Waar vind jij die ? Ik heb daarnet ook gezocht, maar kon ze niet vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:03 schreef RaymanNL het volgende:
940.000, een goed begin, maar ik had meer verwacht![]()
Bij programma's, staat een top 10 ofzo van best bekeken programma's van gisteravond, boer zoekt vrouw staat op 1 met 2,6 miljoen kijkersquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar vind jij die ? Ik heb daarnet ook gezocht, maar kon ze niet vinden.
Niet slecht trouwens, laten ze zo blijven, dan heeft john iig geen reden tot klagen
.
Ik schat 600.000quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:19 schreef Mike het volgende:
Matig, maar er was natuurlijk nogal wat concurrentie. Even afwachten hoeveel er vanavond nog van dat aantal overblijft...
Laat ik eens negatief doen en 300.000 zeggen.quote:
Als zo'n duur programma maar 600.000 kijkers trekt (en binnen een dag ruim 300.000 kijkers verliest) dan wordt het een dikke flopquote:
Kennelijk is het voetbalkijkende publiek niet geïnteresseerd in wat moeilijkere TV, want een nieuwe programma is natuurlijk altijd even wennen en dan is BZV wat laagdrempeliger amusement.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:28 schreef Falco het volgende:
...en houd idd ook rekening dat hiervoor voetballen was, waardoor automatisch altijd wel een hoop mensen blijven hangen...
Er wil er niet aan denken dat er zúlk laagdrempelig publiek bestaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:33 schreef Adelante het volgende:
Vergeet ook niet het nog laagdrempeliger publiek dat de uitslag van het ijsdansen natuurlijk wilde zien, omdat ze zich zaterdagavond ook al twee uur daaraan vergaapt hebben.
Inderdaad, hoogstens. Met deze cijfers zie ik echt geen 600.000 mensen dagelijks voor de tv zitten. Als men de kick off al niet eens wil zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:34 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat er een kern van zo'n 400.000 kijkers overblijft. Niet echt heel bijzonder dus.
Dan ligt dus binnen 2 maand de stekker al weer uit het programma.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad, hoogstens. Met deze cijfers zie ik echt geen 600.000 mensen dagelijks voor de tv zitten. Als men de kick off al niet eens wil zien.
Mond TOT mond reclame...mond op mond doe je alleen als iemand geen lucht krijgt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
Mond op mond reclame zal het programma ook goed doen![]()
Ik denk dat dat nog wel mee kan vallen. Zo heb ik nu al van flink wat mensen gehoord dat ze ook gekeken hebben, terwijl zij niet eens wisten dat er momenteel een Big Brother loopt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Mond TOT mond reclame...mond op mond doe je alleen als iemand geen lucht krijgt.
Het is allemaal behoorlijk koffiedik kijken, maar ik denk dat het ongeveer dezelfde kijkcijfers zal opleveren als Big Brother. De mensen die Big Brother kijken, kijken ook naar DGK. De rest van Nederland laat Talpa links liggen.
Dat zou het ook zijn, ware het niet dat het achter De Wedstrijden zit. En da's de enige plek waar je op Talpa goed kunt scoren. Het aantal 'afhakers' na De Wedstrijden was gisteren echter zo groot dat het weinig goeds voorspelt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Overigens zal ik wel de enige zijn die 1 miljoen best veel vind voor een Talpa programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |