Ben ik ff op tijd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
VEULENTJE KOMT ERAAN!
Ja, in deze beschrijving kan ik me wel aardig vinden. Huub is razend intelligent, die heeft veel input nodig. Maarreh... mijn aandacht is nu bij het paard. Gaat er iets gebeuren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien ook wel, hij is ook een google gek. Maar toch plaatsvervangd hij discussies voor drank. En dat valt mij gewoon heel erg op. Noem mij achterdochtig en gek. Maar ik denk dat hij die prikkel nodig heeft om zich goed te blijven voelen. Op het moment dat die prikkel er niet is gaat ie zuipen als een boodwerker. Die prikkel is er weer en die behoefte is meteen veel lager. Wanneer roept ie om drank? Als het niveau laag is. Denk feestjes, denk Nena d'r terugkeer... Allemaal momenten dat hij weet dat die discussieprikkel er niet in zit.
Ik ga d'r juist minder van roken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de streams er al om uitgezet... kon het bijna niet bijhouden![]()
Die is al wakker, lieverd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
Dat wordt nog een karwei om Sylvia wakker te krijgen![]()
ouwe neuzelaar!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Jezus, een paardenbevalling.
Nog erger dan Bart & Lesley en Huub & Lieke.![]()
Kijk jij wel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
Dat wordt nog een karwei om Sylvia wakker te krijgen![]()
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.quote:
Doe je oordopjes in danquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
Jezus, een paardenbevalling.
Nog erger dan Bart & Lesley en Huub & Lieke.![]()
Vertel dat maar aan Amanda en Brainquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.![]()
Oh... daarom doen Amanda en Brian het onder het dekbedquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oprotten met dat schijtpaard, het is geen natuurdocu.![]()
Hoesow....hoesow....hoesow bevallen? Laat me slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
wel grappig dat ze BANJ niet wakker maken ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |