You have seen the lightquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Huub vanavond anders ook diép triest.![]()
Vaker streams kijken eend. Huub heeft al geen restrictie meer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon mazzel dat hij niet mag zuipen wat hij wil anders was hij nog veel triester
Wat opzich logisch is... gezien de 1000 camera's...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die is opgeheven, met in de kleine letterjes "We houden het wel in de gaten"
Waarom houden ze hem dan in de gatenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vaker streams kijken eend. Huub heeft al geen restrictie meer.
Hij mag weer drinken. Mare hij heeft gezegd dat ie dat niet meer wil en de rest helpt hem en houd hem in de gaten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Weet ik niet
Maar lijkt me sterk, want anders was hij wel bezopen
Ik hoorde jaap net nog tegen hem zeggen dat hij niet meer mocht, en huub zei ik weet het
Hij veegt gewoon ieder argument van tafel, dus nee... echt inhoudelijk wil ik dit niet noemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:34 schreef waxmask het volgende:
Eens of niet eens, dit is wel eindelijk Huub's eerste inhoudelijke discussie in DGK
Volgens mij hebben ze er allebei moeite mee dat hij niet in de hoek te drijven is. Huub is gewoon niet bang.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric lijkt wel jaloers?
Ik snap er soms helemaal niks meer van hoor.... En dat ligt hem niet aan de cola-berenburg
Dus hij heeft dus wel een restrictie, maar zelf opgelegdquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij mag weer drinken. Mare hij heeft gezegd dat ie dat niet meer wil en de rest helpt hem en houd hem in de gaten.
(Alcoholzuipen is gewoon voor mietjes)
Nico wordt een beetje boos. Ik laat me niet beinvloeden door zo'n jongetje..quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er allebei moeite mee dat hij niet in de hoek te drijven is. Huub is gewoon niet bang.
Mwah.quote:
Het is op zich al lachwekkend dat het voor Amanda niet schokkend voor de buitenwereld kan zijn omdat we het niet kunnen zien....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als er een hittegolf aankomt en zij nog onder dat dekbed liggen te 'ketsen'![]()
Nicolaas vist volkomen naast het net en hij heeft het nog niet doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Ifa het volgende:
Ik lig dubbel om NicolaasHuub begint het heeel langsaam aan door te krijgen. Fans laten nog even op zich wachten.
![]()
Prachtig hequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nico wordt een beetje boos. Ik laat me niet beinvloeden door zo'n jongetje..
Yep, Huub is niet bang, hij wil het huis en het geld, meer niet.
Nicolaas lult nu als een dronken man en die kun je niet serieus nemen. Hij zit er inderdaad volkomen naast. Huub maakt hem behoorlik gek nu.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicolaas vist volkomen naast het net en hij heeft het nog niet door![]()
Nee hij had hem bijna, en ging dicht in zijn gezicht staan... hij weet dat huub daar niet tegen kanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicolaas vist volkomen naast het net en hij heeft het nog niet door![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas probeert heel intimiderend te doen, maar het werkt niet
jaap ging dan ook aanranden en dat kan niet héquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap kan vet zijn wat hij wil...
Zo fysiek intimiderend als Nicolaas zijn gaat hem niet lukken...![]()
En Huub bleef hem onverschrokken met open ogen beantwoorden. Huub is niet onder de indruk van Nicolaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hij had hem bijna, en ging dicht in zijn gezicht staan... hij weet dat huub daar niet tegen kan
Eric is het anders best met hem eens!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas lult nu als een dronken man en die kun je niet serieus nemen. Hij zit er inderdaad volkomen naast. Huub maakt hem behoorlik gek nu.
Gevolgen van waar Nicolaas mee bezig is zie je later pas. Ik krijg sterk de indruk dat hij er niet als speler inzit maar betaald met de opdracht overal te destabiliseren waar hij maar kan. (en dus eigenlijk bijv. Huub weer op de rails zet)quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hij had hem bijna, en ging dicht in zijn gezicht staan... hij weet dat huub daar niet tegen kan
Eric is een sukkel... hij kan totaal niet meekomen met dit niveau...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric is het anders best met hem eens!![]()
Amanda denkt dat Brian echt om haar geeft omdat hij met haar neukt. Ze is waarschijnlijk niet anders gewend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is op zich al lachwekkend dat het voor Amanda niet schokkend voor de buitenwereld kan zijn omdat we het niet kunnen zien....
Nee Amanda, we kunnen het idd niet zien, maar dat jij je zo makkelijk laat nemen door een hufter die geen greintje respect voor je heeft dat maakt het zelfs onder de dekens te ranzig voor woorden.
Dat zegt Nicolaas ook tegen hem!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Spreek je uit. Je hebt mooie woorden, maar geen inhoud"
Nicolaas grijpt zich vast aan strohalmen. Hij krijgt geen grip op Huub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft een vriendschap met Sylvia en met Eric aan het opbouwen...
Nico vindt dat hij geveinsde vriendschap heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |