Opgezocht en nog nooit van gehoord? Vreemd, het is toch een hele bekende vind ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord, ook niet van zijn werken...
Ik heb aardig wat klassiek werk in huis, dus helemaal 'klasieke componisten-vreemd' ben ik toch echt niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord? Vreemd, het is toch een hele bekende vind ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Zullen we dan een andere doen?
quote:is een muziekstijl die genoemd is naar de eerste dancing waar deze muziek gespeeld werd: "The
", geopend in 1969 te Vrasene in het Waasland in Belgie. De naam van de dancing is afkomstig van een toenmalige hit van James Brown, "
![]()
".
oldies zijn een mengeling van soul, latin, chacha, highschool, rock, evergreens, doo wop, ska en rhythm-and-blues, uit de vroege jaren zestig op een bijzonder swingbaar tempo.
Demuziek blijft onafscheidelijk verbonden met een speciale dansstijl, een soort soulswing, minder explosief dan de rock-'n-roll.
nee, volgens mij heeft Brown geen nummer met daarin het woord Jive.quote:
Sibelius?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef RoofingBurner het volgende:
De componist mag trouwens open blijven, of niet?
Tikkie terug Jaap!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Always look on the bright side of life.
quote:
She rules the business, she's such a restless
genuine juvenile
Everyone knows, wherever she goes
She got chique, she got class,
she got style
Inderdaad Lubje +1quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef lubje25 het volgende:
alphaville -arania?
Nee, die hebben een band met de koninklijke familie, vandaar de overeenkomst in de naam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef Mark het volgende:
Ik ken maar 1 Alphaville-nummer, geloof ik
vast een Finse groep
Klopt van Sagat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij is het Funk Dat
goed genoegquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef ranja het volgende:
Latoya Jackson - Can You Feel the Funk
James Brown - Let's get Funky
Extreme - Get the Funk Out
Tom Browne - Funking for Jamaica
Wild Cherry - Play that Funky Music
Lipps Inc - Funky Town
? - Funk That
ScottTracy+1quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:25 schreef ScottTracy het volgende:
Velvet Underground - Rock 'n Roll Music
Elvis Presley - Jailhouse Rock
Michael Jackson - Rock With You
Something Corporate - Punk Rock Princess
Justin Timberlake - Rock Your Body
Queen - We Will Rock You
Joan Jett - I Love Rock n Roll
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef Forkbender het volgende:
Incubus - Morning View
Elvisquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Forkbender het volgende:
Welke artiest scoorde een nummer 1 hit in alle vier de afgelopen decennia?
en hoe !quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef Forkbender het volgende:
Rolling Stones klopt... (artiest was inderdaad een beetje misleidend)
Excuses.quote:
quote:Sailors
Fighting in the dance hall
Oh man!
Look at those cavemen go
It's the freakiest show
shakaboem+1quote:
Ja, het is er even niet van gekomen. Ik hoop weer op komend weekend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef Bimmel het volgende:
Trouwens, is er al zicht op een nieuwe bijgewerkte stand belsen?
opgezocht, ik vind er nog 3 waarvan 2 obscuur.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef bigshadow het volgende:
Tool, perfect circle en dan zeker nog obscure shit.
Misschien Licko of n0rquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Mark het volgende:
Ik durf te stellen dat niemand die gaat noemen.
Zelfs met google kwam ik niet verder dan 4quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef shakaboem het volgende:
Je moet er 6 hebben.
Dat Tapeworm verhaal? Het is maar wat je een band noemtquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:19 schreef shakaboem het volgende:
Ook heeft hij nog in een supergroep gezeten waarvan er maar 1 nummer bekend is en dat is gecoverd door APC. Nu alleen nog de naam
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat Tapeworm verhaal? Het is maar wat je een band noemt
Mark +1quote:band2 (de ~ (m.), ~s)
1 muziekgezelschap voor lichte muziek
Vin is bijna goedquote:
Kan niet missen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bad News
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef ScottTracy het volgende:
Another one bites the dust?
Ik zie dat ie ook genoemd wordt in je link...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cherry
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:31 schreef Gambolputty het volgende:
Da's die dame uit Suriname. ook Cherry?
Graag even self supportquote:Let's take a walk together near the ocean shore
Hand in hand you and I
Let'severy moment we have been given
The time is passing by
I often pray before I lay down by your side
If you receive your calling before I awake
Could I make it through the night
Cherishquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Play That Funky Music - Wild Cherry
Ben ff eten, indien akkoord:
Uit wel nummer:
[..]
Graag even self support
the beatles - strawberry fieldsquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef Gambolputty het volgende:
uit welk nummer dit?
Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see.
It's getting hard to be someone but it all works out.
It doesn't matter much to me.
En elk geval allen onder de 1.60.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze behoren tot de 'short people' waar Randy Newman over zingt?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee
in mei komt hij uitquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:30 schreef knars het volgende:
Joni Mitchell?
Ik heb precies hetzelfde...de laatste zin ken ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef knars het volgende:
die eerste drie zinnen zeggen me niets, die laatste weer wel. Dit wordt waarschijnlijk een ohja gevalletje...
Da's bijna een hintquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef jerver73 het volgende:
opgezocht ..........en enorme oh ja
quote:
Vooral ook omdat het niet uit het begin van het nummer komt, "in context" kan ik m zo voor je meezingen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Opgezocht, en ik ken het nummer wel (wie niet?), maar ik kan het stukje tekst er niet in passen
van een aha-erlebnis gesprokenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef ScottTracy het volgende:
Aha - Take on me?
Aha-erlebnis was idd het woord dat bijna gebruikt had voor jerver, maar dat was teveel van het goede geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef ScottTracy het volgende:
Aha - Take on me?
quote:Wake... from your sleep
The drying of your tears
Today.. we escape
We escape
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:01 schreef Neleos het volgende:
Wel 1 van die nummers op OK Computer tegen het einde.
Ik weet het , maar ik kom er niet op.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:03 schreef ScottTracy het volgende:
Je hebt het goede liedje voor je, maar dat is niet de titel
Of "You hope We choke"quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:10 schreef ScottTracy het volgende:
Het juiste antwoord was Exit Music (for a film), maarja ze hadden net zo goed We Hope That You Choke als titel kunnen nemen
Jaren 90.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Die middelste komt me bekend voor. Iets uit de jaren 80 of zit ik er helemaal naast ?
quote:are an indie rock group, formed in 1989 by writer David Berman along with Pavement's Stephen Malkmus and Bob Nastanovich. Sometimes regarded as a Pavement side project (Pavement drummer Steve West has also been a member of the band), in fact
were formed before Pavement, and 1996's The Natural Bridge featured none of the Pavement musicians, offering listeners a quieter folk album without the inimitable influence of Stephen Malkmus' guitar and vocals.
fotofinish. Bukgeit +1quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:49 schreef bukgeit het volgende:
Silver Jews
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef ranja het volgende:
Whale
Knock yourself outquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef bartrid het volgende:
goh Whale inderdaad. Ik zie haar toch liever in dat rode rokje.
ik een uur en 40 minutenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef knars het volgende:
jaaah Whale! Kom duidelijk een uur te laat
ah, 2e plaatje al niet meer nodig. even in de stemming komen, want morgen is het platenbeurstijd en dan wordt er Cocteau Twins gekochtquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Cocteau Twins
quote:But at night it's a different world
Go out and find a girl
Come-on come-on and dance all night
Despite the heat it'll be alright
Da's toch de naam van een band, niet van een persoon toch? Deze man overleed al voor het uitbreken van WOII.quote:
Naar het schijnt heeft deze mijnheer contact gehad met Ravel, waarbij hij hem vroeg of hij hem compositieles wilde geven. Hierop antwoorde Ravel, waarom wilt u een tweederangs Ravel worden als u nu een eersterangs ':)' bent?quote:
Yes bukgeit+1quote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef bukgeit het volgende:
A. van Buuren.
Ja ze overleed aan anorexiaquote:Op maandag 16 april 2007 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Magertjes.
Prima. Madmaster +1quote:Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Geen al te hoogstaand lijstje, maar het zijn er 5:
Kelly Family
Total Touch
K's Choice
The Corrs
The Carpenters
Ah, ik zat te zoeken naar één broer en één zus....waar zijn de White Stripes trouwens gebleven?quote:Op maandag 16 april 2007 08:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Prima. Madmaster +1
Of deze vijf:
The Knife
Cowboy Junkies
The Magic Numbers
The Fiery Furnaces
Five Star
Dat zijn toch geen echte broer en zus van elkaar?quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef Gambolputty het volgende:
waar zijn de White Stripes trouwens gebleven?
Dat zijn -of waren- echtelieden volgens de insiders.quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, ik zat te zoeken naar één broer en één zus....waar zijn de White Stripes trouwens gebleven?
Evenmin.quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Sign of the times?
Op de valreep:quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef ranja het volgende:
of America? ken dat album van hem niet zo goed maar met die vlag en jou hint...
Ranja +1quote:The 12-inch single extended version is notable for being over 20 minutes and including various instrumental solos. The song even fades in this version; in the original extended version the listener can actually hear the audio tape run out, being that Prince and the Revolution had jammed the song out until there was no more room on the tape.
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
groeven zodanig geperst dat-ie blijft doordraaien ??
Artiest goed.quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef knars het volgende:
Snap - from here to infinity?
idd.quote:Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef jerver73 het volgende:
remix album dan?
ScottTracy +1quote:Op zondag 15 april 2007 22:30 schreef ScottTracy het volgende:
Gershwin?
Nou, vooruit.quote:
De topic titel klopt echt he?quote:Op maandag 16 april 2007 13:18 schreef bukgeit het volgende:
Ja, beiden de Big Brother titelsong gezongen?
Dat staat mij ook bijquote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef jerver73 het volgende:
Heette dat nummer niet "leef"?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:18 schreef bukgeit het volgende:
Ja, beiden de Big Brother titelsong gezongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |