Klopt. Achterin was het stukken zekerder, dan de laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:12 schreef appelsientje het volgende:![]()
goede wedstrijd!! Zag er stukken beter uit!
Wel gave actie vanavond!! Zag er mooi uit op tv!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Achterin was het stukken zekerder, dan de laatste wedstrijden.
Vanuit het stadion ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel gave actie vanavond!! Zag er mooi uit op tv!
Net alsof je volgende week geen kampioen zou kunnen worden ... waarom de tegenstanders toch altijd zo aanbidden? Je hoeft niet voor Talpa te knielen, als je dat soms doet.quote:Op zondag 15 april 2007 00:05 schreef mcyodogg het volgende:
Fantastisch. Zo'n 1-0 is al mooi, maar als je een minuut later de 2-0 al maakt is dat zo'n boost voor ploeg en publiek.
Maar goed, de eerste finale is gewonnen. Nog 2 te gaan.
Waar heb je het over man?quote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Net alsof je volgende week geen kampioen zou kunnen worden ... waarom de tegenstanders toch altijd zo aanbidden? Je hoeft niet voor Talpa te knielen, als je dat soms doet.
Die kans is aanwezig ja, maar de kans is VEEL groter dat het op de laatste week gaat aankomen, aangezien er nog 3 pleogen strijden om het kampioenschap.quote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Net alsof je volgende week geen kampioen zou kunnen worden ... waarom de tegenstanders toch altijd zo aanbidden? Je hoeft niet voor Talpa te knielen, als je dat soms doet.
Jij wilt dus bij Utrecht gelijkspelen? Dan kun je het sowieso zelf op doelsaldo proberen te winnen in de laatste finale, ongeacht de andere uitslagen. Ik houd niet van dat benauwende.quote:Op zondag 15 april 2007 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zou inderdaad zomaar kunnen dat je tegen Utrecht kampioen wordt, maar waarom naar AZ en Ajax kijken als je het zelf in de hand hebt?
Daar moet je niet vanuit gaanquote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef okee6 het volgende:
Misstapje van AZ deze of volgende week, misstapje Ajax volgende week, dan heb je maar één finale! AZ heeft goede tegenstanders en Ajax struikelt over een muis en verslaat olifanten, dus waarom niet.
Volgens mij is hier sprake van een kleine miscommunicatie. Laat ik het zo zeggen: ik verwacht niet dat Ajax en AZ nog punten verspelen, en eigenlijk wil ik helemaal niet op die 2 ploegen letten. Dat betekent dus dat je zelf 2x moet winnen en dan ben je kampioen. Alles wat eerder komt, reken ik eigenlijk niet meer op.quote:Op zondag 15 april 2007 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jij wilt dus bij Utrecht gelijkspelen? Dan kun je het sowieso zelf op doelsaldo proberen te winnen in de laatste finale, ongeacht de andere uitslagen. Ik houd niet van dat benauwende.
Ach ja, dat heb je gewoon. PSV had al lang kampioen geweest kunnen zijn als ze 2 wedstrijden meer gewonnen hadden. Gelukkig zijn ze nu eindelijk uit die dip, al had dat wel wat eerder mogen zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 01:28 schreef Shreyas het volgende:
Ik als Ajacied vind ik het inderdaad triestig om nu te gaan zeiken om Twente die dan PSV een overwinning cadeau zou hebben gedaan. Ajax had het in eigen hand vorige week. Bij winst op RKC zouden we evenveel punten hebben gehad en zou het verschil in doelsaldo kleiner zijn dan de 2 die het nu is.
Anders gezegd, Ajax zou de situatie voor een groot deel in eigen hand hebben gehad als we niet hadden gefaald op het cruciale moment van het seizoen.
En laten we eerlijk zijn, dat is al te vaak gebeurd, het kampioenschap voor Ajax zit er gewoon niet in dit jaar, dat hebben we ook volledig aan ons zelf te danken. Wel PSV en FC Twente uit kloppen met grote cijfers en thuis punten verspelen tegen Excelsior en RKC op essentiële momenten. Dan doe je het toch écht zelf.
Wij ook, als onze 'dip' slechts 1 wedstrijd korter had geduurd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb je gewoon. PSV had al lang kampioen geweest kunnen zijn als ze 2 wedstrijden meer gewonnen hadden. Gelukkig zijn ze nu eindelijk uit die dip, al had dat wel wat eerder mogen zijn.
quote:Op zondag 15 april 2007 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie hebben Henk Ten Cate en dat is al een dip
quote:Op zondag 15 april 2007 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=N4PjQihAXTc
Muizen verslaan we ook. En soms ook met grote cijfers.quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef okee6 het volgende:
Misstapje van AZ deze of volgende week, misstapje Ajax volgende week, dan heb je maar één finale! AZ heeft goede tegenstanders en Ajax struikelt over een muis en verslaat olifanten, dus waarom niet.
Gefeliciteerd. Geniet van die derde plaats verder.quote:Op zondag 15 april 2007 02:28 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Muizen verslaan we ook. En soms ook met grote cijfers.
Alsof het nog uitmaakt of je tweede, derde of vierde wordt, ja voor de statistieken ja, verder niet.quote:Op zondag 15 april 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Geniet van die derde plaats verder.
Je zou beter moeten weten, Eend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
Koeman is gewoon de weg kwijt. Rare dingen zegt ie. Niet echt bevorderlijk voor de rust.
quote:Vitesse verwacht deze week bod op Lazovic
PSV bereidt in alle stilte een bod voor op Vitesse-spits Danko Lazovic, zo schrijft De Telegraaf. De Serviër is topscorer van de Arnhemmers en wordt al langer begeerd door de Eindhovenaren.
Naar verwachting brengt PSV komende week een bod uit op Lazovic, die naar verwachting tussen de zeven en tien miljoen euro moet opbrengen. In Eindhoven zoekt men nadrukkelijk naar aanvallende versterking. Trainer Ronald Koeman wil volgend seizoen graag zes kwalitatief capabele aanvallers tot zijn beschikking hebben.
Mocht Lazovic daadwerkelijk verkocht worden door Vitesse, dan spint ook Feyenoord daar garen bij. De Rotterdammers ontvangen van Vitesse 1,5 miljoen transfersom, plus 30% van de verkoopwaarde van de Serviër.
Goede speler die Lazovic. Ik vond het ook onbegrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan toen Kuyt en Kalou ook vertrokken.quote:
Je kan beter eerst tegen Feyenoord spelen dan tegen en Twente en AZ.quote:Op zondag 15 april 2007 02:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof het nog uitmaakt of je tweede, derde of vierde wordt, ja voor de statistieken ja, verder niet.
quote:Op zondag 15 april 2007 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=N4PjQihAXTc
Andere goal ook op mn profiel. Alleen nog niet erop
Nounou, niet meteen gaan doen alsof hij zo super speelt. Z'n gebruikelijke blunders zijn de afgelopen 2 wedstrijden uitgebleven maar hij zit niet voor niks al 100 jaar op de bank bij PSV.quote:Op zondag 15 april 2007 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd, maar het stond weer een stuk beter.
Addo is gewoon het geheim
In Utrecht zijn wel de omstandigheden ietsjes anders dan in een vol Philipsstadion. We zullen zien volgende weekquote:PSV moet tegen Utrecht gewoon weer sterk starten en niet gaan afwachten !
We hebben de kwaliteit om snel te kunnen scoren dus laat ze dat ook maar tegen Utrecht doen.
Dat met Addo is een beetje met een knipoogquote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nounou, niet meteen gaan doen alsof hij zo super speelt. Z'n gebruikelijke blunders zijn de afgelopen 2 wedstrijden uitgebleven maar hij zit niet voor niks al 100 jaar op de bank bij PSV.
Het resultaat was gisteren iig goed, al lieten ze Twente soms te veel voetballen maar goed, die ploeg staat ook niet voor niks zo hoog natuurlijk.
[..]
In Utrecht zijn wel de omstandigheden ietsjes anders dan in een vol Philipsstadion. We zullen zien volgende week.
Heb ik ook gehoord, weet het niet zeker.quote:
Het gerucht gaat inderdaad, maar ik kan me het niet voorstellen. Een blessure waar normaal zo'n 6 weken voor staatquote:
Koeman heeft het zelf al een paar dagen geleden gemeld.quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gerucht gaat inderdaad, maar ik kan me het niet voorstellen. Een blessure waar normaal zo'n 6 weken voor staat![]()
Trouw meldt ook een positief bericht:
http://www.trouw.nl/laats(...)g_terug_in_Eindhoven
dat vraag ik me ook af, er was maar 5 miljoen beschikbaar voor 2 spitsen..........quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan beter eerst tegen Feyenoord spelen dan tegen en Twente en AZ.
En waar haalt PSV ineens min 7miljoen vandaan voor Lazovic?
Dat heeft de voorzitter later weer ingetrokken, hij wou geen bedragen noemen over hoeveel geld er beschikbaar was voor versterkingen, ook niet intern.quote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, er was maar 5 miljoen beschikbaar voor 2 spitsen..........
bij de eindafrekening van de CL komt nog een hele dikke zak geld binnen dankzij het ontbreken van ajax dit jaarquote:Op zondag 15 april 2007 14:52 schreef Jasza het volgende:
psv haalt altijd ineens ergens geld vandaan, hebben ze weer bij Abramo aangeklopt ofzo.
Geen flauw idee, maar transfers als van Bommel, Robben, v Nistelrooij, Kezman en waarschijnlijk nog een waslijst zijn in het verleden vaak gedeeltelijk met vreemd vermogen gefinancierd.quote:Op zondag 15 april 2007 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan nog is er niet ineens een zak vol miljoenen beland in Eindhoven? Of rekenen ze nu al met het geld van de CL van volgend jaar?.
nou nou dramatisch is ook wel overdreven zeg..quote:Op zondag 15 april 2007 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Goeie match![]()
Farfan sterk. Cocu goed. Verdediging erg sterk!![]()
We hadden best nog een pingel mogen krijgen. De scheids was dramatisch, niet alleen voor PSV.
Ik weet niet waar zit in het stadion, maar vanuit mijn positie was het toch vrij duidelijk. Er werden onnavolgbare beslissingen genomen. Spelers van PSV werden ondersteboven gelopen, zonder een vrije trap als gevolg. Er werden inworpen toegekend aan de verkeerde ploeg. Zeker 1 dubieuze corner is weggegeven. Een penalty was ook zeker niet onverdiend geweest.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou nou dramatisch is ook wel overdreven zeg..
Cocu nietquote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zit in het stadion, maar vanuit mijn positie was het toch vrij duidelijk. Er werden onnavolgbare beslissingen genomen. Spelers van PSV werden ondersteboven gelopen, zonder een vrije trap als gevolg. Er werden inworpen toegekend aan de verkeerde ploeg. Zeker 1 dubieuze corner is weggegeven. Een penalty was ook zeker niet onverdiend geweest.
Ik vond de scheidsrechter dus wel degelijk dramatisch.
Dat wordt een miskoop.quote:
Hij zei wel dat er best een penalty gegeven had mogen worden.quote:
omdat PSV ook de enige was die tegen de play offs was!quote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef leolinedance het volgende:
Mochten we nu ongehoopt toch op de playoffs aangewezen zijn hebben we toch nog geluk bij een ongeluk. Als enige club uit de Eredivisie zitten die wedstrijden in de normale seizoenskaart verwerkt![]()
En PSV nooit meedoet aan de playoffsquote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat PSV ook de enige was die tegen de play offs was!
PSV WORDT KAMPIOEN!!!!quote:
om even helemaal zeker te zijn dat we volgend jaar geen kampioen wordenquote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt naast Zenden en Lazovic ook dikke Theo naar Eindhoven te willen halen.
Zenden en Lazovic wel, Theo niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
om even helemaal zeker te zijn dat we volgend jaar geen kampioen worden
Theo wordt al jaren in verband gebracht met verschilende clubs , en ja R. Koeman heeft ook bij vitesse met Theo gewerkt dus is het voor de pers weer makkelijk om een verband te leggen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:01 schreef BobbyHill het volgende:
Theo Janssen lijkt me niet echt de gedroomde opvolger van Philip Cocu. Ik vind hem ook meer bij Feyenoord passen.
Zouinderdaad lastig kunnen worden...quote:Op zondag 15 april 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de wedstrijd van PSV - Vitesse zal het wel moeilijk worden om aan kaarten voor het PSV vak te komen , ofnie ?, aangezien jullie kampioen kunnen worden.
Jij gaat zeker dit keer zelfquote:Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef leolinedance het volgende:
Zouinderdaad lastig kunnen worden...
Ja, ik ga zelfquote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker dit keer zelf![]()
Als iemand niet kan , of kaarten kan regelen , graag![]()
Ik heb er 2 nodig dus als je iets kan regelen hoor ik het graag , zoniet dan is het jammer.quote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf![]()
Ik weet niet of ik dit keer iets voor je kan betekenen? Mocht dat zo zijn kun je mijn kaart natuurlijk wel weer even lenen.![]()
Niet? Maar hij heeft nog wel zo'n mooie exotische naam!quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef cultheld het volgende:
Liever niet.
Want?quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef cultheld het volgende:
Liever niet.
Suarez is nog geen halve Farfán.quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Want?
Goede techniek, balvast, fysiek sterk, jong.
Bovendien zou ie niet slecht in de Latijns-Amerikaanse groep passen. Hij doet me af en toe aan Farfan denken, kan iets uit niets creeeren.
Je gaat toch niet die praatjes van R. Koeman gelovenquote:Op zondag 15 april 2007 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat Lazovic goedkoper is en dat hij een afkoopsom in zijn contract heeft
dat zal toch nietquote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt naast Zenden en Lazovic ook dikke Theo naar Eindhoven te willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |