Ben ik ff op tijd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
VEULENTJE KOMT ERAAN!
Ja, in deze beschrijving kan ik me wel aardig vinden. Huub is razend intelligent, die heeft veel input nodig. Maarreh... mijn aandacht is nu bij het paard. Gaat er iets gebeuren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien ook wel, hij is ook een google gek. Maar toch plaatsvervangd hij discussies voor drank. En dat valt mij gewoon heel erg op. Noem mij achterdochtig en gek. Maar ik denk dat hij die prikkel nodig heeft om zich goed te blijven voelen. Op het moment dat die prikkel er niet is gaat ie zuipen als een boodwerker. Die prikkel is er weer en die behoefte is meteen veel lager. Wanneer roept ie om drank? Als het niveau laag is. Denk feestjes, denk Nena d'r terugkeer... Allemaal momenten dat hij weet dat die discussieprikkel er niet in zit.
Ik ga d'r juist minder van roken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de streams er al om uitgezet... kon het bijna niet bijhouden![]()
Die is al wakker, lieverd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
Dat wordt nog een karwei om Sylvia wakker te krijgen![]()
ouwe neuzelaar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Jezus, een paardenbevalling.
Nog erger dan Bart & Lesley en Huub & Lieke.![]()
Kijk jij wel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
Dat wordt nog een karwei om Sylvia wakker te krijgen![]()
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.quote:
Doe je oordopjes in danquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Vertel dat maar aan Amanda en Brainquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.![]()
Oh... daarom doen Amanda en Brian het onder het dekbedquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hoesow....hoesow....hoesow bevallen? Laat me slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
wel grappig dat ze BANJ niet wakker maken ^_^
Oooow, dus ze kunnen misschien toch nog op tijd naar bed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de eigenaresse zou het nu ongeveer 10-15 minuten duren
Huub en nico moeten het alleen doen nu, dat is top TVquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gedeelte waarin hij zei dat ie "niets" was en andere luchtbalonnetjes doorprikte. Qua houding: ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee werd Huub dan geraakt? Ik zie het nu niet aan zijn houding, misschien heb ik iets gemist.
Oh, maar dat zag ik juist tegenovergesteld: Huubs blik bleef open, hij knipperde niet eens met zijn ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gedeelte waarin hij zei dat ie "niets" was en andere luchtbalonnetjes doorprikte. Qua houding: ogen.
Gooi maar een dekbed over dat beest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
Oh... daarom doen Amanda en Brian het onder het dekbed![]()
Er wordt een veulentje geboren op aardquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
Huub en nico moeten het alleen doen nu, dat is top TV![]()
Liever morgen dat nu het gekrijs moeten aanhoren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Als ze BANJ echt niet wakker maken gaan ze echt zwaar over de zeik.
Zou het BANJ ene reet kunnen schelen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Als ze BANJ echt niet wakker maken gaan ze echt zwaar over de zeik.
Er was heel even een punt dat hij kwaad dreigde te worden, dat zag ik duidelijk, maar hij hield zich netjes inquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar dat zag ik juist tegenovergesteld: Huubs blik bleef open, hij knipperde niet eens met zijn ogen.
Het veulen zit achter de band. De band blijft nog zitten, anders zou er iemand naar toe moeten gaan. Dat is niet goed, het paard bevalt het best ongestoord.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
Die deken mag nu ook wel af,
ze hinnikt, arm kind.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |