Meer dan een 9/11 reeks liever niet nee. En de titel is in overleg gekozen op zo'n manier dat alles erin past en iedereen zich erin kon vinden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik wilde juist een nieuwe reeks starten, vandaar de #1, om eens een keer van dat gedoe met vage meningen af te zijn en met duidelijke bewijzen te komen.
Of mag dat niet hier?
Ik heb hier geen bugs meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef merlin693 het volgende:
zou er wat aan die bug , die er voor zorgt dat sommige threads soms niet zichtbaar zijn , gedaan kunnen worden.
vrij lastig dat sommige threads soms ff spoorloos zijn.
zou het door de [ tag komen ?
Ik kan en ga niet op die manier op inhoud modden. Dan moet ik waardeoordelen gaan toekennen aan argumenten en dat is onmogelijk zelfs al zet je er tien mods en een jury op.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:15 schreef Cyclonis het volgende:
het zou wel mooi zijn als de mods op zijn minst posts verwijderen die argumenten naar voren brengen die al lang ontkracht zijn. nu komt Lambiekje weer met zijn windsor vergelijking, terwijl ik toch al heel vaak heb uitgelegd dat die 2 gebouwen niet te vergelijken zijn met elkaar w.b.t. hun gedrag onder hitte, aangezien het windsor gebouw een betonnen core heeft, en het WTC een stalen core.
hetzelfde kan ik zeggen over die vergelijking tussen de windkracht en de impact van vliegtuigen, om maar een voorbeeld te noemen
ok coolquote:Op woensdag 11 april 2007 01:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kan en ga niet op inhoud modden. Dan moet ik waardeoordelen gaan toekennen aan argumenten en dat is onmogelijk zelfs al zet je er tien mods en een jury op.
Over het andere, met de nieuwe update van afgelopen zondag wordt het mogelijk om binnen fora nieuwe subfora te creeeren. In TRU zou dat, indien gewenst, bijvoorbeeld Spirualiteit en Conspiracy kunnen worden. Het is momenteel nog in de testfase.
Jaquote:
het blijft grappig. aan de ene kant erger ik me soms dood dat mensen zomaar de wetenschap aan de kant zetten en meer op hun 'gut feeling' afgaan, maar tegelijkertijd is het interessant om te zien hoe sommige mensen tegen dit soort zaken aankijken. wel is het jammer dat sommige mensen dingen blijven herhalen waarvan eigenlijk allang bekend is dat het incorrect is, zoals die Windsor Towerquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
JaHet lijkt mij persoonlijk ook goed dat er een soort van scheiding is. Maar eerst gaan de FA's zich erover buigen.
Ik vind het erg jammer dat er zoveel ergernis over en weer is. Soms denk ik dat het komt omdat men eigenlijk elkaar wederzijds wil overtuigen (wat uiteraard niet lukt), of dat men erkenning zoekt (scoort ook niet hoog realistische verwachtingen) maar misschien is het gewoon iets dat erbij hoort als meningen botsen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
het blijft grappig. aan de ene kant erger ik me soms dood dat mensen zomaar de wetenschap aan de kant zetten en meer op hun 'gut feeling' afgaan, maar tegelijkertijd is het interessant om te zien hoe sommige mensen tegen dit soort zaken aankijken. wel is het jammer dat sommige mensen dingen blijven herhalen waarvan eigenlijk allang bekend is dat het incorrect is, zoals die Windsor Tower
Ow ik kom niet klagen hoor. Ik kom alleen maar even zeggen dat je je weer compleet belachelijk maakt.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:03 schreef NorthernStar het volgende:
Doe even normaal. Zelf stoken en verstoren en bij een weerwoord moet men maar pm'en. Mensen moeten gaan posten zoals jij wil of anders maar opflikkeren? Bij deze een waarschuwing.
kwam even toevallig langsfietsen. kijk dit bedoel ik nou. ik heb hier tijdens een topic ook ruzie met calvobbes over gehad, namelijk over hetrespectloos behandelen van medeforumleden. erg irritant gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow ik kom niet klagen hoor. Ik kom alleen maar even zeggen dat je je weer compleet belachelijk maakt.
Ik probeer juist door die PM te gebruiken dat de topics verschoond blijven van gezeik waar Orwell en Merlin zich mee bezig houden.
Dat je daar niks mee doet, maar juist diegene die de discussie ontopic probeert te houden een waarschuwing geeft is weer lachwekkend....
Ik heb Merlijn nergens beledigd of "geridiculiseerd". Misschien kun je even aangeven wat jij als belediging in de discussie met Merlijn ziet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef TeenWolf het volgende:
en wat hiji over dat begrijpend lezen van een ander forumlid van calvobbes had een veel langer staartje, meen ik. er waren eerst ridiculisaties en beledigingen van de kant van calvobbes aan diegene en diegenej heeft zich nog keurig ingehouden door te zeggen dat hij begrijpend moest lezen.
heb ik ergens merlijn genoemd?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb Merlijn nergens beledigd of "geridiculiseerd". Misschien kun je even aangeven wat jij als belediging in de discussie met Merlijn ziet.
Ik zie nergens dat ik Merlijn respect loos behandel. Sterker nog, ik zie eerder het omgekeerd. Misschien dat ik het totaal verkeerd zie, dus als je wilt uitleggen waar ik Merlijn respectloos behandel, dan weet ik dat en zal ik er rekening mee houden.
Nee. Maar aangezien Merlijn de enige is die mij gister diverse malen heeft verweten dat ik niet goed begrijpend lees, zou ik niet weten wie je anders bedoeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef TeenWolf het volgende:
heb ik ergens merlijn genoemd?![]()
ik word echt erg moe van jou hier, moet je even je laatste post naar norther star lezen weet je ook wat ik bedoel.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Maar aangezien Merlijn de enige is die mij gister diverse malen heeft verweten dat ik niet goed begrijpend lees, zou ik niet weten wie je anders bedoeld.
Maar als je Merlijn niet bedoeld, zeg dan maar waar en hoe ik iemand anders beledig of ridiculiseer.
Ik ga niet raden wat mensen bedoelen als het voor diegen een kleine moeite om het zelf uit te leggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef TeenWolf het volgende:
ik word echt erg moe van jou hier, moet je even je laatste post naar norther star lezen weet je ook wat ik bedoel.
je weet zelf precies waar ik het over heb en je kon ook gewoon normaal reageren tegen northern star een beetje respect naar de moderators vind ik ook erg welkom.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga niet raden wat mensen bedoelen als het voor diegen een kleine moeite om het zelf uit te leggen.
Als ik ga raden wat jij bedoeld, heb ik het waarschijnlijk toch weer verkeerd en schiet het geen fuck op.
Dit soort opmerkingen van jou zijn compleet waardeloos. Zeg dan gewoon niks als je je uitspraken niet wilt verduidelijken...
Als ik dat zou weten, dan zou ik goud geld verdienen als waarzeggerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef TeenWolf het volgende:
je weet zelf precies waar ik het over heb
Mensen die respect verdienen krijgen van mij respect. Ik ben van mening dat NS mijn respect niet verdiend. Als je wel regelmatig op mij loopt te klagen dat ik de discussie zou verpesten, maar mensen die lopen te schelden en trollen niet aanpakt, ben je imo niet echt netjes bezig.quote:je kon ook gewoon normaal reageren tegen northern star een beetje respect naar de moderators vind ik ook erg welkom.
Als ik kritiek heb op mensen, dan onderbouw ik die kritiek tenminste. Dat kan ik van jou niet zeggen.quote:je bent zelf compleet waardeloos vriend
Jij bent de enige die komt klagen, dat is het verschil. Anderen zijn niet gelijk zo abnormaal en overdreven in hun wiek geschoten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je wel regelmatig op mij loopt te klagen dat ik de discussie zou verpesten, maar mensen die lopen te schelden en trollen niet aanpakt, ben je imo niet echt netjes bezig.
Wat is daar erg aan? Wat is er erg aan om, hier in het FB topic, aan te geven dat er in TRU een paar mensen lopen te kloten en dat dat discussies verpest?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jij bent de enige die komt klagen, dat is het verschil.
Yeah right....quote:Anderen zijn niet gelijk zo abnormaal en overdreven in hun wiek geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |