Zenden en Lazovic wel, Theo niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
om even helemaal zeker te zijn dat we volgend jaar geen kampioen worden
Theo wordt al jaren in verband gebracht met verschilende clubs , en ja R. Koeman heeft ook bij vitesse met Theo gewerkt dus is het voor de pers weer makkelijk om een verband te leggen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:01 schreef BobbyHill het volgende:
Theo Janssen lijkt me niet echt de gedroomde opvolger van Philip Cocu. Ik vind hem ook meer bij Feyenoord passen.
Zouinderdaad lastig kunnen worden...quote:Op zondag 15 april 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de wedstrijd van PSV - Vitesse zal het wel moeilijk worden om aan kaarten voor het PSV vak te komen , ofnie ?, aangezien jullie kampioen kunnen worden.
Jij gaat zeker dit keer zelfquote:Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef leolinedance het volgende:
Zouinderdaad lastig kunnen worden...
Ja, ik ga zelfquote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker dit keer zelf![]()
Als iemand niet kan , of kaarten kan regelen , graag![]()
Ik heb er 2 nodig dus als je iets kan regelen hoor ik het graag , zoniet dan is het jammer.quote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf![]()
Ik weet niet of ik dit keer iets voor je kan betekenen? Mocht dat zo zijn kun je mijn kaart natuurlijk wel weer even lenen.![]()
Niet? Maar hij heeft nog wel zo'n mooie exotische naam!quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef cultheld het volgende:
Liever niet.
Want?quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef cultheld het volgende:
Liever niet.
Suarez is nog geen halve Farfán.quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Want?
Goede techniek, balvast, fysiek sterk, jong.
Bovendien zou ie niet slecht in de Latijns-Amerikaanse groep passen. Hij doet me af en toe aan Farfan denken, kan iets uit niets creeeren.
Je gaat toch niet die praatjes van R. Koeman gelovenquote:Op zondag 15 april 2007 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat Lazovic goedkoper is en dat hij een afkoopsom in zijn contract heeft
dat zal toch nietquote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt naast Zenden en Lazovic ook dikke Theo naar Eindhoven te willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |