Koeman heeft het zelf al een paar dagen geleden gemeld.quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gerucht gaat inderdaad, maar ik kan me het niet voorstellen. Een blessure waar normaal zo'n 6 weken voor staat![]()
Trouw meldt ook een positief bericht:
http://www.trouw.nl/laats(...)g_terug_in_Eindhoven
dat vraag ik me ook af, er was maar 5 miljoen beschikbaar voor 2 spitsen..........quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan beter eerst tegen Feyenoord spelen dan tegen en Twente en AZ.
En waar haalt PSV ineens min 7miljoen vandaan voor Lazovic?
Dat heeft de voorzitter later weer ingetrokken, hij wou geen bedragen noemen over hoeveel geld er beschikbaar was voor versterkingen, ook niet intern.quote:Op zondag 15 april 2007 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, er was maar 5 miljoen beschikbaar voor 2 spitsen..........
bij de eindafrekening van de CL komt nog een hele dikke zak geld binnen dankzij het ontbreken van ajax dit jaarquote:Op zondag 15 april 2007 14:52 schreef Jasza het volgende:
psv haalt altijd ineens ergens geld vandaan, hebben ze weer bij Abramo aangeklopt ofzo.
Geen flauw idee, maar transfers als van Bommel, Robben, v Nistelrooij, Kezman en waarschijnlijk nog een waslijst zijn in het verleden vaak gedeeltelijk met vreemd vermogen gefinancierd.quote:Op zondag 15 april 2007 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan nog is er niet ineens een zak vol miljoenen beland in Eindhoven? Of rekenen ze nu al met het geld van de CL van volgend jaar?.
nou nou dramatisch is ook wel overdreven zeg..quote:Op zondag 15 april 2007 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Goeie match![]()
Farfan sterk. Cocu goed. Verdediging erg sterk!![]()
We hadden best nog een pingel mogen krijgen. De scheids was dramatisch, niet alleen voor PSV.
Ik weet niet waar zit in het stadion, maar vanuit mijn positie was het toch vrij duidelijk. Er werden onnavolgbare beslissingen genomen. Spelers van PSV werden ondersteboven gelopen, zonder een vrije trap als gevolg. Er werden inworpen toegekend aan de verkeerde ploeg. Zeker 1 dubieuze corner is weggegeven. Een penalty was ook zeker niet onverdiend geweest.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou nou dramatisch is ook wel overdreven zeg..
Cocu nietquote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zit in het stadion, maar vanuit mijn positie was het toch vrij duidelijk. Er werden onnavolgbare beslissingen genomen. Spelers van PSV werden ondersteboven gelopen, zonder een vrije trap als gevolg. Er werden inworpen toegekend aan de verkeerde ploeg. Zeker 1 dubieuze corner is weggegeven. Een penalty was ook zeker niet onverdiend geweest.
Ik vond de scheidsrechter dus wel degelijk dramatisch.
Dat wordt een miskoop.quote:
Hij zei wel dat er best een penalty gegeven had mogen worden.quote:
omdat PSV ook de enige was die tegen de play offs was!quote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef leolinedance het volgende:
Mochten we nu ongehoopt toch op de playoffs aangewezen zijn hebben we toch nog geluk bij een ongeluk. Als enige club uit de Eredivisie zitten die wedstrijden in de normale seizoenskaart verwerkt![]()
En PSV nooit meedoet aan de playoffsquote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat PSV ook de enige was die tegen de play offs was!
PSV WORDT KAMPIOEN!!!!quote:
om even helemaal zeker te zijn dat we volgend jaar geen kampioen wordenquote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt naast Zenden en Lazovic ook dikke Theo naar Eindhoven te willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |