Nee, nog niets gezien helaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:44 schreef Vandaag... het volgende:
zie je al ontsluiting?
Hij zei dit kan nog uren gaan duren, misschien vindt hij het niet zo boeiend om daar al die tijd naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hartstikke stoer van Nicolaas zeg. Of kon hij gewoon niet meer op z'n benen staan
Naja ik zit niet op de streams. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:39 schreef APK het volgende:
De ongeboren vrucht is nog niet op fok! geregistreerd, dus het zal wel over jou gaan.
Kom op, stap in de schijnwerper.![]()
Niet zeiken, je krijgt je zin!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Streamlock omdat dat schijtpaard gaat bevallen.![]()
Het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.![]()
Ik denk dat het veulen niet in beeld wil.quote:
Gewoon voorweeën dus...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig niets aan de hand. Het paard ging zelf staan en dan heeft het echt geen zin te gaan zitten wachten. Het kan over een half uur gebeuren maar over 2 dagen ......
3 konten en een paardenkopquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed topic dit, het eerste wat je ziet is drie paardenkonten...
Ja dat veulen was Huub info aan het geven over de stemming...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Streamlock omdat dat schijtpaard gaat bevallen.![]()
Het moet niet gekker worden.
Mag niet van de arbeidsinspectiequote:Op vrijdag 13 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het veulen niet in beeld wil.
Ik denk dat 't veulen niet in beeld mag. Net als de kindjes van Natasia tot een uur of 7.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het veulen niet in beeld wil.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig niets aan de hand. Het paard ging zelf staan en dan heeft het echt geen zin te gaan zitten wachten. Het kan over een half uur gebeuren maar over 2 dagen ......
quote:
Naar bedquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn al die streamerts nu die liepen te gillen dat het duidelijk was dat ze ging bevallen?
En oh wat was ie er vol vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:52 schreef APK het volgende:
Dit paard gaat meer zendtijd krijgen dan Likkende Lassie met zijn achterlijke acties tijdens dat feest.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:52 schreef APK het volgende:
Dit paard gaat meer zendtijd krijgen dan Likkende Lassie met zijn achterlijke acties tijdens dat feest.![]()
Alweer?! Daar moeten ze nu eens een waarschuwing voor geven!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat veulen was Huub info aan het geven over de stemming...
hier...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn al die streamerts nu die liepen te gillen dat het duidelijk was dat ze ging bevallen?
Zou lachen zijn als dat veulen zich bij banj aanslootquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:52 schreef Vandaag... het volgende:
nou ja, beetje suf van dat paard maar wle leuk dat SHE bij elkaar zit voor de nodige bonding.
Zou best kunnen hoor, streamlock is er niet voor niksquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zou lachen zijn als dat veulen 't nieuwe neukertje van Brain wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dat veulen zich bij banj aansloot![]()
of als aparte groep boerderijdieren, met Amanda het kalfquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dat veulen zich bij banj aansloot![]()
Dat stro-haar kan in de stal wel bewerkstelligt worden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als dat veulen 't nieuwe neukertje van Brain wordt.
Ik denk eerder dat 't veulen samen met z'n moeder packt met de honden van Amanda en een dieren-front gaat vormen tegenover Amanda vanwege die bont enzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
of als aparte groep boerderijdieren, met Amanda het kalf
en haar bontjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat 't veulen samen met z'n moeder packt met de honden van Amanda en een dieren-front gaat vormen tegenover Amanda
En hierquote:
Zeker weten? Ik durf niet naar bed en ben jaloers op Eric en Huub, die lekker naar het beeld liggen te kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze had weeen, het is nu rustig... maar heel lang gaat het niet meer duren.
Bets lastig typenn met 1 handquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je van bestialiteit houd is dit een ernstig geyl topic ondertussen...
Gezellig nog meer newbie's van het paardenforumquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
En hier
Was even een dingetje hierover aan het tikken voor het paardenforum, vinden ze leuk
Ze moest gewoon scheiten...niks meer en niks minder...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze had weeen, het is nu rustig... maar heel lang gaat het niet meer duren.
Ik volg 't ook heerlijk vanuit bed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik durf niet naar bed en ben jaloers op Eric en Huub, die lekker naar het beeld liggen te kijken.
Laten we eerlijk zijn. Hij was er sneller uit dan dat veulen.quote:
Ik was op het autoforum aan het tikken dat ze daar in de omgeving uit moeten kijken met de auto's.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
En hier
Was even een dingetje hierover aan het tikken voor het paardenforum, vinden ze leuk
Nope, met die stomme paarden weet je het nooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik durf niet naar bed en ben jaloers op Eric en Huub, die lekker naar het beeld liggen te kijken.
Daarom bewerkstellig ik mijn cloaca zelf maar weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
alsof een eend iets kan bewerkstelligen bij een paard![]()
Zeg nooit nooit en nooit altijd bij een dierquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
Je kunt het autoforum beter waarschuwen voor Natasia met haar toerrekje ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was op het autoforum aan het tikken dat ze daar in de omgeving uit moeten kijken met de auto's.
Als dat ding over een paar weken ontsnapt kun je lelijke lakschade krijgen.![]()
Nou ja... misschien dat ik dan toch eerst nog even een kopje thee zet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, met die stomme paarden weet je het nooitIk wil het ook graag zien maar het gaat vast WEER niet lukken, irl niet en nu ook niet
Ik dacht dat ze aardig aan het inlikken was... maar ze heeft meer met lepelsquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Mare volgens mij neemt Hidiho ook dit gewoon opKun je later nog terug kijken, iets minder live maar wel goed te zien.
Die komt niet verder dan de eerste afslag (die daar nou net toevallig maar een paar 100 meter vandaan ligt).quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt het autoforum beter waarschuwen voor Natasia met haar toerrekje ........
Twee vliegen in één klap?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:05 schreef Frasier het volgende:
Die komt niet verder dan de eerste afslag (die daar nou net toevallig maar een paar 100 meter vandaan ligt).
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom bewerkstellig ik mijn cloaca zelf maar weer![]()
Kap is met die geile plaatjes![]()
Ik ben DGK onlyquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is Pony-Lover nog wakker of heeft die weer eens een ban??![]()
Daar had ik niet aan gedacht. Weet je waaraan ik wel ineens (helaas) denk? Aan BB5 en de nacht van Tanjaquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit en nooit altijd bij een dier
Paarden kunnen een heel groot deel zelf sturen. Er zijn zat verhalen van mensen die weken in de stal sliepen waarvan het 6 of 7x bijna raak was. 1 Nacht ergens anders waren en ze terug kwamen was het er ineens.
Mare volgens mij neemt Hidiho ook dit gewoon opKun je later nog terug kijken, iets minder live maar wel goed te zien.
Ze hebben 4 benen, dat scheelt alweer denk ik zo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:08 schreef Frasier het volgende:
Lijkt me best matig om altijd maar staand te slapen.
Ga jij tann met een paard vergelijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht. Weet je waaraan ik wel ineens (helaas) denk? Aan BB5 en de nacht van Tanja![]()
Je hebt gelijk. Excuses aan Eginia. Die trouwens weer aardig onrustig wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij tann met een paard vergelijken![]()
Krijg zelf anginaquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Excuses aan Eginia. Die trouwens weer aardig onrustig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |