Wow! De anale seks-aflevering heeft goed gescoord.quote:
Dat wel, maar de lat komt steeds hoger lager te liggen. Hoe ondertreft de redactie zichzelf de vólgende week weer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! De anale seks-aflevering heeft goed gescoord.![]()
Jaap die zichzelf masturbeert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat wel, maar de lat komt steeds hoger lager te liggen. Hoe ondertreft de redactie zichzelf de vólgende week weer?
Wat is de "cycle" dan hier?quote:
Huh? Maar de visibility (verticale as) neemt dan juist toé.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Slope of Enlightenment is dat het licht ook nog eens uitvalt
Het zit geloof ik toch anders idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Maar de visibility (verticale as) neemt dan juist toé.![]()
En de late uitzendingen zijn verplaatst van 23:30 naar regelmatig 01:00 in de nacht,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een aantal maanden kende DGK een herhaling in de ochtend.
De verandering van het tijdstip van de late herhaling (januari) kun je in deze grafiek goed zien. Je ziet heel duidelijk dat ze daarmee veel kijkers verloren. Zelfs op de vrije/vakantie-dagen haalden ze niet meer het peil van daarvoor. Nu de ochtendherhaling is weggevallen, is de late herhaling wel sterk omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En de late uitzendingen zijn verplaatst van 23:30 naar regelmatig 01:00 in de nacht,
die worden alleen goed bekeken rond vrije dagen, vakanties,
kerst, hemelvaart, paasdagen.
En door Tongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En de late uitzendingen zijn verplaatst van 23:30 naar regelmatig 01:00 in de nacht,
die worden alleen goed bekeken rond vrije dagen, vakanties,
kerst, hemelvaart, paasdagen.
U zei?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef joostebroodje het volgende:
Hoi mensen, kunnen jullie mij alle weekgemideldes van de reguliere uitzending geven??
Alvast bedankt
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt me bekend voor .....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef joostebroodje het volgende:
Hoi mensen, kunnen jullie mij alle weekgemideldes van de reguliere uitzending geven??
Alvast bedankt
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef joostebroodje het volgende:
Weet er iemand toevallig alle weekgemiddeldes van DGK??
Ik ben nu bij week 23, maar verder kom ik nie![]()
Groetjes van JJ
Als je ze optelt, en daarna deelt door 5, zijn ze uitrekenbaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef joostebroodje het volgende:
Alvast bedankt
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |