Jeetje ik ben het alweer eens met jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Viel het je niet op dat hij bleef doordrammen over de onbetrouwbaarheid van huub toen eric erbij zat en nadat eric weg was hij opeens niet meer zo aanvallerig was![]()
Dat pikt hij nooit, maar is ook nergens voor nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou Nicolaas een alcoholverbod accepteren of huppelt hij dan naar buiten?
Dat wil hij graag vinden. Maar ondertussen weet hij allang dat Huub een waardige tegenstander is in het spel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
Volgens mij vindt Nicolaas Huub toch best een lief jongetje.
brian heeft haar nodig, en zonder zijn dekking kan ze naar dat geld fluiten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is op zich al lachwekkend dat het voor Amanda niet schokkend voor de buitenwereld kan zijn omdat we het niet kunnen zien....
Nee Amanda, we kunnen het idd niet zien, maar dat jij je zo makkelijk laat nemen door een hufter die geen greintje respect voor je heeft dat maakt het zelfs onder de dekens te ranzig voor woorden.
Nicolaas accepteert geen enkel verbod lijkt mequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssss het moment dat Eric wegliep was de discussie afgelopen.... op de seconde af.
There is no way in hell dat Nicolaas dat accepteert... hij is geen post-pubertje wat je nog dat soort regels op kunt leggen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer leuke TV opleveren!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
There is no way in hell dat Nicolaas dat accepteert... hij is geen post-pubertje wat je nog dat soort regels op kunt leggen...
Alleen al door zijn aanwezigheid is het kleuterklasgeklier 's nachts al afgelopen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op dat er hier veel mensen zijn die Nicolaas hoog inschatten![]()
Nicolaas reageeert erg slecht op drank: hij wordt ruzieachtig en z'n scherpte neemt schrikbarend af. Maar ik zie hem niet zo snel gewelddadig worden, zichzelf in coma zuipen of in de hoek van een kamer pissen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje ik ben het alweer eens met jou
Moet niet te vaak voorkomen hoor![]()
Volgensmij is 't juist aan die "post-pubertjes" om zich niet aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
There is no way in hell dat Nicolaas dat accepteert... hij is geen post-pubertje wat je nog dat soort regels op kunt leggen...
Ging het niet omquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
Alleen al door zijn aanwezigheid is het kleuterklasgeklier 's nachts al afgelopen.
Huub glundert soms een beetje te veel. Hij teert echt op elke zogenaamde overwinning. Hij groeit daar een beetje mee uit z'n pan. Dat is echt heel jammer. Hij kickt er ook echt op. Discusseren om te winnen en daar een shot van te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ach nee joh, je oordeelt te streng... Huub glundert gewoon een beetje. Denk ook even aan het leeftijdsverschil he![]()
Post-pubertje Huub heeft zich al wel 3 keer een alchoholverbod/restrictie laten opleggen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij is 't juist aan de "post-pubertjes" om zich niet aan de regels te houden.
Huub glundert volgens mij niet om zichzelf, maar om hoe mooi de dingen in elkaar kunnen steken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub glundert soms een beetje te veel. Hij teert echt op elke zogenaamde overwinning. Hij groeit daar een beetje mee uit z'n pan. Dat is echt heel jammer. Hij kickt er ook echt op. Discusseren om te winnen en daar een shot van te krijgen.
Enne dat heeft niks met leeftijd te maken want dat heeft ie ook bv met Brian.
Dan is Huub blijkbaar toch niet zo'n "post-pubertje".quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Post-pubertje Huub heeft zich al wel 3 keer een alchoholverbod/restrictie laten opleggen....
Wij snappen het.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Huub geniet gewoon van een leuke discussie, niet perse om het winnen.
Hij heeft net Huub in zijn ziel geraakt op een manier die echt geen toevalstreffer is. Dat Huub dat met veel gerationaliseer verbergt is typisch Huub, of ie dat ook voorzichzelf kan....we'll see. Duurt evenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ging het niet omVeel mensen denken dat er slim doordachte taktieken achter zijn gebral of ge-oreer zitten.
Huub zou nog wel bij Madame Tussaud hele gesprekken willen voerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Huub wil saaie gesprekken met geestelijken voeren.
Daar moet een discussie sowieso niet voor zijn volgens mij, maar hij heeft in Nicolaas iig een leuke "tegenstander"quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Gewoon een klein kind dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan is Huub blijkbaar toch niet zo'n "post-pubertje".
Waarmee werd Huub dan geraakt? Ik zie het nu niet aan zijn houding, misschien heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij heeft net Huub in zijn ziel geraakt op een manier die echt geen toevalstreffer is. Dat Huub dat met veel gerationaliseer verbergt is typisch Huub, of ie dat ook voorzichzelf kan....we'll see. Duurt even![]()
Of Nico een master-plan heeft.... geen idee, als, dan zal ie niet een vaste uitkomst voor ogen hebben.
Moet je hem zien als hij het niet kan winnen, dat kan hij echt niet hebben hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub zou nog wel bij Madame Tussaud hele gesprekken willen voeren![]()
Hij heeft af en toe wat jeugdige trekjes. Maar daar is imo. niks mis mee. Heb ik ook wel is last vanquote:
Hmm misschien ook wel, hij is ook een google gek. Maar toch plaatsvervangd hij discussies voor drank. En dat valt mij gewoon heel erg op. Noem mij achterdochtig en gek. Maar ik denk dat hij die prikkel nodig heeft om zich goed te blijven voelen. Op het moment dat die prikkel er niet is gaat ie zuipen als een boodwerker. Die prikkel is er weer en die behoefte is meteen veel lager. Wanneer roept ie om drank? Als het niveau laag is. Denk feestjes, denk Nena d'r terugkeer... Allemaal momenten dat hij weet dat die discussieprikkel er niet in zit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Huub glundert volgens mij niet om zichzelf, maar om hoe mooi de dingen in elkaar kunnen steken.
Half 3 bedtijd, dat je het ff weetquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wat jeugdige trekjes. Maar daar is imo. niks mis mee. Heb ik ook wel is last van![]()
De beste in het huis, maar het gaat volgens mij gauw vervelen hoor. Nicolaas stelt alleen Huub ter discussie, hij zegt niets over zichzelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet een discussie sowieso niet voor zijn volgens mij, maar hij heeft in Nicolaas iig een leuke "tegenstander"
Non Stop Rocken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
En straks gaan ze braaf om 02.30u naar bed.
Mietjes.![]()
Hup naar bed jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
Mietjes.![]()
Nico: oh we gaan ff een veulentje ter wereld brengen, dan mogen we later naar bedquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef APK het volgende:
Mietjes.![]()
Ik heb de streams er al om uitgezet... kon het bijna niet bijhoudenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Non Stop Rocken...
Wat rookt die gast toch onwijs veel!
En Huub nu dus ook![]()
Precies, dus je kunt gerust doordrinken. Dat getuigt slechts van een gebrek aan voorhanden zijnd niveau.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien ook wel, hij is ook een google gek. Maar toch plaatsvervangd hij discussies voor drank. En dat valt mij gewoon heel erg op. Noem mij achterdochtig en gek. Maar ik denk dat hij die prikkel nodig heeft om zich goed te blijven voelen. Op het moment dat die prikkel er niet is gaat ie zuipen als een boodwerker. Die prikkel is er weer en die behoefte is meteen veel lager. Wanneer roept ie om drank? Als het niveau laag is. Denk feestjes, denk Nena d'r terugkeer... Allemaal momenten dat hij weet dat die discussieprikkel er niet in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |