.

Bovendien kan je en mag je geen waarde hechten aan marteluitspraken en martelbekentenissen.
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/115077

Dat jij dit gelooft als zijnde waar toont alleen maar jouw onwetendheid aan.
quote:
Wat als Rumsfeld of Cheney zouden zeggen ja ik ben verantwoordelijk voor de 9/11 aanslagen mag Bush dan niet meer zeggen ja de regering en dus ook ik was verantwoordelijk? Al Quada is een organisatie en heeft dus diverse afdelingen met Bin Laden als leider. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen? Dat jij vindt dat dit de verhalen ongeloofwaardig maken toont alleen maar je eigen onwetendheid aan.
[..]
CIA is de leider van OBL. Dus tja wat is nu wat.
Ik begrijp er uit dat je EN OBL geloofd EN KSM (en elke aanslag die hij heeft bekend)?
quote:
Omdat de kappers van de vliegtuigen gelinked zijn aan Al Quada. Bin laden is wel gezocht voor 9/11 alleen is hij nooit officieel aangeklaagt voor de 9/11 aanslagen waardoor 9/11 ontbreekt op de lijst.Dit is natuurlijk wel heel apart en ben erg benieuwd wat de reactie van Bush zou zijn als hij hiermee geconfronteerd wordt. Valt me tegen dat de conspirancy aanhangers dit niet gebruiken in een media offensief ipv de BBC beelden van WTC7 waar men wel allemaal over viel. Het ontbreken van 9/11 op de lijst spreekt volgens mij veel meer mensen aan dan WTC7.
[..]

Nee helemaal niet frappant juist heel logisch want het was gelijk toen al duidelijk en in zo'n beetje ieder nieuwsprogramma besproken, beinvloeden van de verkiezingen was het doel van de videoboodschap. Waarom dacht je dat de aanslagen in Madrid vlak voor de verkiezingen in Spanje waren?
[..]
Nee het is niet frappant nee, zo werkt het propaganda mechanisme.
quote:
Dat verbaast me niks want het is bewijs dat de video echt is en het de echte Bin Laden is en dat past niet in jouw plaatje dat de VS regering verantwoordelijk is voor alles. Vergeet niet dat dit stukje over de video van dezelfde mensen komt die de FBI geconfronteerd hebben met het ontbreken van 9/11 op de most wanted lijst van Bin Laden. Deze mensen zijn op zoek naar de echte waarheid ipv alles wat anti VS regering is gelijk als waarheid aan te nemen en in iedere discussie als feit te gebruiken.
Amerikanen weten toch wel hoe&wat met de juiste resolutie van een video. Het is wel erg sneu dan dat ze het verkeerde resolutie uitzenden, zodat het niet meer op OBL lijkt.
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:40:46 #39
52357 Lambiekje
pi_48331325
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ah. jij bent er 1 van je bent eerst schuldig totdat je je onschuld kan bewijzen.
Als je door iemand beschuldigd wordt van Pedofilie dan ben je toch echt wel schuldig tot tegendeel. En vaak kan je je niet meer vertonen in je buurt ook al is het ongegrond ?! Je blijft besmet met de uitspraak.

Als zijnde overheid vind ik dat ze zich moeten verantwoorden voor handelen.
pi_48332114
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je door iemand beschuldigd wordt van Pedofilie dan ben je toch echt wel schuldig tot tegendeel. En vaak kan je je niet meer vertonen in je buurt ook al is het ongegrond ?! Je blijft besmet met de uitspraak.

Ja, maar het is niet gezegd dat de persoon ook een pedo is. Dat je dat niet snapt man.
pi_48332619
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet schuldig totdat het tegendeel is bewezen. Dat iemand het nagedragen wordt ook al is hij onschuldig komt door mensne als jij.
quote:
en jij zou je moeten verantwoorden voor laster.
And that is the news.''
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 21:47:43 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48333508
Hier ook maar even:
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef OpenYourMind het volgende:

Ik heb even in mijn bookmarks gekeken en daar kwam ik deze nog open topics tegen die specifieke punten rondom 9/11 behandelen.
In aansluiting hierop, de 9/11 reeks schiet kennelijk haar doel voorbij. In plaats van dat "losse topics" verschoond blijven van offtopic en de brede discussie, word er niks meer in die specifieke topics gepost maar gaat alles in de reeks.

De reeks zelf is ook een eindeloze herhaling van zetten, en veel bekvechten, geworden en als er iets nieuws geplaatst wordt sneeuwt vaak direct onder.

In overleg is er besloten daarom de reeks te sluiten.

Voortaan weer gewoon topics over een specifiek onderwerp.
pi_48334249
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef NorthernStar het volgende:
Hier ook maar even:
[..]

In aansluiting hierop, de 9/11 reeks schiet kennelijk haar doel voorbij. In plaats van dat "losse topics" verschoond blijven van offtopic en de brede discussie, word er niks meer in die specifieke topics gepost maar gaat alles in de reeks.

De reeks zelf is ook een eindeloze herhaling van zetten, en veel bekvechten, geworden en als er iets nieuws geplaatst wordt sneeuwt vaak direct onder.

In overleg is er besloten daarom de reeks te sluiten.

Voortaan weer gewoon topics over een specifiek onderwerp.
Lijkt mij een goede beslissing.
pi_48335580
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:54 schreef Lambiekje het volgende:
Cyclonis:
[..]

Dus om een toren van enig kaliber neer te halen heb je echt niet zo veel nodig.

216800 kg TNT of meer wat jy beweert.. je zet er een factor 367 naast !?
Cyclonis beweerde niet dat er 216800 TNT nodig was om de boel op te blazen, maar dat het gebouw zoveel aan energie bezat. Da's heel wat anders.
pi_48335650
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:47 schreef NorthernStar het volgende:

Dat is al jaren zo.
pi_48337197
Ik heb misschien wel een hele nieuwe twist aan het verhaal! Iedereen kent waarschijnlijk wel de film Office Space. Daar komt een bepaalde man in voor die aan het einde van de film de boel in de fik zet. Deze man:

Wat schetste mijn verbazing toen ik een documentaire over 9/11 keek (ik geloof van die fransen)? Ik zag dezelfde man door het puin heen rondrennen! Met bril en verbaasde blik en alles! Het was hem! Echt! Ik kan helaas niet bewijs zoeken omdat ik de documentaire niet meer heb... Misschien heeft iemand anders hem?

Wat ik denk is dat dezelfde man die in de film de boel in de fik heeft gestoken, ook de veroorzaker is van 9/11.
pi_48337362
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:46 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb misschien wel een hele nieuwe twist aan het verhaal! Iedereen kent waarschijnlijk wel de film Office Space. Daar komt een bepaalde man in voor die aan het einde van de film de boel in de fik zet. Deze man:
[afbeelding]
Wat schetste mijn verbazing toen ik een documentaire over 9/11 keek (ik geloof van die fransen)? Ik zag dezelfde man door het puin heen rondrennen! Met bril en verbaasde blik en alles! Het was hem! Echt! Ik kan helaas niet bewijs zoeken omdat ik de documentaire niet meer heb... Misschien heeft iemand anders hem?

Wat ik denk is dat dezelfde man die in de film de boel in de fik heeft gestoken, ook de veroorzaker is van 9/11.
Briljante film

Misschien had Bush zijn nietmachine?
  zondag 15 april 2007 @ 01:32:15 #48
52357 Lambiekje
pi_48339639
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:04 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet gezegd dat de persoon ook een pedo is. Dat je dat niet snapt man.
Dat is precies wat ik zeg. Maar je bent wel schuldig bevonden. Want je wordt zonder enig bewijs opgepakt?!
  zondag 15 april 2007 @ 01:33:53 #49
52357 Lambiekje
pi_48339662
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Cyclonis beweerde niet dat er 216800 TNT nodig was om de boel op te blazen, maar dat het gebouw zoveel aan energie bezat. Da's heel wat anders.
Nee gebouw bevat 1011J
pi_48339663
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:32 schreef Lambiekje het volgende:

Dat is precies wat ik zeg. Maar je bent wel schuldig bevonden. Want je wordt zonder enig bewijs opgepakt?!
Ow god... Weer die pedo vergelijking....

Kom nou eens met duidelijke verhalen waaruit blijkt dat 9/11 een complot is ipv dit nutteloos gezwam....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')