Dat is slechts jouw objectieve interpretatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:43 schreef BobbyHill het volgende:Koeman probeert heel wat anders te zeggen, namelijk dat zijn huurlingen een beetje rustig aan moeten doen.
volgens mij gedijt Ibi beter bij vertrouwen. Dat hij sterker fysiek moet worden lijkt me verder duidelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
Er staat hier een artikel in het NHD dat Koeman vindt dat Ibi niet genoeg geeft en dat hij nu als neo-international moet begrijpen dat er meer verwacht wordt van hem. Daarom heeft Koeman hem gister met de reserves laten mee voetballen en Varyyyinen (ofzo) met de basis elf.
Goede actie van Koeman, zo'n emotioneel gammel talent even flink vertrouwen geven.
zodat ze volgend jaar geen CL kunnen spelen........ beetje rare spagaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
Aissati en Bakkal zullen nu alles uit de kast halen
hij speelt minder omder Rutten liever niet met Aisatti en Bakkal op één middenveld speelt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:53 schreef tomttt het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat Bakkal nog niet goed genoeg is voor PSV. Hij heeft bij Twente niet eens een basisplaats. Misschien kunnen ze hem beter nog een jaar bij Twente stallen.
Aissati gaat lekker naar AZquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zodat ze volgend jaar geen CL kunnen spelen........ beetje rare spagaat
quote:
RTL he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
De druk ligt dus bij ons... Wel raar dat Ajax op vrijdag moest spelen...
de druk lag er sowieso toch al op, weinig anders nuquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
De druk ligt dus bij ons... Wel raar dat Ajax op vrijdag moest spelen...
Statistisch gezien is het weer eens tijd voor een overwinning houd ik mezelf maar voor. Maar als ik kijk hoe Koeman de pers opzoekt vrees ik het ergste. Ik kan me niet voorstellen dat de groep nog veel vertrouwen in Koeman heeft. Zoiets als over Afellay mag je best denken en zeggen maar niet in de pers! Wat hij over de 3 huurlingen zegt is ook te triest voor woorden natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Suijk het volgende:
Beetje vertrouwen in, Grrrrrrr?
En ook omdat ie z'n (goede) vorm van voor de winterstop nog niet kan benaderen na de winterstop in de wedstrijden waar ie wel mag spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt minder omder Rutten liever niet met Aisatti en Bakkal op één middenveld speelt.
Bij de meeste andeer coaches zou ik dit ook zeggen. Maar als ik kijk hoe Koeman zich gedraagt in de pers, ook al voordat het zo slecht ging geloof ik het meteen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
Ik heb het hem nog niet letterlijk horen zeggen, geschreven is het toch altijd iets anders, uit zijn verband, niet in de context, etc.
Ik snap Koeman wel vaker nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Wat ik niet snap is dat Marcellis niet opgenomen is in de selectie. Hij speelde woensdag best goed. Alcides zit er wel bij, terwijl die nog bijna niets heeft laten zien.
Alcides heeft wel goede wedstrijden gespeeld hoor. Alleen wat hij tegen Babel presteerde was echt, heel, heel, héél erg slecht. Ik heb in een slordige 12 jaar dat ik bij PSV op de tribune zit maar een paar keer een verdediger van PSV zo weggespeeld zien worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Wat ik niet snap is dat Marcellis niet opgenomen is in de selectie. Hij speelde woensdag best goed. Alcides zit er wel bij, terwijl die nog bijna niets heeft laten zien.
Tja Marcellis heeft een achterlijke overtreding laten zien, voor wat zijn eerste ervaring betreft. Kan me wel voorstellen dat je dit soort wedstrijden met ervarener profs wilt spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:45 schreef tomttt het volgende:
Addo en van Ankerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alcides heeft wel goede wedstrijden gespeeld hoor. Alleen wat hij tegen Babel presteerde was echt, heel, heel, héél erg slecht. Ik heb in een slordige 12 jaar dat ik bij PSV op de tribune zit maar een paar keer een verdediger van PSV zo weggespeeld zien worden.
Dan heb je de laatste weken niet zo goed gekeken volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Vayrinnen best wel een aardige speler eigenlijk.
We worden geen kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:59 schreef Pritt het volgende:
Voordat ik het vergeet moet ik het natuurlijk nog even zeggen zo vlak voor de wedstrijd.
Jullie worden gewoon kampioen.
(alweer 4x dat het werkte)
Lol, die komt nog geen verkeersbord voorbijquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
aanvaller, maar de Mos dacht hem te kunnen omturnen tot een back
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, die komt nog geen verkeersbord voorbij![]()
![]()
Als het nou een verdediger had geweest, had 'ie bij hele nette aanvallers misschien nog een kans gehadquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, die komt nog geen verkeersbord voorbij![]()
![]()
Spelen ze toch al nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zodat ze volgend jaar geen CL kunnen spelen........ beetje rare spagaat
Is het vertrouwen ineens zo groot dat Koeman maar gewoon 10 mensen opstelt?quote:Opstelling van PSV
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Mendez, Afellay, Koné
Wisselspelers:
Moens, Da Costa, Sun, Väyrynen, Culina, Kluivert en Zeefuik.
10 mensen opstellen én farfan sparenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is het vertrouwen ineens zo groot dat Koeman maar gewoon 10 mensen opstelt?![]()
Dan kun je net zo goed Marcellis opstellen inplaats van Addo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Gomes
Kromkamp, Addo, Salcido, Alcides
Culina, Simons, Afellay, Cocu
Farfan en Kone
Tsja, die verdediging heDe rest zit wel snor
![]()
Nou doe je behoorlijk wat af aan die twee schitterende doelpunten van Farfan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Jasza het volgende:
Nou kampioenschap cadeau gekregen.
Een en al trotsquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar jullie zijn ook echt trots dat jullie winnen omdat twente maar op halve kracht mag spelen van Koeman?
maar dat deden ze tegen jullie ook toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar jullie zijn ook echt trots dat jullie winnen omdat twente maar op halve kracht mag spelen van Koeman?
Ik kan me niet herrineren dat Ten Cate aan aisatti en bakkal vroeg om vooral niet te gaan voetballen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar dat deden ze tegen jullie ook toch?
Doe nou niet zo kinderachtig, kneus. Ze maken gewoon twee prima goals. Natuurlijk speelt PSV op de counter, scoren ze uit 2 counters goals maar wat deden wij tegen o.a. Twente? Precies hetzelfde. Ze luisteren bij PSV al niet eens naar wat Koeman zegt, en dan denk je dat ze dat bij Twente wel doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, dat heeft hij ook echt gezegd natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrineren dat Ten Cate aan aisatti en bakkal vroeg om vooral niet te gaan voetballen...
2 jonge jongens die nog terug willen naar psvee? Ja die luisteren wel naarquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Doe nou niet zo kinderachtig, kneus. Ze maken gewoon twee prima goals. Natuurlijk speelt PSV op de counter, scoren ze uit 2 counters goals maar wat deden wij tegen o.a. Twente? Precies hetzelfde. Ze luisteren bij PSV al niet eens naar wat Koeman zegt, en dan denk je dat ze dat bij Twente wel doen?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tuurlijk doen ze dat. Leef jij maar in zo'n wereld hoor, maar Koeman z'n woorden hebben echt 0,0 invloed op die gasten. Kijk naar Beerens en Vertonghen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
2 jonge jongens die nog terug willen naar psvee? Ja die luisteren wel naarman, kneus
Toen was jij hier iig nog niet, dus wat dat betreft wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vroeger was alles beter
hey erik, alles goed jongen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef ErikT het volgende:
[..]Het wordt steeds triester hier. Ik verlang terug naar de tijd van 10 punten voorsprong, geen ajacied in dit topic en ongeveer een week voordat het topic vol is.
Koeman heeft weinig inspraak op vertonghen. En ik blijf gerust in die wereld levenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat. Leef jij maar in zo'n wereld hoor, maar Koeman z'n woorden hebben echt 0,0 invloed op die gasten. Kijk naar Beerens en Vertonghen.
Hee Pascal!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey erik, alles goed jongen?![]()
Kan je dat dan niet buiten dit topic doen? Iedereen blij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Koeman heeft weinig inspraak op vertonghen. En ik blijf gerust in die wereld leven![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet buiten dit topic doen? Iedereen blij.
Andere Twente spelers hadden die instelling vast wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrineren dat Ten Cate aan aisatti en bakkal vroeg om vooral niet te gaan voetballen...
Beter dan dat dan een Da Costaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Flem het volgende:
Addo speelt ouderwets op z'n Addo's. Pakt veel ballen af, en levert ze daarna keurig in. Soms bij een Twentenees, maar dat terzijde.
Hij had sowieso bij de selectie moeten zittenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dan dat dan een Da Costa
Je kan net zo goed Marcellis een basis plek geven
ja gaat prima hier, gunstige tussenstand ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Pascal!
Jawel hoor, beetje lentegriep gehad de afgelopen dagen, maar het gaat alweer goed. En met jou?
Zo laat je zien dat je vertrouwen in hem hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij had sowieso bij de selectie moeten zitten
quote:
Net als vorig jaar zeker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
En nu is het weer:
RONALD KOEMAN OHOHOHOHO?
Laat Ronaldje daar maar blijven, volgend jaar word nog lachen dan.
Koeman moet nog steeds verdwijnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
En nu is het weer:
RONALD KOEMAN OHOHOHOHO?
Gaat niet gebeuren of Rijkaard moet weggaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman moet nog steeds verdwijnen.
Je hebt wel een punt.. erg veel vertrouwen in Koeman heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
En nu is het weer:
RONALD KOEMAN OHOHOHOHO?
Oh dat zullen de altijd zatte helmonders op oost wel gezongen hebben. Niet serieus nemen die mensenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
En nu is het weer:
RONALD KOEMAN OHOHOHOHO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |