Dat is slechts jouw objectieve interpretatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:43 schreef BobbyHill het volgende:Koeman probeert heel wat anders te zeggen, namelijk dat zijn huurlingen een beetje rustig aan moeten doen.
volgens mij gedijt Ibi beter bij vertrouwen. Dat hij sterker fysiek moet worden lijkt me verder duidelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
Er staat hier een artikel in het NHD dat Koeman vindt dat Ibi niet genoeg geeft en dat hij nu als neo-international moet begrijpen dat er meer verwacht wordt van hem. Daarom heeft Koeman hem gister met de reserves laten mee voetballen en Varyyyinen (ofzo) met de basis elf.
Goede actie van Koeman, zo'n emotioneel gammel talent even flink vertrouwen geven.
zodat ze volgend jaar geen CL kunnen spelen........ beetje rare spagaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
Aissati en Bakkal zullen nu alles uit de kast halen
hij speelt minder omder Rutten liever niet met Aisatti en Bakkal op één middenveld speelt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef tomttt het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat Bakkal nog niet goed genoeg is voor PSV. Hij heeft bij Twente niet eens een basisplaats. Misschien kunnen ze hem beter nog een jaar bij Twente stallen.
Aissati gaat lekker naar AZquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zodat ze volgend jaar geen CL kunnen spelen........ beetje rare spagaat
quote:
RTL he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
De druk ligt dus bij ons... Wel raar dat Ajax op vrijdag moest spelen...
de druk lag er sowieso toch al op, weinig anders nuquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
De druk ligt dus bij ons... Wel raar dat Ajax op vrijdag moest spelen...
Statistisch gezien is het weer eens tijd voor een overwinning houd ik mezelf maar voor. Maar als ik kijk hoe Koeman de pers opzoekt vrees ik het ergste. Ik kan me niet voorstellen dat de groep nog veel vertrouwen in Koeman heeft. Zoiets als over Afellay mag je best denken en zeggen maar niet in de pers! Wat hij over de 3 huurlingen zegt is ook te triest voor woorden natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Suijk het volgende:
Beetje vertrouwen in, Grrrrrrr?
En ook omdat ie z'n (goede) vorm van voor de winterstop nog niet kan benaderen na de winterstop in de wedstrijden waar ie wel mag spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt minder omder Rutten liever niet met Aisatti en Bakkal op één middenveld speelt.
Bij de meeste andeer coaches zou ik dit ook zeggen. Maar als ik kijk hoe Koeman zich gedraagt in de pers, ook al voordat het zo slecht ging geloof ik het meteen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
Ik heb het hem nog niet letterlijk horen zeggen, geschreven is het toch altijd iets anders, uit zijn verband, niet in de context, etc.
Ik snap Koeman wel vaker nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Wat ik niet snap is dat Marcellis niet opgenomen is in de selectie. Hij speelde woensdag best goed. Alcides zit er wel bij, terwijl die nog bijna niets heeft laten zien.
Alcides heeft wel goede wedstrijden gespeeld hoor. Alleen wat hij tegen Babel presteerde was echt, heel, heel, héél erg slecht. Ik heb in een slordige 12 jaar dat ik bij PSV op de tribune zit maar een paar keer een verdediger van PSV zo weggespeeld zien worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Wat ik niet snap is dat Marcellis niet opgenomen is in de selectie. Hij speelde woensdag best goed. Alcides zit er wel bij, terwijl die nog bijna niets heeft laten zien.
Tja Marcellis heeft een achterlijke overtreding laten zien, voor wat zijn eerste ervaring betreft. Kan me wel voorstellen dat je dit soort wedstrijden met ervarener profs wilt spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |