Huub heeft 2 verschillende vormen van eergevoel in z'n hoofd. En dat merk je heel duidelijk. Het eerste eergevoel is die hij heeft om er in terug te komen. Hij wil ook terug want hij voelde zich oneerlijk behandeld. DAT is eer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Over dat stukje eergevoel... ik kreeg het idee dat Huub wat heeft moeten doen om weer in het huis te mogen (heeft ie NL toch geraakt?) waar hij niet echt achterstond.... Hierbij kreeg Huub automatisch een stukje macht over de redaktie waardoor hij toch heel erg ver mocht gaan...
Da's dan mooi voor Brain!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:46 schreef waxmask het volgende:
Als Huub vanavond deze discussie wint SMS ik voor hem anders naar Brainless (al heeft ie er dan geen fuck voorgedaan)
Klopt wel aardig ja. Trots en zelfrespect zijn ook toepasselijke woorden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft 2 verschillende vormen van eergevoel in z'n hoofd. En dat merk je heel duidelijk. Het eerste eergevoel is die hij heeft om er in terug te komen. Hij wil ook terug want hij voelde zich oneerlijk behandeld. DAT is eer.
Het andere is eigenwaarde. Die zal bij de meeste daar niet heel hoog zijn. Anders ga je inderdaad je hele leven niet daar op camera zetten.
Komt nog wel, nico heeft goed gekeken naar NLquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En Huub bleef hem onverschrokken met open ogen beantwoorden. Huub is niet onder de indruk van Nicolaas.
Ik ben ook bang dat hij niet lang blijftquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gevolgen van waar Nicolaas mee bezig is zie je later pas. Ik krijg sterk de indruk dat hij er niet als speler inzit maar betaald met de opdracht overal te destabiliseren waar hij maar kan. (en dus eigenlijk bijv. Huub weer op de rails zet)
I know... helaas denken een hoop mensen nog dat Amanda het alleen maar met Brian doet om haar sexuele behoeftes te bevredigen... ik denk dat dat alleen maar het middel is om haar emotionele behoeftes te bevredigen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda denkt dat Brian echt om haar geeft omdat hij met haar neukt. Ze is waarschijnlijk niet anders gewend.
Zodra Brian haar niet meer nodig heeft gooit hij haar aan de kant en huppelt ze naar de volgende die haar gebruikt en denkt ze weer dat die persoon om haar geeft...
Geweldig om te zien dat hi zo rustig blijft. Het kost moeite om Nicolaas uit te leggen waarom hij er zo volkomen naast zit omdat Nicolaas door raast, maar als hij dan even stil is verdwijnt ieder argument van Nicolaas ver onder de tafel. Als die man zich morgen terug ziet schaamt hij zich dood.quote:
Ik geloof er niets van dat er 'meer' zit achter de houding van Nicolaas. Hij probeert het een na het ander en niets laat Huub een toontje lager zingen (wat duidelijk de bedoeling is).quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt nog wel, nico heeft goed gekeken naar NL
Inderdaad. Beetje jammer is het dat Huub soms gewoon niet de juiste woorden kiest, heb ik vaker van hem gehoord.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
Klopt wel aardig ja. Trots en zelfrespect zijn ook toepasselijke woorden.
Veratandig dan! Nathanael zit ook al lang thuisquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt nog wel, nico heeft goed gekeken naar NL
Hij is aan het jongleren, er zijn immers 2 mensen die proberen hem wat nederiger te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje jammer is het dat Huub soms gewoon niet de juiste woorden kiest, heb ik vaker van hem gehoord.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Nooit meer naar huis heb ik van Bart
Nicolaas: Olé olé heb je zelf bedacht?
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zoenen Nicolaas en Eric elkaar gewoon frontaal plat op de bek?
Ja en??quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huh wat, zoenen Nicolaas en Eric elkaar gewoon frontaal plat op de bek?
Ken niet veel hetero mannen die dat prettig vindenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk niet doen maar wat is er mis mee?
Huub schermt met woorden, en Nicolaas heeft gelijk. Hij schermt met woorden die feitelijk niets voor hem betekenen, anders dan de waarde van een oneliner, een reactie. Het lijkt er heel snel op dat deze mensen echt iets vertegenwoordigen, maar ze vertegenwoordigen niets anders dan hun eigen ego, en dat weten ze heel goed van elkaar.... Het is volkomen inhoudsloos, maar een leuke wedstrijd om te bekijken. Ze zijn gelijk....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub heeft 2 verschillende vormen van eergevoel in z'n hoofd. En dat merk je heel duidelijk. Het eerste eergevoel is die hij heeft om er in terug te komen. Hij wil ook terug want hij voelde zich oneerlijk behandeld. DAT is eer.
Het andere is eigenwaarde. Die zal bij de meeste daar niet heel hoog zijn. Anders ga je inderdaad je hele leven niet daar op camera zetten.
Ja en dat is zo leuk!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn iig leuker aan elkaar gewaagd dan Nathanael en Huub... na het rellen dan er weer gewoon samen gedronken worden![]()
En dat werkt niet. Huubje voelt zich nu zo suprieur... Stomme egotripper eigenlijk die huub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Hij is aan het jongleren, er zijn immers 2 mensen die proberen hem wat nederiger te maken.
Dat doet hij echt niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat er 'meer' zit achter de houding van Nicolaas. Hij probeert het een na het ander en niets laat Huub een toontje lager zingen (wat duidelijk de bedoeling is).
Ach nee joh, je oordeelt te streng... Huub glundert gewoon een beetje. Denk ook even aan het leeftijdsverschil hequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat werkt niet. Huubje voelt zich nu zo suprieur... Stomme egotripper eigenlijk die huub.
Maar goed ik voel me ook altijd beter als 1 of andere domme dronken zak zich beter voelt dan ik in de kroeg.
En zo is het. Effe lekker zeiken, en dan even goeie vrienden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn iig leuker aan elkaar gewaagd dan Nathanael en Huub... na het rellen kan er weer gewoon samen gedronken worden![]()
Hij ook binnenkort verwacht ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veratandig dan! Nathanael zit ook al lang thuis![]()
Nicolaas lijkt me ook zeker geen type dat zich laat verlagen tot fysiek geweldquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn iig leuker aan elkaar gewaagd dan Nathanael en Huub... na het rellen kan er weer gewoon samen gedronken worden![]()
Viel het je niet op dat hij bleef doordrammen over de onbetrouwbaarheid van huub toen eric erbij zat en nadat eric weg was hij opeens niet meer zo aanvallerig wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Tsssss het moment dat Eric wegliep was de discussie afgelopen.... op de seconde af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Viel het je niet op dat hij bleef doordrammen over de onbetrouwbaarheid van huub toen eric erbij zat en nadat eric weg was hij opeens niet meer zo aanvallerig was![]()
SMS voor Huubie is al wegquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zo is het. Effe lekker zeiken, en dan even goeie vrienden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |