wieden doe ik als ik een beetje rondloop, als ik iets zie wat er niet hoort trek ik t uit, waar ik van baal maak ik korte metten mee, zoals een Rozenboompje van mijn oma, 20 scheuten in een omtrek van 3 meter. nu heb ik er 3 op een stok gezet, die gaan volgend jaar bij mijn zoon de tuin in. of hij wil of niet, dumpen die handel, hij vindt die witte rozen mooi,. maar de rest moet ik uitspitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
IMO is een tuin voor mij een plek waar ik kan relaxen. Waar ik na een dag werken kan rusten. Kan zitten. Kan genieten. Een plek waar ik volledig tot rust kan komen.
Mijn tuin zal nooit en te nimmer een plek zijn waar ik kan werken. Tenzij het gaat om het wieden van onkruid of zulks.
Dat is wel nodig met dit weer. Ik durf niet meer met blote voeten op de tegels te lopen na een krakerig en kleverig ongelukje gisteren.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh en gisteravond voor het eerst slakkenkorrels gestrooid (escar-go)![]()
Is dat een Surfinia of heb je hem gekocht als Petunia?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi met die druppels!
Ik ben ook net even bezig geweest met de macrostand in de regen
(niet helemaal scherp)
[afbeelding]
Vorig jaar had ik petunia's aan de schutting hangen. Ze stonken naar een ouderwets fikkie.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Als piepklein petuniaatje, hij bloeit en bloeit en bloeit
Hangt aan de schutting.
[afbeelding]
Gisteren heb ik nog enkele fotos en filmkes gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mooi! wil je een foto overzicht van je hele tuin maken, ik ben zeer benieuwd hoe die er in zijn geheel uitziet.
Merci voor je leuke reactie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef Killer_Mom het volgende:
dit is een mooie tuin, zondermeer. wat op de oprit staat is veel mooier, daar wil ik wel een scheut je van.
lichtmetalen vel ..potten he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Merci voor je leuke reactie.
Ik zal voorzichtig de oprit openbreken en het plantje in een potje zetten tot je ze kan komen halen..
dit is mooi, ik zou die planten nooit aan t bloeien krijgen, sommigen hebben armoede nodig,? minder water en voeding? bij mij gaan alle kamer planten dood aan te veel voeding en zo, behalve mijn bonzai, die doet t echt goed. 'quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef senesta het volgende:
Mijn cactusje is toch driftig aan het bloeien:
[afbeelding]
Mijn palmpje groeit gestaag door, volgend jaar de tuin in hoop ik:
[afbeelding]
Daglelie:
[afbeelding]
Canna:
[afbeelding]
soms kan je beter de camera met een een statief gebruiken, dat doe ik veel, dan is de kans om te 'wakkelen" niet zo groot en krijg je ze superscherpquote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Mooooi met die druppels!
Ik ben ook net even bezig geweest met de macrostand in de regen
(niet helemaal scherp)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen statief, ga er ook geeneen kopen en ik doe het gewoon lekker amateuristisch uit de hand met een pocketdingetjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Charisma het volgende:
soms kan je beter de camera met een een statief gebruiken, dat doe ik veel, dan is de kans om te 'wakkelen" niet zo groot en krijg je ze superscherp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |