abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 19:11:56 #251
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50587002
Ik dacht blauw...
Lijepa li si !
pi_50599764
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:27 schreef Hrvat het volgende:
hier nog een klein filmpje van een stukje van de tuin.
Is niet veelzeggend hoor, maar je kan toch iets zien...

http://www.youtube.com/watch?v=nrVq9BcR6jg

Je had wel wat commentaar mogen geven hoor
Lekker groot, en lekker begroeid
pi_50600940
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:27 schreef Hrvat het volgende:
hier nog een klein filmpje van een stukje van de tuin.
Is niet veelzeggend hoor, maar je kan toch iets zien...

http://www.youtube.com/watch?v=nrVq9BcR6jg
wat een groot maaiveld. , en een baby op komst, is dit een 10 jaren verbouwing ? of is alles klaar als de baby komt, dat vinden wij ik moeder's belanrijker als de tuin, wanneer komt de baby?
De Puta Madre
pi_50601263
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ok hier komen de, langegeleden al eens beloofde, foto`s van mijn project

De tuin zoals hij was toen we hier kwamen wonen
[afbeelding]
[afbeelding]

En na veel bloed, zweet en tranen heb ik er dit van geproduceerd

Wederhelft heeft de schutting e.d. gedaan, en ik verzorg de beplanting.
Eerst lijnen uitzetten en buxushaagjes erin
[afbeelding]

Toen zag het er zo`n beetje zo uit, nog niet helemaal jofel dus
[afbeelding]

Na er een zooi split, en nog wat mooiere planten tegenaan gegooid te hebben, zit het er nu zo uit
[afbeelding]

Aan de andere kant is nog zo`n bak, en die is zo geworden:
[afbeelding]

Overzichtje
[afbeelding]

En nog wat detailfoto`s

Knip. waarom heb een schutting geplaatst, je kijkt vrijuit over meters uitzicht , misschien voor de wind of zo?
en nog een vraag, mijn jongste broer zit in de electronika van de kassen bouw. 4 van de 10 keer heeft hij te maken met een afgeschermd gedeelte van de kas, met een Jacuzzie en een party gedeelte, iets voor jouw? met zoveel plaats? Electro Limburg
De Puta Madre
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:25:18 #255
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50611940
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:33 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

wat een groot maaiveld. , en een baby op komst, is dit een 10 jaren verbouwing ? of is alles klaar als de baby komt, dat vinden wij ik moeder's belanrijker als de tuin, wanneer komt de baby?
We focussen ons vooral op de nutsvoorzieningen en de afwerking van het huis zelf.
Als afleiding en rustpauzes kan ik me bezighouden met de tuin.

Gelukkig heb ik een familielid die in de landbouw actief is en wij via hem aan interessant materiaal kunnen geraken, zoals zitmaaiers,...

We zijn uitgerekend voor 25 november, dus de kleine kan nog eventjes blijven zitten.
Maar we plannen wel nog een vakantie naar Kroatie van om en bij de 4 weken, dus in die tijd is alles weer terug wildgegroeid.

Maar zoals je zegt, eerst concetreren op de kleine en de gemoedsrust van de zwangere vrouw.
Lijepa li si !
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:44:57 #256
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_50612628
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Knip. waarom heb een schutting geplaatst, je kijkt vrijuit over meters uitzicht , misschien voor de wind of zo?
en nog een vraag, mijn jongste broer zit in de electronika van de kassen bouw. 4 van de 10 keer heeft hij te maken met een afgeschermd gedeelte van de kas, met een Jacuzzie en een party gedeelte, iets voor jouw? met zoveel plaats? Electro Limburg
Vrij uitzicht valt wel mee, er zit een paardenbak naast de tuin met veel aanloop en dus weinig privacy
Jacuzi lijkt me lekker, maar ik denk dat we dat maar niet moeten doen haha. Er is nu al amper genoeg plek voor de teelt.

Ik heb vanmorgen 3 hibiscussen gekregen (yay) vragen die nog speciaal onderhoud?
Saartje
pi_50613244
Toen ik de mijne kocht werd erbij gezegd dat na het bladverlies in de winter, je hem wat kan terugsnoeien maar het hoeft niet.
Hij loopt nu goed uit, heel veel blad, maar nog geen knoppen te zien.
Zitten er bij jou al knoppen in? Of bloeit ie al.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:04:40 #258
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_50613352
Ze hebben knoppen ja, hoewel ze nog niet zo groot zijn. Ze schijnen oranje te worden. Ik ben benieuwd
Saartje
pi_50638157
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Vrij uitzicht valt wel mee, er zit een paardenbak naast de tuin met veel aanloop en dus weinig privacy
Jacuzi lijkt me lekker, maar ik denk dat we dat maar niet moeten doen haha. Er is nu al amper genoeg plek voor de teelt.

Ik heb vanmorgen 3 hibiscussen gekregen (yay) vragen die nog speciaal onderhoud?

wat telen jullie eigenlijk?
Hibiscus verzorging = bijna niks, behalve water als t een tijd droog is, en afentoe wat kunstmest. voor de rest is t een hele mooie struikvorm. ik laat t gewoon groeien, nu al tegen de 2.5 meter aan... en boordevol met knoppen, straks diep paars- blauw in de achtertuin, voor staan er 2 in Rose- paars. een heerlijke plant.
De Puta Madre
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:54:10 #260
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_50645195
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

wat telen jullie eigenlijk?
Hibiscus verzorging = bijna niks, behalve water als t een tijd droog is, en afentoe wat kunstmest. voor de rest is t een hele mooie struikvorm. ik laat t gewoon groeien, nu al tegen de 2.5 meter aan... en boordevol met knoppen, straks diep paars- blauw in de achtertuin, voor staan er 2 in Rose- paars. een heerlijke plant.
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Xebber, men kweekt hier skimmia`s/violen/potanjers/swallowtails en nog wat meer van zulks

Klinkt makkelijk ja, moet lukken
Saartje
pi_50658027
Hier ook een filmpje van ons stadstuintje met kitsch.

Te beginnen bij de druiven, lavendel en olijfboompjes. Daartussen staan nog wat dingen als laurier,zurkel,... En Roger de schildpad...
Tegen de andere muur staan frambozen, bramen, rode besjes, bosbessen.
Aan de andere kant zie je het verblijf van onze twee bejaarde kiekens (Marie & Theabald) met ernaast een perkje met tomatenplanten, pompoen, paprika en pepers en ervoor twee vijgeboompjes.
Waar de tafel en bbq staat komt er nog een terras in kasseistenen.
Het is dus nogal een chaostuin maar ik vind het leuk zo.
Ow ja, en die verschrikkelijke wasdraad moet ook nog naar de tegenoverliggende muur eens we daar ons terras hebben.

Lavendel, olijfboompjes en schildpad Roger.

Klimop en kitsch...

Billy met frambozen, bosbessen, rode besjes en bramen.

Meiklokjespot en opkomende zonnebloem ...

Hoekje met pompoen,tomaat, paprika, pepers,...

Fonske met de kippen en vijgeboompjes.

Druiven met blote madam en aardbeien...

[ Bericht 16% gewijzigd door Bass-Miss op 20-06-2007 17:28:28 (paar fotootjes bijgezet) ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:32:00 #262
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50661043
Mooie foto's, maar da's meer wat voor 't grote moestuintopic.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:36:03 #263
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_50663413
Apart, zeg, dat blauw!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:07:55 #264
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_50668138
Hierbij laat ik even onze tuin zien,net een maandje klaar.
zelf aangelegd met hulp van een hovenier.

Alhoewel de gedachte was om minder "aarde " in de tuin te hebben en dus ook minder onkruid,dus automatisch minder onderhoud,hebben we toch meer planten dan dat we eerst hadden.

de 2 boompjes,de phlox,de hibiscus en rhodondendron,hebben we overgehouden.
de rest is bijgekocht.

de grote magnoliaboom is een beetje gesnoeid.

op de stenen van de bakken is een soort zoutuitslag te zien,het word al minder,maar is dit makkelijk te verwijderen??

gaarne jullie reactie en eventueel tips!
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:12:35 #265
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50671698
Mooie tuin! Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van die vierkante plavuizen, maar 't ziet d'r strak uit! Mijn complimenten.

Die zoutlaag is overgebleven van de chemische bewerkingen die nodig waren om de stenen te krijgen zoals ze nu zijn, die spoelen en slijten vanzelf na een tijdje weg. Gewoon geduld hebben.
pi_50675723
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef dutch-mamma het volgende:
Apart, zeg, dat blauw!
Ja, dat was eigenlijk de bedoeling niet. Ik wou een soort oud-groen. Maar maakt niet zoveel uit, binnenkort staat die muur toch vol druiven en klimop.
En er moeten nog oude dakpannen opkomen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:59:20 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_50676917
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef rollator_GSI het volgende:

Alhoewel de gedachte was om minder "aarde " in de tuin te hebben en dus ook minder onkruid,dus automatisch minder onderhoud,hebben we toch meer planten dan dat we eerst hadden.

de rest is bijgekocht.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

op de stenen van de bakken is een soort zoutuitslag te zien,het word al minder,maar is dit makkelijk te verwijderen??

Jeetje wat is alles netjes, bijna klinisch schoon als in een ziekenhuis.

No offence. Ziet er keurig uit maar ik hou van wat ruiger en groffer zeg maar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_50679308
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier ook een filmpje van ons stadstuintje met kitsch.

Te beginnen bij de druiven, lavendel en olijfboompjes. Daartussen staan nog wat dingen als laurier,zurkel,... En Roger de schildpad...
Tegen de andere muur staan frambozen, bramen, rode besjes, bosbessen.
Aan de andere kant zie je het verblijf van onze twee bejaarde kiekens (Marie & Theabald) met ernaast een perkje met tomatenplanten, pompoen, paprika en pepers en ervoor twee vijgeboompjes.
Waar de tafel en bbq staat komt er nog een terras in kasseistenen.
Het is dus nogal een chaostuin maar ik vind het leuk zo.
Ow ja, en die verschrikkelijke wasdraad moet ook nog naar de tegenoverliggende muur eens we daar ons terras hebben.

[afbeelding]
Lavendel, olijfboompjes en schildpad Roger.

[afbeelding]
Klimop en kitsch...

[afbeelding]
Billy met frambozen, bosbessen, rode besjes en bramen.

[afbeelding]
Meiklokjespot en opkomende zonnebloem ...

[afbeelding]
Hoekje met pompoen,tomaat, paprika, pepers,...

[afbeelding]
Fonske met de kippen en vijgeboompjes.

[afbeelding]
Druiven met blote madam en aardbeien...
dit is mooi, in die tuin kun je zitten, en of werken. dat is de bedoeling van een tuin.
De Puta Madre
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:43:11 #269
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50679393
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dit is mooi, in die tuin kun je zitten, en of werken. dat is de bedoeling van een tuin.
IMO is een tuin voor mij een plek waar ik kan relaxen. Waar ik na een dag werken kan rusten. Kan zitten. Kan genieten. Een plek waar ik volledig tot rust kan komen.

Mijn tuin zal nooit en te nimmer een plek zijn waar ik kan werken. Tenzij het gaat om het wieden van onkruid of zulks.
pi_50679406
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef rollator_GSI het volgende:

de rest is bijgekocht.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dit ziet er strak uit, een eigenhuis en tuin ....tuin. niets in die tuin is er om je over te ergeren, we willen vloeken over onkruid zevenblag en noem maar op, wij willen vuile handen ! je tuin is super mooi, een droom voor luie tuintjes mensen,
dat is ook je goed recht, geniet ervan.
De Puta Madre
pi_50679612
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

IMO is een tuin voor mij een plek waar ik kan relaxen. Waar ik na een dag werken kan rusten. Kan zitten. Kan genieten. Een plek waar ik volledig tot rust kan komen.

Mijn tuin zal nooit en te nimmer een plek zijn waar ik kan werken. Tenzij het gaat om het wieden van onkruid of zulks.
wieden doe ik als ik een beetje rondloop, als ik iets zie wat er niet hoort trek ik t uit, waar ik van baal maak ik korte metten mee, zoals een Rozenboompje van mijn oma, 20 scheuten in een omtrek van 3 meter. nu heb ik er 3 op een stok gezet, die gaan volgend jaar bij mijn zoon de tuin in. of hij wil of niet, dumpen die handel, hij vindt die witte rozen mooi,. maar de rest moet ik uitspitten.

vrouwemantel is dit jaar bijna niet opgekomen. alleen dikke wortels zonder bladeren. heel die handel heb ik uitgekapt, en kleine groene gedeeltes teruggezet. , t werkt, volgend jaar is t weer om aan te zien,
De Puta Madre
pi_50681746
Ik hou van een beetje een wilde tuin, ik heb zelfs niet graag dat het gras mooi recht ligt.
En verder vind ik het leuk dat planten ofwel vruchten, ofwel mooie bloemen geven.
En tegels heb ik binnen genoeg, dus buiten liever veel groen...
pi_50787309
Leuk al die kijkjes in andermans tuinen. Ik hou zelf niet van die strakke plavuizen en ditto beplanting, maar ben meer het chaotische typje, evenals mijn tuin. Het regent hier nu pijpestelen, een mooi moment voor een update uit de postzegeltuin.

Daglelie

Anemone 'De Caen'

Een klein stukje van mijn chaos.

Tot slot Okki, op zijn favo plekje om een verrassingsaanval uit te voeren.
pi_50788566
Okki
Mooie anemoon zeg
Hier gaat het er ook steeds voller en leuker uitzien.
Oh en gisteravond voor het eerst slakkenkorrels gestrooid (escar-go)
pi_50789737
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:

Oh en gisteravond voor het eerst slakkenkorrels gestrooid (escar-go)
Dat is wel nodig met dit weer. Ik durf niet meer met blote voeten op de tegels te lopen na een krakerig en kleverig ongelukje gisteren. Dat was een echt 'ieeeeuw' momentje.
Btw, Okki eet die krengen gewoon. Alsof meneer thuis niet genoeg lekkere hapjes krijgt.

Vandaag dus nat:

natter

en nog eens natst
  zondag 24 juni 2007 @ 16:43:13 #276
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_50790637
heb ook net escar-go gestrooid,hopelijk helpt het!

ik heb wel het idee dat ik iets te veel gestrooid heb,maar beter te veel dan te weinig
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_50799819
Ik heb een nieuwe camera. Vandaag voor het eerst tijd om er echt mee te experimenteren.

Teunisbloem in de regen:

Natte nep Acacia:

En een natte passiebloem:

Leuk speelgoed.
  Moderator zondag 24 juni 2007 @ 21:34:59 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50799905
Ziet er goed uit, grobbenkuiken!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_50800834
Mooooi met die druppels!
Ik ben ook net even bezig geweest met de macrostand in de regen

(niet helemaal scherp )

pi_50801004
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi met die druppels!

(niet helemaal scherp )

[afbeelding]
Is dat een Surfinia of heb je hem gekocht als Petunia?

Leuke pics Bluezz.
pi_50801258
Als piepklein petuniaatje, hij bloeit en bloeit en bloeit
Hangt aan de schutting.

pi_50801573
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Als piepklein petuniaatje, hij bloeit en bloeit en bloeit
Hangt aan de schutting.

[afbeelding]
Vorig jaar had ik petunia's aan de schutting hangen. Ze stonken naar een ouderwets fikkie.
Ze groeiden en bloeiden totdat ze na een fikse storm van de schutting waren gedonderd. Eentje heb ik gered in een kuip en die heeft zowaar de net niks winter overleeft. Toen ik gratis tomatenzaadjes kreeg was het exit. Ja, ik ben en blijf een hollander.
pi_50808590
petunia's ruiken na een regenbui naar natte hond. . hier is dit jaar alles laat . ik heb een bult bladeren van de passiebloem, veel knoppen, maar nog geen een open, de clematis bloeit wel al volop.
en de druiven gaan dit jaar weer voor de volle mep. de hortensia bloeit volop, schandalig hoog ook nog eens.
de hybiskus is inmiddels al 3 meter of zo, met ontelbare knoppen. in de voortuin staan er ook 2, dat gaat nog wat worden. . t zevenblad groeit ook mee
De Puta Madre
pi_50816610
Ik heb er net aan staan ruiken, maar ik ruik niks???
  maandag 25 juni 2007 @ 13:17:17 #285
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50817773
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

mooi! wil je een foto overzicht van je hele tuin maken, ik ben zeer benieuwd hoe die er in zijn geheel uitziet.
Gisteren heb ik nog enkele fotos en filmkes gemaakt.
De fotos kan ik nu al posten. Ik krijg de tuin niet op 1 foto, dus moet je het nog steeds met stukjes doen. Ik zal proberen er wat info bij te zetten zodat het toch iets of wat duidelijker is. Er is namelijk tuin aan de voorkant, aan de zijkanten en vooral vanachter.

Foto vanuit linkerkant van het huis, gefotografeerd naar achter:

Tuin loopt tot aan de heg, de rest zijn paardeweiden van de buren.

Tuin aan linkerzijde van huis, net achter het voortuintje:

Nog een foto van linkernkant, achter het voortuintje:

Tuin van de rechterkant van het huis, aan de straatkant:

Tuin van de rechterkant van het huis, verlengde van vorige foto, aan de garage:

Je ziet dat er langs de garage nog een stukje tuin is.

Voortuintje aan de linkerkant:

Voortuintje aan de rechterkant:

(met links en rechts bedoel ik als je vanop de straat naar het huis kijkt. Soms lijkt de foto de andere kant, afhankelijk van hoe ik de foto heb genomen. tis ma da ge't weet! )

Filmkes volgen nog!
Lijepa li si !
  maandag 25 juni 2007 @ 14:17:43 #286
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50845521
dit is een mooie tuin, zondermeer. wat op de oprit staat is veel mooier, daar wil ik wel een scheut je van.
De Puta Madre
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:40:11 #288
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50850096
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef Killer_Mom het volgende:
dit is een mooie tuin, zondermeer. wat op de oprit staat is veel mooier, daar wil ik wel een scheut je van.
Merci voor je leuke reactie.

Ik zal voorzichtig de oprit openbreken en het plantje in een potje zetten tot je ze kan komen halen..
Lijepa li si !
pi_50860883
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Merci voor je leuke reactie.

Ik zal voorzichtig de oprit openbreken en het plantje in een potje zetten tot je ze kan komen halen..
lichtmetalen vel ..potten he?
De Puta Madre
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 08:44:46 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51049392
pi_51130094
Bluezzemansie :

Vlinderstruik heeft bloemen :

Hibiscus heeft knoppen :

Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 15:19:13 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51132827
Mijn vlinderstruik ook!! en ik had hem verplaatst en wist dus niet of hij het dit jaar zou doen, ik vind de diep paarse kleur zooo mooi.
Vorig jaar ook enorm veel vlinders gehad in de tuin:
pi_51137216
Prįchtig
pi_51152871
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Prįchtig
die van jouw ook, goed werk heeft tijd nodig. dit is een goed begin.
De Puta Madre
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 12:42:24 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51163487
Mijn cactusje is toch driftig aan het bloeien:

Mijn palmpje groeit gestaag door, volgend jaar de tuin in hoop ik:

Daglelie:

Canna:
pi_51188018
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef senesta het volgende:
Mijn cactusje is toch driftig aan het bloeien:
[afbeelding]
Mijn palmpje groeit gestaag door, volgend jaar de tuin in hoop ik:
[afbeelding]
Daglelie:
[afbeelding]
Canna:
[afbeelding]
dit is mooi, ik zou die planten nooit aan t bloeien krijgen, sommigen hebben armoede nodig,? minder water en voeding? bij mij gaan alle kamer planten dood aan te veel voeding en zo, behalve mijn bonzai, die doet t echt goed. '
in de zomer staat hij aan de voet van de Brugmansia, iemand die water krijgt, dan gaat de keukenschaar erin ,
in de winter iedere dag in een een dompelbad in t aanrecht, de rest sterft roemloos.

[ Bericht 2% gewijzigd door Killer_Mom op 06-07-2007 01:04:55 ]
De Puta Madre
pi_51195374
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi met die druppels!

(niet helemaal scherp )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
soms kan je beter de camera met een een statief gebruiken, dat doe ik veel, dan is de kans om te 'wakkelen" niet zo groot en krijg je ze superscherp
pi_51219286
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Charisma het volgende:

soms kan je beter de camera met een een statief gebruiken, dat doe ik veel, dan is de kans om te 'wakkelen" niet zo groot en krijg je ze superscherp
Ik heb geen statief, ga er ook geeneen kopen en ik doe het gewoon lekker amateuristisch uit de hand met een pocketdingetje
En dan zijn ze soms onscherp.
Maar ook vaak niet
pi_51250568
[quote]Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb geen statief, ga er ook geeneen kopen en ik doe het gewoon lekker amateuristisch uit de hand met een pocketdingetje
En dan zijn ze soms onscherp.
Maar ook vaak niet
[/quote ]
niks mis mee, de foto's zijn duidelijk. net zo duidelijk als ik met mijn camera. ik krijg om de 2 a 3 jaar de camera van mijn zoon, met 10 minuten uitleg, hij heeft dan een nieuwe Canon met 3 uur uitlleggen hoe t werkt. en ik zit met die super hitech waarvan ik de heft maar gebruik. . wat ik moet weten weet ik, I love my son
De Puta Madre
pi_51250895
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')