abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48276965

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: Liverpool - PSV

Datum: 11 April 2007
Uitslag: 1-0 (0-0)

Scoreverloop:
1-0 Crouch ('67)

Arbiter: Rosetti

Toeschouwers: 42000

Geel:
PSV: Carlos Salcido

Rood:
PSV: Dirk Marcellis ('64)

Eerstvolgende wedstrijden:
PSV - FC Twente

Datum: 14 April 2007
Tijd: 19:30

FC Utrecht - PSV

Datum: 22 April 2007
Tijd: 14:30

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- Afellay, Mendez en Kromkamp zaterdag weer inzetbaar
- Koeman heeft goede hoop inzetbaarheid Alex voor laatste twee duels
-

OP PSV Topic
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48277078
Hopelijk kunnen we weer een keer de 3 punten pakken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48277101
Weer eens een keertje winnen zou leuk zijn ja.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48277475
Krijgt Aisatti nu rust zaterdag?
pi_48277549
Op naar opnieuw punten-verlies
X
X
X
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 01:44:08 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48278504
vind het nu al te spannend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48278641
Met Addo en Marcellis in de basis

Hopelijk niet met Feher of Sun.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 01:56:54 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48278718
Addo mn hart

die heeft zojuist één aardige wedstrijd gespeeld, die wordt dan standaard gevolgd door 4 slechte!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48278740

Sun dan toen Crouch schoot zag je hem weg springen ( klein sprongetje en de bal ging naar de plek waar hij stond )

Juist blijven staan
pi_48280558
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Addo en Marcellis in de basis

Hopelijk niet met Feher of Sun.
Nou, Marcellis heb ik wel vertrouwen in. Addo iets minder, maar wie weet valt het ook zaterdag weer mee.
pi_48280587
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Addo mn hart

die heeft zojuist één aardige wedstrijd gespeeld, die wordt dan standaard gevolgd door 4 slechte!
Da's genoeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48280593
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgt Aisatti nu rust zaterdag?
Tuurlijk niet, Twente regelt het anders.
That's all folks!
pi_48281107
Addo heeft nu ineens veel zelfvertrouwen gekregen als meest ervaren verdediger. Misschien werkt het positief. Een verdediging met Kromkamp, Marcellis, Addo en Salcido zou het niet slecht doen tegen Twente. Nu nog een middenveld dat voor een goede aanvoer naar voren kan zorgen, want dat lukte woensdag niet.
We sure are cute for two ugly people.
pi_48281533
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 08:45 schreef Neoktheone het volgende:
Addo heeft nu ineens veel zelfvertrouwen gekregen als meest ervaren verdediger. Misschien werkt het positief. Een verdediging met Kromkamp, Marcellis, Addo en Salcido zou het niet slecht doen tegen Twente. Nu nog een middenveld dat voor een goede aanvoer naar voren kan zorgen, want dat lukte woensdag niet.
Zit daar nu juist niet het probleem sinds het vertrek van van Bommel en Park?
Ik typ straat.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:21:20 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48281883
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zit daar nu juist niet het probleem sinds het vertrek van van Bommel en Park?
Dat lijkt me wel. Maar daar hebben we nu Aissati voor. Onee, die zit bij de tegenstander
pi_48282010
"Afellay, Mendez en Kromkamp zaterdag weer inzetbaar"

Afellay nu laten spelen of één wedstrijd in de playoffs mocht het nodig wezen? Mendéz mag gewoon langs de kant blijven, die voegt werkelijk niets toe.
Ik typ straat.
pi_48282185
We gaan nou toch zeker geen spelers sparen voor de play offs? We hebben een titel te verdedigen!
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:43:15 #18
79837 Lemming22
pi_48282581
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:25 schreef LudoSanders het volgende:
"Afellay, Mendez en Kromkamp zaterdag weer inzetbaar"

Afellay nu laten spelen of één wedstrijd in de playoffs mocht het nodig wezen? Mendéz mag gewoon langs de kant blijven, die voegt werkelijk niets toe.
Afellay erin, Kromkamp erin en Mendez mag een tribunestoel gaan poetsen met zijn duurbetaalde reet. Gewoon Vayrynen erin, die brengt meer dan Mendez.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:48:49 #19
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48282746
quote:
11/4/2007 - Investeringen komende zomer afhankelijk van bereiken Champions League
(Gepost door RvN)

PSV voorzitter Schuitema heeft laten weten dat de hoogte van de investeringen die in de zomer in de PSV selectie gedaan kunnen worden afhankelijk is van de vraag of PSV de Champions League haalt. Een bedrag wil hij niet noemen, ook intern tegen Ronald Koeman heeft hij dat niet gedaan.
PSV Netwerk
In het PZC liet Schuitema weten dat de directie niet anders kan dan zuinig zijn op dit moment.

"Lees het jaarverslag en je weet hoe PSV ervoor staat. Het negatieve vermogen is groot en dat maakt het moeilijk om bij de banken faciliteiten geregeld te krijgen. Er is geen andere keus dan prudent te zijn met de centen."

"Alles wat je leent, moet je terugbetalen. De hoofdreden van het probleem van nu is dat het elastiek vroeger te vaak te ver werd uitgetrokken. Onze hoogste prioriteit vóór dit seizoen was behoud van de kwaliteit van de selectie. Daarom hebben we de contracten van Gomes en Farfán verlengd. Verder hebben we Kromkamp, Salcido, Méndez en Kluivert gehaald, plus nog enkele huurlingen. Niemand kan hard maken dat wij overdreven op de centen hebben gelet
waar halen die andere ploegen dan hun geld vandaan??
We krijgen al relatief veel geld van de CL... Als enige Nederlandse ploeg en dan nog zuinig aan doen... Dan ga je dus mindere spelers kopen.. Waardoor je misschien geen kampioen wordt... Dus ook geen CL en dus minder geld... Dus ook geen geld voor beter spelers
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48282955
Leuk is ook dat als we ons via de Play-offs moeten plaatsen je pas aan het begin van volgend seizoen weet of je je ook daadwerkelijk voor de CL geplaatst hebt. Gaat Schuitema in dat geval ook de hand op de knip houden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48284513
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef appelsientje het volgende:

[..]

waar halen die andere ploegen dan hun geld vandaan??
We krijgen al relatief veel geld van de CL... Als enige Nederlandse ploeg en dan nog zuinig aan doen... Dan ga je dus mindere spelers kopen.. Waardoor je misschien geen kampioen wordt... Dus ook geen CL en dus minder geld... Dus ook geen geld voor beter spelers
lees afgelopen vi es.. psv is te afhankelijk van de cl.. en hebben veel jaren verlies gedraaid. Psv is eigenlijk een tikkende tijdbom
pi_48285328
Onze laatste kans om het seizoen te redden, 200% inzet is dus niet teveel gevraagd zaterdag
Patat Friet
pi_48285484
Oja geen Da Costa zondag(?) dan liever Addo/Marcellis
Patat Friet
pi_48285588
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef markthemen het volgende:

[..]

lees afgelopen vi es.. psv is te afhankelijk van de cl.. en hebben veel jaren verlies gedraaid. Psv is eigenlijk een tikkende tijdbom
Dan kun je eigenlijk wel rustig stellen dat PSV al jaren bezig is met financieel wanbeleid. Na eigenlijk elk jaar CL inkomsten en bijna nooit echt dure spelers en nooit extreem brede selecties. Gaat dat geld nou echt allemaal op aan aflossing/rente aan dat stadion?
Patat Friet
pi_48286490
'Vroeger' zat er nog wel eens een transferklapper bij, nu moet je daar nog even op wachten tot Alex en/of Farfan weg gaan.
Klik dan als je durft
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:31:16 #26
159022 AminBen
El Maestro
pi_48286520
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dan kun je eigenlijk wel rustig stellen dat PSV al jaren bezig is met financieel wanbeleid. Na eigenlijk elk jaar CL inkomsten en bijna nooit echt dure spelers en nooit extreem brede selecties. Gaat dat geld nou echt allemaal op aan aflossing/rente aan dat stadion?
Dat vraag ik me ook af.

In Spanje gaat het gerucht dat PSV en Ajax Bojan(17 jaar, supertalent) van Barca volgend seizoen willen huren.
pi_48286558
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef Suijk het volgende:
'Vroeger' zat er nog wel eens een transferklapper bij, nu moet je daar nog even op wachten tot Alex en/of Farfan weg gaan.
Alex is gehuurd, dat moge intussen toch wel duidelijk zijn
Patat Friet
pi_48286694
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Alex is gehuurd, dat moge intussen toch wel duidelijk zijn
Geen idee, ben niet zo'n insider. Vervang Alex door Gomes dan.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 11:40:23 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48286869
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef markthemen het volgende:

[..]

dat is ookk weer erg overtrokken want grote gedeeltes van het CL geld gaan direct naar de spelers.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48287378
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is ookk weer erg overtrokken want grote gedeeltes van het CL geld gaan direct naar de spelers.
De premies gaan daar aan op ja. Maar je houdt toch nog aardig wat over aan TV inkomsten, en kaartverkoop neem ik aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 11:56:53 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48287453
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De premies gaan daar aan op ja. Maar je houdt toch nog aardig wat over aan TV inkomsten, en kaartverkoop neem ik aan?
klopt ja.

die kaartverkoop heb je (in iets mindere mate) ook in de UC alleen de TV inkomsten zijn echt minder.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48287833
PSV houdt aan het bereiken van de kwartfinales echt wel enkele miljoenen over, ik weet nog dat Robert ons naar de halve finale schoot en daar bekant zijn transferbedrag mee had terug verdiend.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 12:11:18 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48287994
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
PSV houdt aan het bereiken van de kwartfinales echt wel enkele miljoenen over, ik weet nog dat Robert ons naar de halve finale schoot en daar bekant zijn transferbedrag mee had terug verdiend.
ja dat zeiden ze heel makkelijk, 5 miljoen extra maar de spelers hebben dat seizoen echt tonnen pp aan bonussen gehad. Dus die 5 miljoen was schromelijk overdreven.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48288282
PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 12:41:41 #35
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48288990
Is Gomes wel van PSV?
pi_48289250
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is Gomes wel van PSV?
Ja en voorzien van een lang contract.
pi_48291507
quote:
Alex denkt volgende week te spelen voor PSV

Alex hoopt en denkt de laatste twee competitieduels van PSV weer van de partij te zijn. De nagenoeg herstelde verdediger keert zaterdag of maandag terug in Eindhoven.
Op 11 maart was Alex vanwege een hamstringblessure per brancard van het veld gedragen tijdens het uitduel met Excelsior. De centrale verdediger toog daarop naar Brazilië, waar hij met hulp van de medische staf van de Braziliaanse voetbalbond aan zijn herstel werkte.

Technisch manager Stan Valckx telefoneerde donderdag met Alex. 'Vandaag ondergaat hij nog een test bij de mensen van de Braziliaanse bond die hem daar begeleiden. Als die goed uitpakt, komt hij snel weer naar Nederland', verklaarde Valckx in het Eindhovens Dagblad. 'Hij heeft mij verteld dat hij komende week weer volop wil meetrainen om zo de laatste twee wedstrijden van het seizoen te kunnen spelen.'

Tijdens Alex' absentie verspeelde PSV een fors deel van de voorsprong op titelconcurrenten Ajax en AZ. De Eindhovenaren gaan de laatste drie duels in met een voordelige marge van twee punten. Van de drie competitiewedstrijden en twee Champions League-duels die PSV afwerkte zonder Alex gingen er liefst vier verloren. Alleen bij NAC Breda werd gelijk gespeeld.

bron VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 13:56:52 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48291773
dat klint goed
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:44:56 #39
11102 knep
Mountainfreak
pi_48293626
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:56 schreef rubbereend het volgende:
dat klint goed
Niet als we het tegen Twente verneuken, dan mag hij verder herstellen en de playoffs in .
pi_48295549
Ik vond Marcellis goed spelen, jammer van die rode kaart, maar dat kan gebeuren. PSV speelde weer wat volwassener dan de afgelopen weken. Vayrynen en Culina ben ik niet tevreden over, ik zou middenveld doen met Cocu-Simons-Affelay. 4-3-3 vind ik beter nu, we moeten winnen dus alles op de aanval, Koné-Kluivert-Farfan in de voorhoede, en dan moet het (hoop ik) wel lukken!
pi_48295746
quote:
Van PSV Netwerk. Ronald Koeman zal zaterdag tegen FC Twente geen gebruik maken van Csaba Feher en Dirk Marcellis. Beiden stonden tegen Liverpool nog in de selectie. De Hongaar heeft last van een liesblessure en kan niet spelen. mist wegens een liesblessure het belangrijke duel tegen de Tukkers. Ook Dirk Marcellis, die zijn debuut maakte tegen Liverpool, valt buiten de selectie. Vanwege de terugkeer van een aantal spelers is er voor hem geen plaats in de selectie. Kromkamp en Alcides zijn de backs zaterdag.
Waarom laat koeman Marcellis nou weer buiten de selectie
pi_48295775
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef XAVI het volgende:

[..]

Waarom laat koeman Marcellis nou weer buiten de selectie
quote:
Vanwege de terugkeer van een aantal spelers is er voor hem geen plaats in de selectie.
pi_48295800
Ajax gaat vanavond punten verspelen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:57:52 #44
159022 AminBen
El Maestro
pi_48295838
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]
Alcides(als speler van PSV), is zeker niet beter.
pi_48295968
Ik vond Marcellis wel aardig spelen tegen Liverpool . Hij maakte alleen één beginnersfoutje wat hem fataal werd
pi_48296817
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.

In Spanje gaat het gerucht dat PSV en Ajax Bojan(17 jaar, supertalent) van Barca volgend seizoen willen huren.
Bojan Krkic is inderdaad een supertalent. In de categorie Messi - Zaráte - Aguero .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48296861
quote:
Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal

13/4/2007 14:43

Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'

Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet.'
Wat een zielepoot die trainer van jullie
Beerens deed gewoon zijn best, niet meer en niet minder. Koeman kan beter naar het gedrag van zijn eigen team kijken, want zij speelden in de eerste helft bij een 2-0 achterstand de bal niet terug toen NEC hem uitschoot voor een blessurebehandeling
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_48296866
Op de computer is ie ook goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 16:34:22 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48296956
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48296995
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bojan Krkic neem ik aan.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_48297006
quote:
Op Eurosport was ie heel erg goed (met Spanje -17 geloof ik). Maar aangezien jij alleen Den Bosch volgt, begrijp ik dat je hem nog nooit hebt zien spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48297045
quote:
Je bedoelt Bojan? Ja, om de computer is hij goed je bedoelt zeker een spel: Football Manager, Fifa, PES ??
pi_48297069
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef ruud.nl het volgende:
Ajax gaat vanavond punten verspelen.
pi_48297082
Was een serieuze reactie hoor. Bij Fifa en FM2007 is hij goed.

Verder moet je niet zeveren, want ik weet zeker dat ik per maand meer jeugdspelers zie dan jij in je hele leven gezien hebt.
pi_48297107
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Fifa
PES is beter
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48297119
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]
Dat kunnen we alleen hopen, NAC is voor PSV wel een lastig obstakel geweest dus hopen voor Ajax ook
pi_48297128
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Was een serieuze reactie hoor. Bij Fifa en FM2007 is hij goed.

Verder moet je niet zeveren, want ik weet zeker dat ik per maand meer jeugdspelers zie dan jij in je hele leven gezien hebt.
Ongetwijfeld. De A-1 en B-1 van Den Bosch zijn immers interessanter dan internationale jeugdtoernooien.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:43:09 #58
159022 AminBen
El Maestro
pi_48297235
Bij FM wordt het idd een wereldspits, die Bojan
pi_48298137
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:31 schreef Strooper het volgende:

[..]

Wat een zielepoot die trainer van jullie
Beerens deed gewoon zijn best, niet meer en niet minder. Koeman kan beter naar het gedrag van zijn eigen team kijken, want zij speelden in de eerste helft bij een 2-0 achterstand de bal niet terug toen NEC hem uitschoot voor een blessurebehandeling
Ontzettend sneu inderdaad Eerst je spelers om onbegrijpelijke redenen verhuren en nu gaan lopen brullen dat ze niet 'raar' moeten gaan doen. Hij zet die gasten gewoon onder een nare druk, want ze weten heus wel wat die lafbek eigenlijk probeert te zeggen.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 17:17:07 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48298195
Koeman ->
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48298749
Idd eerst lekker achterover hangen en 2-0 achter komen en dan pas tegengas geven.
En dat gaat al weken zo.

Morgen eens meteen gas geven
pi_48299038
Lompe TT... jullie spelen toch thuis !
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:14:55 #63
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48299704
Morgen maar weer eens winnen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:19:14 #64
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_48299795
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ontzettend sneu inderdaad Eerst je spelers om onbegrijpelijke redenen verhuren en nu gaan lopen brullen dat ze niet 'raar' moeten gaan doen. Hij zet die gasten gewoon onder een nare druk, want ze weten heus wel wat die lafbek eigenlijk probeert te zeggen.
Precies. Hier tergt hij Aissati en Bakkal alleen nog maar meer mee.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_48300466
Een toptrainer zet Marcellis na zo'n puike doch ongelukkige partij er gewoon weer een, zeker om hem het vertrouwen te blijven geven.

Dat is nou het verschil tussen de jeugd opstuwen en progressie maken, en de jeugd afbreken en met twijfels achterlaten. Koeman en jeugd, altijd al een slecht huwelijk.
pi_48300711
Koeman met z'n gezeik op Beerens

Wil hij nou echt dat zijn huurlingen zich tegen PSV in gaan houden? Hulde voor Roy! Ik hoop dat Aissati en Bakkal zaterdag tot op het randje gaan. Zoals dat hoort bij profs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48303139
Koeman onderscheidt zich niet uber met het gewauwel van Ten Cate en Van Gaal. Het is gewoon mode om zulke dingen te zeggen. Het kan ook gevonden zijn door een journalist.
pi_48303235
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Nee dat krijg je met zo'n megalomane trainer als Hiddink. Het is leuk dat je met je naam en contacten grote spelers haalt, maar dat dan als hefboom gebruiken voor roulette... Gelukkig dat het werd gestopt, nu heb je PSV over. Met wat ondankbare fans weliswaar, maar die kan het heus missen. Soms is er een tijd van schikken.

Geef overigens gerust af op de mindere kanten van Koeman.
pi_48303381
quote:
Toch heeft PSV al zes wedstrijden op rij niet meer gewonnen, een serie die sinds het seizoen 1984/1985 niet meer is voorgekomen bij de Brabantse grootmacht. Destijds bleef de ploeg van de toenmalige coach Jan Reker acht duels zonder winst. Koeman doet er laconiek over: 'We kunnen dagenlang over deze situatie praten, maar voetbal is een raar spelletje en niet alles is te analyseren.' (VI)

Dat ben ik niet met hem eens. In tegenstelling tot het spel van Ajax is het wel duidelijk hoe PSV aan deze lange dip komt. Het algemene manco van PSV dit seizoen was al de productie. Buiten dat gegeven, eerst vielen er sleutelspelers uit. Vervolgens begon Koeman de andere linies te verzwakken, Simons blundert bijvoorbeeld 3 wedstrijden op rij achterin. Had ie niet moeten doen, er waren al zat personele wijzigingen. Verder heb je de pech dat zowel Ajax, als NAC, als NEC erop gebrand waren zich te bewijzen. Uitgezonderd NAC dan speelden Ajax en NEC hun beste wedstrijd in tijden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:30:09 #70
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_48303594
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koeman met z'n gezeik op Beerens
Zeik toch niet zo. Dit is gewoon één zinnetje van Koeman in een vraaggesprek met een journalist, waarna er een compleet nieuwsbericht aan wordt gewijd. Allemaal stemmingmakerij en iedereen trapt er weer in.

Ben het nog eens met Koeman ook, overigens.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_48303855
Hopelijk zit het vanaaf ook mee
pi_48303904
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:46 schreef LuukBes het volgende:
Een toptrainer zet Marcellis na zo'n puike doch ongelukkige partij er gewoon weer een, zeker om hem het vertrouwen te blijven geven.

Dat is nou het verschil tussen de jeugd opstuwen en progressie maken, en de jeugd afbreken en met twijfels achterlaten. Koeman en jeugd, altijd al een slecht huwelijk.
Ik had hem minimaal weer op de bank gezet.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:31:49 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48305454
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Hij roept op tot sportief gedrag.
Hoe is dat sneu?

Op alle mogelijke manieren proberen kritiek op Koeman te hebben, dat is sneu.
pi_48306070
Morgen een must win !
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 22:35:01 #75
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48307522
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]
oja?
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:39:58 #76
11102 knep
Mountainfreak
pi_48307702
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen een must win !
De hoeveelste al?
Ik heb er niet bijster veel vertrouwen in .
pi_48307863
Wel leuk voor die ajacieden dat ze toch nog ff op 1 mogen staan.
Ik typ straat.
  Moderator vrijdag 13 april 2007 @ 22:49:25 #78
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48308089
Get used to it!
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:57:38 #79
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48308454
Ik snap uberhaupt niet waarom Koeman deze selectie zo verzwakt heeft. Bezuinigingen?Come on.Als we bezuinigen gaan we verliezen.En als we verliezen halen we geen CL.En als we geen CL halen missen we belangrijke inkomsten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_48310718
GO PSVEEEEE
pi_48310998
quote:
13/4/2007 - 'PSV denkt aan Zenden en Van Bronckhorst'
(Gepost door RvN)

Hugo Borst schrijft in zijn column in het Algemeen Dagblad dat PSV druk bezig is met een poging om Boudewijn Zenden aan te trekken voor volgend seizoen.
PSV Netwerk
Diezelfde krant schrijft in een interview met de zaakwaarnemer van Van Bronckhorst dat PSV de speler van Barcelona zou zien als mogelijke opvolger van Cocu. Van Bronckhorst zelf denkt volgens zijn zaakwaarnemer serieus na over een terugkeer naar Nederland. Hij wil echter liever naar Feyenoord.
Zenden mag lekker wegblijven. Van Bronckhorst is leuk voor op linksback, op het middenveld heeft hij in geen tig jaar gespeeld. Oh tegen Slovenië onder onze wereldbondscoach nog.

TLK tegen wie moeten de E'tjes?
Ik typ straat.
pi_48311113
PSV E1 tegen Best Vooruit E1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 april 2007 @ 01:25:55 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48313183
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zenden mag lekker wegblijven. Van Bronckhorst is leuk voor op linksback, op het middenveld heeft hij in geen tig jaar gespeeld. Oh tegen Slovenië onder onze wereldbondscoach nog.

TLK tegen wie moeten de E'tjes?
Van Bronckhorst multifunctionele speler, internationale ervaring en goede mentaliteit. Als hij wil meteen doen.

Zenden had toch al eerder aangegeven in Liverpool te willen blijven.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48313850
Misschien dat Liverpool hem niet meer wil. Of hij moet bedoelen dat hij misschien naar Everton wilt
pi_48314073
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:31 schreef ErikT het volgende:

Hij roept op tot sportief gedrag.
Hoe is dat sneu?

Op alle mogelijke manieren proberen kritiek op Koeman te hebben, dat is sneu.
Alsof Koeman Edgar Davids voor PSV - Ajax ook oproept tot sportief gedrag. Dat heeft hij nog nooit bij iemand gedaan (zoals geen enkele trainer dat ooit gedaan heeft). Maar nu PSV in het nauw zit en tegen het momenteel betere Twente moet spelen, gaat hij uitgerekend zijn twee verhuurde spelers oproepen om sportief te voetballen. Een objectief iemand ziet precies wat Koeman hiermee probeert te zeggen. Hij hoort zich niet met die gasten te bemoeien. Hij heeft ze niet voor niets verhuurd.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 april 2007 @ 02:25:10 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48314108
Koeman is gewoon de weg kwijt. Rare dingen zegt ie . Niet echt bevorderlijk voor de rust.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48314136
Koeman was een interessant experiment maar mislukt en mag van mij opdonderen
pi_48314199
Morgen zullen vast de vastte blunderende spelers spelen.

Niet iedereen kan er wat aan doen, maar hij moet weleens gaan ingrijpen

Wat mij opviel tege Lpool
Marcellis kreeg veel hulp van Culina aan de rechter kant terwijl Feher helemaal werd overlopen op links en geen steun kreeg

Tactisch erg slecht
pi_48315876
Werd vanochtend al vroeg wakker met zenuwen voor vanavond... Dat heb ik nooit voor een competitiewedstrijd, maar nu Ajax bovenaan staat is het alles of niet
We sure are cute for two ugly people.
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:06:34 #90
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_48316828
Ik ben benieuwd wat het vanavond wordt
Maar ik denk dat PSV het lastig gaat krijgen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_48317110
Ik dnek dat het geen makkie wordt inderdaad
pi_48317127
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:27 schreef du_ke het volgende:
Koeman was een interessant experiment maar mislukt en mag van mij opdonderen
Hoezo.. je krijgt dit jaar het kampioenschap..kwart finale CL .. dus best goed voor een eerste jaar.
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:52:38 #93
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48317738
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Alsof Koeman Edgar Davids voor PSV - Ajax ook oproept tot sportief gedrag. Dat heeft hij nog nooit bij iemand gedaan (zoals geen enkele trainer dat ooit gedaan heeft).
Daar is normaliter toch ook geen aanleiding voor? Afgelopen weekend misdroeg een huurling zich, nu gaan ze voetballen tegen een team met twee huurlingen, dus is er een aanleiding.
quote:
Maar nu PSV in het nauw zit en tegen het momenteel betere Twente moet spelen, gaat hij uitgerekend zijn twee verhuurde spelers oproepen om sportief te voetballen.
Wat is daar nou erg aan? Hij zegt 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.' en 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet.'
quote:
Een objectief iemand ziet precies wat Koeman hiermee probeert te zeggen. Hij hoort zich niet met die gasten te bemoeien. Hij heeft ze niet voor niets verhuurd.
Een objectief iemand in een voetbaldiscussie
Volgens mij probeert hij te zeggen dat Aisatti en Bakkal zich normaal moeten gedragen, maar ik ben zeker niet objectief, in tegenstelling tot anderen
pi_48317749
Er staat hier een artikel in het NHD dat Koeman vindt dat Ibi niet genoeg geeft en dat hij nu als neo-international moet begrijpen dat er meer verwacht wordt van hem. Daarom heeft Koeman hem gister met de reserves laten mee voetballen en Varyyyinen (ofzo) met de basis elf.

Goede actie van Koeman, zo'n emotioneel gammel talent even flink vertrouwen geven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:56:35 #95
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48317827
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm. Voor mij is het precies andersom. Van Bronckhorst hoeft van mij niet te komen, Zenden kunnen we goed gebruiken denk ik. Maar, zoals iemand anders al zei hier: volgens mij vindt hij het best bij Liverpool.
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:56:42 #96
79837 Lemming22
pi_48317833
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoezo.. je krijgt dit jaar het kampioenschap..kwart finale CL .. dus best goed voor een eerste jaar.
Kampioenschap is nog altijd verre van zeker. Ben benieuwd hoe de spelers met deze nieuwe druk om kunnen gaan. Ze moeten winnen, dat is best pittig denk ik.

Verder heeft Koeman het beleidsmatig slecht gedaan, heeft hij het team niet meer uit een eeuwig durende dip kunnen krijgen en zijn spelers alleen maar slechter dan beter gaan spelen.

Niet echt een positieve afrekening dacht ik zo.
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:57:55 #97
144213 Adidah
Het was wraak
pi_48317849
Wat een Pino is die Koeman toch. Een oproep tot sportief gedrag, yeah right. PSV stinkt van angst op dit moment, en Koeman gaat voorop in deze parade.
pi_48318175
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
Er staat hier een artikel in het NHD dat Koeman vindt dat Ibi niet genoeg geeft en dat hij nu als neo-international moet begrijpen dat er meer verwacht wordt van hem. Daarom heeft Koeman hem gister met de reserves laten mee voetballen en Varyyyinen (ofzo) met de basis elf.

Goede actie van Koeman, zo'n emotioneel gammel talent even flink vertrouwen geven.
Ik las het ook Zo dom vond ik het, ik vind Vayrinnen nou ook niet altijd genoeg brengen
Ik vind het ook zo jammer dat Marcellis tegen Liverpool nog een basisplaats had, maar nu gewoon niet meer bij de selectie zit, want er zijn weer genoeg spelers terug. Hij heeft zich keurig staande gehouden tegen Liverpool, dus nu zal ie als het nodig is ook wel weer z'n mannetje staan.
pi_48318676
Ik vind Vayrinnen best wel een aardige speler eigenlijk.
Klik dan als je durft
pi_48318735
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:52 schreef ErikT het volgende:

[...]
Jij vond serieus dat Beerens zich misdroeg? En alsof dat maar reden is om aan te nemen dat de voorbeeldige Aisatti zich dan ook maar gaat 'misdragen'. Die jongen durft net als Bakkal nog geen vlieg dood te meppen. Koeman probeert heel wat anders te zeggen, namelijk dat zijn huurlingen een beetje rustig aan moeten doen. Even eraan herinneren dat ze van PSV zijn, even die koppies in de war brengen. Die jongens zitten al in een conflictsituatie en daar speelt Koeman maar al te graag op in.

Nogmaals: hij hoort zich helemaal niet met zijn huurlingen te bemoeien. Laat die jongens met rust en maak een paar oproepen aan je eigen spelers. Om eens goed te gaan voetballen bijvoorbeeld
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')