Ik heb al drie flinke bakken geplukt. Ze waren zo mooi glanzend rood dat ze bijna nep leken. Maar nu ben ik bang dat het hierbij blijftquote:Op zondag 10 juni 2007 22:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
na een oogst? ik heb nu pas 3 groene aardbeien in mijn aarbeihangplekken. en een paar bloemetjes. ik heb achterlijke aardbeien dit jaar. niet verwisselen met Aambeien. misschien staan die wel in die pot.
[ note] niet posten na een dagje terras }
ik wens t je toequote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Ik heb al drie flinke bakken geplukt. Ze waren zo mooi glanzend rood dat ze bijna nep leken. Maar nu ben ik bang dat het hierbij blijft![]()
Yuppie, nog even en jullie zijn familie. de plantenwereld is klein.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Xebber het volgende:
Monster. Dacht ik al. Lang niet meer geweest, maar mijn wijlen grootouders woonden in Monster, vlakbij die kerk. Mijn moeder is er ook geboren.
euh, hierbij ook gewoon bij een tuincentrum hoor... Is er dan met de aanlevering ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog twee brugmansia's besteld, ik heb er toch op internet nog kunnen vinden.
Foto van een brugmansia 'sanguinea' bloem:
[afbeelding]
En nog één voor in de voortuin, de brugmansia 'Morgensonne'":
[afbeelding]
U roept.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef Xebber het volgende:
Eigenlijk zouden we een Brugmansiatopic moeten openen!
Prachtig!quote:
Foto's?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:16 schreef jack4ya het volgende:
Waarom doet mijn tuin aan super-sizen... het lijkt de McDonalds wel...
Mijn ridderspoor... zou ong 125cm moeten zijn. is 180cm (en nóg niet uitgegroeid)
Mijn prikneus... zou ong 70cm moeten zijn. is 100cm
Mijn edelweiss... zou ong 15-20cm moeten zijn. is 45cm
Dat lijkt misschien niet zo veel groter, maar sommige zaken in de tuin/potten zijn nu lekker in verhouding... not![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:
goed voor de groen container, wat een troep
sorry,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef jack4ya het volgende:
wat... mandevilla is troep?
ik heb dit " probleem" ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:16 schreef jack4ya het volgende:
Waarom doet mijn tuin aan super-sizen... het lijkt de McDonalds wel...
Mijn ridderspoor... zou ong 125cm moeten zijn. is 180cm (en nóg niet uitgegroeid)
Mijn prikneus... zou ong 70cm moeten zijn. is 100cm
Mijn edelweiss... zou ong 15-20cm moeten zijn. is 45cm
Dat lijkt misschien niet zo veel groter, maar sommige zaken in de tuin/potten zijn nu lekker in verhouding... not![]()
mooi! wil je een foto overzicht van je hele tuin maken, ik ben zeer benieuwd hoe die er in zijn geheel uitziet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Hrvat het volgende:
Wij hebben onlangs een huis gekocht van 50 jaar oud, met enkele zeer mooie volwassen planten erin.
Ik heb enkele fotos genomen van de planten die nu in bloei zijn, maar er zijn nog vele andere waar ik eigenlijk nog geen foto van gemaakt heb.
mutantenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:24 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik heb dit " probleem" ook
mijn stokroos is nou trotse 2.30m !
mijn Lupinie( nou die worden al groot) nu 1.65m
mijn distel 1.70m en de Digitalis( vingerhoed ) meet 2.30m!
en alles is eigenlijk groter dan op normaal![]()
hee die heb ik ook !waarom kortwieken/ spuiten maar! ik heb al gespoten en blijtk te helpen ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mutanten, maar zoooo groot heb ik t nog niet meegemaakt. wat wel opvalt in veel tuinen zijn de gigantische bossen Hortentia's , die bij ons ook, 2 jaar geleden afgesnoeit tot aan de grond, en nu is t een grote bult bloemen.
ik heb wel in de onderste bladeren wolwit ontdekt. met een beetje pech kan ik die weer kortwieken,
[afbeelding]
ik heb even gegoogeld, je kunt wolluis met een bepaald kever bestrijden of ej neemt een wattestaafje met spriritus op en druppelt dat op de wolluis - paar keer herhalen, als het warmer wordt sterven ze sneller afquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mutanten, maar zoooo groot heb ik t nog niet meegemaakt. wat wel opvalt in veel tuinen zijn de gigantische bossen Hortentia's , die bij ons ook, 2 jaar geleden afgesnoeit tot aan de grond, en nu is t een grote bult bloemen.
ik heb wel in de onderste bladeren wolwit ontdekt. met een beetje pech kan ik die weer kortwieken,
[afbeelding]
Dank je voor de leuke commentaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mooi! wil je een foto overzicht van je hele tuin maken, ik ben zeer benieuwd hoe die er in zijn geheel uitziet.
Ik wil het graag zo natuurlijk mogelijk houden, dus wat spinnewebben kunnen geen kwaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het er ook wel bijzonder uitzien!
Als we hier door de duinen fietsen in een bepaalde periode, zijn heel veel bomen 'ingepakt' met een soort web/rag wat de bomen beschermt.
Het is groot, heeft potentieel en er staan mooie planten.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef Killer_Mom het volgende:
daar is nog veel te doen, maar t lijk erop dat t een mooie tuin is
Dank je voor het compliment en de interessante tip.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:33 schreef Charisma het volgende:
Hrvat,w at een mooi grote tuin , daar kan je iets leuks van maken inderdaad !!!
je bent binnen aan het klussen ? heb je ook al een topic bij Wonen en Klussen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |